PDA

Bekijk Volledige Versie : Stop belofte-moorden...red de autochtone vrouw !



ZbaqZbaq
28-10-04, 20:02
n.a.v. De vele beloftemoorden...en het laatste drama in Limburg


Dit is al de zoveelste keer dat een autochtone man het leven van zijn ex neemt. De traditie van zelfmoord en daarbij je exgeliefde meenemen moet absoluut een halt toegeroepen worden. Het aantal moorden op ex-vrouwen en soms de hele ex-schoonfamilie neem hand over hand toe.

De oorsprong van dit soort vreslijke familiedrama's ligt in de christlijke waarden. Het christendom accepteert geen scheidingen van huwelijken. Een huwelijk wordt gezien als een sacrale verbintenis die oneindig is (symbool is de trouwring). Mannen die opgegroeid zijn in de Christelijke cultuur kunnen het vaak dan ook moeilijk verkroppen als hun vrouw afstand doet van hun huwelijk. Het wordt als een tergende pijn ervaren, een gevoel van mislukking en schending van de heiligheid en de daarbij behorende belofte (tot de dood ons scheid).

Deze uitwassen van het Christendom moeten met wortel en tak bestreden worden. Onze maatschappij moet gevrijwaard worden van een eeuwenoude achterhaalde cultuur waarin een vrouw geacht wordt tegen wil en dank haar leven te slijten met een man die zij niet wenst.

Hierbij roep ik Ayaan en heel vrouwliefhebbend-politiek-Nederland zich in te spannen voor de veiligheid van de autochtone blanke vrouw. Tevens roep ik autochtone vrouwen op het risico op een "belofte-moord" te vermijden door met een islamitische man te trouwen.

:p

freya
28-10-04, 20:06
Geplaatst door ZbaqZbaq
Tevens roep ik autochtone vrouwen op het risico op een "belofte-moord" te vermijden door met een islamitische man te trouwen.


Ik wil alleen een heiden! :fplet:

ZbaqZbaq
28-10-04, 20:07
Geplaatst door freya
Ik wil alleen een heiden! :fplet:

die zijn nog veel erger....die schieten je niet dood...die steken je in de fik....en als je niet brand ben je ok :p

freya
28-10-04, 20:08
Geplaatst door ZbaqZbaq
die zijn nog veel erger....die schieten je niet dood...die steken je in de fik....en als je niet brand ben je ok :p

bron? :duivels:

ZbaqZbaq
28-10-04, 20:10
Geplaatst door freya
bron? :duivels:

medewerkers vuilverbrandingsoven Haaglanden en omstr. :cool:

freya
28-10-04, 20:29
Geplaatst door ZbaqZbaq
vuil verbrandingsoven

:motorzaag



:mad:





:ego: