PDA

Bekijk Volledige Versie : zucchhhhhtt



Sniffie
04-11-04, 23:53
Zuchtttttt (#)
ik probeer het hier allemaal zow af en toe een beetje te volgen. Er wordt beweerd dat de marokanen nu met de nek aangekeken worden omdat 1 (let wel 1 persoon) een soort brainstoring had.

Dan wordt er ook beweerd dat het allemaal te veel opgeblazen wordt.
Zijn we de moord op Pim Fortuin dan vergeten die door (noem het beesie bij zijn naam) een geflipte nederlander de mond gesnoerd werd. Het hele land was in rep en roer. Het is toch niet zow gek dat dat nu ook gebeurt. Ik heb het idee dat er best een groep marokanen is die bij voorbaat er nu al van uit gaat dat ze met de nek aangekeken worden. Maar hier in de omgeving waar ik woon, wonen ook veel mensen van marokaanse en ook turkse afkomst en ik merk gewoon helemaal nix hier.

Daarbij moet ook wel beseft worden dat deze man die de daad gepleegd heeft toch banden heeft met een grote groep mensen waarvan duidelijk is dat ze bezig zijn om aanslagen te plegen. Wil jij als persoon ongeacht wie of wat je bent in die bewuste trein zitten.. in dat bewuste stadion zitten.. kijkend naar die gave voetbalwedstrijd.. of misschien wel op schiphol met je gezin zijn.. op weg naar een heerlijk vakantie in het land waar je graag heen wil.. en dan in ene..... alles over...... een aanslag, beslist door een kleine groep mensen die we als extremist aan duiden.. en dat alles voor allah ...

Mensen denk toch na... we willen toch fijn kunnen leven in ons land.. en of we nu nederlander, duitser, fransman, italiaan, marocaan, spanjaard etc. zijn ,het kan toch nooit de bedoeling zijn dat jouw leven, en dan bedoel ik dus ook de mensen die moslim zijn, hier beheerst gaat worden door de angst dat er een 1 of ander groep mensen dat gaat vernietigen. Jou leven... jou plek, jou toekomst wil je toch ook in rust en vrede hebben!!!!!

Dus vergeet niet.. deze jongen handelde niet als een maff of een gek.. hij heeft bewust gekozen om zich in een groep mensen te bewegen die niet terug wijkt voor dood en verderf.

Het is dan wel zo dat meneer van Gogh zich bijzonder grof heeft uitgelaten over het geloof en dat hij scheldwoorden heeft gebruikt.. maar ach.. ik ben als kind ook altijd uitgescholden.. en ze leven nog allemaal hoor die het geflikt hebben...

Ik hoop dat mensen gewoon normaal nadenken en ik ben van mening dat het ook niet fout is als hier door allerlei mensen van verschillende achtergronden een woordje of een visie kunnen laten zien.

BiL@L
04-11-04, 23:57
Mensen moeten gewoon normaal doen.