PDA

Bekijk Volledige Versie : Theo Van Gogh zou wel trots zijn op maroc.nl



Marsipulami
04-11-04, 00:27
Alles bij elkaar honderden topics op Marokkaanse sites over (de standpunten) van Van Gogh. Autochtonen en allochtonen die in gesprek gaan met elkaar. De dood van Van Gogh brengt mensen dichter bij elkaar zonder dat ze zichzelf hoeven verloochenen, dit is integratie.

vgeld
04-11-04, 00:48
Geplaatst door Marsipulami
.. .dit is integratie.
Ik ben er niet blij mee. Ik pleit voor desintegratie

barneveld
04-11-04, 00:49
ik bijf liever barnevlder jullie maken rotsooi daar in de randstad

kaaskop
04-11-04, 01:07
Geplaatst door barneveld
ik bijf liever barnevlder jullie maken rotsooi daar in de randstad

Nee kippestront is lekker.....;)

barneveld
04-11-04, 01:09
Geplaatst door kaaskop
Nee kippestront is lekker.....;)


nee, melk met dioxine dat is beter

Mark
04-11-04, 06:22
ik vind het veel te druk hier

angkor had een vol=vol politiek moeten voeren en de aanmeldknop er een paar dagen af moeten halen.

Joesoef
04-11-04, 07:17
Geplaatst door Mark
ik vind het veel te druk hier

angkor had een vol=vol politiek moeten voeren en de aanmeldknop er een paar dagen af moeten halen.


Ik weet niet Mark, het is een lastige. Vrijheid van meningsuiting moet je op dit moment niet voorkomen.

Maar het is wel zo dat er veel te veel van dezelfde topics worden geopend, iedereen wil persoonlijk een antwoord hebben. Men wil een mening vormen hoe ze de buren moeten gaan aankijken.

KohiNoor
04-11-04, 07:25
Geplaatst door Marsipulami
Alles bij elkaar honderden topics op Marokkaanse sites over (de standpunten) van Van Gogh. Autochtonen en allochtonen die in gesprek gaan met elkaar. De dood van Van Gogh brengt mensen dichter bij elkaar zonder dat ze zichzelf hoeven verloochenen, dit is integratie. Ben ik het mee eens. Dit forum is toppie. Moet je maar eens voor de gein op maro/kko.nl kijken wat men daar uitbraakt, walgelijk gewoon!! (Op onzinhoekje)

ps: Ik haat het woord integratie :wtf:

Mark
04-11-04, 07:51
Geplaatst door Joesoef
Ik weet niet Mark, het is een lastige. Vrijheid van meningsuiting moet je op dit moment niet voorkomen.

Maar het is wel zo dat er veel te veel van dezelfde topics worden geopend, iedereen wil persoonlijk een antwoord hebben. Men wil een mening vormen hoe ze de buren moeten gaan aankijken.

of een centraal "schrijf hier je persoonlijke mening omtrent de dood van v Gogh" topic want er worden steeds weer nieuwe geopend die toch niemand leest.

..zapper
04-11-04, 07:52
Vooralsnog vind ik nvdd zelf een van de weinige grote fora waar goeie discussie mogelijk is. Of Theo trots zou zijn kunnen we hem niet meer vragen, das puur gissen :).

Yahud Seculaere
04-11-04, 07:55
Toch alweer stafpuntje opgelopen en waarvoor ?

Ik heb mijn naam daarom al ontelbare keren moeten wijzigen omdat ik dan weer gebanned was

Theo,

Idriss
Henoch
Esdra
Elia
Fnuist
Mahden
Strottus (de enig terechte galbak die verwijderd is, maar ja dat was net na de Bergh video)
Mähden
Proselyte
Musizel
Yeslam
Yahudi
Yahud Seculaere



zouden trots zijn op maroc.nl ??

ik dachet nie

Mark
04-11-04, 07:58
Geplaatst door Yahud Seculaere
Toch alweer stafpuntje opgelopen en waarvoor ?

binnenkort Yahud Tertiaire? :D

Yahud Seculaere
04-11-04, 08:03
Geplaatst door Yahud Seculaere
Toch alweer stafpuntje opgelopen en waarvoor ?

Ik heb mijn naam daarom al ontelbare keren moeten wijzigen omdat ik dan weer gebanned was

Theo,

Idriss
Henoch
Esdra
Elia
Fnuist
Mahden
Strottus (de enig terechte galbak die verwijderd is, maar ja dat was net na de Bergh video)
Mähden
Proselyte
Musizel
Yeslam
Yahudi
Yahud Seculaere



zouden trots zijn op maroc.nl ??

ik dachet nie

Maar die bin laden gelieerde gasten krijgen nooit strafpunten, hoe kan dat ?


Errrug laf, maar ja !

Mark
04-11-04, 08:09
Geplaatst door Yahud Seculaere
Maar die bin laden gelieerde gasten krijgen nooit strafpunten, hoe kan dat ?


Errrug laf, maar ja !

Ik heb goed nieuws voor je: als het goed is doen al je oude namen het weer :)

ps. de "bin laden geallieerde" yehiyaayash is de enige prikker die geen amnestie heeft gehad ;)

Yahud Seculaere
04-11-04, 08:22
Geplaatst door Mark
Ik heb goed nieuws voor je: als het goed is doen al je oude namen het weer :)

ps. de "bin laden geallieerde" yehiyaayash is de enige prikker die geen amnestie heeft gehad ;)

mooi zo, eindelijk gerechtigheid !




Dan 12,4

Maar houd deze woorden geheim, Daniël, en verzegel het boek tot de eindtijd. Velen zullen [her- en derwaarts] [to and fro:Eng vert.] op zoek gaan en de kennis zal toenemen .’

NBV


her en derwaarts, of van hot naar haar is helaas vervallen in de NBV,

gelukkig zijn de oude vertalingen niet weggegooid en kun je het teruglezen !

gezien de mobiliteit van de tegenwoordige eindtijd, is dat een ontoelaatbare weglating en verarming van de profetie, zoals die nu aan het uitkomen is.