PDA

Bekijk Volledige Versie : Arafat naar intensive care



nl-x
04-11-04, 07:45
Arafat naar intensive care

Uitgegeven: 4 november 2004 06:43
Laatst gewijzigd: 4 november 2004 06:50

PARIJS - De Palestijnse Yasser Arafat is woensdag met spoed overgebracht naar de afdeling intensive care van het militaire ziekenhuis Percy bij Parijs, waar hij wordt behandeld wegens een bloedaandoening. Zijn gezondheid is verslechterd, maar zijn toestand is stabiel. Dat hebben Palestijnse functionarissen gemeld.

Arafat werd eind vorige week vanuit zijn woonplaats Ramallah overgevlogen naar Frankrijk voor behandeling. Hij kampt met een tekort aan bloedplaatjes. Artsen hebben inmiddels vastgesteld dat de Palestijnse president niet lijdt aan leukemie, zoals aanvankelijk werd vermoed. Wat Arafat wel mankeert, wordt nog onderzocht.

Ik wou het gisteren nog net niet zeggen. Maar alle slechte dingen gebeuren in 3en. Eergister werd Theo vermoord. Gisteren werd Bush herkozen. Vandaag ...

Het lijkt me overigens duidelijk dat Arafat iets is aangedaan. Vergiftigd of bestraald, als je het mij vraagt.

Pista
04-11-04, 08:09
Geplaatst door nl-x
Ik wou het gisteren nog net niet zeggen. Maar alle slechte dingen gebeuren in 3en. Eergister werd Theo vermoord. Gisteren werd Bush herkozen. Vandaag ...

Het lijkt me overigens duidelijk dat Arafat iets is aangedaan. Vergiftigd of bestraald, als je het mij vraagt.
Ik zou eerder dnken dat een oude man als arafat wel eens gezondsheidsproblemen kan krijgen.
Ik hou niet zo van die complottheorieën.
Laat ons het er maar op houden dat hij oud en ziek is

Joesoef
04-11-04, 08:12
Geplaatst door Pista
Ik zou eerder dnken dat een oude man als arafat wel eens gezondsheidsproblemen kan krijgen.
Ik hou niet zo van die complottheorieën.
Laat ons het er maar op houden dat hij oud en ziek is


Redelijk normale taktiek om je tegenstander te vergiftigen. In het voormalige oostduitsland pakte ze regelmatig politieke dwarsliggers op. Die zette ze dan in een kamertje op een stoel, in de muur een rontgenbuis ingebouwd. Heel veel van die mensen kregen 'plotseling' tumoren in het hoofd.

Pista
04-11-04, 08:15
Geplaatst door Joesoef
Redelijk normale taktiek om je tegenstander te vergiftigen. In het voormalige oostduitsland pakte ze regelmatig politieke dwarsliggers op. Die zette ze dan in een kamertje op een stoel, in de muur een rontgenbuis ingebouwd. Heel veel van die mensen kregen 'plotseling' tumoren in het hoofd.
Dus.......complottheorie.

Joesoef
04-11-04, 08:18
Geplaatst door Pista
Dus.......complottheorie.


Ja en? Wie weet zit jij wel in dat complot, of een andere. Vraagt op preventieve ruiming.

KohiNoor
04-11-04, 08:27
Geplaatst door nl-x
Ik wou het gisteren nog net niet zeggen. Maar alle slechte dingen gebeuren in 3en. Eergister werd Theo vermoord. Gisteren werd Bush herkozen. Vandaag ...

Het lijkt me overigens duidelijk dat Arafat iets is aangedaan. Vergiftigd of bestraald, als je het mij vraagt. Slechte dingen? Ik vibd Arafat een slecht ding. Iemand die onschuldige kinderen uitlevert voor zelfmoordcommando's bah :jammer:

Pista
04-11-04, 08:32
Geplaatst door KohiNoor
Slechte dingen? Ik vibd Arafat een slecht ding. Iemand die onschuldige kinderen uitlevert voor zelfmoordcommando's bah :jammer:
Dag Kohtje, ook verdwaald.
Bij je weet wel ligt de boel alweer plat, is een gewoonte aan het worden.
Dacht ik, laat ik maar effe hier passeren en kom ik jou toch weer tegen.
War men gaat langs Neerlands wegen, overal komt men Kohtje tegen. :p

KohiNoor
04-11-04, 08:36
Geplaatst door Pista
Dag Kohtje, ook verdwaald.
Bij je weet wel ligt de boel alweer plat, is een gewoonte aan het worden.
Dacht ik, laat ik maar effe hier passeren en kom ik jou toch weer tegen.
War men gaat langs Neerlands wegen, overal komt men Kohtje tegen. :p Hee Pista, ja ook verdwaald ja :hihi: Je treft het dat ik onder deze nick post, normaal heet ik Gerard Joling :lol:

Triest dat maro/kko.nl plat ligt :moe:

Pista
04-11-04, 08:38
Geplaatst door KohiNoor
Hee Pista, ja ook verdwaald ja :hihi: Je treft het dat ik onder deze nick post, normaal heet ik Gerard Joling :lol:

Triest dat maro/kko.nl plat ligt :moe:
Heb jij dan effe geluk dat ik onder Pista post, normaal post ik onder Beatrix. :D

KohiNoor
04-11-04, 08:41
Hahahahahaha hilarisch!! :lol: Nou ik ga der vandoor lekker werken, laterzzzz :D

Yahud Seculaere
04-11-04, 08:49
Was er nou echt niet ergens een beetje anständiges ziekenhuis te vinden in de islamitische wereld, sorry hoor, weer een afgang.

Zo verging het Ayatollah Koemeini ook, op het laatst stonden er allemaal Franse artsen om zijn bedje, en dat heeft geholpen, zoals we allemaal genoegzaam weten.