PDA

Bekijk Volledige Versie : Blaadjes in de gang leiden tot mishandeling



taouanza
04-11-04, 00:59
Blaadjes in de gang leiden tot mishandeling

AMSTERDAM, 03-11-2004 - Vallende boomblaadjes zijn dinsdag in het Zuid-Hollandse Poortugaal aanleiding geweest voor een fikse burenruzie. Twee mannen van 16 en 39 jaar oud mishandelden hun 63 en 65-jarige buren. De ruzie ging over het heen en weer vegen van bladeren in de brandgang.

De oudere buren werden in hun woning met een hamer mishandeld. De 65-jarige man liep hierbij een flinke hoofdwond op. De beide verdachten zijn door de politie aangehouden.



pfffuh gelukkig werden ze niet om hun mening mishandelt. :loens:

nl-x
04-11-04, 01:58
Geplaatst door taouanza
Blaadjes in de gang leiden tot mishandeling

AMSTERDAM, 03-11-2004 - Vallende boomblaadjes zijn dinsdag in het Zuid-Hollandse Poortugaal aanleiding geweest voor een fikse burenruzie. Twee mannen van 16 en 39 jaar oud mishandelden hun 63 en 65-jarige buren. De ruzie ging over het heen en weer vegen van bladeren in de brandgang.

De oudere buren werden in hun woning met een hamer mishandeld. De 65-jarige man liep hierbij een flinke hoofdwond op. De beide verdachten zijn door de politie aangehouden.



pfffuh gelukkig werden ze niet om hun mening mishandelt. :loens:
Waarom hoor je dit nou niet op het nieuws !? :boos:

Omdat de verdachte geen zwarte schoenen aanhad!? Nee, vast iets net wat anders.

et_2000nl
04-11-04, 02:07
Geplaatst door nl-x
Waarom hoor je dit nou niet op het nieuws !? :boos:

Omdat de verdachte geen zwarte schoenen aanhad!? Nee, vast iets net wat anders.

Flauw hoor, als het niet in het nieuws was geweest zou het hier niet geciteerd kunnen zijn....

et_2000nl
04-11-04, 02:09
Geplaatst door taouanza
Blaadjes in de gang leiden tot mishandeling

AMSTERDAM, 03-11-2004 - Vallende boomblaadjes zijn dinsdag in het Zuid-Hollandse Poortugaal aanleiding geweest voor een fikse burenruzie. Twee mannen van 16 en 39 jaar oud mishandelden hun 63 en 65-jarige buren. De ruzie ging over het heen en weer vegen van bladeren in de brandgang.

De oudere buren werden in hun woning met een hamer mishandeld. De 65-jarige man liep hierbij een flinke hoofdwond op. De beide verdachten zijn door de politie aangehouden.



pfffuh gelukkig werden ze niet om hun mening mishandelt. :loens:

Rede te meer om drie hoog achter in Adam west te wonen, daar heb je weinig last van ruzies om vallende blaadjes. Slechts het risico dat je een of andere leip hebt als buurman.... Tenminste, dat zeggen mijn buren....

nl-x
04-11-04, 02:13
Ik woon 3 hoog achter in Amsterdam west. En ik heb ruzie met de buren. Het stinkt continu in het trappenhuis en er ligt vaak dierenhaar en hooi.

Trouwens, met nieuws bedoelde ik Prime Time TV :P. Anders telt het niet.

et_2000nl
04-11-04, 02:30
Geplaatst door nl-x
Ik woon 3 hoog achter in Amsterdam west. En ik heb ruzie met de buren. Het stinkt continu in het trappenhuis en er ligt vaak dierenhaar en hooi.

Trouwens, met nieuws bedoelde ik Prime Time TV :P. Anders telt het niet.

He, ben jij mijn buurman dan.... Sorry van die haren, mijn geit verliest er af en toe wat. En ja zindelijk is ie niet.... Nogmaals sorry....

Dat onze ruzie uit mag lopen tot prime-time nieuws....

Pista
04-11-04, 07:54
Geplaatst door nl-x
Ik woon 3 hoog achter in Amsterdam west. En ik heb ruzie met de buren. Het stinkt continu in het trappenhuis en er ligt vaak dierenhaar en hooi.

Trouwens, met nieuws bedoelde ik Prime Time TV :P. Anders telt het niet.
Hoe komt dat
Staat er soms een paard in de gang? :hihi:

Joesoef
04-11-04, 08:09
Geplaatst door et_2000nl
He, ben jij mijn buurman dan.... Sorry van die haren, mijn geit verliest er af en toe wat. En ja zindelijk is ie niet.... Nogmaals sorry....

Dat onze ruzie uit mag lopen tot prime-time nieuws....


Geeft niet. Zometeen slachtfeest. Ik kom NL-X wel helpen om dat kut beest te jatten en te slachten.

taouanza
04-11-04, 12:14
Geplaatst door Pista
Hoe komt dat
Staat er soms een paard in de gang? :hihi:

:haha:


Nee geit.