PDA

Bekijk Volledige Versie : geen woorden maar daden: demonstratie!



john300
04-11-04, 12:42
Ik ben een nederlander en ik zie en hoor veel kwaadheid van nederlanders tegen "moslims". Dat heeft er naar mijn mening onder andere mee te maken omdat deze moord op Theo vanuit religieuze oogpunt is gedaan. Als moslims vinden dat dit de moslin onwaardig is, laat dat dan merken. Ik be er van overtuigd dat wanneer een massale "moslim"demonstratie komt in nederland, waarin duidelijk gesteld wordt dat men afstand neemt van deze moord, dat dat heel erg veel steun aan de autochtone nederlander zou geven. Dit zou nara mijn mening een sterk signaal zijn, dat ongeacht nederlander of moslim of allochtoon of hoe je het ook noemen wilt, we SAMEN dit onaceptabel vinden en er SAMEN wat aan moeten doen.

Wij nederlanders, mar ook jullie moslims moeten nu samen optrekken. Laat zien dat je deze moord idioot vind.

Ik denk dat zo iets veel daadkrachtiger is dan verongelijkt roepen dat niet alle mosloms het zelfde zijn. Dat weet iedereen heus wel. Nederland wacht op een teken dat dat zo is. Denk ik.

Couscousje
04-11-04, 12:44
:rolleyes:

Ik ga helemaal niet demonstreren.

Punt.

Cc

ZbaqZbaq
04-11-04, 13:29
Het feit dat er mensen zijn die het niet vanzelfsprekend vinden dat Moslims de moord afkeuren en vragen om een demonstratie, zegt iets over de ubermensch-mentaliteit van de mensen.

john300
04-11-04, 13:32
tuuuuuuurlijk, in plaats van te reageren op wat je in ieder geval een opbouwend voorstel kunt noemen, of je het met het voorstel eens bent of niet, maar gewoon de persoon aanvallen. zwakke reactie zeg.

David
04-11-04, 13:32
Geplaatst door ZbaqZbaq
Het feit dat er mensen zijn die het niet vanzelfsprekend vinden dat Moslims de moord afkeuren en vragen om een demonstratie, zegt iets over de ubermensch-mentaliteit van de mensen.


Een zeer heldere en logische analyse! :fpetaf:

taouanza
04-11-04, 13:33
Geplaatst door ZbaqZbaq
Het feit dat er mensen zijn die het niet vanzelfsprekend vinden dat Moslims de moord afkeuren en vragen om een demonstratie, zegt iets over de ubermensch-mentaliteit van de mensen.

Waarheid als een geit.

Plus heeft er iemand tegen een portret gespuugd dat lijkt mij belangrijker voor deze ubermenschen.:rolleyes:

TonH
04-11-04, 13:35
Is het misschien mogelijk om ook nog eens een reactie te plaatsen ZONDER aan de 2e WO te refereren. Hier weer de übermenschen, ergens ander is Verdonk weer net H*tl*r... Misselijk.

mark61
04-11-04, 13:37
Geplaatst door TonH
Is het misschien mogelijk om ook nog eens een reactie te plaatsen ZONDER aan de 2e WO te refereren. Hier weer de übermenschen, ergens ander is Verdonk weer net H*tl*r... Misselijk.

Tsja, dat is een goedkope diskwalificatie die in NL al lang gebruikelijk is. Eigenlijk al sinds WO II geloof ik.

observer
04-11-04, 13:43
demonstreren is juist woorden en geen daden

lost niets op

TonH
04-11-04, 13:44
Geplaatst door mark61
Tsja, dat is een goedkope diskwalificatie die in NL al lang gebruikelijk is. Eigenlijk al sinds WO II geloof ik.

Maar inmiddels net zo'n grijsgedraaide dooddoener als "politiek correct". Stoplappen om niet op de inhoud in te hoeven gaan.

john300
04-11-04, 13:47
maar nog steeds helemaal NIEMAND die inhoudelijk heeft gereageerd.

mark61
04-11-04, 14:47
Geplaatst door TonH
Maar inmiddels net zo'n grijsgedraaide dooddoener als "politiek correct". Stoplappen om niet op de inhoud in te hoeven gaan.

Meer dan dat, een Pavlov-term waarmee de spreker meteen automatisch gelijk krijgt. Denkt ie dan toch.

TonH
04-11-04, 14:49
Geplaatst door john300
maar nog steeds helemaal NIEMAND die inhoudelijk heeft gereageerd.

Welkom op NVDD :D

David
04-11-04, 14:52
Geplaatst door TonH
Maar inmiddels net zo'n grijsgedraaide dooddoener als "politiek correct". Stoplappen om niet op de inhoud in te hoeven gaan.


En wat dacht je van "rascist", "hypocriet", en "fascist".

freya
04-11-04, 16:50
Geplaatst door john300

Wij nederlanders, mar ook jullie moslims moeten nu samen optrekken.


Dit is de enige zinnige zin die ik in de post kan ontdekken :duim:

Deden we dat maar gewoon samen optrekken met de islamitische buurman.



Dat weet iedereen heus wel. Nederland wacht op een teken dat dat zo is.

Zie je zelf niet hoe je jezelf hier ontzettend tegenspreekt? :hihi:

sienia
04-11-04, 16:58
Elke moslim wordt er bij voorbaat van verdacht te sympathiseren met Mohammed B.
Verschillende organisaties hebben laten weten deze daad te verafschuwen en daar zal je het mee moeten doen.

Mn autochtone collega's voelen zich ook niet geroepen om te demonstreren. :denk:

Nelis70
04-11-04, 17:17
Geplaatst door sienia
Elke moslim wordt er bij voorbaat van verdacht te sympathiseren met Mohammed B.

dat komt omdat ze allemaal mohammed heten, niet omdat nederlanders denken dat alle moslims terrorist zijn :)



Verschillende organisaties hebben laten weten deze daad te verafschuwen en daar zal je het mee moeten doen.

Mn autochtone collega's voelen zich ook niet geroepen om te demonstreren. :denk:

ZbaqZbaq
04-11-04, 18:32
Geplaatst door john300
maar nog steeds helemaal NIEMAND die inhoudelijk heeft gereageerd.
Het feit dat er mensen zijn die het niet vanzelfsprekend vinden dat Moslims de moord afkeuren en vragen om een demonstratie, zegt iets over de ubermensch-mentaliteit van de mensen.



als dit niet inhoudelijk genoeg is dan ligt het probleem in de inhoud van je schedel

S@deeQ
04-11-04, 18:36
Geplaatst door ZbaqZbaq
de inhoud van je schedel

:auw2:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/c/cc/Kaas-cb.jpg


:lol: :lol:

freya
04-11-04, 18:47
Geplaatst door S@deeQ


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/c/cc/Kaas-cb.jpg



Volgens mij zit daar een rot blokje tussen

S@deeQ
04-11-04, 18:50
Geplaatst door freya
Volgens mij zit daar een rot blokje tussen

:maf2: Dioxine kaas :gniffel:

Thunder
24-12-04, 21:03
Even een korte reactie, waarin ik mijn gal wil spuien op de makers van de site MOSLIMPETITIE.NL
Ze zijn zelf waarschijnlijk te LAF om te reageren, dan maar op een forumpje plaatsen...
Betreft de moord op Theo van Gogh en de hele heisa er omheen..
LEEST!!!
Het is weer eens door een moslim gedaan, en heel islamitisch Nederland en België voelt zich opeens weer meer gediscrimineerd..
BULLSHIT!!!
Het feit dat jullie je meteen al na het minste of geringste gediscrimineerd voelen, komt door de agressieve houding van het overgrote deel(Ik scheer niet over een kam :lekpuh: )
wat er hier gebeurd is grotendeels de schuld van de Marokkaanse, Antilliaanse en, in mindere maten, Turkse hanggroep jongeren. Ook heeft hier het feit mee te maken, dat niet iedere, lees : BIJNA GEEN, allochtone groep, 2 of meer, het in acht nemen, dat het voor hun omgeving wel prettig zou zijn als er Nederlands tegen elkaar wordt gesproken, wat op elke school in Nederland wordt lesgegeven...
Dit lokt reacties uit, en van actie komt reactie, en de poppetjes zijn aan het dansen...
Loop je hier per ongeluk tegen iemand aan, krijg je, als je mazzel hebt, een grote bek tegen je, maar ik veel gevallen, wordt er meteen fysieke agressie gebruikt..
Loop je in bijvoorbeeld Indonesië, het land met de meeste moslims ter wereld, tegen iemand aan, krijg je het antwoord: Hee, sorry dat ik hier stond....Zoek de verschillen maar..
het gaat hier niet om dat de Nederlanders fout zijn, maar het eerder genoemde OVERGROTE deel van de moslimgemeenschap...
Die worden met hun agressie flink gesteund door de Antillianen en de Hindoestanen..
Heb je het lef deze petitie op te zetten, en/of te tekenen, heb dan OOK het lef, om er perssonlijk voor te zorgen dat het LEEFBAARDER wordt in Nederland..
Ik ben GEEN racist, was GEEN fan van Theo van Gogh, stem niet op VVD/LPF, maar op SP, en heb een BLOEDHEKEL aan Wilders, haat minister Verdonk ook, dus scheer dat ook niet over 1 kam..
Hier hoor ik graag meer van...

DrPaddo-NL
25-12-04, 21:31
Ik vind dat dit nerreges op slaat, waarom wogt ik in mèn land ùitgescholde?

Waarom wogt ik berauf doâh 3 marraukaanse "probleimjongere" en laupe hun flùitend op straat?
As ik dat zâh doen mot je is kèke, dan zit ik meitein 3 jaah vas in de bajes!

As je zau graag tusse de schape wil danse doe je dat maah lekkâh thùis en nie hieâh!

Nâh gaan jullie apzekâh me akâhnt blokke, maah dat ken me gein reit scheile, ik zâh voâh me land vechte tot de daud!