PDA

Bekijk Volledige Versie : Haat bespeuren bij autochtone Nederlanders



MAGICA ARABICA
04-11-04, 20:52
verergerd of gelijk gebleven?....

wie heeft er al wat ondervonden sinds de moord (wat overigens geheel niet te rechtvaardigen valt) op Theo ?

barfly
04-11-04, 20:56
JA! Rabiah, die heeft iets vreselijks in de lift gelezen....

Verder vind ik dat je deze vraag over een week of twee nog eens moet stellen dan heb je namelijk de kans dat je ook wat materiaal kan verzamelen,

sjo
04-11-04, 21:01
Geplaatst door barfly
JA! Rabiah, die heeft iets vreselijks in de lift gelezen....

Verder vind ik dat je deze vraag over een week of twee nog eens moet stellen dan heb je namelijk de kans dat je ook wat materiaal kan verzamelen,

Ze kletst uit haar nek.

Gelezen in het toilet op mijn werk :

"Er is in de wereld geen groter venijn, dan tijdens het schijten racistisch te zijn"

gr.
sjo

Barbia
04-11-04, 21:04
Geplaatst door barfly
JA! Rabiah, die heeft iets vreselijks in de lift gelezen....

Verder vind ik dat je deze vraag over een week of twee nog eens moet stellen dan heb je namelijk de kans dat je ook wat materiaal kan verzamelen,

Materiaal zoals twee messen en schrift op je borst bedoel je....???

MAGICA ARABICA
04-11-04, 21:08
Geplaatst door barfly
JA! Rabiah, die heeft iets vreselijks in de lift gelezen....

Verder vind ik dat je deze vraag over een week of twee nog eens moet stellen dan heb je namelijk de kans dat je ook wat materiaal kan verzamelen,

over een week of twee is het voor mij niet meer van ogenblikkelijk belang

ben namelijk zeer benieuwd of autochtone Nederlanders -twee dagen na de moord op theo in de nog onduidelijke fase van het onderzoek naar de moord- onbewust in alle woede en frustraties marokkanen/moslims afrekenen op wat er is gebeurd....

barfly
04-11-04, 21:23
Geplaatst door MAGICA ARABICA
over een week of twee is het voor mij niet meer van ogenblikkelijk belang

ben namelijk zeer benieuwd of autochtone Nederlanders -twee dagen na de moord op theo in de nog onduidelijke fase van het onderzoek naar de moord- onbewust in alle woede en frustraties marokkanen/moslims afrekenen op wat er is gebeurd....

Nahja er zijn een hoop Nederlanders die pissed off zijn en er zullen wellicht wat griezels tussen zitten die een daad willen stellen. Ik hoop dat het gooien van afgesneden varkenskoppen naar een moskee het uiterste is. Hopelijk geen daadwerkelijke represailles... Zo schat ik het grosse van de Nederlanders ook niet in.

~Panthera~
04-11-04, 21:24
Geplaatst door barfly
Nahja er zijn een hoop Nederlanders die pissed off zijn en er zullen wellicht wat griezels tussen zitten die een daad willen stellen. Ik hoop dat het gooien van afgesneden varkenskoppen naar een moskee het uiterste is. Hopelijk geen daadwerkelijke represailles... Zo schat ik het grosse van de Nederlanders ook niet in.
---------

Ben je echt zo naief ? :moe:

Bofko
04-11-04, 21:26
Mijn hele subjectieve mening is , dat er -na deze daad- veel minder naar de moslim-gemeenschap gekeken wordt dan op 9/11/2001.

barfly
04-11-04, 21:27
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Ben je echt zo naief ? :moe:

Nee, sorrie.

Ik denk eerder dat AHA aan de beurt is.