PDA

Bekijk Volledige Versie : Damn...



Ourzazate
03-11-04, 10:11
Wat gierden de hormonen gisterennacht door mijn arabisch lijfje elke keer zodra ze in beeld kwam: Nazmiye Oral bij Barend & van Dorp...:). Ik had meer dan graag dat jurkje van d'r met mijn tanden willen verscheuren...:).

En ik vind haar niet eens zo mooi...:confused:.

Mark
03-11-04, 10:12
Geplaatst door Ourzazate
Wat gierden de hormonen gisterennacht door mijn arabisch lijfje elke keer zodra ze in beeld kwam: Nazmiye Oral bij Barend & van Dorp...:). Ik had meer dan graag dat jurkje van d'r met mijn tanden willen verscheuren...:).

En ik vind haar niet eens zo mooi...:confused:.

en dat tijdens ramadan.... shame on you :ego:

taouanza
03-11-04, 10:18
Arabisch?

Karin.N
03-11-04, 10:18
Geplaatst door Mark
en dat tijdens ramadan.... shame on you :ego:

Het was in de nacht

Ourzazate
03-11-04, 10:23
Geplaatst door Mark
en dat tijdens ramadan.... shame on you :ego:

Ik heb uren voordat de zon opkwam een uitgebreide douche genomen en mij ontdaan van alle duivelse smetten op mijn lichaam...:). Maar als ik nu weer terugdenk aan afgelopen nacht kan ik me niet ontrekken aan de gedachte dat...ehm, nee laat maar....:duizelig:.

Mark
03-11-04, 10:24
Geplaatst door Ourzazate
Ik heb uren voordat de zon opkwam een uitgebreide douche genomen en mij ontdaan van alle duivelse smetten op mijn lichaam...:). Maar als ik nu weer terugdenk aan afgelopen nacht kan ik me niet ontrekken aan de gedachte dat...ehm, nee laat maar....:duizelig:.

terug naar de douche jij en deze keer met een staalborstel :nerveus:

Mark
03-11-04, 10:38
Geplaatst door deleted user
Sperma wordt als rijn beschouwd in al-Islaam. Zelfbevrediging is niet toegestaan. Het vocht als gevolg van sexuele opwinding, bij de vrouw, is hetgeen dat onrein is.

Zo, dan is dat ook meteen de wereld uit geholpen.

http://www.troid.org/articles/ibaadah/advice/advicetotheyouth/evilsandharmsofmasturbation.pdf

smerige vrouwen ook altijd :rood:

mark61
03-11-04, 10:40
Geplaatst door deleted user
Sperma wordt als rijn beschouwd in al-Islaam. Zelfbevrediging is niet toegestaan. Het vocht als gevolg van sexuele opwinding, bij de vrouw, is hetgeen dat onrein is.

Zo, dan is dat ook meteen de wereld uit geholpen.

http://www.troid.org/articles/ibaadah/advice/advicetotheyouth/evilsandharmsofmasturbation.pdf

Smerig die wijven.

freya
03-11-04, 10:41
Geplaatst door deleted user
Sperma wordt als rijn beschouwd in al-Islaam. Zelfbevrediging is niet toegestaan. Het vocht als gevolg van sexuele opwinding, bij de vrouw, is hetgeen dat onrein is. Zo, dan is dat ook meteen de wereld uit geholpen.

http://www.troid.org/articles/ibaadah/advice/advicetotheyouth/evilsandharmsofmasturbation.pdf

Ja natuurlijk :moe:

Mannen kunnen niet onrein zijn, alleen vrouwen zijn vies.

Durf jij nu nog te beweren dat jij vrouwvriendelijk bent Bilal? :kotsen:


:mad:

Rabi'ah.
03-11-04, 11:02
Geplaatst door Mark
en dat tijdens ramadan.... shame on you :ego:

De bedoeling is dat je overdag niet eet, drinkt en ook geen seks hebt.......eraan denken is voorzover ik weet niet verboden, maar de bedoeling is wel dat je je, als vervanging van die behoeftes, op Allah richt om jezelf eraan te herinneren dat een mens niet leeft bij brood alleen.

Dus ja, dat je niet de hele dag met niets anders bezig bent, want dat verstoort je vasten ook weer.

Maar verder.......wat normaalgesproken buiten de Ramadan mag, mag binnen de Ramadan ook, hoor. :wink:

nl-x
03-11-04, 11:14
Geplaatst door deleted user
Het gaat hier puur om het vloeistof, dus de sperme als uitstorting en het vocht als gevolg van seksuele prikkels als afscheiding.
...
Hint: Door sperma kan bevruchting ontstaan. De vrouw scheid haar eitjes niet uit, welke natuurlijk ook rein zijn!!


Nou, dat slaat nergens op.

Een man moet pas douchen, pas ná dat hij is klaargekomen. Zelfs in het geval van sex hebben. Dat betekent dus al dat het sperma niet rein zal moeten zijn, gezien de vrouw al vocht verliest vanaf het begin van de rit.

Trouwens, ooit gehoord van ovulatie?

David
03-11-04, 11:15
Geplaatst door deleted user
Sperma wordt als rijn beschouwd in al-Islaam. Zelfbevrediging is niet toegestaan. Het vocht als gevolg van sexuele opwinding, bij de vrouw, is hetgeen dat onrein is.




:D

mark61
03-11-04, 11:15
Geplaatst door deleted user
...Jullie weten ook alles in de richting van Hirsi Ali en Theo van Gogh om te draaien, jammer...

Hint: Door sperma kan bevruchting ontstaan. De vrouw scheidt haar eitjes niet af in geval van bevruchting, welke natuurlijk ook rein zijn!!

En voor wetenschappelijke onderbouwing, mogen jullie het zelf uitzoeken.

Wetenschappelijke onderbouwing van reinheid? Waar heb je het over?

Wat draait wie om?

David
03-11-04, 11:19
Geplaatst door deleted user
ovulatie gebeurt pas indien de bevruchting niet geslaagd is.

Zo leer je toch elke dag weer wat bij!

mark61
03-11-04, 11:20
Geplaatst door David
Zo leer je toch elke dag weer wat bij!

Dat wist jij niet hè? Maar God en Bilal weten het beter. Dus daar sta jij dan.

mark61
03-11-04, 11:22
Geplaatst door deleted user
Jah, ik bedoel dus een mislukte ovulatie, wijsneus. Met als gevolg menstruatie.

Maar dat komt niet vrij als afscheiding in geval van gemeenschap. Terwijl bij de man dat wel het geval is, namelijk sperma...

Snapez-vous? O wat een vrouwen onderdrukkers zijn die moslims toch ook...

??? :lekpuh:

Rabi'ah.
03-11-04, 11:26
Beste Bilal,

Ff een berichtje voor jou:

Ovulatie=eisprong

Tijdens de ovulatie komt er bij een vrouw een aangemaakte eicel los, die door de eileiders richting baarmoeder en vagina gaat.

Als de eicel bevrucht wordt en dus samensmelt met een zaadcel, hecht de zich delende cel zich vast aan de baarmoederwand en ontstaat er een embryo.

Gebeurt dit niet, dan sterft de eicel af en komt er ook nog baarmoederwand los, die verdikt werd als voorbereiding op een eventuele innesteling.

En dat heet dus menstruatie oftewel ongesteld zijn........

Ovulatie is dus iets heel anders dan bevruchting. :student:

mark61
03-11-04, 11:27
Geplaatst door Rabi'ah.
Beste Bilal,

...Ovulatie is dus iets heel anders dan bevruchting. :student:

Doe geen moeite, Bilal en God weten het beter. Ben jij ook zo'n vieze vrouw?

Pytaghoras
03-11-04, 11:28
Geplaatst door Ourzazate
Wat gierden de hormonen gisterennacht door mijn arabisch lijfje elke keer zodra ze in beeld kwam: Nazmiye Oral bij Barend & van Dorp...:). Ik had meer dan graag dat jurkje van d'r met mijn tanden willen verscheuren...:).

En ik vind haar niet eens zo mooi...:confused:.

Arabisch en je komt uit Ourzazate?

David
03-11-04, 11:28
Geplaatst door Rabi'ah.
Beste Bilal,

Ff een berichtje voor jou:

Ovulatie=eisprong

Tijdens de ovulatie komt er bij een vrouw een aangemaakte eicel los, die door de eileiders richting baarmoeder en vagina gaat.

Als de eicel bevrucht wordt en dus samensmelt met een zaadcel, hecht de zich delende cel zich vast aan de baarmoederwand en ontstaat er een embryo.

Gebeurt dit niet, dan sterft de eicel af en komt er ook nog baarmoederwand los, die verdikt werd als voorbereiding op een eventuele innesteling.

En dat heet dus menstruatie oftewel ongesteld zijn........

Ovulatie is dus iets heel anders dan bevruchting. :student:


Het maakt vrouwen er niet minder smerig op, met al dat onreine vocht. Hè, Bilal?

~Panthera~
03-11-04, 11:29
Ja hoor, ik zit weer net te eten. :moe:

:zweep:

David
03-11-04, 11:32
Geplaatst door deleted user
Het vocht als gevolg van sexuele opwinding, bij de vrouw, is hetgeen dat onrein is.


Waarom eigenlijk?

mark61
03-11-04, 11:32
Geplaatst door ~Panthera~
Ja hoor, ik zit weer net te eten. :moe:

:zweep:

Jij zit altijd te eten, dus das geen argument. Ook last van vieze sappen?

mark61
03-11-04, 11:33
Geplaatst door David
Waarom eigenlijk?

Hoe vaak moeten god en ik dat nou nog zeggen? Vrouwen zijn vies! Jij zou dat toch moeten begrijpen.

~Panthera~
03-11-04, 11:34
Geplaatst door mark61
Jij zit altijd te eten, dus das geen argument. Ook last van vieze sappen?
---------------------


:ego:

Rabi'ah.
03-11-04, 11:35
Geplaatst door mark61
Doe geen moeite, Bilal en God weten het beter. Ben jij ook zo'n vieze vrouw?

Wat, of ik weleens afscheiding heb?

David
03-11-04, 11:37
Geplaatst door mark61
Hoe vaak moeten god en ik dat nou nog zeggen? Vrouwen zijn vies! Jij zou dat toch moeten begrijpen.

Ja, maar waaróm?

Rabi'ah.
03-11-04, 11:40
Geplaatst door David
Ja, maar waaróm?

Ik heb Bilal overigens nergens zien schrijven dat vrouwen vies zijn.

@ Mark61: Last van een pars pro toto-tje? :D

mark61
03-11-04, 11:40
Geplaatst door Rabi'ah.
Wat, of ik weleens afscheiding heb?

Kweeniet of dat eronder valt. Heeft Bilal vast ook wel een antwoord op.

wytze
03-11-04, 11:43
ik lees nergens in de citaten dat het vocht als gevolg van sexuele opwinding van de vrouw onrein is.

mark61
03-11-04, 11:43
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik heb Bilal overigens nergens zien schrijven dat vrouwen vies zijn.

@ Mark61: Last van een pars pro toto-tje? :D

Ja ja, lul dr maar omheen.

Ik moet even weg, heb last van sperma-uitkoming door koudheid.

Rabi'ah.
03-11-04, 11:43
Geplaatst door mark61
Kweeniet of dat eronder valt. Heeft Bilal vast ook wel een antwoord op.

Zal best wel, maar Allah weet het beter dan jij, ik, Bilal, David en iedereen bij elkaar......blijft alleen de vraag wát Allah vindt....

Maar dat leidt weer tot een filosofiche discussie waar ik nu geen tijd voor heb. :wink:

Lees btw ook mijn vorige post.

Rabi'ah.
03-11-04, 11:45
Geplaatst door mark61
Ja ja, lul dr maar omheen.


Ach, worden we grof? :rolleyes:




:moe:

Bofko
03-11-04, 11:51
Geplaatst door David
Ja, maar waaróm?

Het is onfatsoenlijk om het waarom te vragen bij heilige teksten. God hoeft jou geen verantwoording af te leggen. En geleerden hoeven dat ook niet.
" Daarom !" zou hier dus het antwoord moeten luiden.
Groningers zeggen dan : " Om toch !"

mark61
03-11-04, 11:54
Geplaatst door Bofko
Het is onfatsoenlijk om het waarom te vragen bij heilige teksten. God hoeft jou geen verantwoording af te leggen. En geleerden hoeven dat ook niet.
" Daarom !" zou hier dus het antwoord moeten luiden.
Groningers zeggen dan : " Om toch !"

Ow is dat Grunnings? Vroeg me al af waar die kreet van mijn vader vandaan kwam. Uit Groningen dus.

Rabi'ah.
03-11-04, 11:56
Geplaatst door Bofko
Het is onfatsoenlijk om het waarom te vragen bij heilige teksten. God hoeft jou geen verantwoording af te leggen. En geleerden hoeven dat ook niet.
" Daarom !" zou hier dus het antwoord moeten luiden.
Groningers zeggen dan : " Om toch !"

Allah hoeft ons geen verantwoording af te leggen, maar Hij heeft ons begiftigd met een verstand, hart en geweten.

Volgens de islam moet iedereen zelf nadenken en is alles wat je doet, helemaal je eigen verantwoordelijkheid, terwijl God overigens van tevoren al wist wat je zou gaan doen........

En geleerden zijn gewone, feilbare mensen, dus die kun je niet in 1 adem met Allah (swt) noemen.

deleted user
03-11-04, 11:59
Geplaatst door wytze
ik lees nergens in de citaten dat het vocht als gevolg van sexuele opwinding van de vrouw onrein is.

Do madhiy and wadiy come out of a woman?

It concerns my intimate relations with my wife and our physical pleasures i need to know certain things from an islamic point of view. Is there anything from a females vagina that is expelled similar to that of a males madhiy and wadhiy which a male needs to be aware of that he must not swallow...

Praise be to Allaah.

The water (secretions) of a woman fall into the same categories as water secreted by a man; so maniy [semen; fluid emitted at the point of climax], madhiy [a fluid which is usually secreted as a result of sexual excitement] and wadiy [a thick, white fluid which may come after urination or due to other reasons such as illness] are all secreted by her. If madhiy comes out of her, she has to wash her private parts, and if wadiy comes out of her, it is subject to the same rulings as urine and she has to wash it away.

Fataawa al-Lajnah al-Daa’imah.

Fataawa al-‘Ulamaa’ fi ‘Ushrat al-Nisaa’, p. 37

Shaykh al-Fawzaan answered a question concerning the ruling on the secretions which come out of women and whether they are considered to be naajis. He said: the secretions which come out of a woman’s vagina are naajis (impure); they break her wudoo’, and whatever parts of the body or clothing they touch become naajis, so the woman has to do istinjaa’ and wash them away, then do wudoo’ if she wants to pray. She must also wash the places on her body or clothing that are touched by them.

If any secretions come out of a woman because of her husband’s kisses or foreplay, she does not have to do ghusl unless that is maniy which flows at the time of climax.

Fataawa al-Mar’ah al-Muslimah, 1/222

Since it is clear that madhiy, wadiy and urine are all naajis, it is not permissible to swallow them because swallowing impure substances is haraam.

Al-Shaafa'i said: it is not permissible to drink or eat impure substances. (al-Umm, vol. 7, p. 221)

Ibn Qudaamah said in al-Mughni: Drinking impure substances is haraam. (vol. 1, p. 378)

Al-Dasooqi said: If a person eats of drinks something impure, he must force himself to vomit… (Haashiyat al-Dasooqi, vol. 1, p. 69)

With regard to maniy, it is taahir (pure), but the idea of swallowing it is repulsive to people of sound mind and upright nature. It is not permitted to eat, drink or swallow revolting things.

And Allaah knows best.

Bofko
03-11-04, 12:01
Geplaatst door Rabi'ah.
Allah hoeft ons geen verantwoording af te leggen, maar Hij heeft ons begiftigd met een verstand, hart en geweten.

Volgens de islam moet iedereen zelf nadenken en is alles wat je doet, helemaal je eigen verantwoordelijkheid, terwijl God overigens van tevoren al wist wat je zou gaan doen........



Ok. Misschien dat jij dan een antwoord hebt op Davids vraag.


Geplaatst door Rabi'ah.
En geleerden zijn gewone, feilbare mensen, dus die kun je niet in 1 adem met Allah (swt) noemen.

Ik als ongelovige wel natuurlijk.

mark61
03-11-04, 12:03
Geplaatst door Bofko
Ik als ongelovige wel natuurlijk.

Nee, das een belediging.

deleted user
03-11-04, 12:04
Emission of Madhiy (Prostatic fluid) does not invalidate the fast

The emission of madhiy (prostatic fluid) does not invalidate the fast, whether it happens because a man is thinking or kissing his wife or for some other reason. This is the view of Imaam al-Shaafa’i (may Allaah have mercy on him). See al-Majmoo’ by al-Nawawi, 6/323

Shaykh al-Islaam Ibn Taymiyyah (may Allaah have mercy on him) said in al-Ikhtiyaaraat, p. 193: The fast is not broken because of madhiy that is emitted because of kissing, touching or repeated looking. This is the view of Abu Haneefah and al-Shaafa’i, and of some of our companions.

This is also the view of Shaykh Ibn ‘Uthaymeen (may Allaah have mercy on him), as was stated in al-Sharh al-Mumti’, 6/390, where he said: The proof concerning that is that there is no evidence to say that the fast is invalidated thereby, because fasting is an act of worship that is enjoined on man, and this act of worship cannot be invalidated unless there is evidence that something invalidates it.

---

Shaykh ‘Abd al-‘Azeez ibn Baaz said:

A man may kiss, embrace and touch his wife, without having intercourse, when he is fasting. This is permissible and there is nothing wrong with it, because the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) used to kiss and touch his wives when he was fasting. But if there is the fear that he may do something that Allaah has forbidden because his desire is aroused quickly, then it is makrooh for him to do that. If he ejaculates he still should not eat or drink for the rest of the day, and he has to make up the fast, but he does not have to offer kafaarah (expiation) according to the majority of the scholars. But madhiy (prostatic fluid) does not invalidate the fast, according to the more correct of the two scholarly views, because the basic principle is that the fast remains valid, and because it is too difficult to avoid. And Allaah is the Source of strength.

Fataawa al-Shaykh Ibn Baaz, part 4, p. 202

Rabi'ah.
03-11-04, 12:08
Geplaatst door Bofko
Ok. Misschien dat jij dan een antwoord hebt op Davids vraag.

Ik ben het er niet mee eens, dus ik heb er ook geen antwoord op.



Geplaatst door Bofko

Ik als ongelovige wel natuurlijk.

Maar je zult het met me eens zijn dat de notie dat geleerden onfeilbaar zijn en dat hun interpretaties dus niet bekritiseerd mogen worden, een onjuiste is?

Bofko
03-11-04, 12:12
Als je het niet helemaal zeker weet... Gewoon pappen en nathouden, Bilal.

Bofko
03-11-04, 12:14
Geplaatst door Rabi'ah.

Maar je zult het met me eens zijn dat de notie dat geleerden onfeilbaar zijn en dat hun interpretaties dus niet bekritiseerd mogen worden, een onjuiste is?

Helemaal mee eens.

wytze
03-11-04, 12:17
Bilal, dank voor de toelichting.
Begrijp ik het goed dat gushi wassen betekent?
Dat vrouwen zich wassen na madhiy lijkt me vrij normaal.
Dat madhiy niet mag worden ingenomen is een interpretatie waar ik het niet zomaar mee eens ben.

deleted user
03-11-04, 12:19
Geplaatst door Bofko
Als je het niet helemaal zeker weet... Gewoon pappen en nathouden, Bilal.

Ik weet het wel zeker hoor. Er bestaat wel een kleine verschil van mening hieromtrend, dus of dat sperma nu wel of niet rein is, maar de meest juiste, is dat het wel rein is. Net zoals de eitjes zo lang die zich in de baarmoeder bevinden en bevrucht kunnen worden.

Maar jah, waar hebben we het over. Alsof jij daar ook maar enige boodschap aan hebt.


Wat de geleerden betreft. De Soennieten zijn niet zoals de She'ieten/Christenen. Bij de Soennieten zijn alle geleerden feilbaar.

David
03-11-04, 12:22
Geplaatst door deleted user
Ik weet het wel zeker hoor. Er bestaat wel een kleine verschil van mening hieromtrend, dus of dat sperma nu wel of niet rein is, maar de meest juiste, is dat het wel rein is. Net zoals de eitjes zo lang die zich in de baarmoeder bevinden.

Maar jah, waar hebben we het over. Alsof jij daar ook maar enige boodschap aan hebt.


Wat de geleerden betreft. De Soennieten zijn niet zoals de She'ieten/Christenen. Bij de Soennieten zijn alle geleerden feilbaar.


Bilal: bedankt! Ik was de hele ochtend een beetje somber, maar je hebt weer eens goed laten lachen!

David
03-11-04, 12:27
Geplaatst door deleted user
Nou daar ben ik oprecht blij mee makker :p!


:duim:

Bofko
03-11-04, 12:30
Geplaatst door deleted user

Maar jah, waar hebben we het over. Alsof jij daar ook maar enige boodschap aan hebt.

:) . Ik niet, maar anderen misschien wel.

wytze
03-11-04, 12:58
Ghusl. Ok. weer wat geleerd.

Ourzazate
05-11-04, 02:17
Geplaatst door Mark
terug naar de douche jij en deze keer met een staalborstel :nerveus:


:haha:


Staalborstel zegt ie...:).

ps: Bilal, ik snap niet dat je in deze topic waarin ik mijn sexuele verlangens naar het hemels schepseltje Nazmiye prijsgeef ayaats en hadiths plaatst...:).

Ourzazate
05-11-04, 03:35
---> Hmmm... (http://www.chamuleau.com/pics/nazmiye150zw.jpg)

Maar bij BvD zag ze er pas gruwelijk lekker uit. Is er nog veel tijd voordat het Imsak is, want ik voel iets borrelen...?

:nijn:

Maarten
05-11-04, 05:07
het is gewoon niet waar, dit topic.. :hihi: Heere zeg dat het niet waar is.. Ik zie dit niet.. het is er niet.. mislukte ovulaties die leiden tot menstruaties! Hoe gruwelijk.. Ik. :hihi: kan iema.. :hihi: zelden zo hard en dwangbuis nodig gehad.. :D
Zoals de kraai draait, zo snuiven de graten!!.. :student: :hihi:
Hoe zit het met al dat vocht, dat hier uit m'n ogen stroomt? Halal? Haram? Ik probeer het tegen te gaan door bier in het gat eronder naar binen te gooien, maar het helpt niet echt!!

Per-vérs noem ik het gewoon wat hier gebeurt!!
Normale mensen die wassen zich gewoon wanneer dat nodig is, en doen dan van nature bijna precies wat er voorgeschreven is. Maar nee.. er moeten weer allerlei gezagsdragers uitspraken over doen, en de gelovigen moeten weer deemoedig de wijze lessen aanhoren. Dit heeft geen zak meer met geloof te maken. Dit is een cúltus in stand houden!

Ja hoor!! Vrouwen hoeven NIET een grote wassing te houden, als ze "tijdens" even nat worden! Daar moet een Ayatolla voor komen opdraven om dat te verklaren!! :hihi: Alsof er vrouwen zijn, die "tijdens" al na 15 seconden het bed uit rennen om onder de douche te gaan, omdan weer terug te kruipen, en dan 15 seconden later weer hetzelfde te doen!! enz enz enz.. Ja hoor!! Van de oude Arabieren was al bekend dat ze drie dagen over een paring deden, totdat er eindelijk door een geestelijke gezagsdrager ingegrepen werd! :hihi: Allah zij geprezen! :D

Kan iemand dit uitleggen? Ik snap totaal niet dat het uberhaupt mógelijk is dat mensen op het idée komen om zo met die dingen om te gaan! Ik wordt hier gewoon naar de drank gedréven!..

mark61
05-11-04, 12:15
Geplaatst door Maarten
...Kan iemand dit uitleggen? Ik snap totaal niet dat het uberhaupt mógelijk is dat mensen op het idée komen om zo met die dingen om te gaan! Ik wordt hier gewoon naar de drank gedréven!..

Combinatie van grote onzekerheid (Peter van Straaten: Doe ik het goed?) en behoefte aan casuïstiek. Kan jij je William van Ockham nog herinneren? Die had ook prangende vragen...

Bofko
05-11-04, 12:45
Geplaatst door Maarten
het is gewoon niet waar, dit topic.. :hihi: Heere zeg dat het niet waar is.. Ik zie dit niet.. het is er niet.. mislukte ovulaties die leiden tot menstruaties! Hoe gruwelijk.. Ik. :hihi: kan iema.. :hihi: zelden zo hard en dwangbuis nodig gehad.. :D
Zoals de kraai draait, zo snuiven de graten!!.. :student: :hihi:
Hoe zit het met al dat vocht, dat hier uit m'n ogen stroomt? Halal? Haram? Ik probeer het tegen te gaan door bier in het gat eronder naar binen te gooien, maar het helpt niet echt!!

Per-vérs noem ik het gewoon wat hier gebeurt!!
Normale mensen die wassen zich gewoon wanneer dat nodig is, en doen dan van nature bijna precies wat er voorgeschreven is. Maar nee.. er moeten weer allerlei gezagsdragers uitspraken over doen, en de gelovigen moeten weer deemoedig de wijze lessen aanhoren. Dit heeft geen zak meer met geloof te maken. Dit is een cúltus in stand houden!

Ja hoor!! Vrouwen hoeven NIET een grote wassing te houden, als ze "tijdens" even nat worden! Daar moet een Ayatolla voor komen opdraven om dat te verklaren!! :hihi: Alsof er vrouwen zijn, die "tijdens" al na 15 seconden het bed uit rennen om onder de douche te gaan, omdan weer terug te kruipen, en dan 15 seconden later weer hetzelfde te doen!! enz enz enz.. Ja hoor!! Van de oude Arabieren was al bekend dat ze drie dagen over een paring deden, totdat er eindelijk door een geestelijke gezagsdrager ingegrepen werd! :hihi: Allah zij geprezen! :D

Kan iemand dit uitleggen? Ik snap totaal niet dat het uberhaupt mógelijk is dat mensen op het idée komen om zo met die dingen om te gaan! Ik wordt hier gewoon naar de drank gedréven!..

:lol: