PDA

Bekijk Volledige Versie : De Islamitische dreiging



deleted user
03-11-04, 00:14
gewist

Ridouan
03-11-04, 03:07
Baraka lahoe feek. Mooi.

Fillastiene
03-11-04, 05:52
Geplaatst door deleted user
Maar de Islaam gedoogt zeer zeker niet aanvallen op onschuldige mensen, vrouwen en kinderen.

Assalaamou 'Aleykoem.

Barrakallahoufiek. Mooi uiteengezet en helder stuk. Ter aanvulling:

Imaam Ahmad said: Ismaa'eel narrated to us that Yoonus informed us on the authority of al-Hasan on the authority of al-Aswad ibn Saree' who said: I came to the Messenger of Allaah, sallallaahu 'alayhe wa sallam. And I had fought in a battle along with him and I had struck someone's back. And the people had killed so fiercely that day that had even killed some children. And he said once (in one narration): thurriyyah (children/offspring).

So that reached the Messenger of Allaah, sallallaahu 'alayhe wa sallam. So he said: "What is with some people that the killing today had caused them to go so far as to kill children?!"

So a man said: "O Messenger of Allaah! They are just children of the polytheists!" So he said: "Nay, verily the best of you are the children of polytheists!"

Then he said, "Nay, do not kill children!"

"Nay, do not kill children!" Then he said, "Every soul is born upon the Fitrah. Up until its tongue speaks on behalf of it, and its two parents make it a Jew or a Christian."

"Nay, do not kill children!"

"Nay, verily the best of you are the children of the polytheists!"

Al-Albaanee included it in his Silsilah al-Ahaadeeth as-Saheehah (#402).


al-‘Allaamah Ibnoel-Qaiyiem rahiemehoellaah zegt: “de djihaad met de hoedjdjah, bewijs en tong heeft voorrang over de djihaad met het zwaard en de speer.” (Sharh oen-noeniejah van Mohammed Chaliel Harras)

Zakariejah bin Nasr rahiemehoellaah zei: “ik hoorde Jahjaa ibn Jahjaa zeggen: ‘verdediging van de Soennah is deugdzamer dan het vechten in djihaad’. Mohammed zei: ‘ik hoorde Mohammed bin Jahjaa edh-Dhoehli zeggen: ‘ik zei tegen Jahjaa: ‘een man besteedt zijn rijkdom (voor de zaak van Allaah), maakt zichzelf moe (van aanbidding) en verricht djihaad. Is diegene (die de Soennah verdedigt) superieur over hem?’’ Hij (Jahjaa) zei: ’ja, zelfs vele malen (superieur)’.” (Overgeleverd door el-Harawie in Dhamm oel-kalaam.)

Masha Allaah. :duim:

Yahud Seculaere
03-11-04, 06:54
Dit was geen gek van geboorte, maar 1 van de leer !

Karin.N
03-11-04, 10:21
Wat verwarrend kan werken is dat een moslim zich veelal in de eerste plaats moslim noemt. Daarna komt vaak pas de nationaliteit.
Als bijv. christen benoem je meestal eerst je nationaliteit.

Yahud Seculaere
03-11-04, 15:24
Geplaatst door deleted user
En dan te bedenken dat Nederland 'swerelds dichtst bevolkte land (Indonesië) aan moslims, als kolonie heeft gehad...

:jammer:


Zijn ze daar dan nu allemaal christelijk na 300 jaar overheersing ?


Jammergenoeg niet, want dan hadden ze daar een betere toekomst gehad dan nu, uitbuiting, corruptie in de naam van allah als het moet, was dan uitgebleven of geminimaliseerd !

Karadzic
03-11-04, 15:27
Geplaatst door deleted user


Echter, als Serviërs onschuldige vrouwen verkrachten en vermoorden in Bosnië, dan worden zij niet bestempeld als “christen terroristen”. niet “djihaad”.
En toen servische vrouwen werden verkracht door islamstrijders?
Of mag dat opeens wel?

Moralist
03-11-04, 16:17
Wat een achterlijk stuk. Jij bent dus duidelijk een type die nog altijd niet door hebt dat je leeft in een deel van de wereld dat kerk en staat heeft gescheiden. In Europa nemen steeds meer mensen afstand van de kerk en al haar achterlijke regeltjes die men probeert de mensen op te leggen.

Scheiding kerk en staat daar heeft de islamwereld nog nooit van gehoord. Behalve Turkije dan. Waarom doen veel vroegere Aziatische landen het economisch veel dan de landen uit Noord Afrika. Omdat het onderwijs peil veel hoger is daar en men niet alleen maar bezig is met de islam.
Er is meer dan alleen maar godsdienst. Zo gauw godsdienst je hele leven gaat bepalen dan ben je verkeerd bezig en kan je je in de huidige wereld niet meer standhouden en zal je langzaam maar zeker achterlijk worden.

Bovendien vermoorden onze terroristen geen duizenden mensen en onthoofden ze geen mensen. En gaat het meestal niet om godsdienst maar om nationalisme.
Maar ik zou zeggen ga zo door. Wereldwijd lopen jullie steeds meer achter en achter. De wereld gaat verder hoor ook zonder jullie.

En mocht het ooit tot een echte oorlog komen. Militair stellen jullie helemaal niets meer voor. Tegen de nieuwe generatie wapensystemen die momenteel ontwikkeld worden maken julllie geen schijn van kans.

Zelfs een landje met vijf miljoen inwoners weet jullie keer op keer te vernederen. Een landje dat haar eigen tanks en vliegtuigen kan maken. Een landje dat haar eigen sattelieten de ruimte in kan schieten.

Kan een islamitisch land dat ook? Hoe zal dat toch komen. Misschien omdat de inwoners van dat landje wat verder ontwikkeld zijn.

Hoeveel nobelprijzen heeft de islam wereld binnengehaald?
Ik denk dat een landje van vijf miljoen inwoners er meer heeft binnengehaald dan de hele islamwereld.

Yahud Seculaere
03-11-04, 19:50
Geplaatst door Moralist
Wat een achterlijk stuk. Jij bent dus duidelijk een type die nog altijd niet door hebt dat je leeft in een deel van de wereld dat kerk en staat heeft gescheiden. In Europa nemen steeds meer mensen afstand van de kerk en al haar achterlijke regeltjes die men probeert de mensen op te leggen.

Scheiding kerk en staat daar heeft de islamwereld nog nooit van gehoord. Behalve Turkije dan. Waarom doen veel vroegere Aziatische landen het economisch veel dan de landen uit Noord Afrika. Omdat het onderwijs peil veel hoger is daar en men niet alleen maar bezig is met de islam.
Er is meer dan alleen maar godsdienst. Zo gauw godsdienst je hele leven gaat bepalen dan ben je verkeerd bezig en kan je je in de huidige wereld niet meer standhouden en zal je langzaam maar zeker achterlijk worden.

Bovendien vermoorden onze terroristen geen duizenden mensen en onthoofden ze geen mensen. En gaat het meestal niet om godsdienst maar om nationalisme.
Maar ik zou zeggen ga zo door. Wereldwijd lopen jullie steeds meer achter en achter. De wereld gaat verder hoor ook zonder jullie.

En mocht het ooit tot een echte oorlog komen. Militair stellen jullie helemaal niets meer voor. Tegen de nieuwe generatie wapensystemen die momenteel ontwikkeld worden maken julllie geen schijn van kans.

Zelfs een landje met vijf miljoen inwoners weet jullie keer op keer te vernederen. Een landje dat haar eigen tanks en vliegtuigen kan maken. Een landje dat haar eigen sattelieten de ruimte in kan schieten.

Kan een islamitisch land dat ook? Hoe zal dat toch komen. Misschien omdat de inwoners van dat landje wat verder ontwikkeld zijn.

Hoeveel nobelprijzen heeft de islam wereld binnengehaald?
Ik denk dat een landje van vijf miljoen inwoners er meer heeft binnengehaald dan de hele islamwereld.

De Islam laat keer op keer haar bewijs van valsheid zien !



Jesaja 29:13

De Heer zegt:
Omdat dit volk mij naar de mond praat,
mij slechts met de lippen dient,
terwijl hun hart ver bij mij vandaan is;
omdat hun ontzag voor mij louter plicht is,
slechts aangeleerd en door mensen opgelegd –
14 daarom zal ik opnieuw wonderen verrichten voor dit volk,
indrukwekkende wonderen en grootse daden.
De wijsheid van wijzen zal hun dan niet baten,
het verstand van verstandigen houdt zich verborgen.
15 Wee degenen die hun ware bedoelingen
diep verborgen houden voor de HEER;
die alles doen in duisternis en zeggen:
‘Wie ziet ons? Wie weet wat wij doen?’
16 Jullie draaien de zaken om!

NBV

Qwertyno
03-11-04, 20:00
Geplaatst door Yahud Seculaere
De Islam laat keer op keer haar bewijs van valsheid zien !

Jij vuile extremistische fundamentele godsdienstfanaat.
Kan iemand ff de AIVD inlichten.

Dit soort tuig hoort niet in Nederland thuis.

Yahud Seculaere
03-11-04, 20:07
Geplaatst door Qwertyno
Jij vuile extremistische fundamentele godsdienstfanaat.
Kan iemand ff de AIVD inlichten.

Dit soort tuig hoort niet in Nederland thuis.



16 Jullie draaien de zaken om!




Mat 7,15

Pas op voor valse profeten, die in schaapskleren op jullie afkomen maar eigenlijk roofzuchtige wolven zijn.

Qwertyno
03-11-04, 20:15
Geplaatst door Yahud Seculaere
16 Jullie draaien de zaken om!

Mat 7,15

Pas op voor valse profeten, die in schaapskleren op jullie afkomen maar eigenlijk roofzuchtige wolven zijn.



heheh, ik zei het toch. donder op met die texten joh. Jij vuile extremistische fundamentele godsdienstfanaat. Je hoort niet in Nederland thuis. :tik:

Yahud Seculaere
03-11-04, 20:24
Geplaatst door Qwertyno
heheh, ik zei het toch. donder op met die texten joh. Jij vuile extremistische fundamentele godsdienstfanaat. Je hoort niet in Nederland thuis. :tik:

doen ze zeer ? die woorden van respectievelijk 2800 en 2000 jaar geleden ? Bang ?

Het zijn maar woorden hoor, het is geen mes door je keel ofzo, het zijn wellicht slechts trillingen in je oor misschien maar dat is echt alles hoor !!




dus maak je niet druk zou ik zeggen slecht voor je hart, als je die hebt.




Jesaja 29:13

De Heer zegt:
Omdat dit volk mij naar de mond praat,
mij slechts met de lippen dient,
terwijl hun hart ver bij mij vandaan is;
omdat hun ontzag voor mij louter plicht is,
slechts aangeleerd en door mensen opgelegd –
14 daarom zal ik opnieuw wonderen verrichten voor dit volk,
indrukwekkende wonderen en grootse daden.
De wijsheid van wijzen zal hun dan niet baten,
het verstand van verstandigen houdt zich verborgen.
15 Wee degenen die hun ware bedoelingen
diep verborgen houden voor de HEER;
die alles doen in duisternis en zeggen:
‘Wie ziet ons? Wie weet wat wij doen?’
16 Jullie draaien de zaken om!



Mat 7,15

Pas op voor valse profeten, die in schaapskleren op jullie afkomen maar eigenlijk roofzuchtige wolven zijn.

NBV

Qwertyno
03-11-04, 20:32
Geplaatst door Yahud Seculaere
doen ze zeer ? die woorden van respectievelijk 2800 en 2000 jaar geleden ? Bang ?

Het zijn maar woorden hoor, het is geen mes door je keel ofzo, het zijn wellicht slechts trillingen in je oor misschien maar dat is echt alles hoor !!

dus maak je niet druk zou ik zeggen slecht voor je hart, als je die hebt.

Zal ik je wat verklappen. Ik heb ze niet eens gelezen. Een robot als jij valt niet mee te praten.

P.s woorden die ik lees kunnen geen trillingen in mijn oor zijn.
Voor de rest veel ongeluk gewenst met je Jihad tegen de Islam.
"Islam, een valse godsdienst met valse profeet". Hoor jezelf praten man. Je bent gestoord.

Yahud Seculaere
03-11-04, 20:35
Geplaatst door Yahud Seculaere
De moordenaar was geen gek van geboorte, maar net als van der G, één van de leer !

Dit keer niet van het EcoMarxisme maar van de Islam !