PDA

Bekijk Volledige Versie : Arabische christenen bidden voor Arafat



Marsipulami
04-11-04, 21:24
Arabische christenen bidden voor Arafat


Geplaatst op 4/11 '04 om 16:51u
Door Theo Borgermans (Bron: Kerknet)


BRUSSEL (RKnieuws.net) -- Ook de christenen in het Heilig Land wachten met veel spanning af hoe de gezondheid van de Palestijnse leider Yasser Arafat verder evolueert.

Hoewel er geen officiële verklaring van de Kerken van Jeruzalem kwam en de christelijke leiders al evenmin opriepen tot gebed, werd het afgelopen weekend in verschillende christelijke Kerken op de Westelijke Jordaanoever en in Gaza gebeden voor een spoedig herstel voor Arafat.

Al is Arafat zelf geen christen, toch ging hij steeds erg respectvol om met christenen en woonde ook de kerstvieringen in Bethlehem bij. Zijn vrouw, Suella, is wel christen. (tb)

oraetlabora
04-11-04, 21:37
wie bidt er nu voor een oude terrorist....

Marsipulami
04-11-04, 21:44
Geplaatst door oraetlabora
wie bidt er nu voor een oude terrorist....

Nou als je de gristelijke uitdrukking in je nick helemaal kon bevatten dan wist je misschien dat het aanbevolen is om voor iedereen te bidden en dat terroristen daar mogelijks nog meer nood aan hebben dan vredesduiven.

oraetlabora
04-11-04, 21:46
Geplaatst door Marsipulami
Nou als je de gristelijke uitdrukking in je nick helemaal kon bevatten dan wist je misschien dat het aanbevolen is om voor iedereen te bidden en dat terroristen daar mogelijks nog meer nood aan hebben dan vredesduiven.

je hebt volkomen gelijk!!! t,is goed dat mijn god barmhartig is....ik weet niet hoe allah is met deze moordenaar...

Marsipulami
04-11-04, 22:01
Geplaatst door oraetlabora
je hebt volkomen gelijk!!! t,is goed dat mijn god barmhartig is....ik weet niet hoe allah is met deze moordenaar...

Jouw God en Allah zijn dezelfde God en zijn barmhartigheid is dezelfde. Allah heeft de zondaars lief, maar niet de zonde.

stavast
04-11-04, 23:32
Geplaatst door Marsipulami
Jouw God en Allah zijn dezelfde God en zijn barmhartigheid is dezelfde. Allah heeft de zondaars lief, maar niet de zonde.

Fijn, dan zit iedereen goed.....
Zotteklap (zeggen ze dat niet in Belgicae?), al die religies.

Ga ook maar bidden voor A.Hitler en Mohammed B.

Maar volgens mij kom jij toch wel in de hel (in je eentje) omdat jij heel gemene dingen zegt over Nederlanders in relatie tot hun joodse medelanders.

S@deeQ
04-11-04, 23:35
Geplaatst door stavast
Fijn, dan zit iedereen goed.....
Zotteklap (zeggen ze dat niet in Belgicae?), al die religies.

Ga ook maar bidden voor A.Hitler en Mohammed B.

Maar volgens mij kom jij toch wel in de hel (in je eentje) omdat jij heel gemene dingen zegt over Nederlanders in relatie tot hun joodse medelanders.


:student: pfff weer een jankerige zionist

stavast
04-11-04, 23:55
Geplaatst door oraetlabora
wie bidt er nu voor een oude terrorist....

Ja, en wie bidt er nu voor het herstel van iemand die in coma ligt c.q. hersendood is.

Dus eigenlijk is het vragen om een wonder. Nou, daar zijn ze in Hiernanooitmaals erg zuinig mee hoor, en zeker als het om kindermoordenaars gaat.

Al Sawt
04-11-04, 23:56
Geplaatst door oraetlabora
je hebt volkomen gelijk!!! t,is goed dat mijn god barmhartig is...... Helaas ontbreekt barmhartigheid bij zijn volgelingen.

Marsipulami
05-11-04, 00:28
Geplaatst door stavast
Ga ook maar bidden voor A.Hitler en Mohammed B.

Tja, Hitler daar heb ik niet zoveel affiniteit mee. De affaire Mohamed B. stemt wel tot droefenis.


Maar volgens mij kom jij toch wel in de hel (in je eentje) omdat jij heel gemene dingen zegt over Nederlanders in relatie tot hun joodse medelanders.

Het verheugt me dat je dat gezien hebt. Het is helaas een onloochenbaar historisch feit dat ondanks alle heldenproza die het Nederlandse volk zichzelf heeft toegedicht, de Nederlanders toch gewillig hebben meegewerkt met de Nazi's aan de deportatie en moord op 80 % van de NL joden.

Ik kan je bijvoorbeeld de tekst hieronder aanbevelen. Let vooral op de wijze waarop Nederlanders na WOII met hun joodse medeburgers omgingen. Na de ondergang van Nazi-Duitsland hadden NL-ers geen excuses meer om overlevende joodse medeburgers unfair te behandelen, en toch lees eens die tekst die de mededogende ziel van Nederland na de oorlog verduidelijkt:

http://www.antenna.nl/wvi/nl/ic/erwaren/33.html

GeertC
05-11-04, 11:01
Geplaatst door S@deeQ
:student: pfff weer een jankerige zionist

:kotsen: weer een op z'n pik getrapte moslim