PDA

Bekijk Volledige Versie : Ben Zekour de greatest



vgeld
02-11-04, 20:46
Ik vind, ja ik vind Mohamed Ben Zekour de grootste Nederlander_Marokkaan aller tijden(=tot nu toe).
ps1= GEEN WONDER DAT DE UNIVERSITEIT VAN LEIDEN ALS SLCHTSTE UNIVERSITEIT UIT DE BUS KOMT, DE UNIVERSITEIT HEEFT EEN IRANIER IN DIENST DIE NAAR DE NAAM AFSHAN LUISTERT EN DE .
UNIVERSITEIT EEN "BAD"NAME BEZORGT
PS2; Wie verwacht now een intelect. debat van een geitenneuker?

Tomas
02-11-04, 20:58
Begon jij niet toevallig Theo net een beetje te waarderen? Of vergios ik me. Er staat me iets bij van een topic van jou.

Siah
02-11-04, 20:59
Geplaatst door vgeld
Ik vind, ja ik vind Mohamed Ben Zekour de grootste Nederlander_Marokkaan aller tijden(=tot nu toe).
ps1= GEEN WONDER DAT DE UNIVERSITEIT VAN LEIDEN ALS SLCHTSTE UNIVERSITEIT UIT DE BUS KOMT, DE UNIVERSITEIT HEEFT EEN IRANIER IN DIENST DIE NAAR DE NAAM AFSHAN LUISTERT EN DE .
UNIVERSITEIT EEN "BAD"NAME BEZORGT
PS2; Wie verwacht now een intelect. debat van een geitenneuker?



:haha: :hihi:

die ir/aanier afshin elian ís helemaal :kotsen:
.
als ie echt de ballen had, zou hij in iran blijven zeggen wat ie vond;
hij is een andere versie van hirsi ali; oo/k besneden (?) :hardlach:
.

in tegenstelling tot 'afshin elian' die steeds de boel ging mistigen, was Ben Zekour cool, duidelijk, en rustig. :D

vgeld
02-11-04, 21:04
Geplaatst door Tomas
Begon jij niet toevallig Theo net een beetje te waarderen? Of vergios ik me. Er staat me iets bij van een topic van jou.
Verdomd! ik word hier in de gaten gehouden !
Ik heb inderdaad het kut_varkentje altijd gewardeerd. Hij kwam voor zijn mening op en ik voor de mijn (zoals een Hagenaar het zou zeggen)


PS99: Ik vind het volkomen kut dat Theo er niet meer is !

vgeld
02-11-04, 22:19
>H.V.S.I?