PDA

Bekijk Volledige Versie : Theo v. Gogh vermoord wegens Nederlandse financiele problemen



Spoetnik
04-11-04, 21:46
De Nederlandse staat is op dit moment op het randje van faillisement. De Nederlandse staat is nauwelijks meer instaat om haar leningen af te betalen, dit in verband met de Amerikaanse problemen om hetzelfde te doen. De Nederlandse spaarpot, de pensioenfondsen worden dan ook al jaren gebruikt om de financien rond te krijgen, echter deze methode wordt meer en meer onzeker.

Vele honderden miljarden euros aan pensioenfondsen zijn namelijk geinvesteerd in de VS en vanwege de problemen met de Amerikaanse dollar zullen de pensioenfondsen binnenkort problemen krijgen om de pensioenen te betalen.

Om dit tijdelijk te voorkomen is een akkoord met de vakbond nodig, om meer toegang te krijgen tot de pensioenfondsen. Maar hier komt de crux, hoe krijgen we deze plundering verkocht aan de Nederlandse kiezer. Nou simpel we gaan de Nederlanders het geld geven, en heffen daarop dan flinke belastingen. Desondanks is dit moeilijk te verkopen aan het sociale en vooral op de centen lettende Nederland. De bond moet de plannen verkopen aan de achterban, maar gezien de enorme hoge opkomst bij de demonstraties zal dit moeilijk gaan worden.

Dit dilemma is een klap weggevaagd door de moord op Theo van Gogh. De bonden zullen nu in de achterkamertjes snel een akkoord sluiten en dit presenteren als een "overwinning", het kabinet zal doen alsof het in het stof heeft gebeten. Ondertussen zal de burger worden ondergesneeuwd met Theo v. Gogh als shock event, (en misschien nog wel een andere meer wereldwijde shock event).

Theo v. Gogh is dus waarschijnlijk vermoord door een zogenaamde Manchurian candidate. Een boze moslimjongere die gerecruteerd is door een "Islamistische" AIVD frontorganisatie, zoals men al eerder deed tijdens de koude oorlog. Theo was uiteraard een makkelijk doelwit, hij vroeg bijna erom om vermoord te worden, en niemand zal dan ook verbaasd geweest zijn toen hij werd omgelegd. In de esthablishment is men blij van hem af te zijn, de film van Van Gogh 0605 (of hoe die film ook heet) zat vol speculatie waar men niks van wilde hebben, bovendien theo's gesmijt ging niet alleen richting moslims, maar ook richting de Nederlandse corrupte elite. Ze zijn blij dat ze van hem af zijn, ondanks hun krokodillentranen.

En nu de economische crisis aan de man is, hebben ze een andere crisis nodig om de aandacht af te leiden, en zo is het gebeurd. Naar mate de economische crisis erger wordt, zal de AIVD in opdracht van de Nederlandse economische elite, verder gaan stoken tot rassenrellen aan toe, maar dat is voor later en niet nu. Nu is het zaak om een vakbondsakkoord te sluiten en daarna zal de boel gesust worden.

Couscousje
04-11-04, 21:50
En daar is ie weer, de conspiracy theory!

Cc

P.S.: Wist je al dat het nieuwe regelement op Pb ook voor jou geldt en je weer onder je oude nick kunt posten?

lennart
04-11-04, 21:52
Ik weet het.. maar de Spoetnik is state of the art :)

freya
04-11-04, 21:53
Geplaatst door Spoetnik
De Nederlandse staat is op dit moment op het randje van faillisement. De Nederlandse staat is nauwelijks meer instaat om haar leningen af te betalen, dit in verband met de Amerikaanse problemen om hetzelfde te doen. De Nederlandse spaarpot, de pensioenfondsen worden dan ook al jaren gebruikt om de financien rond te krijgen, echter deze methode wordt meer en meer onzeker.

Vele honderden miljarden euros aan pensioenfondsen zijn namelijk geinvesteerd in de VS en vanwege de problemen met de Amerikaanse dollar zullen de pensioenfondsen binnenkort problemen krijgen om de pensioenen te betalen.

Om dit tijdelijk te voorkomen is een akkoord met de vakbond nodig, om meer toegang te krijgen tot de pensioenfondsen. Maar hier komt de crux, hoe krijgen we deze plundering verkocht aan de Nederlandse kiezer. Nou simpel we gaan de Nederlanders het geld geven, en heffen daarop dan flinke belastingen. Desondanks is dit moeilijk te verkopen aan het sociale en vooral op de centen lettende Nederland. De bond moet de plannen verkopen aan de achterban, maar gezien de enorme hoge opkomst bij de demonstraties zal dit moeilijk gaan worden.

Dit dilemma is een klap weggevaagd door de moord op Theo van Gogh. De bonden zullen nu in de achterkamertjes snel een akkoord sluiten en dit presenteren als een "overwinning", het kabinet zal doen alsof het in het stof heeft gebeten. Ondertussen zal de burger worden ondergesneeuwd met Theo v. Gogh als shock event, (en misschien nog wel een andere meer wereldwijde shock event).

Theo v. Gogh is dus waarschijnlijk vermoord door een zogenaamde Manchurian candidate. Een boze moslimjongere die gerecruteerd is door een "Islamistische" AIVD frontorganisatie, zoals men al eerder deed tijdens de koude oorlog. Theo was uiteraard een makkelijk doelwit, hij vroeg bijna erom om vermoord te worden, en niemand zal dan ook verbaasd geweest zijn toen hij werd omgelegd. In de esthablishment is men blij van hem af te zijn, de film van Van Gogh 0605 (of hoe die film ook heet) zat vol speculatie waar men niks van wilde hebben, bovendien theo's gesmijt ging niet alleen richting moslims, maar ook richting de Nederlandse corrupte elite. Ze zijn blij dat ze van hem af zijn, ondanks hun krokodillentranen.

En nu de economische crisis aan de man is, hebben ze een andere crisis nodig om de aandacht af te leiden, en zo is het gebeurd. Naar mate de economische crisis erger wordt, zal de AIVD in opdracht van de Nederlandse economische elite, verder gaan stoken tot rassenrellen aan toe, maar dat is voor later en niet nu. Nu is het zaak om een vakbondsakkoord te sluiten en daarna zal de boel gesust worden.

Weet je.........................


Als het over 25jaar blijkt idd zo te zijn...........................



zou het me niet eens echt verbazen :moe:

Max Stirner
04-11-04, 21:53
:D

Je bent een fenomeen, Lennart........de schellen vallen me ineens van de ogen.

lennart
04-11-04, 21:56
Ik ben zonder twijfel de beste nieuwsanalist van Nederland :)

Bofko
04-11-04, 21:58
Geplaatst door Spoetnik
En nu de economische crisis aan de man is, hebben ze een andere crisis nodig om de aandacht af te leiden, en zo is het gebeurd. Naar mate de economische crisis erger wordt, zal de AIVD in opdracht van de Nederlandse economische elite, verder gaan stoken tot rassenrellen aan toe, maar dat is voor later en niet nu. Nu is het zaak om een vakbondsakkoord te sluiten en daarna zal de boel gesust worden.

Er gebeurt van alles en niemand merkt er iets van omdat de zaak gesust wordt.

Pfff. Ga een spannend jongensboek schrijven.

lennart
04-11-04, 21:59
Geplaatst door Bofko
Er gebeurt van alles en niemand merkt er iets van omdat de zaak gesust wordt.

Pfff. Ga een spannend jongensboek schrijven.

Er is dan ook nog geen akkoord met de vakbonden.

Couscousje
04-11-04, 22:01
Geplaatst door lennart
Ik ben zonder twijfel de beste nieuwsanalist van Nederland :)

En Israël!

Cc

barfly
04-11-04, 22:04
Ik vind de complot theorieën van Lennart alleen maar leuk als ik een apocalyptische bijdrage kan leveren :)

lennart
04-11-04, 22:06
Die brief is vast een fake ... Geschreven door de AIVD.

~Panthera~
04-11-04, 22:07
Geplaatst door barfly
Ik vind de complot theorieën van Lennart alleen maar leuk als ik een apocalyptische bijdrage kan leveren :)
------------


Now.........this one was AMAZING !! :lole: :D

ZbaqZbaq
04-11-04, 22:36
Geplaatst door lennart
Die brief is vast een fake ... Geschreven door de AIVD.

inderdaad...anders had ie wel in het arabisch geweest. :zozo:

GeertC
05-11-04, 11:06
Geplaatst door lennart
Die brief is vast een fake ... Geschreven door de AIVD.

misschien wel door jou geschreven - je hebt immers een minderwaardiheidscomplex

:kotsen: lennart

David
05-11-04, 12:43
Geplaatst door lennart
Die brief is vast een fake ... Geschreven door de AIVD.


Dan hadden ze 'm wel eens fatsoenlijk mogen redigeren. Wat een fouten, wat een rommelige stijl.

Spoetnik
07-11-04, 14:59
Positieve reacties op sociaal akkoord

Uitgegeven: 6 november 2004 15:45
DEN HAAG - De Tweede Kamer is ingenomen met het sociaal akkoord over onder meer VUT, prepensioen en WAO dat kabinet, werkgevers en vakbonden vrijdagnacht hebben gesloten. De PvdA zegt opgetogen te zijn over de doorbraak, het CDA spreekt van een "mooi, breed pakket".

CDA-Kamerlid Verburg noemt het akkoord historisch. "Dit is zonder precedent. Zo breed als het akkoord nu is, was eerder niet mogelijk." Belangrijke doorbraak is volgens Verburg dat de focus niet meer gericht was op VUT en prepensioen, maar dat de bonden zich nu ook gecommitteerd hebben aan een levensloopregeling en herkeuring van WAO'ers.

VVD-Kamerlid De Vries vindt het akkoord "niet zo schokkend". Het gaat volgens haar om technische wijzigingen die niet met massale acties afgedwongen hoefden te worden. "Maar we zijn blij dat het akkoord er is. In essentie is er niets gewijzigd." De Vries hamert erop dat de bonden zich moeten houden aan de toezegging uiterst terughoudend te zijn met looneisen.

Echt winnaars

PvdA-leider Bos ziet de bonden als de echte winnaars van het akkoord. Hij stelt dat het kabinet nu voorstellen van de bonden en de oppositie in de Tweede Kamer overneemt, terwijl daar eerder geen ruimte voor was. De acties van de afgelopen tijd waren volgens hem niet nodig geweest als het kabinet de bonden al eerder tegemoet was gekomen.

Volgens Verburg snijdt dit geen hout. "Er was een proces voor nodig om draagvlak te creëren. Ook de acties van de bonden hoorden daarbij." Zij wil niet van winnaars spreken.

Maar ook fractievoorzitter Halsema van GroenLinks in de Tweede Kamer ziet het akkoord als winst voor de bonden die met de grote demonstratie in Amsterdam is afgedwongen.

De Vereniging van Bedrijfstakpensioenfondsen (VB) en de PGGM, het pensioenfonds voor zorg en welzijn, hebben positief gereageerd op de pensioenafspraken in het akkoord. Zij willen wel meer tijd voor de uitvoering. Het kabinet wil de nieuwe regelingen per 1 januari 2006 invoeren. PGGM pleit voor een jaar uitstel en de VB spreekt van een overgangstermijn tot 1 januari 2008.

Kritisch

Vakbond De Unie, de grootste bond van centrale MHP, is kritisch. Unie-voorzitter J. Teuwen spreekt van een "teleurstellende onbalans". Hij is tevreden over de afspraken over de WAO, maar minder over die over de levensloopregeling, die hij onduidelijk vindt, en de WW. De afspraken over de WW betekenen volgens hem een forse bezuiniging.

Werkgeversvereniging AWVN is blij met het akkoord en stelt dat er nu geen aanleiding meer is voor vakbondsacties. Nu er een akkoord ligt, vragen de vakcentrales de aangesloten bonden die acties stop te zetten. Het formele besluit daarover valt maandag bij zowel FNV als CNV.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=437513&c=34

Rabi'ah.
07-11-04, 15:17
Over het algemeen geloof ik niet zo in complottheorieën, maar wat me wel opvalt, is, en het klinkt misschien bikkelhard en cru, maar ik zeg het toch, deze moord de Nederlandse overheid maar al te goed uitkomt.

Deze moord wordt aangegrepen om in te spelen op de toch al heersende gevoelens van angst en ongenoegen door de meerderheid, die gevoed werden en worden door een zorgvuldig georkestreerde mediahetze, en zo de weg te openen voor inperking van burgerrechten, in de eerste instantie van moslims van Marokkaanse komaf, maar uiteindelijk voor alle Nederlanders.

Er is sinds de val van de Muur behoefte geweest aan een Nieuwe Vijand en die is effectief door het Westen gecreëerd.

Er is echter meer aan de hand.

De vooroordelen die nu leven, zijn weer gebaseerd op eeuwenoude vijandbeelden die leven in het onderbewuste van de gemiddelde Westerling.

Voor iemand mij van racisme gaat beschuldigen, iedere cultuur, iedere samenleving, iedere beschaving heeft haar hebi's - een mooi Surinaams woord voor complexen.

Ook de Westerse kent ze.

Ik denk dat de wortel van veel vooroordelen tegen de islam NU gezocht kan worden in de houding van het christendom in de afgelopen eeuwen tegen de islam.

Als men kijkt wat vandaag de dag de vooroordelen zijn tegenover Marokkanen, is er een verassende parallell te trekken tussen deze vooroordelen en bijvoorbeeld hoe de profeet (as) beschreven werd in Middeleeuwse christelijke geschriften.

We kennen ze allemaal: Arabieren (of wat daarvoor doorgaat) en moslims (nu heb ik het over de mannen) zijn agressief, gewelddadig, oversekst, onderdrukkend tegenover vrouwen, primitief, religieus dogmatisch en fanatiek, haatdragend en genadeloos.

Tot zover mijn cultuurhistorische exposé.

Iets wat me ook verbaast, is de onzinnige oorzaak-gevolgrelatie die men meent te zien in de problematiek van Marokkaanse jongeren.

De meest onzinnige aannames worden gezocht:

Geloof? Geen enkel geloof legitimeert crimineel of asociaal gedrag.

Cultuur? In de Marokkaanse cultuur wordt er nog veel meer waarde gehecht aan respect en goede manieren dan de Nederlandse.

Afkomst? Je reinste racisme.

Het antwoord, lieve mensen, is SOCIALE POSITIE.

De geschiedenis zal me gelijk geven. Bestudeer de geschiedenis van de V.S. en bekijk de problemen die er (geweest) zijn met joden, Ieren en Latino's en de daarmee samenhangende hetze.

Het een versterkt het ander.

De nu bestaande problemen kunnen alleen opgelost worden als de oorzaken en voedingsbodems daarvoor worden weggenomen.

En een van de voornaamste is de sociale positie van Marokkanen.


Rabiah.

_h4T3D_sE7eN
07-11-04, 15:22
Geplaatst door Rabi'ah.


*zucht*


:)

Rabi'ah.
07-11-04, 15:47
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
*zucht*


:)

Is dat een zucht van bewondering? :strik:

:p