PDA

Bekijk Volledige Versie : condoleance voor Theo



Hawa
03-11-04, 19:27
Bontjassen en gesluierde vrouwen laten we aub weer gaan lachen.......

Gisterenmiddag in mijn werkzaamheden riep er emand tegen mij dat Theo van Gogh was doodgeschoten. Ik had het echt niet meer. Ik stampvoete van woede op de grond en barste in snikken uit. Nee! Dit niet. Ik voel mij nog zo raar. Een dag later. Maar ik voel mij bedrogen. Dit is niet echt. Ik ga al je sigaretten roken Theo. Ik ben geslagen Theo.En jij bent dood! Waarom! Het vrije woord! Wat voor woorden gebruiken wij eigenlijk tegen elkaar. Snappen we elkaar wel. Ik snap mijzelf wel degelijk. Maar ik snap die jongen ook niet. Het lijkt wel fallus symbool iemand doodschieten. Maar Hirchi Ali Ali..Zeg aub iets anders over vrouwen..Je hebt arrogante vrouwen en elitaire vrouwen. Deze vrouwen staan niet met hun handen in het sop. Het is makkelijk om een filmpje te maken. Maar dit filmpje schiet niks op. Kijk dan! Hoeveel vrouwen en kinderen zijn al vermoord na dat filmpje. Jullie mogen boos worden op mij als ik dit zeg. Laat Mohammed met rust en al die mannen die zo hopeloos zijn. Ik ga echt niet hopeloss worden omdat ik vrouw ben.Maar ik schaam mij diep.Niet dat ik mishandeld ben of zo. Maar om die probleem op te lossen. Zo los je probllemen niet op. Je wakkert vuurtje alleen maar aan. En wie is dood Theo. Naief Theo. Je zegt zelf:Vrouwen denken niet,denken via hun k.. Ik heb gezegt..En laten we geen angst maken..is niet nodig..En laat iedereen voor zichzelf spreken,,want Angst Essen Sailen Auf!! Fassbinder!! bedankt Theo!!