PDA

Bekijk Volledige Versie : Meld anti-Moslim incidenten bij AEL !!!



ZbaqZbaq
04-11-04, 17:53
De AEL registreerd sinds enige tijd anti-moslim incidenten die plaats vinden in Nederland. Dit is van belang om een duidelijk beeld te krijgen van de huidige situatie waarin Moslims zich bevinden en de manier waarop tegen hen aan wordt gekeken.

Het gaat hier niet om teksten op internet maar om feitelijke gebeurtenissen in de praktijk.

Ik denk dat reeds duidelijk is gebleken dat de huidige discriminatie bureaus, al dan niet opzettelijk, geen apparte cijfers bijhouden van de toenemende Moslim-haat. AEL doet dit wel.

zie www.AEL.nl


AEL anti-discriminatie bureau


*Als je het slachtoffer bent van anti-moslim geweld of van een vorm van discriminatie die verband houdt met je Islamitische identiteit, vul dan dit formulier in zodat je zaak kan worden onderzocht. Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld. Je identiteit blijft onvoorwaardelijk geheim. Na ontvangst van het rapport neemt AEL contact met je op om je te adviseren en eventueel actief te ondersteunen. Of bel direct 06-38018381.

Voornaam: Adres:
Achternaam: Woonplaats:
Email: Provincie: Noord HollandZuid HollandUtrechtGelderlandOverijsselBrabant DrentheLimburgFlevolandGroningenFrieslandZeeland
Telefoon (Overdag): Postcode:
Telefoon ('s Avonds): Reeds aangifte bij politie: JaNee

Incident:
Type verzoek: Ik wil mijn klacht alleen laten registreren.
Ik verzoek actieve ondersteuning*.



Tevens kunnen meldingen gemaakt worden van artikelen en reportages uit de media

euhh
04-11-04, 18:04
Geplaatst door ZbaqZbaq
De AEL registreerd sinds enige tijd anti-moslim incidenten die plaats vinden in Nederland. Dit is van belang om een duidelijk beeld te krijgen van de huidige situatie waarin Moslims zich bevinden en de manier waarop tegen hen aan wordt gekeken.

Het gaat hier niet om teksten op internet maar om feitelijke gebeurtenissen in de praktijk.

Ik denk dat reeds duidelijk is gebleken dat de huidige discriminatie bureaus, al dan niet opzettelijk, geen apparte cijfers bijhouden van de toenemende Moslim-haat. AEL doet dit wel.

zie www.AEL.nl

poeh poeh zal ook echt een objectief beeld opleveren he

ZbaqZbaq
04-11-04, 18:08
Geplaatst door euhh
poeh poeh zal ook echt een objectief beeld opleveren he

oeps..inderdaad over het hoofd gezien..

moslims kunnen nooit objectief zijn....die eigenschap is alleen voorbehouden aan niet islamitische autochtonen.

senna4u
04-11-04, 18:31
Geplaatst door ZbaqZbaq
oeps..inderdaad over het hoofd gezien..

moslims kunnen nooit objectief zijn....die eigenschap is alleen voorbehouden aan niet islamitische autochtonen.

Ik denk moslims zeker objectief kunnen zijn, alleen is het de vraag in hoeverre AEL slechts noteert, of ook daadwerkelijk nagaat of er sprake is van acties tegen over moslims... of is het weer een veel gehoorde klacht over discriminatie 'omdat je niet door rood mag fietsen en door een agent wordt tegengehouden'? Kijk, ik ben voor het registreren van klachten, maar dan moet het ook serieus aangepakt worden.

ZbaqZbaq
04-11-04, 18:45
het is deze slappe instelling van wantrouwen tegenover elkaar dat die Marokkanen nu alle hoeken van NL te zien krijgen.

Dat is ook waarrom de overheid het kan maken om met alleen Oom Tom organisaties om de tafel zit en ze dicteert.

observer
04-11-04, 19:56
ik heb er 1 een loser heeft roepende dat hij het voor de islam deed iemand op straat afgeslacht

dat is pas anti islam

ZbaqZbaq
04-11-04, 20:33
Geplaatst door observer
ik heb er 1 een loser heeft roepende dat hij het voor de islam deed iemand op straat afgeslacht

dat is pas anti islam

doe een poging en meld het aan