PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Belg dwong Filippijnse meisjes tot virtuele seks'



Mark
29-10-04, 08:31
'Belg dwong Filippijnse meisjes tot virtuele seks'

Uitgegeven: 28 oktober 2004 10:04

AMSTERDAM - De Filippijnse politie heeft drie mannen opgepakt die vrouwen en meisjes tot cybersex zouden hebben gedwongen. Een van de arrestanten is een Belg. De anderen zijn een Amerikaan en een Filippijn. Twee Belgen zijn nog voortvluchtig, meldde de politie donderdag.

Bij een inval eerder deze week in Angeles City, ten zuiden van Manilla, stuitte de politie op vier meisjes van 15 en elf vrouwen van tussen de 18 en 23. De verdachten zouden hen hebben gedwongen tot virtuele seks met internetgebruikers. De politie vond onder meer webcams, videocamera's en seksspeeltjes.


De arrestanten worden vervolgd wegens overtreding van de wet op de handel in mensen. Ze kunnen tot levenslange gevangenisstraf worden veroordeeld.

David
29-10-04, 09:50
Geplaatst door Mark
'Belg dwong Filippijnse meisjes tot virtuele seks'

Uitgegeven: 28 oktober 2004 10:04

AMSTERDAM - De Filippijnse politie heeft drie mannen opgepakt die vrouwen en meisjes tot cybersex zouden hebben gedwongen. Een van de arrestanten is een Belg. De anderen zijn een Amerikaan en een Filippijn. Twee Belgen zijn nog voortvluchtig, meldde de politie donderdag.

Bij een inval eerder deze week in Angeles City, ten zuiden van Manilla, stuitte de politie op vier meisjes van 15 en elf vrouwen van tussen de 18 en 23. De verdachten zouden hen hebben gedwongen tot virtuele seks met internetgebruikers. De politie vond onder meer webcams, videocamera's en seksspeeltjes.


De arrestanten worden vervolgd wegens overtreding van de wet op de handel in mensen. Ze kunnen tot levenslange gevangenisstraf worden veroordeeld.


Dan moeten die afgelebberde snollen maar met hun overspelige poten van dat hoerige internet afblijven. Hethele f*ck*ng toetsenbord plakte van de gemorste Breezers! Eigen schuld, dikke bult.

Mark
29-10-04, 10:00
kom kom David

David
29-10-04, 10:02
Geplaatst door Mark
kom kom David


Ja, ja!

Mark
29-10-04, 10:04
sorry, ik had even last van een anti-cynische bui

David
29-10-04, 10:05
Geplaatst door Mark
sorry, ik had even last van een anti-cynische bui


Geeft niks, heb ik ook wel eens. Zakt in de regel snel. En 't is vrijdag, tenslotte.

Mark
29-10-04, 10:11
bah klote belg, nu kan ik het niet uit mijn hoofd krijgen :auw: