PDA

Bekijk Volledige Versie : Van Gogh was een bedreiging voor de vrije meningsuiting



Marsipulami
02-11-04, 23:18
Van Gogh heeft zelf aanzienlijk meegewerkt aan de verharding van de samenleving en de spiraal van haat en geweld waarvan hij slachtoffer geworden is. Hij is geen held of martelaar van de vrije meningsuiting, hij was gewoon een beroepsprovocateur die pakken geld verdiende met het beledigen van mensen. Mensen zoals van Gogh die op zijn manier misbruik maken van het recht op vrije meningsuiting zijn veel grotere vijanden van dat recht op vrije meningsuiting dan die labiele Marokkaan die hem vermoord heeft. Dat is mijn boodschap aan die twintigduizend onozelaars in Amsterdam die ik vanavond op tv zag.

ZbaqZbaq
02-11-04, 23:19
word up !

Mars rulezz

Marsipulami
02-11-04, 23:24
Geplaatst door ZbaqZbaq
word up !

Mars rulezz

Ik maak alleen maar gebruik van mijn recht op vrije meningsuiting. :p

freya
02-11-04, 23:27
Geplaatst door ZbaqZbaq
word up !

Mars rulezz

Las ik niet net dat jij ook tot die 20 000 onozelaars hoorde? :p

Seif
02-11-04, 23:28
Wie nu nog denkt dat Belgen niet dom zijn...

ZbaqZbaq
02-11-04, 23:28
Geplaatst door freya
Las ik niet net dat jij ook tot die 20 000 onozelaars hoorde? :p

nee ik zat thuis voor de buis naar Fraulein Verdonk te kijken

Puk
02-11-04, 23:29
Is hier een briljante bijdrage van mij gemodereerd.

Vrijheid van Meningsuiting. Yeah right.

:fuckit2:

~Panthera~
02-11-04, 23:31
Geplaatst door Puk
Is hier een briljante bijdrage van mij gemodereerd.

Vrijheid van Meningsuiting. Yeah right.

:fuckit2:
-------------

Niet vergeten je pillen in te nemen hoor, anders gaat het helemaal fout. :D

freya
02-11-04, 23:36
Geplaatst door ZbaqZbaq
nee ik zat thuis voor de buis naar Fraulein Verdonk te kijken

Is haar hele toespraak uitgezonden?

Ik kon er dus geen woord van verstaan :(

zou dat ergens op het web te vinden zijn?

mucs
02-11-04, 23:38
Geplaatst door Marsipulami
Dat is mijn boodschap aan die twintigduizend onozelaars in Amsterdam die ik vanavond op tv zag.

waren het maar onozelaars maar helaas zaten er geslepen lieden tussen.

ik kotste by het horen van verdonk.

Puk
02-11-04, 23:40
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Niet vergeten je pillen in te nemen hoor, anders gaat het helemaal fout. :D

Die pillen had ik al ingenomen.
Maar de Islam wordt er toch niet leuker op.

Marsipulami
02-11-04, 23:40
Geplaatst door freya
Is haar hele toespraak uitgezonden?

Ik kon er dus geen woord van verstaan :(

zou dat ergens op het web te vinden zijn?

Je kan je de domheid van haar toespraak nauwelijks voorstellen. Een knieval voor het racistische gepeupel. Onvoorstelbaar dat zo iemand is aangesteld om verdraagzaamheid te bevorderen.

MisterB
02-11-04, 23:41
Marsipulami is een slecht geïnformeerde dombo die maar wat roept, ik was wel een van die 20.000(? ik kan ook nog tellen en zoveel waren het er niet maar goed).
je moet nog veel leren voor je aan een volwassen discussie kan deelnemen.
Die labiele malloot van jou had dezelfde avond nog in discussie kunnen gaan met van Gogh in "de melkweg" in Amsterdam.
Wie heeft hier nou het recht op vrije meningsuiting ontnomen bij wie.
Ga in Belgïe flauwekul verkopen.

Puk
02-11-04, 23:42
Geplaatst door Marsipulami
Je kan je de domheid van haar toespraak nauwelijks voorstellen. Een knieval voor het racistische gepeupel. Onvoorstelbaar dat zo iemand is aangesteld om verdraagzaamheid te bevorderen.

Laat me niet lachen Mars.
Doe dat toch niet.

Belgiè.... heb je nog een pistooltje in de aanbieding.
Mag best automatisch zijn.

Dutchguy
02-11-04, 23:42
Geplaatst door Marsipulami
Van Gogh heeft zelf aanzienlijk meegewerkt aan de verharding van de samenleving en de spiraal van haat en geweld waarvan hij slachtoffer geworden is. Hij is geen held of martelaar van de vrije meningsuiting, hij was gewoon een beroepsprovocateur die pakken geld verdiende met het beledigen van mensen. Mensen zoals van Gogh die op zijn manier misbruik maken van het recht op vrije meningsuiting zijn veel grotere vijanden van dat recht op vrije meningsuiting dan die labiele Marokkaan die hem vermoord heeft. Dat is mijn boodschap aan die twintigduizend onozelaars in Amsterdam die ik vanavond op tv zag.

Je hebt er werkelijk geen reet van begrepen. Gelukkig mag ik dat zeggen en jij hoeft het er niet mee eens te zijn.

freya
02-11-04, 23:43
Geplaatst door Marsipulami
Onvoorstelbaar dat zo iemand is aangesteld om verdraagzaamheid te bevorderen.

Wie zegt dat ze dat is?

Puk
02-11-04, 23:44
Geplaatst door Dutchguy
Je hebt er werkelijk geen reet van begrepen. Gelukkig mag ik dat zeggen en jij hoeft het er niet mee eens te zijn.

Maar hoelang nog.
Zonder gevoel voor dramatiek overigens.

Marsipulami
02-11-04, 23:46
Geplaatst door MisterB
Wie heeft hier nou het recht op vrije meningsuiting ontnomen bij wie.
Ga in Belgïe flauwekul verkopen.

Nee, ik verkondig mijn mening in Nederland op grond van mijn recht op vrije meningsuiting.

~Panthera~
02-11-04, 23:48
Geplaatst door freya
Wie zegt dat ze dat is?
-----------

kwartje valt. ;)

Marsipulami
02-11-04, 23:50
Geplaatst door Puk
Maar hoelang nog.
Zonder gevoel voor dramatiek overigens.

Totdat Hollanders de notie respect voor andersdenkenden, moslims, allochtonen or whatever tot onderdeel van hun normen en waardendebat hebben gemaakt.

Dutchguy
03-11-04, 00:19
Geplaatst door Marsipulami
Totdat Hollanders de notie respect voor andersdenkenden, moslims, allochtonen or whatever tot onderdeel van hun normen en waardendebat hebben gemaakt.

Daar gaat het vandaag helemaal niet om. Ik blijf bij mijn mening dat je er niets van begrepen hebt.

Bofko
03-11-04, 00:22
Geplaatst door Marsipulami
Totdat Hollanders de notie respect voor andersdenkenden, moslims, allochtonen or whatever tot onderdeel van hun normen en waardendebat hebben gemaakt.

He achterlijke onnozelaar .Van Gogh is ritueel geslacht . En daar moeten wij begrip voor opbrengen ?

Tomas
03-11-04, 00:26
Geplaatst door Bofko
He achterlijke onnozelaar .Van Gogh is ritueel geslacht . En daar moeten wij begrip voor opbrengen ?

Bofko is nu zelfs boos.

Trouwens Mars, Theo kon nergens bakken geld verdienen. Zelfs niet aan islambashing. Een column in een gratiskrantje was zo'n beetje het enige. En een aantal van zijn laatste films zijn geloof ik van zijn eigen geld en het zag er niet echt naar uit dat ie daar flink op ging verdienenen. Eerder het tegenovergestelde. Je zou je eens wat meer in de man moeten verdiepen voordat je met de wolven meehuilt.

Marsipulami
03-11-04, 00:32
Geplaatst door Bofko
He achterlijke onnozelaar .Van Gogh is ritueel geslacht . En daar moeten wij begrip voor opbrengen ?

Geen begrip voor de moordenaar, maar een uitnodiging tot ruimdenkendheid en één en ander in het juiste perspectief te plaatsen.

Tomas
03-11-04, 00:33
Geplaatst door Marsipulami
Geen begrip voor de moordenaar, maar een uitnodiging tot ruimdenkendheid en één en ander in het juiste perspectief te plaatsen.

Moet dat nu? Kunnen we niet even wachten op een ritueel geslachte belg?

Marsipulami
03-11-04, 00:34
Geplaatst door Tomas
voordat je met de wolven meehuilt.

Ik huil met niemand mee, ik ben een originele katholieke Belg met een eigen mening. Stoort dat dan in het land dat vrije meningsuiting als heilige koe heeft ?

mark61
03-11-04, 00:36
Geplaatst door Marsipulami
Geen begrip voor de moordenaar, maar een uitnodiging tot ruimdenkendheid en één en ander in het juiste perspectief te plaatsen.

Nee, je bent van zottigheid totaal uitgegleden.


Mensen zoals van Gogh die op zijn manier misbruik maken van het recht op vrije meningsuiting zijn veel grotere vijanden van dat recht op vrije meningsuiting dan die labiele Marokkaan die hem vermoord heeft.

Dit is natuurlijk bespottelijk.


Waarom was die Cools eigenlijk vermoord? Hoe zat het ook weer met de Bende van Nijvel <> Dyane brigade?

opmerker
03-11-04, 00:37
Geplaatst door Marsipulami
Ik huil met niemand mee, ik ben een originele katholieke Belg met een eigen mening. Stoort dat dan in het land dat vrije meningsuiting als heilige koe heeft ?

je wilt gewoon een beetje dwars zijn, en de NL juist op dit moment een trap na geven.

Tomas
03-11-04, 00:37
Geplaatst door Marsipulami
Ik huil met niemand mee, ik ben een originele katholieke Belg met een eigen mening. Stoort dat dan in het land dat vrije meningsuiting als heilige koe heeft ?

Nee, je hebt geen eigen mening. Je hebt een mening opgepikt over Theo. Of opgeraapt. Weet ik veel. Maar je hebt 'm niet zelf gevormd, daarvoor moet je namelijk eerst feiten verzamelen. Dat heb je bij Theo blijkbaar niet gedaan.

Je recht op vrije meningsuiting stoort niet, je goedkope mening wel. Ik zal je er niet voor slachten. Nog niet.

Seif
03-11-04, 00:40
Geplaatst door Marsipulami
Geen begrip voor de moordenaar, maar een uitnodiging tot ruimdenkendheid en één en ander in het juiste perspectief te plaatsen.

Wist je dat hij z'n Marokkaanse buurvrouw op eigen kosten naar Duitsland heeft laten gaan voor een staaroperatie?

Wist je dat sommige van de leukste films en series over en voor Marokkanen van zijn hand zijn?

Tuurlijk niet, jij vindt het gewoon een haatzaaiend mannetje.

Marsipulami
03-11-04, 00:40
Geplaatst door mark61
Dit is natuurlijk bespottelijk.

Ik beroep me op mijn recht van vrije meningsuiting en heb medelijden met Hollanders die hun kop niet boven het anti-moslim maaiveld mogen uitsteken. Van Gogh was een beroepsprovocateur, zijn moordenaar een labiel persoon en de Nederlandse samenleving is geschift.

MisterB
03-11-04, 00:44
Marsipulana, stijve zeurbelg,
ook jij mag deelnemen. graag zelfs, wie weet leer ik nog wat van je en anderen met mij maar....
reageer eens op mijn tekst, en dan niet op dat flauwe "ga flauwekul in belgïe verkopen".

Wat weet jij van van Gogh, hoe goed heb jij vanuit Belgïe gevolgd wat hier gaande is. Ik ben opgegroeid met die man en ken zijn levens wandel. Jij lijkt zojuist even snel de gemeenplaatsen te hebben doorgevlooid om nu met een "doorwrochte" mening te komen. Als jij mij die bakken met geld kunt bewijzen, als jij kunt laten zien wie van Gogh allemaal volgens jou het recht op vrije meningsuiting heeft ontnomen en als jij tot slot kunt laten zien waarom een pistool en een mes godverdomme volgens jou minder vrijheidsbelemmerend werken dan een woord DAN en alleen dan denk ik dat we behoefte hebben aan je mening. Ook al mag je 'm altijd geven. Hoe ongefundeerd, zwak en kinderachtig ook. Dan hebben we toch nog iets te lachen op een verder inktzwarte dag.

mark61
03-11-04, 00:46
Geplaatst door Marsipulami
Ik beroep me op mijn recht van vrije meningsuiting en heb medelijden met Hollanders die hun kop niet boven het anti-moslim maaiveld mogen uitsteken. Van Gogh was een beroepsprovocateur, zijn moordenaar een labiel persoon en de Nederlandse samenleving is geschift.

Zoals je hier ziet, zijn er zat Hollanders die dat wel doen. Beroepsprovocateur zijn is geen misdaad. Jij weet nog niks van de moordenaar. De NL samenleving is niet geschifter dan de Belgische.

Eigenlijk komt het erop neer dat je je aloude Vlaamse frustraties over NL uitleeft over de rug van een vermoorde. Knap infantiel.

Marsipulami
03-11-04, 00:47
Geplaatst door Seif
Tuurlijk niet, jij vindt het gewoon een haatzaaiend mannetje.

Ik heb een hekel aan al die heiligverklaringen van die seculieren. Geef mij maar de ouderwetse heiligverklaringen van de katholieken die vereist dat betrokken heilige minstens vijftig jaar dood moet zijn.

Marsipulami
03-11-04, 00:56
Geplaatst door MisterB
Wat weet jij van van Gogh, hoe goed heb jij vanuit Belgïe gevolgd wat hier gaande is. Ik ben opgegroeid met die man en ken zijn levens wandel. Jij lijkt zojuist even snel de gemeenplaatsen te hebben doorgevlooid om nu met een "doorwrochte" mening te komen. Als jij mij die bakken met geld kunt bewijzen, als jij kunt laten zien wie van Gogh allemaal volgens jou het recht op vrije meningsuiting heeft ontnomen en als jij tot slot kunt laten zien waarom een pistool en een mes godverdomme volgens jou minder vrijheidsbelemmerend werken dan een woord DAN en alleen dan denk ik dat we behoefte hebben aan je mening. Ook al mag je 'm altijd geven. Hoe ongefundeerd, zwak en kinderachtig ook. Dan hebben we toch nog iets te lachen op een verder inktzwarte dag.


Jouw gevoeligheden interesseren me niet, ook niet of je bent opgegroeid met Van Gogh. Ik heb het recht om mijn mening te uiten en daarmee basta.

Die bakken geld hoef ik niet te bewijzen, ik geef alleen mijn mening, das alles.

Of jij behoefte hebt aan mijn mening interesseert me geen barst, ik geef ze gewoon. Stoort je dat dan ?

Tomas
03-11-04, 01:00
Geplaatst door Marsipulami
Jouw gevoeligheden interesseren me niet, ook niet of je bent opgegroeid met Van Gogh. Ik heb het recht om mijn mening te uiten en daarmee basta.

Die bakken geld hoef ik niet te bewijzen, ik geef alleen mijn mening, das alles.

Of jij behoefte hebt aan mijn mening interesseert me geen barst, ik geef ze gewoon. Stoort je dat dan ?

Probeer je nu te bewijzen dat Theo fans jou ook zouden kunnen vermoorden voor je mening? Je bent echt niet belangrijk genoeg. Hoogstens irritant. Je hoop is erg ongepast.

Seif
03-11-04, 01:02
Ik ben het voor een keer wel met Mark eens Mars. Wel triest dat je je Ollanderhaat op deze manier moet uiten.

Max Stirner
03-11-04, 01:03
Geplaatst door Marsipulami
Jouw gevoeligheden interesseren me niet, ook niet of je bent opgegroeid met Van Gogh. Ik heb het recht om mijn mening te uiten en daarmee basta.

Die bakken geld hoef ik niet te bewijzen, ik geef alleen mijn mening, das alles.

Of jij behoefte hebt aan mijn mening interesseert me geen barst, ik geef ze gewoon. Stoort je dat dan ?

Ga je gang. Het is een domme ongefundeerde mening, maar allez.

Iedereen heeft het recht om z`n mening te uiten....in ieder geval tot vandaag was dat het geval.

Marsipulami
03-11-04, 01:05
Geplaatst door Tomas
Probeer je nu te bewijzen dat Theo fans jou ook zouden kunnen vermoorden voor je mening? Je bent echt niet belangrijk genoeg. Hoogstens irritant. Je hoop is erg ongepast.

Het interesseert me niet of ik mensen kwets. Als Theo-fans me willen vermoorden moeten ze dat maar doen. Ik heb het recht om mijn mening te uiten. Ik beb blij dat je me irritant vind, maar ik verdien er minder geld aan dan Van Gogh.

Tomas
03-11-04, 01:07
Geplaatst door Marsipulami
Het interesseert me niet of ik mensen kwets. Als Theo-fans me willen vermoorden moeten ze dat maar doen. Ik heb het recht om mijn mening te uiten. Ik beb blij dat je me irritant vind, maar ik verdien er minder geld aan dan Van Gogh.

Volgens mij verdien jij meer geld aan leugens dan Theo hoor.

mark61
03-11-04, 01:12
Geplaatst door Marsipulami
Het interesseert me niet of ik mensen kwets....

Dat vond TvG nou ook.

MisterB
03-11-04, 01:12
Ik had de eerste keer al gelijk je bent een dombo, en helaas een belgische. Ik haat generaliseren. Alsook het aannemen van zaken als mijn gevoeligheden waarover je niks weet.
geen wonder dat zelfs een idioot als de winter bij jullie stevig voet aan de grond houdt. who needs friends with enemies like these.

Marsipulami
03-11-04, 01:12
Geplaatst door Max Stirner
Ga je gang. Het is een domme ongefundeerde mening, maar allez.

Iedereen heeft het recht om z`n mening te uiten....in ieder geval tot vandaag was dat het geval.

Ik heb net zo weinig respect voor de heilige koe van de Hollandse vrije meningsuiting als Van Gogh voor de koran. Dat is mijn recht, of je dat nu plezierig vindt of niet. Als je er problemen mee hebt dat ik me beroep op mijn rechten, dan verhuis je maar naar een ander land.

Marsipulami
03-11-04, 01:17
Geplaatst door MisterB
Ik had de eerste keer al gelijk je bent een dombo, en helaas een belgische. Ik haat generaliseren. Alsook het aannemen van zaken als mijn gevoeligheden waarover je niks weet.
geen wonder dat zelfs een idioot als de winter bij jullie stevig voet aan de grond houdt. who needs friends with enemies like these.

Ik heb net als Van Gogh en De Winter het volstrekte recht om te generaliseren en te beledigen. Jouw gevoeligheden storen me volstrekt niet. Ben jij dan een tegenstander van de vrije meningsuiting of wat ?

Ourzazate
03-11-04, 01:18
Geplaatst door Marsipulami
Van Gogh heeft zelf aanzienlijk meegewerkt aan de verharding van de samenleving en de spiraal van haat en geweld waarvan hij slachtoffer geworden is. Hij is geen held of martelaar van de vrije meningsuiting, hij was gewoon een beroepsprovocateur die pakken geld verdiende met het beledigen van mensen. Mensen zoals van Gogh die op zijn manier misbruik maken van het recht op vrije meningsuiting zijn veel grotere vijanden van dat recht op vrije meningsuiting dan die labiele Marokkaan die hem vermoord heeft. Dat is mijn boodschap aan die twintigduizend onozelaars in Amsterdam die ik vanavond op tv zag.

Daar heb je helemaal gelijk in...:). Ik snap al die sukkels derhalve niet die je vandaag steeds maar weer op tv zag en riepen dat Theo de vrijheid van meningsuiting belichaamde...:jammer:.

Inderdaad, mensen zoals Theo, Omar, Wilders en AHA maken misbruik van het recht op vrijheid van meningsuiting. En hiermee zetten zij mensen tegen elkaar op ipv deze samen te laten spannen voor 1 doel: gezonde samenleving...:).

Max Stirner
03-11-04, 01:21
Geplaatst door Marsipulami
Ik heb net zo weinig respect voor de heilige koe van de Hollandse vrije meningsuiting als Van Gogh voor de koran. Dat is mijn recht, of je dat nu plezierig vindt of niet. Als je er problemen mee hebt dat ik me beroep op mijn rechten, dan verhuis je maar naar een ander land.


Ik kan er wel om lachen hoor, maak je maar geen illusies.

Ik zal artikel 7 (dat van de vrije meningsuiting) in ieder geval niet met een mes in je buik planten nadat ik je eerst heb neergeschoten en de keel heb doorgesneden.

Max Stirner
03-11-04, 01:24
Geplaatst door Ourzazate
Daar heb je helemaal gelijk in...:). Ik snap al die sukkels derhalve niet die je vandaag steeds maar weer op tv zag en riepen dat Theo de vrijheid van meningsuiting belichaamde...:jammer:.

Inderdaad, mensen zoals Theo, Omar, Wilders en AHA maken misbruik van het recht op vrijheid van meningsuiting. En hiermee zetten zij mensen tegen elkaar op ipv deze samen te laten spannen voor 1 doel: gezonde samenleving...:).

Mensen met te lange tenen vormen nog veel meer een bedreiging voor die gezonde samenleving :)

Marsipulami
03-11-04, 01:28
Geplaatst door Max Stirner
Ik kan er wel om lachen hoor, maak je maar geen illusies.

Ik zal artikel ? (die van de vrije meningsuiting) in ieder geval niet met een mes in je buik planten nadat ik je eerst heb neergeschoten en de keel heb doorgesneden.

In een democratische rechtstaat hebben daders die slachtoffers de keel oversnijden recht op verdediging, zowel op internet als in de rechtbank. Of ben jij als sympathisant van de vrije meningsuiting tevens een tegenstander van de rechtstaat ?

Max Stirner
03-11-04, 01:40
Geplaatst door Marsipulami
In een democratische rechtstaat hebben daders die slachtoffers de keel oversnijden recht op verdediging, zowel op internet als in de rechtbank. Of ben jij als sympathisant van de vrije meningsuiting tevens een tegenstander van de rechtstaat ?

In de rechtbank heeft hij recht op verdediging, alvorens we hem stenigen.

Marsipulami
03-11-04, 01:46
Geplaatst door Max Stirner
In de rechtbank heeft hij recht op verdediging, alvorens we hem stenigen.

Nederlanders zijn een volk van massamoordenaars, nadat ze 80 % van hun joodse medelanders vermoordden hebben ze gewillig meegewerkt aan de moord op onschuldige Iraakse kinderen door de inzet van ultra-gesofisticeerde Nederlandse massavernietigingswapens. Terzelfdertijd kunnen ze niet hebben dat andere volkeren en culturen zich verdedigen met stokken en stenen. Triest hoor.

Max Stirner
03-11-04, 01:55
Geplaatst door Marsipulami
Nederlanders zijn een volk van massamoordenaars, nadat ze 80 % van hun joodse medelanders vermoordden hebben ze gewillig meegewerkt aan de moord op onschuldige Iraakse kinderen door de inzet van ultra-gesofisticeerde Nederlandse massavernietigingswapens. Terzelfdertijd kunnen ze niet hebben dat andere volkeren en culturen zich verdedigen met stokken en stenen. Triest hoor.

Je begint me een beetje te vermoeien Mars......

Welterusten :)

Ourzazate
03-11-04, 01:58
Geplaatst door Max Stirner
Mensen met te lange tenen vormen nog veel meer een bedreiging voor die gezonde samenleving :)

Niet volgens de statistieken...:).

Max Stirner
03-11-04, 02:01
Geplaatst door Ourzazate
Niet volgens de statistieken...:).

Mijn mening is veel belangrijker dan statistieken...... :)

Marsipulami
03-11-04, 02:08
Geplaatst door Max Stirner
Je begint me een beetje te vermoeien Mars......

Welterusten :)

Slaapwel ;) Ik ga ook maar eens. Morgen vind ik misschien opnieuw de gepaste wijze om mijn recht op meningsvrijheid gestalte te geven. Vandaag ben ik echter te moe, eigenlijk teleurgesteld om zoveel haat en onbegrip omwille van het misbruik van het recht op vrije meningsuiting en het ondergraven van de democratische rechtstaat. :(

Julien
03-11-04, 02:34
mars ik vind het maar een dom topic.

Van Gogh ging altijd in discussie, hij was niet laf en bedreigde niemand.

een groep radicale randdebielen (ja het zijn weer gelovigen!!) kan echter niet in discussie gaan met WOORDEN maar moet persé geweld gebruiken.

Die fundamentalistische gelovigen zijn het enige gevaar voor de vrijheid van meningsuiting, want in een democratie hoor je discussie te voeren met woorden, niet met geweld.

En Van Gogh was lang niet de enige die provoceerde, dat deden talloze radicale islamitische websites ook. Maar dit is nooit een excuus om iemand om te brengen.

Ik vind het ook heel debiel van jou, dat je al die 20.000 mensen op De Dam racisten noemt. Over generaliseren gesproken! Daar zaten ook heel wat moslims tussen bijvoorbeeld.

Als je hier niets zinnigs over te zeggen hebt, vind ik idd dat je je mond maar moet houden.

Dutchguy
03-11-04, 03:21
Geplaatst door Marsipulami
Slaapwel ;) Ik ga ook maar eens. Morgen vind ik misschien opnieuw de gepaste wijze om mijn recht op meningsvrijheid gestalte te geven. Vandaag ben ik echter te moe, eigenlijk teleurgesteld om zoveel haat en onbegrip omwille van het misbruik van het recht op vrije meningsuiting en het ondergraven van de democratische rechtstaat. :(

Slaap lekker, morgen wacht je weer een nieuwe dag waarin je opnieuw kunt proberen om reli-fascistoide uitwassen glad te strijken.

Yahud Seculaere
03-11-04, 07:56
Dit was geen gek van geboorte, maar 1 van de leer !

taouanza
03-11-04, 08:39
Geplaatst door Max Stirner
Mensen met te lange tenen vormen nog veel meer een bedreiging voor die gezonde samenleving :)

Oh wou je zeggen dat het de bedoeling is van moslims om maling te hebben aan Wilders en AHA? Die vertellen moslims toch de waarheid?Moslims moeten zich toch aanpassen?

Welke gezonde samenleving?Voldronken va haat en onverdraagzaamheid. Gister zag ik een vuurtoren die vreugdenvuren wilde.En een paar min praatte ze er al over of ze er waren.
Nederlanders moeten een keertje ophouden met doen alsof ze een voorbeeld van beschaving zijn. En die smilie kan je weglaten.
Over lange tenen gesproken zie jullie reactie op Mars.
Geef ff de Marokkanen een goed voorbeeld. Laat ff zien hoe korte teentjes gezond Nederland heeft.

akram
03-11-04, 09:08
hoe het ook zij
Nederlanders zijn erg schijnheilig
vandaag kom ik binnen en print een paar emailtjes...normaliter worden die printjes ALTIJD door diegene die het eerst bij de printer staat
vandaag dus niet!!! emails werden netjes naast de printer gezet
en men kijkt mij anders aan

observer
03-11-04, 09:25
Geplaatst door Ourzazate
Daar heb je helemaal gelijk in...:). Ik snap al die sukkels derhalve niet die je vandaag steeds maar weer op tv zag en riepen dat Theo de vrijheid van meningsuiting belichaamde...:jammer:.

Inderdaad, mensen zoals Theo, Omar, Wilders en AHA maken misbruik van het recht op vrijheid van meningsuiting. En hiermee zetten zij mensen tegen elkaar op ipv deze samen te laten spannen voor 1 doel: gezonde samenleving...:). dus je hebt vrijheid van meninguiting maar alleen voor doelen die jou aanstaan

taouanza
03-11-04, 09:27
Geplaatst door observer
dus je hebt vrijheid van meninguiting maar alleen voor doelen die jou aanstaan

Volgens de Nederlanders wel ja.
JE mag alles zeggen zolang het in hun straatje past. Doet me denken aan de verkiezingen van Saddam.

Vind je een gezonde samenleving een verkeerd doel?

Iglo
03-11-04, 09:37
Geplaatst door Marsipulami
Jouw gevoeligheden interesseren me niet, ook niet of je bent opgegroeid met Van Gogh. Ik heb het recht om mijn mening te uiten en daarmee basta.

Die bakken geld hoef ik niet te bewijzen, ik geef alleen mijn mening, das alles.

Of jij behoefte hebt aan mijn mening interesseert me geen barst, ik geef ze gewoon. Stoort je dat dan ? Echt in de geest van Theo! Jij doet hem grote eer door in zijn voetsporen te treden. Want ook hij had geen enekel interesse in andermans gevoeligheden, ook hij vond het niet erg om mensen zijn mening te vertellen, ook al zaten ze er niet op te wachten. Het enige verschil is misschien dat hij wel de behoefte voelde om zijn beweringen te onderbouwen. Maar, dat gezegd hebbende, kan ik zeggen dat je een goede poging waagt.

Yahud Seculaere
03-11-04, 09:40
Geplaatst door taouanza
Volgens de Nederlanders wel ja.
JE mag alles zeggen zolang het in hun straatje past. Doet me denken aan de verkiezingen van Saddam.

Vind je een gezonde samenleving een verkeerd doel?

Je mag hier alles geloven als het maar op vreedzame wijze wordt gepropageerd.

Elk geloof of ideologie die dat niet vreedzaam wil moet worden verwijderd, zoals een kankergezwel moet worden verwijderd.

Dat heeft niks met rascime te maken maar alles met fout geloof.



Theo van Gogh was een bedreiging voor de verplichte mening !!!!

Theo zou zeggen:Dit: klik hier (http://www.khmerclub.com/Funnypix/12103/OsamaBin.jpg)

scherin
03-11-04, 09:50
Hoe ver moet je gaan met je mening? Er zijn natuurlijk ook grensen. Theo ging te ver. Het was meer het beledigen van de islam en de mensen die de islam beleven. Natuurlijk is het verschrikkelijk wat er is gebeurd..vreselijk zelfs!!!

verlichting
03-11-04, 10:14
En al aan die onnozelaars die denken dat de marokaanse gemeenschap hiermee weg kan komen..
Mensen begrijp dat er een verandering moet gaan komen, respecteer flikkers respecteer vrouwen, respecteer anders denkenden

laf schelden of vermoorden mag niet getoloreerd worden

Geef een signaal af dat dit niet gepikt meer wordt
toon je medeleven

bewijs dan dat de islam het waard is om een grote Godsdienst te zijn of is het een godsdienst die dient als lekker laf middel om als het je uitkomt je achter te verbergen maar waar verder je niet naar leeft
vooral de marokaanse man heeft een verlichting nodig
werk daaraan!

Max Stirner
03-11-04, 12:17
Geplaatst door taouanza
Oh wou je zeggen dat het de bedoeling is van moslims om maling te hebben aan Wilders en AHA? Die vertellen moslims toch de waarheid?Moslims moeten zich toch aanpassen?

Welke gezonde samenleving?Voldronken va haat en onverdraagzaamheid. Gister zag ik een vuurtoren die vreugdenvuren wilde.En een paar min praatte ze er al over of ze er waren.
Nederlanders moeten een keertje ophouden met doen alsof ze een voorbeeld van beschaving zijn. En die smilie kan je weglaten.
Over lange tenen gesproken zie jullie reactie op Mars.
Geef ff de Marokkanen een goed voorbeeld. Laat ff zien hoe korte teentjes gezond Nederland heeft.

Je voelt je aangesproken?

FF voor de duidelijkheid Taouanza: ik bedoel iedereen met lange teentjes, het interesseert me geen flikker uit welke groep zij afkomstig zijn.

Ik heb het niet over Nederlanders/ Marokkanen, dat doe jij.

Met Mars kan ik het prima vinden, het is een rare Belg met soms vreemde ideeen (die niets anders doet dan NL`ers bashen!), maar ik mag hem graag. Ook al was hij gisteravond wel erg irritant.... :vlammen:

Moslims zouden inderdaad maling moeten hebben aan AHA en Wilders, ja, en hen met woorden bestrijden. Zij vertellen helemaal niet de waarheid, dus zo moeilijk zou dat niet moeten zijn.

En die smilie krijg je toch: :)

observer
03-11-04, 14:18
Geplaatst door taouanza
Volgens de Nederlanders wel ja.
JE mag alles zeggen zolang het in hun straatje past. Doet me denken aan de verkiezingen van Saddam.

Vind je een gezonde samenleving een verkeerd doel? nee maar over wat een gezonde samenleving nu precies is is iets waar denk ik een breed scala van opinies overzijn

Siah
03-11-04, 14:45
weeer tuusendoor:


Geplaatst door verlichting
En al aan die onnozelaars die denken dat de marokaanse gemeenschap hiermee weg kan komen..
Mensen begrijp dat er een verandering moet gaan komen, respecteer flikkers respecteer vrouwen, respecteer anders denkenden

laf schelden of vermoorden mag niet getoloreerd worden

Geef een signaal af dat dit niet gepikt meer wordt
toon je medeleven



waar was je toen DHC-band door hun artistieke nr. opgepakt en opgesloten werden?? :kotsen:
..
heb je je ooit afgevraagd dat:
wat denkt er de nederlandse regering eigenlijk aan, om met één hand één land mede te bezetten, met alle gevolgen vandien; en met de andere aan de zogenaamde vr/e/de hier gaan werken(?) :kotsen:

voor-bij de olie, de macht en blad-blabla van de geglob-alis/eerde agressie.. :dood:
zouden we dan ooit hier een consistente samenleving kunnen bereiken? :chef:

ik denk dat we toch eerst ' 'onze' ' al-dan-niet-collective problemen en
ziektes, moeten gewaarworden en voornamelijk lerenkennen! :alien:
(en die zou je nooit of helaas altijd erg laat gaan kennen, als je gebiologeerd raakt door de magisch-en-geestelijke werking van de filmcameras)
dan kunnen we pas evt. naar een oplossing gaan zoeken.(maar helaas zie ik dat nog niet gaan gebeuren) :tover:

Siah
03-11-04, 15:03
Geplaatst door observer
nee maar over wat een gezonde samenleving nu precies is is iets waar denk ik een breed scala van opinies overzijn


"waar denk ik een breed scala van opinies overzijn "

dat mag best; alhoewel.. :hardlach:
..
maar een gezonde samenleving (die overigens niet bestaat) die zelf onderandere onder de bezetter, lang, geleden heeft, gaat niet klakkeloos en enkel en alleen voor haar eigen belangen, een andere land duizenden km verderop gaan bezetten!
..
en dan zodra op de achtertuin iemand vermoord wordt(afhankelijk van de situatie), heeft de media en de nederlandse regering de mond vol van ver-bijstering, ge/meen-schaps/zin, m/eer be/grip, mede-lijden, ..

waar als je twee keer haalt, hoef je maar één keer te betalen.. bandiet

Ourzazate
05-11-04, 03:11
Geplaatst door Max Stirner
Mijn mening is veel belangrijker dan statistieken...... :)

Dat zeiden Hit.ler, Bush en Bin Laden ook...:).