PDA

Bekijk Volledige Versie : Jammer genoeg, dus wakker worden !!!



Youssef83
04-11-04, 11:40
Dat die Theo van Gogh door een Marokkaan is vermoord vind ik wel erg, niet terecht en zwaar haram, ook al ik een enorme haat voor hem heb door wat hij over ons schreef en zei, maar ja, niemand heeft het recht om iemand te vermorden, ook in de naam van de Islam niet,de Islam verbiedt geweld ook al maar wat de reden is.
Weliswaar was hij een anti-Islam, anti-Marokkanen, hij was zo te zeggen een extremiste Nederlander met z'n ideeen en wat dan ook maar om hem te veromrden dat heeft echt geen zin!dat levert ons als Marokkaans gemenschap alleen maar problemen.
Nu is hij dood, maar wat we moeten weten is dat er in NL veel te veel Theos ewa zullen ze ook vermoord moeten worden?tuurlijk niet, we zijn in NL waar idereen mag zeggen wat hij wil en zijn mening uiten, dat recht hebben wij ook, maar helaas, je hoort en je ziet bijna nooit dat er iemand van ons Marokkaans gemeenschap die over de Islam iets in de krant schrijft, dat hij de Islam als de enige echte religie verdidigt, dat hij de Islam voor anderen uitlegt.....en dat is wat ik persoonlijk het grootste probleem vind!!
Ik hoop dat het maar een teken is voor ons om van ons slaap wakker te worden, en om te laten zien dat wij ook voor een multiculturele samenleving streven, dat wij ook wat voor de Nederlandse staat kunnen doen, dat de Islam geen drempel is om goed en efficient in deze samenleving te integreren, we zijn wel MAROKKANEN maar toch is NL ook ONS LAND IS!!!

Couscousje
04-11-04, 11:43
Ik vraag me af waarom iedereen zoveel moeite heeft om gewoon op 1 algemene thread te posten, in plaats van steeds maar weer individuele topics openen die eigenlijk helemaal niets nieuws bijdragen aan dit forum?

Cc