PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanpassen of terug naar waar je vandaan komt



Karadzic
03-11-04, 16:13
Oh arme islamiten..... :o

Ik ben ook een buitenlander, een Servier uit Bosnie :fpiraat:
Toen ik naar NL kwam dacht ik....het wordt of
1. Aanpassen(taal leren, nl normen en waarden, werken etz)
@. Opkrassen.(niet tevreden met NL samenleing, normen en waarden? ga dan terug naar je eigen land.

Ik moet wel zeggen dat ik niet wil dat mijn kideren in NL opgroien.
En ik ben niet bans van Jan, Kees, Jaroen of Wilma.
Maar wel van....om geen namen te noemen, jullie weten wat ik bedoel.

Mark
03-11-04, 16:14
Geplaatst door Karadzic
@.

je poging tot een hoofdletter 2 is mislukt :blij:

David
03-11-04, 16:21
Geplaatst door Karadzic
En ik ben niet bans van Jan, Kees, Jaroen of Wilma.



Ik ken anders een behoorlijk enge Wilma. Daar ben ik best bans voor.

Joesoef
03-11-04, 16:23
Geplaatst door David
Ik ken anders een behoorlijk enge Wilma. Daar ben ik best bans voor.

Ik heb iets tegen Jaroenen :motorzaag

Karadzic
03-11-04, 16:23
Geplaatst door Mark
je poging tot een hoofdletter 2 is mislukt :blij:
Ben je echt bans voor haar?
:jammer:

~Panthera~
03-11-04, 16:24
Inburgeringscursus niet echt gelukt. :moe:

Karadzic
03-11-04, 16:24
Effe serious, als jullie niet tevreden zijn met Nederland, waarom ga je niet terug?

Karadzic
03-11-04, 16:25
Geplaatst door ~Panthera~
Inburgeringscursus niet echt gelukt. :moe:

Bij wie?

Joesoef
03-11-04, 16:25
Geplaatst door Karadzic
Effe serious, als jullie niet tevreden zijn met Nederland, waarom ga je niet terug?


Terug naar waar? Bovendien, ik moet wat te kankeren hebben. Anders gaat het niet goed.

David
03-11-04, 16:28
Geplaatst door Karadzic
Effe serious, als jullie niet tevreden zijn met Nederland, waarom ga je niet terug?


Ik wil dolgraag terug, maar ik weet niet waarheen. En in de regel ben ik trouwens best tevreden over Nederland. Alleen die Wilma, hè. die zit me erg dwars.

Pytaghoras
03-11-04, 16:29
Geplaatst door Karadzic
Bij wie?
en nog dom en traag van begrip.

Karadzic
03-11-04, 16:30
Geplaatst door Joesoef
Terug naar waar? Bovendien, ik moet wat te kankeren hebben. Anders gaat het niet goed.
Terug naar waar je vandaan komt, of waar je ouders vandaan komen.
Of gewoon naar Saudi Arabie.
Daar zal je niemand scheef aankijken omdat je islamit bent

Asma2
03-11-04, 16:30
Dan HEB jij een PROBLEEM!!!

Ik denk....ik ga er 100% vanuit dat diegenen hier ZIJN en BLIJVEN..... Wen er maar lekker aan!!!

Nanananaananaanananananananana :melig2:

Karadzic
03-11-04, 16:32
Geplaatst door Asma2
Dan HEB jij een PROBLEEM!!!

Ik denk....ik ga er 100% vanuit dat diegenen hier ZIJN en BLIJVEN..... Wen er maar lekker aan!!!

Nanananaananaanananananananana :melig2:
Wennen aan?
Ik dacht het niet :blowen:
Ik ga lekker terug naar Bosnie, REPUBLIKA SRPSKA om precies te zijn.
Daar waren jullie ooit :kotsen2: , nu niet meer :D

Mark
03-11-04, 16:33
Geplaatst door Karadzic
Wennen aan?
Ik dacht het niet :blowen:
Ik ga lekker terug naar Bosnie, REPUBLIKA SRPSKA om precies te zijn.
Daar waren jullie ooit :kotsen2: , nu niet meer :D

Doe ze de groeten in Bosnie zou ik zeggen :)

~Panthera~
03-11-04, 16:34
Geplaatst door Karadzic

Ik ga lekker terug naar Bosnie, REPUBLIKA SRPSKA om precies te zijn.

-----------


Heel fijn. :duim:
Goede reis.

Barbia
03-11-04, 16:35
Precies ik ga niet emigreeren, omdat 1 of ander idioot het lekker voor zich zelf verpest heeft ....en nee voor mij heeft ie het niet verpest, ik trek me er lekker niks van aan .......we zijn niet allemaal hetzelfde ....kom nou ....ik laat mij niet weg jagen....ik blijf hier tot mijn dood. :wink:

Asma2
03-11-04, 16:39
Ik zou zeggen....pak je koffer en het eerste vliegtuig terug!!!

Ik ben jouw soort liever arm dan rijk!!!

Maarrr uhmmmm......... Diegene waar JIj over spreekt..........waren hier het eerst....dus logisch dat JIJ zou wegmoeten!!


Oostblok...............daar behoor jij toch toe??

Ik ga maar niet BEGINNEN!!!!

Karadzic
03-11-04, 16:42
Geplaatst door Barbia
Precies ik ga niet emigreeren, omdat 1 of ander idioot het lekker voor zich zelf verpest heeft ....en nee voor mij heeft ie het niet verpest, ik trek me er lekker niks van aan .......we zijn niet allemaal hetzelfde ....kom nou ....ik laat mij niet weg jagen....ik blijf hier tot mijn dood. :wink:

Mij maakt het niet uit of jullie hier blijven of niet.
Das mijn land toch niet en hier blijf ik niet nog lang.
Wel een beetje jammer voor zo'n mooie land maar ok, Nederlanders moeten het zelf uitzoeken. :fpuh:
Tijdens oorlog in Bosnie zaten ze aan de muslim kant, nu kunnen ze kennis maken met jullie cultuur :love2: :love2: :tik:

Karadzic
03-11-04, 16:44
Geplaatst door Asma2
Ik zou zeggen....pak je koffer en het eerste vliegtuig terug!!!

Ik ben jouw soort liever arm dan rijk!!!

Maarrr uhmmmm......... Diegene waar JIj over spreekt..........waren hier het eerst....dus logisch dat JIJ zou wegmoeten!!


Oostblok...............daar behoor jij toch toe??

Ik ga maar niet BEGINNEN!!!!
Ik weet tenminste waar ik thuis hoor.
En daar, waar ik thuis hoor, is er geen plaats voor jouw cultuur. :boogie:
NOOIT MEER!
:melig2: :p :melig2: :p

Mark
03-11-04, 16:44
Geplaatst door Karadzic
Mij maakt het niet uit of jullie hier blijven of niet.
Das mijn land toch niet en hier blijf ik niet nog lang.
Wel een beetje jammer voor zo'n mooie land maar ok, Nederlanders moeten het zelf uitzoeken. :fpuh:
Tijdens oorlog in Bosnie zaten ze aan de muslim kant, nu kunnen ze kennis maken met jullie cultuur :love2: :love2: :tik:

dus je laat je nu al voor de tweede keer door moslims een land uitjagen? :D

Karadzic
03-11-04, 16:45
Geplaatst door Mark
dus je laat je nu al voor de tweede keer door moslims een land uitjagen? :D
Geschiedenis is je sterkste kant niet.
Er zijn geen moslims meer in mijn stad
Voor de oorlog was 35%, nu 0.01%
:stout:

Joesoef
03-11-04, 16:48
Geplaatst door Karadzic
Terug naar waar je vandaan komt

Nederland dus.


Jij niet he :D, wees blij dat je kan rotten naar waar je vandaan komt, dat is pas democratie.

Karadzic
03-11-04, 16:50
Geplaatst door Joesoef
Nederland dus.


Jij niet he :D, wees blij dat je kan rotten naar waar je vandaan komt, dat is pas democratie.
Wees jij blij dat je ouders ooit naar Europa kwamen, anders wist je nu niet wat internet is :giechel:

Mark
03-11-04, 16:52
Geplaatst door Karadzic
Geschiedenis is je sterkste kant niet.
Er zijn geen moslims meer in mijn stad
Voor de oorlog was 35%, nu 0.01%
:stout:

ach ja in andere steden zijn de rollen omgedraaid

maar veel succes met het heropbouwen van je land en tot ziens

~Panthera~
03-11-04, 16:54
Geplaatst door Karadzic
Wees jij blij dat je ouders ooit naar Europa kwamen, anders wist je nu niet wat internet is :giechel:
--------


Mag je om 5 uur weer in je dwangbuis ? :moe:

Moonwizzard
03-11-04, 16:54
BWAHAHAHAHAAA........LOL



:confused:


Maar gaat dit nog ergens over?

Karadzic
03-11-04, 16:55
Geplaatst door Mark
ach ja in andere steden zijn de rollen omgedraaid

maar veel succes met het heropbouwen van je land en tot ziens
Christen hebben 66.67% van Bosnie in eihen handen, moslims 33.33%
Dus er zijn veeeeeel meer steden als mij stad. :bril: :duim:
Qua opbouw van het land, doen we wel graag met jullie geld

~Panthera~
03-11-04, 16:56
Geplaatst door Moonwizzard
BWAHAHAHAHAAA........LOL



:confused:


Maar gaat dit nog ergens over?
--------

Nee. :moe:
Maar ssssssssssst, dat weet hij niet. :D

Karadzic
03-11-04, 17:00
Geplaatst door ~Panthera~
--------

Nee. :moe:
Maar ssssssssssst, dat weet hij niet. :D
Als je nederlandse bent en als je nog steeds niet weet waar het om gaat dan ben je echt.... :wat?!:
Maar ok, over 10 jaar als je als europese meid/vrouw niet meer op straat duft, als je over 10 jaar hoofddoek moed dragen, dan zal je hoop ik weten waar het om ging.
Word wakker mens

Joesoef
03-11-04, 17:01
Geplaatst door Karadzic
Wees jij blij dat je ouders ooit naar Europa kwamen, anders wist je nu niet wat internet is :giechel:


Wees blij dat Nederlanders zo stom zijn dat ze een sukkel zoals jij hebben toegelaten.

taouanza
03-11-04, 17:02
Leuke topic is dit. Wa moek hier nou mee?:rolleyes:

Mark
03-11-04, 17:03
Open laten, door met ons te discussieren wordt zijn spelling steeds beter zo te zien :duim:

~Panthera~
03-11-04, 17:04
Geplaatst door Karadzic
Als je nederlandse bent en als je nog steeds niet weet waar het om gaat dan ben je echt.... :wat?!:
Maar ok, over 10 jaar als je als europese meid/vrouw niet meer op straat duft, als je over 10 jaar hoofddoek moed dragen, dan zal je hoop ik weten waar het om ging.
Word wakker mens
-----------


Kijk, wat jij denkt, intresseert me geen ene reet.
Met een naam als Karadzic hier de boel komen provoceren is voor jou blijkbaar de ultieme kick.
En daar veeg ik mijn reet mee af. :aftel:

:zwaai:

Canaris
03-11-04, 17:05
Je****
Ik krijg 2 strafpunten voor het opgooien van het balletje of de verschillende internet sites niet mede verantwoordelijke zijn voor de geweldsspiraal in Nederland ( Keurig toch ?) en dan loopt hier een gek te spuien , zonder dat er een mod ingrijpt.

Canaris allergie ?

Karadzic
03-11-04, 17:07
Geplaatst door ~Panthera~
-----------


Kijk, wat jij denkt, intresseert me geen ene reet.
Met een naam als Karadzic hier de boel komen provoceren is voor jou blijkbaar de ultieme kick.
En daar veeg ik mijn reet mee af. :aftel:

:zwaai:
Karadzic is wel provocerend en Al buatajalkhadohfhoidcelzkljsh9efhc is zeker een mooie, westerse naam dat in Europa thuis hoort
Long Live Karadzic
Long Live Mladic

:handbang: :handbang: :handbang:
Ze hebben eigen volk verdedigd en naar de overwinning geholpen
:kalasniko :kalasniko :auw: :auw: :kalasniko :auw:

~Panthera~
03-11-04, 17:07
Geplaatst door Mark
Open laten, door met ons te discussieren wordt zijn spelling steeds beter zo te zien :duim:
---------

Viel het je ook al op ?? :hihi:

~Panthera~
03-11-04, 17:09
Geplaatst door Karadzic
Karadzic is wel provocerend en Al buatajalkhadohfhoidcelzkljsh9efhc is zeker een mooie, westerse naam dat in Europa thuis hoort
Long Live Karadzic
Long Live Mladic

--------

Nu mag je weer in je dwangbuisje. :moe:
Pilletje en zo.

Karadzic
03-11-04, 17:09
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Viel het je ook al op ?? :hihi:
Heb je je hoofddoek al gekocht?
Binnenkort zal je he nodig hebben meid verveeld

Mark
03-11-04, 17:11
Tijd om die criminele joego puntjes te gaan geven T! :jeweetog:

Karadzic
03-11-04, 17:13
Geplaatst door Mark
Tijd om die criminele joego puntjes te gaan geven T! :jeweetog:
Nee hoor, hoef niet
Ik ga toch nu zelf weg van deze site.
Heel veel sterkte in komende tijd.
Jullie zullen het nodig hebben, aan beide kanten(of ontkennen jullie dat al 2 kanten bestaan?)
Intereseert me eigenlijk niet
samenleving? :kotsen2:

Mark
03-11-04, 17:16
Geplaatst door Karadzic
Nee hoor, hoef niet
Ik ga toch nu zelf weg van deze site.
Heel veel sterkte in komende tijd.
Jullie zullen het nodig hebben, aan beide kanten(of ontkennen jullie dat al 2 kanten bestaan?)
Intereseert me eigenlijk niet
samenleving? :kotsen2:

dankjewel :)

zodra je je land een beetje op orde hebt kom ik er goedkoop sliwovitch drinken :hihi:

David
03-11-04, 17:17
Geplaatst door Karadzic
Al buatajalkhadohfhoidcelzkljsh9efhc


Zo heet mijn tante. Maar meestal noemen we haar Alie.

Moonwizzard
03-11-04, 17:28
Geplaatst door Karadzic
Nee hoor, hoef niet
Ik ga toch nu zelf weg van deze site.
Heel veel sterkte in komende tijd.
Jullie zullen het nodig hebben, aan beide kanten(of ontkennen jullie dat al 2 kanten bestaan?)
Intereseert me eigenlijk niet
samenleving? :kotsen2:

Nou tot ziens dan maar. Ik heb wel gelachen, maar of dat de bedoeling was betwijfel ik. :melig:

Wat was nu eigenlijk de achterliggende reden van je post? :confused:

taouanza
03-11-04, 17:31
Geplaatst door Mark
Tijd om die criminele joego puntjes te gaan geven T! :jeweetog:

Ff mezelf oprapen van de grond.:haha:

Rabi'ah.
03-11-04, 18:08
:haha:


Ik ga stuk hier.........:D

Ontopic: Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers. :moe:

Julien
03-11-04, 18:47
karadzic, ben ik nou de enige die normaal op jou reageert? Nou, ik vind het jammer voor je dat je weg uit Nederland wil..maar veel plezier in Servie. Het lijky me een mooi land met een mooie cultuur.

ik vind wel dat je behoorlijk aan het generaliseren bent over "de moslims", maar ik moet ook toegeven dat het voor niet-islamitische allochtonen nu ook moeilijker wordt door zo'n actie van een extreme moslim.

DEMOcraat
03-11-04, 19:02
Geplaatst door Karadzic
Wennen aan?
Ik dacht het niet :blowen:
Ik ga lekker terug naar Bosnie, REPUBLIKA SRPSKA om precies te zijn.
Daar waren jullie ooit :kotsen2: , nu niet meer :D

jij hoort niet terug te gaan naar bosnie..geen plaats voor oorlogmisdadigers....je hoort bij milosivic in de cel te zitten en dan missen we we nog mladic waar is hij trouwens..

Al Sawt
03-11-04, 19:19
Geplaatst door Karadzic
Terug naar waar je vandaan komt, of waar je ouders vandaan komen.
Of gewoon naar Saudi Arabie.
Daar zal je niemand scheef aankijken omdat je islamit bent Als jij terugkeert naar de puinhopen van Joegoslavie, dan ga ik terug naar Marokko of SA.

delirious
03-11-04, 19:27
Geplaatst door Karadzic
Christen hebben 66.67% van Bosnie in eihen handen, moslims 33.33%
Dus er zijn veeeeeel meer steden als mij stad. :bril: :duim:
Qua opbouw van het land, doen we wel graag met jullie geld

Man zet je spellingcontrole aan, voordat je hier je nationalistische onzin verkondigt.
En ja als je geen A status krijgt moet je inderdaad terug naar Servie.
:zwaai:

Al Sawt
03-11-04, 20:06
Geplaatst door Karadzic

Tijdens oorlog in Bosnie zaten ze aan de muslim kant, nu kunnen ze kennis maken met jullie cultuur :love2: :love2: :tik: Ons cultuur is niet de cultuur van etnische schoonmaak, verkrachtingen, concentratiekampen, vendetta en blinde nationalisme die door fascisme en religie doordrenkt is.

Al Sawt
03-11-04, 20:09
Geplaatst door Canaris
Je****
Ik krijg 2 strafpunten voor het opgooien van het balletje of de verschillende internet sites niet mede verantwoordelijke zijn voor de geweldsspiraal in Nederland ( Keurig toch ?) en dan loopt hier een gek te spuien , zonder dat er een mod ingrijpt.

Canaris allergie ? Wilhelm,

Ik vind dat je moeten sparen en geen strafpunten moeten geven.

elisa
03-11-04, 21:07
ik wilde wel naar bosnie gaan, maar heb gehoord dat ze daar alle moslims uitmoorden :nijn:

Karadzic
03-11-04, 21:16
Geplaatst door Julien
karadzic, ben ik nou de enige die normaal op jou reageert? Nou, ik vind het jammer voor je dat je weg uit Nederland wil..maar veel plezier in Servie. Het lijky me een mooi land met een mooie cultuur.

ik vind wel dat je behoorlijk aan het generaliseren bent over "de moslims", maar ik moet ook toegeven dat het voor niet-islamitische allochtonen nu ook moeilijker wordt door zo'n actie van een extreme moslim.

Dank je voor je leuke reactie:)
Ik wil niet weg uit Nederland.
Ben naar NL gekomen voor 2 jaar en zit hier inmiddels 6 jaar met nl paspoort:)
Door moslims wordt samenleving in NL verzikt.
Ik heb het al meegemaakt tijdens stappen dat meiden neit met mij willen praten omdat ze denken dat ik Turk of Marokaan ben. Pas als ze mijn naam horedn(Daniel) komt de vraag:'Waar kom je vandaan"
En als ze het horen dan is gelijk :"Oh, sorry, dacht dat je turks/marokaans was"
Ik heb helemaal niks tegen moslims, ik wil ze niet uitmoorden, maar wil ook niet in een stad wonen waar ze nu al 30% van het bevolking vormen.
Ik heb van alles van ze meegemaakt, geloof me, ik weet waar ik het over heb

Karadzic
03-11-04, 21:18
Geplaatst door DEMOcraat
jij hoort niet terug te gaan naar bosnie..geen plaats voor oorlogmisdadigers....je hoort bij milosivic in de cel te zitten en dan missen we we nog mladic waar is hij trouwens..

Mladic zit veilig, maak je geen zorgen :fuckit:

Coolassprov MC
03-11-04, 21:22
Geplaatst door klaaskop
Sorry, maar dit klopt niet helemaal:
In Algerije worden andersdenkenden 's nachts gekeeld;
In Darfur worden anders-gelovigen stelselmatig verkracht;
Afghanistan was 1 groot concentratiekamp;
ooit gehoord van weerwraak ?
En voor de laatste 3: Egypte onder Nasser, Iran.

Je kunt goed stamppot en alfabetsoep klaar maken, maar je hebt geen kaas gegeten van (geo-)politiek; laat staan religie.

1. Het zijn Christenen die de rijkste mensen op deze wereld zijn;
2. Het waren Christenen met twee Wereldoorlogen op hun naam en tienduizenden moord-, lynchpartijen en verkrachtingen;
3. Het waren Christenen als enige mensen die een atoombom op andere niet-christenen hebben gegooid;
4. Het waren Christenen die hele mensenrassen hebben gekoloniseerd en tot slavernij gedreven; Afrikanen; de bulk van andere niet-christenen;
5. Het waren Christenen die Genocide hebben gepleegd op een niet te evenaren schaal; op Joden, op Indianen bijvoorbeeld;
6. Een natie waar grote aantallen Christenen wonen heet Amerika en:
a. detineert en kooit meer mensen per hoofd dan welke andere natiestaat (1. United States 1,799,582 (2000)
2. Russia 923,556 (2000));
b. zij vernietigen enorme grondgebieden om geldredenen;
c. hun steden hebben enorme aantallen dak- en thuislozen;
d. tienduizenden gevangen worden jaarlijks op brute wijze ter dood gebracht in naam van de Bijbel;

Dit bovenstaande rijtje lijkt uit haar verband gerukt, maar geeft ons wel mogelijkheden om Amerika en haar sympathisanten uit te dagen als ze lippendienst verlenen aan het idee van universiele humaniteit, terwijl ze claimen een Joodse timmerman te aanbidden.

De Islam schrijft voor hoe je met krijgsgevangen om moet gaan en veel hiervan is rechtstreeks overgenomen in de Geneefse Conventies. Iedere zichzelf respecterende Islamgeleerde uit het Midden-Oosten en daarbuiten heeft de afgelopen maanden gepleit en dag en nacht gevochten voor de vrijlating van de gijzelaars; voor de beiden Italiaanse Simona's zijn er islamgeleerden geweest die een hongerstaking tot de dood waren begonnen; zelfs de Hamas, Islamic Jihad en Hizbollah hebben opgeroepen tot hun vrijlating.

1. De islam verbiedt agressie ten opzichte van onschuldige mensen.

De islam tolereert geen agressie jegens onschuldigen, of deze agressie nu gericht is tot leven, bezit of eer. Deze regel is op een ieder van toepassing, ongeacht iemands positie, status of prestige. In de islam wordt geacht dat wanneer de onderdanen van een staat met de islamitische leringen worden geregeerd, dat de leider of kalief ook dienovereenkomstig handelt, en zelf dus ook deze leringen nakomt; het is deze laatste niet toegestaan de rechten van mensen, hun levens, eer of bezit enzovoort aan te tasten.

2. Verantwoordelijkheid van het individu.

In de islam wordt een ieder aansprakelijk gesteld voor zijn eigen daden, niet voor die van anderen. Niemand hoeft de consequenties van de fouten van een ander te dragen, zelfs niet als het gaat om daden van een naast familielid. Dit is de ultieme vorm van rechtvaardigheid, verklaard in de nobele Koran, waar God zegt:

“Of is hij niet op de hoogte gebracht van wat in de geschriften van Mozes staat? En (de geschriften van) Abraham (Ibrahiem) die trouw was? Dat geen enkele drager de zonden van een ander zal dragen?” (Koran 53: 36-38).

Daarom is het walgelijk te zien dat sommige mensen- die in naam moslim zijn- agressie ontketenen tegen onschuldige mensen en hen als zondebok uitkiezen bij ieder meningsverschil dat zij met de autoriteiten van een land hebben!! Wat is dan de misdaad van de gewone man? Moord is één van de vreselijke daden die door de islam als meest weerzinwekkend wordt beschouwd, zozeer dat sommige moslimgeleerden de mening zijn toegedaan dat berouw van een moordenaar niet door God, de Allerhoogste, aanvaard zal worden. In deze context bezien roepen we het vers uit de glorieuze Koran op, dat als volgt gaat:

“…dat voor wie een ziel doodt- niet (als vergelding) voor een ziel of voor het verderf zaaien op aarde- het is alsof hij alle mensen doodde en dat voor wie iemand laat leven, het is alsof hij alle mensen deed leven…..”(Koran 5: 32).

3. Doelen rechtvaardigen de middelen niet.

In de islam is er geen enkele plaats voor het idee ‘de resultaten rechtvaardigen de middelen’. Het is onaanvaardbaar goede doelen te bereiken door middel van slechte daden. In het zelfde licht kunnen we aalmoezen plaatsen die bijeen gebracht worden uit verboden opbrengsten, uit zaken die niet halaal (geoorloofd) zijn. In deze context halen we het vers uit de nobele Koran aan, die vertelt:

‘Voorwaar! God is Goed en accepteert nimmer iets wat niet goed is’.

Siah
03-11-04, 21:29
Geplaatst door ~Panthera~
Inburgeringscursus niet echt gelukt. :moe:

misschien weer één van die gozers dat op (integratie)school ging spijbelen. :tover:

Siah
03-11-04, 21:33
Geplaatst door Karadzic


kakusi? :Iluvu:

Coolassprov MC
03-11-04, 21:38
Geplaatst door Karadzic
Mladic zit veilig, maak je geen zorgen :fuckit:

Wees er maar trots op dat jullie jullie eigen land hebben verkracht en uitgemoord en al het slechte uit jullie hebben laten zien;

Of jullie je nou Serviers, Moslims of Kroaten noemen. De grootste gekken, die zich moslim noemden, zijn door de buitenwereld het conflict ingevlogen om het vuurwerk goed aan te steken.

Wij moslims hebben ons verafschuwd hoe jullie elkaar jarenlang na voorheen buren, vrienden en familie geweest te zijn, hebben afgeslacht en de vrouwen in leven hebben gelaten om ze te vernederen en te verkrachten en vervolgens zielloos, ziek of zwanger achter te laten.

De enige die uiteindelijk van de status quo profiteren zijn de VN, de NATO, het IMF en de WereldBank.

en jij zit je hier te mastuberen op je servisch nationalisme zolang je hem overind kunt houden.

Grote jongen ben je!

Al Sawt
04-11-04, 01:32
Geplaatst door klaaskop
Sorry, maar dit klopt niet helemaal:
In Algerije worden andersdenkenden 's nachts gekeeld;
In Darfur worden anders-gelovigen stelselmatig verkracht;
Afghanistan was 1 groot concentratiekamp;
ooit gehoord van weerwraak ?
En voor de laatste 3: Egypte onder Nasser, Iran. Leuk en aardig. Misdaden die in de naam van de Islam of in de Islamitische wereld gepleegd zijn, steken in schril contrast af met de misdaden die door Christendom en het Westen gepleegd zijn.

Volgens mij, klopt jouw kennis niet helemaal.

Al Sawt
04-11-04, 01:37
Geplaatst door Coolassprov MC
Wees er maar trots op dat jullie jullie eigen land hebben verkracht en uitgemoord en al het slechte uit jullie hebben laten zien;

Of jullie je nou Serviers, Moslims of Kroaten noemen. De grootste gekken, die zich moslim noemden, zijn door de buitenwereld het conflict ingevlogen om het vuurwerk goed aan te steken.

Wij moslims hebben ons verafschuwd hoe jullie elkaar jarenlang na voorheen buren, vrienden en familie geweest te zijn, hebben afgeslacht en de vrouwen in leven hebben gelaten om ze te vernederen en te verkrachten en vervolgens zielloos, ziek of zwanger achter te laten.

De enige die uiteindelijk van de status quo profiteren zijn de VN, de NATO, het IMF en de WereldBank.

en jij zit je hier te mastuberen op je servisch nationalisme zolang je hem overind kunt houden.

Grote jongen ben je! Die Servische nationalisme heeft hun meer leed dan winst opgeleverd. Kosovo is afgepakt, Kroatische Serviers zijn ontheemd en federatie tussen Servie en Montenegro staat op springen en de leefklimaat in Servie is alles behalve fijn.

Ze hebben alleen maar hun Servische nationalisme, waar ze angstvallig aan vast klampen.

et_2000nl
04-11-04, 02:03
Waarom terug. Marokko is in vele opzichten slechter dan Nederland. Maar ik hoop toch niet dat dat een rede is om niet kritisch te mogen zijn. Of om mijn afkomst een bescheidenheid in acht moet nemen. Nee bescheidenheid ken ik niet. Net zo min als de dwang om terug te gaan, ik ben nl hier geboren, terug naar wat. Definieer jij maar eens wat "terug gaan" is....

DEMOcraat
04-11-04, 02:39
Geplaatst door Karadzic
Mladic zit veilig, maak je geen zorgen :fuckit:

wees er trots op zou ik maar zeggen.... :kotsen2:

BiL@L
29-01-06, 14:42
Geplaatst door klaaskop
ooit gehoord van weerwraak ?

Vertel eens.

freya
29-01-06, 15:02
Waar komt deze oude koe nu weer vandaan? :cheefbek:

Karin.N
29-01-06, 17:06
Geplaatst door Joesoef
Terug naar waar? Bovendien, ik moet wat te kankeren hebben. Anders gaat het niet goed.

En juist dat kankeren maakt u volledig geintegreerd.

immers waar is een echte hollander zonder gekanker :D

~Bart O' Lotti~
29-01-06, 17:17
Geplaatst door Pytaghoras
en nog dom en traag van begrip.

Dat te denken is pas dom. :melig2:

freya
29-01-06, 19:40
beste mensen wat voor zin heeft het om te reageren op iets dat mensen meer dan een jaar geleden hebben geschreven?

Topic gesloten [freya]