PDA

Bekijk Volledige Versie : damnn



1234567
03-11-04, 18:57
Gisteren en vandaag heb ik veel televisie gekeken.. alle specials en al het nieuws over de moord op Theo van Gogh..

Dan lopen daar Nederlanders rond die Marokkanen de huid vol schelden terwijl die Marokkaanse mensen daar zijn gekomen om te laten weten dat ze hier fel tegen zijn..

Dan denk ik.. damnn.. ze lullen over vanalles en gaan ze het zelf zo aanpakken...


Echter zijn er ook andere kanten..

Ik las hier op de site:

Theo van Gogh is dood en ik zal er niet om rouwen.

dat je niet om hem rouwt moet je zelf weten maar je woont wel in dit land en zijn dood heeft daar op dit moment wel mee te maken.. of je het nu leuk vind of niet.

Verder hoor ik ook hier weer mensen zeggen:
"Als de dader een nederlander was hoorde je er niks van"

TRRRRRRRRRRRRINGGGGGGG WAKE UP CALL!

Dat is gewoon de reinste onzin en ik vind dat die mensen ook hier eens mee op moeten houden want op die manier vind ik dat je jezelf in een lagere rang zet en niet dat het land of de Nederlandse bevolking dat doet.

In ieder geval vind ik het erg wat er is gebeurt en vind ik het net zo erg wat er nu gebeurt dat mensen elkaar op straat al scheef aankijken.

Deze dingen wilde ik even kwijt.

(p.s. als mensen het zich afvragen.. ik ben Nederlands)

Paula_Amsterdam
03-11-04, 18:58
Geplaatst door 1234567
Gisteren en vandaag heb ik veel televisie gekeken.. alle specials en al het nieuws over de moord op Theo van Gogh..

Dan lopen daar Nederlanders rond die Marokkanen de huid vol schelden terwijl die Marokkaanse mensen daar zijn gekomen om te laten weten dat ze hier fel tegen zijn..

Dan denk ik.. damnn.. ze lullen over vanalles en gaan ze het zelf zo aanpakken... ik schaamde me bijna om Nederlander te zijn...

Oh.... dit is erg.... alle steun van de Marokkanen is zóó welkom en dan krijg je dat...

Ondanks dat het de emoties zijn is het errrrug verkeerd.

1234567
03-11-04, 19:05
even eerlijk... ik heb gisteren ook wat dingen gezegd en gescholden maar ik deed dat op mijn msn en ga niet tegen die mensen roepen want bij alles wat ik zei was ik me er heel goed bewust van dat ik er vandaag al anders over zou denken als het allemaal wat gezakt was.

Ik snap echt niet waarom mensen zo tegen elkaar kunnen doen...

Net maar even het op dit moment zo toepasselijke nummer where is the love zitten luisteren.. :(