PDA

Bekijk Volledige Versie : ziek.nl



MotoFoetsie
05-11-04, 09:27
Dit is toch een nederlandstalig forum, wat maakt het dan in vredesnaam uit wat je nationalitet is?
Word helemaal ziek van al die gasten die een slaatje willen slaan uit de hele materie. Wat dachten jullie van "dhr."Wilders die op de dag van de moord beweerde geen olie op het vuur te willen gooien, maar gisteren doodleuk aankondigde een nieuwe rechtse partij in NL op te richten om het moslim-extremisme in NL (???) aan te pakken.
Laten we ons verbaal wapenen tegen dergelijke achterlijke idioten, waarvan ik er op dit forum ook al enkele heb aangetroffen.
Benieuwd wat de autoriteiten gaan doen aan die rednecks die er met hun bedreigingen voor hebben gezorgd dat Elqalem off-line is.
Op de barrikaden!!
By the way; ben zelf ook houder van een Ned. paspoort (maar heb er helaas maar 1), dus dat kunnen ze me niet ontnemen.
Triest toch.

~Panthera~
05-11-04, 09:33
Geplaatst door MotoFoetsie
Dit is toch een nederlandstalig forum, wat maakt het dan in vredesnaam uit wat je nationalitet is?
Word helemaal ziek van al die gasten die een slaatje willen slaan uit de hele materie. Wat dachten jullie van "dhr."Wilders die op de dag van de moord beweerde geen olie op het vuur te willen gooien, maar gisteren doodleuk aankondigde een nieuwe rechtse partij in NL op te richten om het moslim-extremisme in NL (???) aan te pakken.
Laten we ons verbaal wapenen tegen dergelijke achterlijke idioten, waarvan ik er op dit forum ook al enkele heb aangetroffen.
Benieuwd wat de autoriteiten gaan doen aan die rednecks die er met hun bedreigingen voor hebben gezorgd dat Elqalem off-line is.
Op de barrikaden!!
By the way; ben zelf ook houder van een Ned. paspoort (maar heb er helaas maar 1), dus dat kunnen ze me niet ontnemen.
Triest toch.
-------

Nou, niks dus, want deze regering is rechts. :moe:
Dus dat wordt weer ongelegitimeerd spuien.

arman73d
05-11-04, 09:43
Wat is er is met het bestrijden van extreme geloofsuitingen die een bedreiging vormen voor onze samenleving? Iedereen die zich schuldig maakt aan fundamentalistische gedachte's moet worden bestreden.
Willen wij hier ooit een geslaagde multi-culturele samenleving van maken zal iedereen het hier toch eerst meer eens moeten zijn !! En het is overbodig te vermelden dat dit niet alleen zijn weerslag zou moeten hebben op de Islam. Helaas wordt de Islam door toedoen van dit soort figuren in een kwaad daglicht gesteld en is het makkelijk daar iets over te roepen....

MotoFoetsie
05-11-04, 09:50
Indien er sprake zou zijn van een daadwerkelijke dreiging zou je gelijk hebben. Maar door een actie van een gestoorde gek dreigt alles buiten alle proporties getrokken te worden.
Om iemand te bestrijden op grond van zijn gedachtes vind ik wel erg kort door de bocht, het zijn je daden die tellen, verder heb je recht om te denken en te zeggen wat je wil. Dacht dat we daar lang genoeg voor hebben gevochten in dit land.

arman73d
06-11-04, 16:20
Misschien vindt jij dat kort door de bocht maar het is onvermijdelijk dat we die kant uit gaan. Afwachten tot er iets gebeurt zoals afgelopen week is het gevolg van het niet bestrijden van mensen met dit soort iedeeen. Ik vind trouwens dat dit idee doorgetrokken moet worden naar een breder vlak. Alles wat onze samenleving er niet pretigger op maakt moet aangepakt worden. Denk bijvoorbeeld aan mensen zoals de Tokkie's. Jarenlang de buurt geterroriseerd en nu staan ze op een voetstuk. Tegen dat soort mensen moet opgetreden worden. Maatschappijverziekers!! Maatschappijverzieken begint al met hele kleine dingen...niet opstaan voor een ouder iemand in de tram...en zo kan ik nog wel even doorgaan....helaas. Leer elkaar weer eens waarderen en heb respect voor elkaar. En dan doel ik niet op het respect waar dit soort mensen zo hard om schreeuwt maar zoals het in de Dikke van Dalen staat.....