PDA

Bekijk Volledige Versie : Welkom nieuwe mensen op maroc.nl



Mark
03-11-04, 10:47
wat is het druk :loog:

taouanza
03-11-04, 10:50
Mensen komen massaal als er iets goed fout is en dan hebben ze het nog over dialoog begrip en samenhorigheid.
Hallo waar waren jullie al die tijd toen er niks aan de hand was?
Moest er eerst een dode vallen voordat men realiseert dat je met elkaar samenleeft?

Karin.N
03-11-04, 10:52
Noem het een soort ramptoerisme.

Mark
03-11-04, 10:52
Misschien blijven er nog wat interessante mensen hangen T :)

er zijn volgens mij ook veel nieuwe marokkaanse prikkers bij

louise_louise
03-11-04, 10:57
:knipoog:

kben iig geen nw. prikker maar een 'terugvanweggeweest-prikster',
ik hou niet zo van het discussieren om het discussieren maar als er dan echt wat gebeurt dat de moeite waard is dan kan ik het niet laten om de fora op te zoeken :-)

Joesoef
03-11-04, 10:57
Alleen wel erg veel van de zelfde topics en veel oude items die door nieuwbakken prikkers worden aangehaald.

Rabi'ah.
03-11-04, 10:57
Geplaatst door Mark


er zijn volgens mij ook veel nieuwe marokkaanse prikkers bij

Dat laatste was me ook al opgevallen, ja.

taouanza
03-11-04, 10:57
Geplaatst door Mark
Misschien blijven er nog wat interessante mensen hangen T :)

er zijn volgens mij ook veel nieuwe marokkaanse prikkers bij

:)

Mark
03-11-04, 10:58
ik zag net zelfs die et_2000 weer online!

Rabi'ah.
03-11-04, 11:02
Geplaatst door Mark
ik zag net zelfs die et_2000 weer online!

Inderdaad, zag het ook........ :D

..zapper
03-11-04, 11:09
Feit is dat er inmiddels zoveel tiendubbele topics zijn dat ik het helaas allemaal even niet meer kan volgen.
Ik heb overigens het idee dat een aantal topics niet meer als guest toegankelijk zijn? Klopt dat? Ik had namelijk een linkje gestuurd en dat meiske kon het topic niet zien. Zou wellicht een verklaring voor de vele nieuwe aanmeldingen kunnen zijn.

nl-x
03-11-04, 11:42
Geplaatst door ..zapper
Feit is dat er inmiddels zoveel tiendubbele topics zijn dat ik het helaas allemaal even niet meer kan volgen.
Ik heb overigens het idee dat een aantal topics niet meer als guest toegankelijk zijn? Klopt dat? Ik had namelijk een linkje gestuurd en dat meiske kon het topic niet zien. Zou wellicht een verklaring voor de vele nieuwe aanmeldingen kunnen zijn.
Nee hoor. Tenzij er wat fouts is, waar ik niet van af weet.

Gooi linkje eens hier.

..zapper
03-11-04, 11:46
Geplaatst door nl-x
Nee hoor. Tenzij er wat fouts is, waar ik niet van af weet.

Gooi linkje eens hier.
Dat was gisteren, ik kijk vanavond wel even in mijn logs op mijn andere compu en dan pm ik het nog even.

Bofko
03-11-04, 12:10
Nu online :

"Er zijn momenteel 121 leden en 907 gasten on-line. Meeste aantal bezoekers ooit was 2527 op Gisteren om 16:52 ".

Had ik daarstraks een hele lap ingetikt. Krijg ik bij het verzenden een database-error. Weg tekst. :sniper: :p

mark61
03-11-04, 12:19
Geplaatst door Bofko
Nu online :

"Er zijn momenteel 121 leden en 907 gasten on-line. Meeste aantal bezoekers ooit was 2527 op Gisteren om 16:52 ".

Had ik daarstraks een hele lap ingetikt. Krijg ik bij het verzenden een database-error. Weg tekst. :sniper: :p

Ja eh, de server wil op dit moment geen doorwrochte analyses. One-liners graag.

Ik vind mijn tekst vaak terug door simpelweg 'terug' te klikken. Tis al vaker gezegd, ff kopietje maken.

barfly
03-11-04, 12:23
Ik blijf gewoon lekker weg tot iedereen weer in slaap is gedommelt om dan mijn ongenuanceerde mening op het forum te kwakken :p

barfly
03-11-04, 12:24
Geplaatst door Bofko
Nu online :

"Er zijn momenteel 121 leden en 907 gasten on-line. Meeste aantal bezoekers ooit was 2527 op Gisteren om 16:52 ".

Had ik daarstraks een hele lap ingetikt. Krijg ik bij het verzenden een database-error. Weg tekst. :sniper: :p

Ik heb mezelf al aangewend om ctrl-a ctrl-c te doen als ik een tekst heb getikt :moe:

Couscousje
03-11-04, 12:33
Jongens, dat heeft te maken met het feit dat de startpagina van Maroc.nl doorlinkt naar de petitie, die op NVDD staat.

Dus iedereen die de petitie wil tekenen, komt automatisch hier terecht.

Cc

InputOutput
03-11-04, 12:39
Geplaatst door taouanza
Mensen komen massaal als er iets goed fout is en dan hebben ze het nog over dialoog begrip en samenhorigheid.

Dialoog komt van twee kanten hoor. Ik heb nou ook niet vreselijk veel marokkaanse stemmen in het publieke debat gehoord de laatste tijd.



Hallo waar waren jullie al die tijd toen er niks aan de hand was?

Thuis. Overigens heb ik twaalf jaar geleden al een jaar colleges marokkaanse arabisch & rifiyin-berber gedaan. Hoe is jouw fries?



Moest er eerst een dode vallen voordat men realiseert dat je met elkaar samenleeft?
Ik denk dat er eerst een dode moest vallen voordat mensen realiseren dat dat samen leven ernstig bedreigd is. Wees toch blij met de extra aandacht die je krijgt, joh. Wie weet waar het toe leidt.

barneveld
03-11-04, 19:31
Geplaatst door taouanza
Mensen komen massaal als er iets goed fout is en dan hebben ze het nog over dialoog begrip en samenhorigheid.
Hallo waar waren jullie al die tijd toen er niks aan de hand was?
Moest er eerst een dode vallen voordat men realiseert dat je met elkaar samenleeft?


ik ben er altijd hier geweest. jullie hebben altijd aan mij geergerd

vlegeltje
03-11-04, 19:37
Geplaatst door louise_louise
:knipoog:


Joehoe, louise_louise is er ook nog :)

Da's lang geleden :zozo:

vlegeltje
03-11-04, 19:38
Geplaatst door barneveld
ik ben er altijd hier geweest. jullie hebben altijd aan mij geergerd

Jij bent ook een van mijn favoriete prikkers hoor.

Lekker kippetje :boer:

S@deeQ
03-11-04, 19:39
:love2: ben ook van de partij

Paula_Amsterdam
03-11-04, 19:56
Geplaatst door taouanza
Mensen komen massaal als er iets goed fout is en dan hebben ze het nog over dialoog begrip en samenhorigheid.
Hallo waar waren jullie al die tijd toen er niks aan de hand was?
Moest er eerst een dode vallen voordat men realiseert dat je met elkaar samenleeft?

Dat is een goeie... die neem ik ter harte.


Paula

Wide-O
03-11-04, 20:12
Ramptoerist & guilty.

En ?

Qwertyno
03-11-04, 20:15
Ja, ben ook maar weer ff komen kijken hoe de reacties zijn.. :)

1234567
03-11-04, 20:19
quote:

Mensen komen massaal als er iets goed fout is en dan hebben ze het nog over dialoog begrip en samenhorigheid.
Hallo waar waren jullie al die tijd toen er niks aan de hand was?
Moest er eerst een dode vallen voordat men realiseert dat je met elkaar samenleeft?

Sorry hoor maar ik ben hier al vaker lid geweest alleen toen moest ik van alle kanten horen dat ik moest branden in hel omdat ik als Nederlandse dame me afvroeg waarom mij de relatie met mijn Marokkaanse ex niet gegunt werd (en dan heb ik het over bedreigingen en achtervolgingen die er aan te pas kwamen).
Dus tja, toen ben ik maar weggegaan.

En ik dacht nu... ik kom ff terug om over dit onderwerp te praten omdat ik het klote vind hoe de Nederlanders nu reageren op de marokkanen op straat enzo en dan krijg je dit soort opmerkingen weer.

Siah
03-11-04, 20:59
Geplaatst door Mark
wat is het druk :loog:

ik dacht dat dat voor zo een periode no-rm/aal was; :afro:
heeft iemand in de tijd van volkert van der gr ook hetzelfde gezien en meegemaakt? :D

Mark
03-11-04, 21:06
Geplaatst door Siah
ik dacht dat dat voor zo een periode no-rm/aal was; :afro:
heeft iemand in de tijd van volkert van der gr ook hetzelfde gezien en meegemaakt? :D

toen was het ook druk ja

barneveld
03-11-04, 23:30
Geplaatst door vlegeltje
Jij bent ook een van mijn favoriete prikkers hoor.

Lekker kippetje :boer:

kom een keer langs bij vakkevullen om te relexen.