PDA

Bekijk Volledige Versie : Dader moord v Gogh van marokkaanse afkomst



Mark
02-11-04, 12:15
zojuist op journaal...

Seif
02-11-04, 12:18
Is hiervoor een apart topic nodig?

Mark
02-11-04, 12:21
Geplaatst door Seif
Is hiervoor een apart topic nodig?

lijkt me nogal een belangrijk iets voor een site als maroc.nl ja

Seif
02-11-04, 12:23
Mischien, maar het lijkt me voor de server en de overzichtelijkheid beter om de discussie te beperken tot 1 draadje.

Seif
02-11-04, 15:02
Geplaatst door Ronald36
Zonde dat het hoofd-draadje gesloten is door de moderators vanwege "quotes van provocerende berichten".

Ik pleit er voor om JUIST HIER, op een forum, met woorden meningen uit te wisselen, want het is nou eenmaal een feit dat de moord op van Gogh spanningen en emoties heeft opgeroepen, of het nou met argumenten onderbouwd is of niet. Het speelt nu eenmaal, en dat moet serieus genomen worden.

Daarom is het is ZO belangrijk dat alle "partijen" in discussie kunnen blijven, zelfs als dat met "heftige taal" gebeurt. Liever dat dan doodzwijgen en de spanningen opkroppen tot ze ontploffen.

:duim:

100% mee eens. Als je dit soort dingen niet kunt bespreken, dan kan deze site net zo goed worden opgeheven.

Siah
02-11-04, 16:37
Geplaatst door Ronald36

Ik pleit er voor om JUIST HIER, op een forum, met woorden meningen uit te wisselen, want het is nou eenmaal een feit dat de moord op van Gogh spanningen en emoties heeft opgeroepen, of het nou met argumenten onderbouwd is of niet. Het speelt nu eenmaal, en dat moet serieus genomen worden.


inderdaad!! :moe:
Het speelt nu eenmaal, en dat moet serieus genomen worden.
..
maar wat voor effect heeft een al dan niet kut-opmerking, van een al dan niet Muslim-??-zolang je ziet dat de over-heid met al haar kennis, geld en macht, de échte(één daarvan) bron van agressie is!
(die weer op haar beurt, zelf aan andere agressies bloot staat)
..
wanneer dringt dit tot in-tellectuelen van ivorentoren door? :tover:
(daar heb ik zelf weinig hoop voor; zolang die hun kennis uit de media ver/garen)
pffffffffffffffffff :roker: