PDA

Bekijk Volledige Versie : Hirsi Ali "de volgende"



Mill
03-11-04, 21:49
http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1099461610339.html

VVD-politica Ayaan Hirsi Ali is vanochtend bedreigd op het adres waar zij overnachtte. Tussen half vijf en vijf uur drukte een Marokkaanse jongen op deurbellen in haar omgeving. Hij wilde haar spreken. De jongen is door de politie aangehouden en enkele uren later vrijgelaten. Hirsi Ali ontving gistermiddag een dreigement per e-mail, ondertekend met 'Khalid Ibn Walid'. De tekst luidt: ,,Hee Hirsi, Blij dat Van Gogh is opgeruimd. Jij bent de volgende.'' De politie onderzoekt de herkomst.


Ligt voor de hand. Kwestie van tijd.

I'mNumber1
03-11-04, 22:00
De mongolen leren het niet.


Eerst denken dan doen.

In dit geval denken dus NIET DOEN!

kaaskop
03-11-04, 22:09
Ik heb hier op maroc.nl al heel veel fraais over Hirsi Ali voorbij zien komen tot en met een moderator aan toe. Ben benieuwd hoe dat klimaat zich gaat wreken. Ga er alvast maar vanuit dat AHA zelf, de overheid, de maatschappij, Bush, Sharon, Wilders, me grootmoe en industrieterrein "De Groene Vank" er de schuld van krijgen.

Paula_Amsterdam
03-11-04, 22:10
Misschien ligt het aan de tekst maar ik las het in eerste instantie als dat die knul misschien met alles vreselijk in zijn maag zit en dat hij haar wil spreken.

Jah, kan toch óók....?

p.s. waar zit hier in hemelsnaam een blozende smiley? Ik kan 't ding niet vinden.

Max Stirner
03-11-04, 22:12
Onzin, AHA stelt zich aan en verzint die bedreigingen om in het nieuws te komen..... :slapen:

Paula_Amsterdam
03-11-04, 22:15
Geplaatst door Max Stirner
Onzin, AHA stelt zich aan en verzint die bedreigingen om in het nieuws te komen..... :slapen:

Vind je dat nou écht....?

Dan graag een toelichting.

Dit komt provocerend over namelijk.

Max Stirner
03-11-04, 22:18
Geplaatst door Paula_Amsterdam
Vind je dat nou écht....?

Dan graag een toelichting.

Dit komt provocerend over namelijk.

Nee natuurlijk niet.

Ik heb het de afgelopen maanden wel vaak gelezen.

barfly
03-11-04, 22:24
We zouden een pooltje kunnen opzetten wie next is. H Ali of misschien Geert Wilders maar dan ook bijvoorbeeld Abu Jahjah of weetikveel wie AbouTaleb? Bassie?

kaaskop
03-11-04, 22:28
Geplaatst door barfly
We zouden een pooltje kunnen opzetten wie next is. H Ali of misschien Geert Wilders maar dan ook bijvoorbeeld Abu Jahjah of weetikveel wie AbouTaleb? Bassie?

Bassie moet dood.


Ik kan ook uitleggen waarom. Kijk op een bepaald moment...


Wacht ff hoor, ik heb mensen aan de deur....


...



...



...



...



Uhhhm hier heeft vast wel iemand ervaring met de situatie als er ineens een stel kerels in pak en nette regenjas 'even met je wil praten' Help me out, fill me in :gechoquee

Paula_Amsterdam
03-11-04, 22:29
Geplaatst door barfly
We zouden een pooltje kunnen opzetten wie next is. H Ali of misschien Geert Wilders maar dan ook bijvoorbeeld Abu Jahjah of weetikveel wie AbouTaleb? Bassie?

Hoi Barfly,

Normaal gesproken vind ik polltjes leuk als er iets is om naar uit te kijken, zoals voetbalwedstrijden en zo.

Ik vind dit een beetje luguber.... eigenlijk....

taouanza
03-11-04, 22:40
Geplaatst door kaaskop
Ik heb hier op maroc.nl al heel veel fraais over Hirsi Ali voorbij zien komen tot en met een moderator aan toe. Ben benieuwd hoe dat klimaat zich gaat wreken. Ga er alvast maar vanuit dat AHA zelf, de overheid, de maatschappij, Bush, Sharon, Wilders, me grootmoe en industrieterrein "De Groene Vank" er de schuld van krijgen.

Terwijl het eigenlijk allemaal jou schuld is.:jammer:

Marsipulami
03-11-04, 22:43
Ik stel voor dat Hirsi Ali haar standpunten een beetje gaat dimmen en dat men het recht op vrije meningsuiting eens gaat herbekijken. Dan komt alles vanzelf wel goed.


NB: Ik mag dit zeggen op grond van mijn recht op vrije meningsuiting.

kaaskop
03-11-04, 22:43
Geplaatst door taouanza
Terwijl het eigenlijk allemaal jou schuld is.:jammer:

Ook goed

kaaskop
03-11-04, 22:44
Geplaatst door Marsipulami
Ik stel voor dat Hirsi Ali haar standpunten een beetje gaat dimmen en dat men het recht op vrije meningsuiting eens gaat herbekijken. Dan komt alles vanzelf wel goed.


NB: Ik mag dit zeggen op grond van mijn recht op vrije meningsuiting.

Ja maar ik stel voor dat jij ook gaat dimmen. De irritatiegrens is bereikt.

Peter_rdam
03-11-04, 22:47
met dat recht op vrije meningsuiting is niets mis, alleen er is een verschil tussen je mening verkondigen en harde discriminatie....

taouanza
03-11-04, 23:11
Geplaatst door kaaskop
Ja maar ik stel voor dat jij ook gaat dimmen. De irritatiegrens is bereikt.

Lange tenen?

Max Stirner
03-11-04, 23:19
Geplaatst door taouanza
Lange tenen?

:)

taouanza
03-11-04, 23:21
Geplaatst door Max Stirner
:) :lachu:

kaaskop
03-11-04, 23:22
Geplaatst door taouanza
Lange tenen?

Nope, ik lijk echt helemaal niet op jou. Mars is gewoon een irritante zeikerd en dat weet ie.

Marsipulami
03-11-04, 23:22
Geplaatst door kaaskop
Ja maar ik stel voor dat jij ook gaat dimmen. De irritatiegrens is bereikt.

Het stoort me niet of jij mijn mening irriterend vindt. Ik ben dus helemaal niet van plan om te dimmen.

barfly
03-11-04, 23:26
Geplaatst door Marsipulami
Het stoort me niet of jij mijn mening irriterend vindt. Ik ben dus helemaal niet van plan om te dimmen.

Kaaskop heeft wél gelijk je bent een provocateur en straks overkomt je nog wat, je kunt beter je mond houden. :p

kaaskop
03-11-04, 23:26
Geplaatst door Marsipulami
Het stoort me niet of jij mijn mening irriterend vindt. Ik ben dus helemaal niet van plan om te dimmen.

En ik troost me weer met de gedachte dat Ayaan Hirsi Ali jouw mening net zo irrelevant vind ik als ik.

taouanza
03-11-04, 23:28
Geplaatst door kaaskop
Nope, ik lijk echt helemaal niet op jou. Mars is gewoon een irritante zeikerd en dat weet ie.

Ik vind Mars helemaal geen zeikerd. Ik vind jou een zeikerd. Een zeikerd met lange tenen.

kaaskop
03-11-04, 23:29
Geplaatst door barfly
Kaaskop heeft wél gelijk je bent een provocateur en straks overkomt je nog wat, je kunt beter je mond houden. :p

We hebben Mars in ieder geval op een haatcampagne jegens Nederlanders kunnen betrappen dus het wordt tijd dat ik mijn Volendammerkostuum eens van zolder haal en eens een gezegde uit de Enkhuizer Almanak ga scheuren.

taouanza
03-11-04, 23:29
Geplaatst door barfly
Kaaskop heeft wél gelijk je bent een provocateur en straks overkomt je nog wat, je kunt beter je mond houden. :p

Helemaal niet autochtonen doen dat soor dingen niet, toch?:rolleyes:

kaaskop
03-11-04, 23:30
Geplaatst door taouanza
Ik vind Mars helemaal geen zeikerd. Ik vind jou een zeikerd. Een zeikerd met lange tenen.

Heus je bent echt geen voorbeeld voor me. Ik ben wel gelukkig.

taouanza
03-11-04, 23:32
Geplaatst door kaaskop
Heus je bent echt geen voorbeeld voor me. Ik ben wel gelukkig.

Als je dat maar lang genoeg herhaald ga je het zelf geloven.:lole:

kaaskop
03-11-04, 23:35
Geplaatst door taouanza
Als je dat maar lang genoeg herhaald ga je het zelf geloven.:lole:

Daar spreekt de ervaringsdeskundige.... :zwaai:

Marsipulami
03-11-04, 23:37
Geplaatst door kaaskop
En ik troost me weer met de gedachte dat Ayaan Hirsi Ali jouw mening net zo irrelevant vind ik als ik.

Gelukkig maar, ik zou diep ontgoocheld zijn in mezelf als jij mijn mening relevant zou vinden.

kaaskop
03-11-04, 23:42
Geplaatst door Marsipulami
Gelukkig maar, ik zou diep ontgoocheld zijn in mezelf als jij mijn mening relevant zou vinden.

Alleen al daarom? Hmmm klinkt niet echt overtuigd van je eigen gelijk.

taouanza
03-11-04, 23:45
Geplaatst door kaaskop
Daar spreekt de ervaringsdeskundige.... :zwaai:

Ik had het over jou.
Maar ontkenning is niet meer dan logisch.:strik:

Max Stirner
03-11-04, 23:48
Geplaatst door Marsipulami
Gelukkig maar, ik zou diep ontgoocheld zijn in mezelf als jij mijn mening relevant zou vinden.

Ik vond je gisteren irritanter Mars.

Vandaag wil het niet erg lukken he, voel je je een beetje slapjes? :wink:

barneveld
03-11-04, 23:55
Geplaatst door barfly
We zouden een pooltje kunnen opzetten wie next is. H Ali of misschien Geert Wilders maar dan ook bijvoorbeeld Abu Jahjah of weetikveel wie AbouTaleb? Bassie?


als jullie maar van barneveld afblijven ik wil niet dood.
lang leven de gedachten goed van de SGP