PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat vinden jullie hiervan?



CusMcLoten
04-11-04, 19:19
'Bespugen portret Van Gogh overschrijdt grenzen'
Uitgegeven op 04 november 2004 om 11:17 uur, bijgewerkt om 11:29




Minister Rita Verdonk voor Vreemdelingenzaken vindt dat het bespugen door Marokkaanse jongeren van het portret ter nagedachtenis aan Theo van Gogh in Amsterdam alle 'grenzen overschrijdt'. Dit zei de minister donderdagochtend in de Tweede Kamer. Ook gaf Verdonk aan de uitlatingen van een man voor de El Tawheed-moskee in Amsterdam te willen onderzoeken. Die heeft volgens Tweede Kamerlid Geert Wilders woensdag gezegd dat Van Gogh een 'aantal klappen op zijn bek had verdiend'.


Verdonk zei met 'veel afschuw' kennis te hebben genomen van de moord op Van Gogh en gaf aan een 'bijzondere verantwoordelijkheid' te hebben voor veiligheid en integratie. Dat was volgens de minister een van de redenen waarom zij direct na de moord met verschillende moslimorganisaties om tafel heeft gezeten.

Cineast Theo van Gogh werd dinsdagochtend in Amsterdam doodgeschoten.


bron Telegraaf

ZbaqZbaq
04-11-04, 19:26
Ben benieuwd of Eva Braun zich ook uitspreekt over het incident met die varkenskop bij de moskee en de bkladdingen van de moskee in Veghel en de inrijden op moskee gangers door een autochtone moslim-hater.

et_2000nl
04-11-04, 19:34
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ben benieuwd of Eva Braun zich ook uitspreekt over het incident met die varkenskop bij de moskee en de bkladdingen van de moskee in Veghel en de inrijden op moskee gangers door een autochtone moslim-hater.

Slimme zet ZZ.... Laten we elkaar vooral vol spugen omdat er al eens eerder ook al iets verwerpelijks is gebeurd.... Twee keer fout is niet gelijk aan een keer goed.... En dat mensen zich selectief verontwaardigen ben je zelf toch wel het sprekende voorbeeld van....

ZbaqZbaq
04-11-04, 19:37
Geplaatst door et_2000nl
Slimme zet ZZ.... Laten we elkaar vooral vol spugen omdat er al eens eerder ook al iets verwerpelijks is gebeurd.... Twee keer fout is niet gelijk aan een keer goed.... En dat mensen zich selectief verontwaardigen ben je zelf toch wel het sprekende voorbeeld van....

ik ben geen vertegenwoordiger van het GEHELE Nederlandse volk

et_2000nl
04-11-04, 19:39
Geplaatst door ZbaqZbaq
ik ben geen vertegenwoordiger van het GEHELE Nederlandse volk

Wie wel?

Mark
04-11-04, 19:42
De naam van de topicstarter :haha:

Dutchguy
04-11-04, 19:53
Geplaatst door Mark
De naam van de topicstarter :haha:

Inderdaad. :D

CusMcLoten
04-11-04, 20:42
Zie niet veel reacties, betekent dit dat dit goedgekeurd wordt??

ZbaqZbaq
04-11-04, 20:56
Geplaatst door CusMcLoten
Zie niet veel reacties, betekent dit dat dit goedgekeurd wordt??

{Appie Taleb mode=ON}

Namens alle Moslims/Marokkanen en maroc.nl :p bied ik hierbij mijn nederige excuus aan voor dit spuugincident en neem derhalve alle verantwoordelijkhied op ons. In diepe nederigheid smeek ik u dit excuus te aanvaarden en onze schaamte te aanschouwen opdat uw hart mededogen met ons zal krijgen en een licht van vergiffenis kan schijnen op onze gemeenschap.

{Appie Taleb mode=OFF}



{ZbaqZbaq Mode=On}
Dat jou verziekte en met racisme doordrenkte brein het niet vanzelfsprekend acht dat dergelijke praktijken door prikkers op maroc.nl worden afgekeurd, en daarvoor een bevestiging nodig heeft, kenmerkt jou mismakelijke persoonlijkhied en houding tegenover Moslims en Marokkanen
{ZbaqZbaq mode = ON 4 EVA}

taouanza
04-11-04, 21:01
Geplaatst door ZbaqZbaq
{Appie Taleb mode=ON}

Namens alle Moslims/Marokkanen en maroc.nl :p bied ik hierbij mijn nederige excuus aan voor dit spuugincident en neem derhalve alle verantwoordelijkhied op ons. In diepe nederigheid smeek ik u dit excuus te aanvaarden en onze schaamte te aanschouwen opdat uw hart mededogen met ons zal krijgen en een licht van vergiffenis kan schijnen op onze gemeenschap.

{Appie Taleb mode=OFF}



{ZbaqZbaq Mode=On}
Dat jou verziekte en met racisme doordrenkte brein het niet vanzelfsprekend acht dat dergelijke praktijken door prikkers op maroc.nl worden afgekeurd, en daarvoor een bevestiging nodig heeft, kenmerkt jou mismakelijke persoonlijkhied en houding tegenover Moslims en Marokkanen
{ZbaqZbaq mode = ON 4 EVA}


Ik vind die ZZ mode leuker :lole:

CusMcLoten
04-11-04, 21:32
Ik vraag geen veroordeling van degenen die dit gedaan hebben.
Ik vraag mij af hoe het komt dat er dit soort mensen zijn, en of zij wel beseffen wat zij daarmee voor schade aanrichten, een hele bevolkingsgroep wordt hierop aangekeken.

Zou ik als "blanke" zien dat een moskee beklad zou worden zou ik hoogstpersoonlijk ingrijpen. Dat is niet alleen een "daad" tegen de islam maar ookeen daad tegen o.a. mij. Ik kan daar ook op aangekeken worden.