PDA

Bekijk Volledige Versie : Onwetenheid



El ZAHEL
28-10-04, 11:33
Je kan pas voelen hoe het is om kinderen te hebben totdat jezelf een kind hebt om van jou te noemen. Vertel me met welke mentaliteit groeien we op. Is alles voor ons ouders oren bestemt of verloochenen we ons zelf en blijven we liegen. Vaak weten de ouders niks en hoe moeten ze reageren als zij nog nooit in hun geschiedenis iets met de politie hebben gehad en dan hun kind die pas op het wereld is gelijk berucht is. Er wordt om de week om zijn kind gevraagd. Hoe moet hij reageren vertel me. Moet ie ontkennen dat hij/zij zijn kind is. Ik was 1 van die gastjes vroeger. Ik ben er goed van af gekomen, doordat mijn vader geduld heeft gehad. Het is moeilijk, omdat geld des duivels is en de grootste verleiding is. Vooral voor jongeren die zich nog willen plaatsen in de samenleving. Geen geld en je bent een snotneus die aandacht zoekt, terwijl je als je geld hebt krijg je genoeg aandacht en ben je opeens oud. Ik praat het niet goed maar ik heb van het slechte geleefd en het was lekker, maar het slechte blijft verleidelijk. Mijn ouders bleven onwetend todat ik opgepakt werd en vast kwam te zitten en ja toen was het te laat. het komt omdat ik mezelf zoveel gezichten had aangeleerd. Toen ontstond er het probleem wie ben ik, met die vraag ben ik nog steeds bezig. De dag dat ik stop met veranderen is de dag dat ik dood ga. Tot die dag blijf ik mezelf ontwikkelen. Ik probeer niet meer te liegen en dat is het moeilijkste van alle slechte wat ik in me heb. ZOZOZOZOZo :laser: :aftel:

bandiet bandiet bandiet bandiet bandiet bandiet bandiet

Ook al heb je aan alles scheit, denk aan hoe je je leven leidt, denk aan dat iedereen verdwijnt, denk maar dat je je problemen verkleind, maar toch komt aan alles een eind. Dat maakt mij juist wakker, wat nou arme stakker. Ik ben gewoon een nakker, en zeker geen bekakte kakker. Mijn leven leidt ik, en geniet gewoon dik. Leven met een gemis, is wat er is, als ik me niet vergis, alleen in de duisternis.

peace :gek: :auw: :alien:

taouanza
28-10-04, 13:30
Lang leve de alinea's :lole: