PDA

Bekijk Volledige Versie : voel je nu bedreigt



barneveld
02-11-04, 22:30
voel je je bedreigd door de autochtonen op de dag als vandaag.

Puk
02-11-04, 22:34
Goeie vraag... ik niet.

miss_moi20
03-11-04, 05:59
Geplaatst door barneveld
voel je je bedreigd door de autochtonen op de dag als vandaag.












Toen ik het nieuws net hoorde, had ik zoiets van best zielig voor die man en zijn familie maar nee ik voelde me niet bedreigd.....maar dat werdt wel anders toen ik in de avond met andere zusters naar de moskee ging...komt er ineens een nederlander op een scooter..stopt ie voor de ingang van de vrouwen (niet bij de mannen..dacht ie misschien dat ze anders achter hem aan zouden gaan..??) , waar ik net naar binnen wou stappen...begint ie te schelden, bedreigingen te uiten en nog meer van die dingen...etc....je kan je voorstellen dat het best eng is als je alleen met je zusters daar staat in de donker en er staat een gek gek te doen..

wat mensen moeten begrijpen is dat de islam zulk geweld afkeurt en dat wij er tegen zijn...dit zeg ik niet omdat ik niet wil dat er nog meer van die nl-ers in opstand komen want ja ik trek me er niks van aan...maar die gozer heeft de islam in een nog donkere hoek gestopt terwijl die daar niet thuis hoort....

Timoesh
03-11-04, 06:40
Nee...

shariffah
03-11-04, 07:15
de autochtoon?

die nl-ers?

moslim is geen synoniem voor allochtoon...

ik ben autochtoon én moslima

so....where does that leave me???

....kan me net zo bedreigd voelen door de ontwetende moslim als door de ontwetende niet-moslim

salaam,

shariffah