PDA

Bekijk Volledige Versie : Armoede



Soraya_07
03-11-04, 10:57
Soraya, excuus dat ik onder jou naam dit bericht plaats. Je stond nog ingelogd en ik heb geen login.

Het is niet belangrijk wat de afkomst van iemand is, het gaat niet om welke overtuiging je hebt. Het is dan ook een armoedige tekortkoming in ieders denkwijze die daarop mensen veroordeeld. Moslim, Christen, Jood enz. Het maakt niet uit.

Waar het om draait is de tekortkoming in je geest, de mentaliteit van mensen. Daar ligt het grote probleem bij de mensen tegenwoordig. Dat je denkt dat je hier dingen mee op kan lossen, dat is de weg van de minste weerstand.

Ok, van Gogh ging vaak over het randje met zijn uitspraken. Eens? Maar dat geeft niet het recht iemand te vermoorden. Het geeft je het recht om daarop te reageren, mondeling dan wel schriftelijk. Dat is ons recht hier in Nederland. Daardoor schijnt het ook zo'n mooie cultuur te zijn. Helaas zijn er altijd mensen die andere denkwijzen hebben. Dat blijkt met deze moord maar eveneens met die van Pim F. Alsmede met de recente bedreigingen.

Ik vind het dan ook armoede dat mensen nu opeens alle moslims over een kam scheren. Gebeurde dat met alle Links poten van de moord op Pim F.? NEE! Heel krom allemaal, waar gaat het heen. Al die kortzichtige mensen zijn een nog grotere bedrijging voor de samenleving. Daardoor komen veel mensen tegenover elkaar te staan, en daar los je niks mee op.

Groet,

Maurice D.
Een ruimdenkende kaaskop...haha