PDA

Bekijk Volledige Versie : NMO radio zoekt sprekers!!!!!!!!!! Heb je een mening wil je dat er geluisterd wordt?



Tangawia_1980
02-11-04, 00:55
NMO radio zoekt sprekers!!!!!!!!!!!!!!!

Beste mensen,

Allereerst een gezegegend Rammadan toegewenst.

Sinds kort werk ik bij de NMO (Nederlandse Moslim Omroep). Wij zijn regelmatig op zoek naar sprekers die hun mening willen geven over diverse onderwerpen.
Laat Nederland ook JOUW stem horen op de radio!

Heb je een mening en wil je dat er ook naar jou geluisterd wordt? Wil je in discussie met politici, onderzoekers of met andere jongeren? Of wil je Nederland je mening laten horen in een goede column of via jouw gedichten?

Het nieuwe seizoen van WATNOU..?! is van start gegaan, het jongerenprogramma van de NMO, elke vrijdag van 16.00-17.00 op radio 747am, live vanuit Studio Desmet in Amsterdam, met veel actuele discussies, de column van de week, muziek, de cyber-imam, de UIT-agenda en nog veel meer, maar vooral vóór en ook dóór moslimjongeren. Kan je goed columns schrijven, wil je meepraten of alleen als publiek aanwezig zijn? Stuur dan een mailtje naar [email protected] of [email protected] en zeg wat je in het programma zou willen doen, wat je kan of waarover je je mening zou willen geven.

Meer informatie is te vinden op www.nmo.nl Op die site zijn ook oude afleveringen terug te luisteren.

Aarzel niet en meld je aan d.m.v. een mailtje of bel naar 035-6252936 en vraag naar Rinse!!!

Als je vragen hebt dan hoor ik het graag

Ik zou het ook heel erg op prijs stellen als dit bericht doorgemailt wordt!!!!!!

Alvast bedankt voor de te nemen moeite,

Wa Salamoe3alaikoem,

___________________________________

Puk
02-11-04, 01:56
Jah, ik heb wel een paar dingetjes.

Ik bel je wel!

Leuk!

Ben wel een Kruisvaarder... probleem?

Al Sawt
02-11-04, 08:51
Geplaatst door Puk
Jah, ik heb wel een paar dingetjes.

Ik bel je wel!

Leuk!

Ben wel een Kruisvaarder... probleem? Dan stel ik me ook kandidaat!

Een discussie tussen een NeoCon en een NeoBhaatist, lijkt me zeer interessant.