PDA

Bekijk Volledige Versie : 2 super leuke meiden op zoek naar...

dknymeisje
29-10-04, 08:21
2 super leuke heren met en een leuk karakter en een leuk koppie die beiden ook actief zijn op het gebied dat ook wel eens "het bedrijfsleven" wordt genoemd.

Na het bedrijfsleven leiden zij een ietwat leuk leventje thuiswonend of op zichzelf, hebben een leuke hobby en vinden het leuk zo eens in de zoveel tijd gezellig met wat vrienden wat te gaan drinken.

Behalve het bovengenoemde is het ook de bedoeling dat ze al een leeftijd hebben van rond de 26 t/m 30 jaar hebben, volwassen genoeg om te weten waar het om draait in de maatschappij en dus absoluut niet op hun mondje gevallen zijn! waar we ook niet naar op zoek zijn zijn de zogenaamde "saaie figuren" die niets te melden hebben en het woordje "gevat" en "bijdehand" niet kennen.

Zijn jullie in het bezit van een portie leuke humor, vinden jullie het leuk om twee leuke, spontane meiden te leren kennen laat het ons dan weten!

het zou leuk zijn als we serieuze reactie's zouden krijgen!

met z'n tweetjes iemand zoeken is veel gezelliger dan in je eentje....dat is dus de reden dat we ons met z'n tweetjes aangemeld hebben!

jaouad 1010
30-10-04, 03:19
ik wil wel maar heb geen vrienden moet dus alleen komen en ik ben blij dat er ook vrouwen zijn die op saaie mensen vallen ik hoor jullie snel dames

yozef
04-11-04, 11:42
hmmmmmmmmmmmm

MASOUDA
18-11-04, 08:39
mag ik en ik mn vriendin met jullie afspreken ik meen het echt!!!!

ik w8 op jullie reactie!! :maffia: :maffia: :maffia: :maffia:

morientes
06-06-05, 23:09
hhhhhhmmmmmmm............. intresant

khaled7565
02-10-05, 17:17
hallo ik ben khaled uit apeldoorn.. sproenklijk uit egypte.. mijn mob: 0643975155

:watte?:

Tarik TR
25-09-06, 12:00
Hey dames.....

hoe zouden jullie het vưnden om in het buitenland te werken......

interesse....???? Bel 0090-5383300027