PDA

Bekijk Volledige Versie : Nadenken Doet Pijn

El ZAHEL
28-10-04, 10:45
Zij die zich beginnen te vervelen, moeten zeker hun tijd beter verdelen. maar het is wel goed, want je weet dat je het zelf doet.
Hou jezelf maar bezig, want talent is genoeg aanwezig.
Arrogantie is ook een vak, ik zorg ervoor dat ik niet zak.
Het leven is gewoon een test, een ieder wilt zijn eigen nest. oost west, thuis best.
Waar kies je voor, wat ik allemaal hoor.
Zit veel hete lucht tussen, die je gedachte altijd proberen te sussen.
Het is alleen bla wat ze me verkopen, toch zie ik ze hopen.
Dat ze me kunnen overhalen, en dat ik in mijn missie zal falen, en hopen dat ik ga verdwalen, maar toch is het balen.
Want ik ben slim genoeg, en het gaat je niks aan hoe ik me gedroeg. Aan het eind, weet ik zeker dat iedereen en alles verdwijnt, zelfs de zon niet meer schijnt en de mens die het einde ondermijnt.
Ik denk dat ik genoeg vage shit heb gebracht, Denk goed na over wie heeft er de macht.

:terrorist :schreeuw:

:dood:

inssaf1
30-10-04, 22:35
Mooi gebracht...zo gaat het in het leven...had het niet beter kunnen verwoorden...

sweetyfatima
06-11-04, 21:59
ff over je titel; nadenken doet pijn, doet dat het niet bij jullie allemaal? :lole:

El ZAHEL
07-11-04, 13:02
Geplaatst door sweetyfatima
ff over je titel; nadenken doet pijn, doet dat het niet bij jullie allemaal? :lole:

Jou zou ik echt niet willen ontmoeten :kotsen2: , want mensen zoals jij voelen zichzelf zo slim. Leg mij uit hoe je zo slim bent geworden. Ik hoop echt dat je geluk zult vinden, want wie is jullie. Wij mannen hebben minder hoofdpijn dan vrouwen. Behalve als het om aandacht geven gaat, dan heb ik altijd hoofdpijn. :maffia:

Als je jezelf respecteert zul je dergelijke uitlatingen voor je houden. Grapje ik kan wel wat hebben. :ergleuk:

El ZAHEL
07-11-04, 13:04
Geplaatst door sweetyfatima

Vooral als je moet nadenken hoe nu verder ?? :confused:

Sofhie
11-11-04, 12:00
Geplaatst door El ZAHEL
Zij die zich beginnen te vervelen, moeten zeker hun tijd beter verdelen. maar het is wel goed, want je weet dat je het zelf doet.
Hou jezelf maar bezig, want talent is genoeg aanwezig.
Arrogantie is ook een vak, ik zorg ervoor dat ik niet zak.
Het leven is gewoon een test, een ieder wilt zijn eigen nest. oost west, thuis best.
Waar kies je voor, wat ik allemaal hoor.
Zit veel hete lucht tussen, die je gedachte altijd proberen te sussen.
Het is alleen bla wat ze me verkopen, toch zie ik ze hopen.
Dat ze me kunnen overhalen, en dat ik in mijn missie zal falen, en hopen dat ik ga verdwalen, maar toch is het balen.
Want ik ben slim genoeg, en het gaat je niks aan hoe ik me gedroeg. Aan het eind, weet ik zeker dat iedereen en alles verdwijnt, zelfs de zon niet meer schijnt en de mens die het einde ondermijnt.
Ik denk dat ik genoeg vage shit heb gebracht, Denk goed na over wie heeft er de macht.

:terrorist :schreeuw:

:dood:

Mooi El Sahel. :o

El ZAHEL
11-11-04, 15:32
Geplaatst door Sofhie
Mooi El Sahel. :o

Breng me niet in verlegenheid, maar ja jij bent wel een interessante meid. De keren dat jij op mij reageerde en mij met jouw reactie vereerde. Toon wat respect, voor een gewenste effect. Maar ja het is wel bij de verkeerde forum om door te praten. Dus wil ik het graag hier bij laten.

Trouwens je bent een van de weinige die mij makkelijk :D vindt.

Beslama ik spreek je

Sofhie
11-11-04, 18:27
O ik respecteer ieder lid, bescheidenheid siert de mens en daarbij zie ik vaak dat je niet begrepen wordt. Vandaar.

Verder vind ik je schiet smilies altijd geinig. :p