PDA

Bekijk Volledige Versie : wie is die bolle kop uit iran bij barend en van dorp



galidrif
06-11-04, 00:34
Hij is gek ik lach hem gewoon uit, hij zegt dingen die hij zelf niet eens begrijpt hij haakt in zijn eigen woorden.

zo dat is lekker mijn mening -mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting :roker: :roker: :roker: :roker: :roker: :roker:

TonH
06-11-04, 00:53
Geplaatst door galidrif
Hij is gek ik lach hem gewoon uit, hij zegt dingen die hij zelf niet eens begrijpt hij haakt in zijn eigen wooden.

zo dat is lekker mijn mening -mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting :roker: :roker: :roker: :roker: :roker: :roker:

Ooit decaf geprobeerd? :verward:

mucs
06-11-04, 01:04
Geplaatst door galidrif
Hij is gek ik lach hem gewoon uit, hij zegt dingen die hij zelf niet eens begrijpt hij haakt in zijn eigen wooden.

zo dat is lekker mijn mening -mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting mening van vrijheidsuiting :roker: :roker: :roker: :roker: :roker: :roker:

ja hy en teodor holman zyn een leuk duo :auw2:

2 haatzaaiers

et_2000nl
06-11-04, 01:07
T'is de verlichtings fundi, zo noemt hij zichzelf, Dhr Elian. Leuke man, vooral komisch, niet al te serieus nemen, maar hij is professor of hoog leraar of zo, en word sinds 9/11 overal uitgenodigd als er over moslims gepraat moet worden....
En zo blijkt maar weer, je hoeft niet onwetend te zijn om een graf te graven voor je eigen theorien....

galidrif
06-11-04, 01:11
Geplaatst door mucs
ja hy en teodor holman zyn een leuk duo :auw2:

2 haatzaaiers

dus 2 voedingsbodems voor teroristen :maf2:

mucs
06-11-04, 01:18
Geplaatst door galidrif
dus 2 voedingsbodems voor teroristen :maf2:

het zyn media-terroristen
een niet te onderschatten gevaar voor onze samenleving.

galidrif
06-11-04, 01:23
Geplaatst door mucs
het zyn media-terroristen
een niet te onderschatten gevaar voor onze samenleving.


ze worden uitgelokt :fplet: door dit soort uitschot, mijn mening :roken: :roken:

et_2000nl
06-11-04, 02:05
Geplaatst door galidrif
ze worden uitgelokt :fplet: door dit soort uitschot, mijn mening :roken: :roken:

Kijk, als we ons allemaal voorbeeldig gedragen, ff een jaar geen moord of zo bijvoorbeeld, geen uit huis pest praktijken, voor de leuk ff een jaar geen dreigbrieven enzo. Dan word dit soort gefrustreerde halve intellectuelen mond dood gemaakt. Ze mogen wel spreken, maar niemeand luistert. Dat is pas terrorisme!!!!

GeertC
06-11-04, 09:07
Het gaat hier om Afshin Ellian.

Een man met gezond verstand, die weet waarover hij het heeft!

Gevlucht uit Iran en bijzonder geletterd.

Kunnen jullie een voorbeeld aan nemen!

stavast
06-11-04, 09:12
De haters hier zullen er wel voor zorgen dat Ellian ook op De Lijst komt........

Joesoef
06-11-04, 09:14
Geplaatst door et_2000nl
T'is de verlichtings fundi, zo noemt hij zichzelf, Dhr Elian. Leuke man, vooral komisch, niet al te serieus nemen, maar hij is professor of hoog leraar of zo, en word sinds 9/11 overal uitgenodigd als er over moslims gepraat moet worden....
En zo blijkt maar weer, je hoeft niet onwetend te zijn om een graf te graven voor je eigen theorien....


Hij is geen Moslim, wel zeer goed onderlegd mbt noord-azië. Verder alleen een grote mond.

Joesoef
06-11-04, 10:17
Geplaatst door VonGogh
Die vent komt uit Iran, die weet dus wat het is om onder islamietisch recht te leven, net als Hirsi Ali.

Er zijn heel veel mensen die dat weten.

Weet jij hoe het staat met de mensenrechten in niet Islamitische landen. Bv Thailand?

nl-x
06-11-04, 10:19
Alweer een slecht, met faut accent, Nederlands sprekende niet-Moslim vluchteling die Nederland wel even de les komt voorlezen wat het politiek met de Islamieten aanmoet. Needless to say, very populair in dutch media :moe:

Waarom komen ze toch nooit aanzetten met critische wel-Moslims? Ik geloof er geen bal van dat die niet bestaan. Sterker nog, af en toe zie ik ze langs komen, maar daarna sterven ze ineens een vreemde media-dood, doordat ze nergens meer worden uitgenodigd.

En waarom niet wat meer wel goed sprekende allochtonen? Is hun quotum al gevuld met Ebru Umar?!

Joesoef
06-11-04, 10:24
Geplaatst door VonGogh
Dat doet nu helemaal niet terzake, Theo is door een islamitische Marokaan vermoord, niet door een Thai.


Theo is door een mens vermoord, een mens dat een Nederlands paspoort heeft. Een moordenaar die pech heeft om psychoot te zijn.

nl-x
06-11-04, 10:26
Geplaatst door VonGogh
Waarom denk je?
Als die kritische moslim vrijuit praat is zijn leven niet zeker.
Dat is dus niet de reden waarom ze ineens nergens meer worden uitgenodigd. En wat wil je nou zeggen? Dat wel-Moslims bang zijn hun leven ergens voor te riskeren voor als ze ergens in geloven? haha. Zie je zelf niet hoe tegenstrijdig je nu lult?

Hans Rooijmans
06-11-04, 10:31
Ik vind het te prijzen in Afshin Elian dat hij perfect Nederlands heeft leren spreken, dat hij de kansen om hier carrière te maken dankbaar benut, dat hij een bijdrage levert aan de opbouw van de samenleving, dat hij zijn mening durft te geven, dat hij niet vloekt, scheldt, dreigt of moordt. Kortom: zo zouden alle Nederlanders moeten zijn. Zowel de germaanse als de mediterrane Nederlanders (en alle andere)!

nl-x
06-11-04, 10:32
Geplaatst door VonGogh
Nee, hij is vermoordt omdat ie kritiek had op de islam, die brieven zijn toch duidelijke taal die op zijn lichaam zaten.
Ook psychoten kennen zoiets als een directe aanleiding om toe te slaan. Kan jij zoiets niet begrijpen?

Joesoef
06-11-04, 10:36
Geplaatst door VonGogh
Nee, hij is vermoordt omdat ie kritiek had op de islam, die brieven zijn toch duidelijke taal die op zijn lichaam zaten.


Hij is vermoord door een zonderling die handelde uit zichzelf onder het mom van mijn geloof.

nl-x
06-11-04, 10:36
Geplaatst door Hans Rooijmans
Ik vind het te prijzen in Afshin Elian dat hij perfect Nederlands heeft leren spreken, dat hij de kansen om hier carrière te maken dankbaar benut, dat hij een bijdrage levert aan de opbouw van de samenleving, dat hij zijn mening durft te geven, dat hij niet vloekt, scheldt, dreigt of moordt. Kortom: zo zouden alle Nederlanders moeten zijn. Zowel de germaanse als de mediterrane Nederlanders (en alle andere)!
Ik vind dus niet dat hij perfect Nederlands spreekt. Sterker nog, ik heb WAARLIJK moeite met het volgen van wat hij zegt. Het (onlangs verminderd) gebrekkige Nederlands van Ayaan Hirsi Ali is nog makkelijker te verstaan. Ik heb overigens een trauma hieraan overgehouden. Tijdens mijn studie had ik namelijk een docent die zo hinderlijk sprak.

nl-x
06-11-04, 10:37
Geplaatst door VonGogh
Nee, hij is vermoordt omdat ie kritiek had op de islam, die brieven zijn toch duidelijke taal die op zijn lichaam zaten.
Trouwens, Marokkaan is met dubbel k. En het werkwoord vermoorden krijgt géén t meer achter de stam bij een voltooid deelwoord.

MsBatata
06-11-04, 10:39
Geplaatst door Joesoef
Hij is vermoord door een zonderling die handelde uit zichzelf onder het mom van mijn geloof.


Discussie gesloten! Need someone say more?!

freya
06-11-04, 10:41
Geplaatst door Hans Rooijmans
germaanse

:maf2:



Drijf jij ook in holle boomstammen op de Rijn?

Tinkerbell
06-11-04, 10:46
Geplaatst door nl-x
Ook psychoten kennen zoiets als een directe aanleiding om toe te slaan. Kan jij zoiets niet begrijpen?


een voorbeeld... V. van der G.............. O, nee dat was geen psycho, maar een gemiddelde Nederlander.....

ps: heb jij een verschuldiging gehoord van andere dierenactivisten??

Tinkerbell
06-11-04, 10:48
Geplaatst door VonGogh
Zonderlingen zijn einzelgangers, B woonde samen met zijn islamitische vrienden, die het ook niet nodig vonden om em tegen te houden, integendeel...

Volkert had een vrouw, kind, vrienden en was lid van een organisatie.....toch opereerde hij alleen.

Joesoef
06-11-04, 10:49
Geplaatst door Hans Rooijmans
Ik vind het te prijzen in Afshin Elian dat hij perfect Nederlands heeft leren spreken, dat hij de kansen om hier carrière te maken dankbaar benut, dat hij een bijdrage levert aan de opbouw van de samenleving, dat hij zijn mening durft te geven, dat hij niet vloekt, scheldt, dreigt of moordt. Kortom: zo zouden alle Nederlanders moeten zijn. Zowel de germaanse als de mediterrane Nederlanders (en alle andere)!


Ik vind hem op de radio beter dan op tv. Kan komen omdat hij daar wat meer de tijd krijgt en de regie er iets minder in rommeld.
Maar het is een echte Iraniër, ik heb een tijd in Iran gezeten en nagenoeg alle Iraniers zijn zo correct als Afshin. Idd, wat dat betreft kan men in Europa iets van de Perzen leren.

Hans Rooijmans
06-11-04, 11:19
Geplaatst door freya
:maf2:



Drijf jij ook in holle boomstammen op de Rijn?


Liever niet! Maar ik vind de aanduiding germaanse net zo onzinnig als marokkaanse, tunesische of wat dan ook, voor mensen die in Nederland geboren en opgegroeid zijn. Ik ben niet wie voor mijn voorouders waren. Dat denken in afstamming creëert "wij" en "zij", creëert antisemitisme en xenofobie. Ik gebruik germaanse dus licht ironisch!

freya
06-11-04, 11:26
Geplaatst door Joesoef
zo correct als Afshin.


Afshin correct?!

Toen hij laatst heel rustig en beheerst werd tegengesproken door Mohamed Benzakour, zat hij te schuimbekken terwijl hij zijn gesprekspartner constant in de reden viel en geen grammaticaal correcte zin meer uit zijn mond kreeg.

Hans Rooijmans
06-11-04, 11:31
Geplaatst door freya
Afshin correct?!

Toen hij laatst heel rustig en beheerst werd tegengesproken door Mohamed Benzakour, zat hij te schuimbekken terwijl hij zijn gesprekspartner constant in de reden viel en geen grammaticaal correcte zin meer uit zijn mond kreeg.

Tegen passie lijkt me geen bezwaar, en tegen boosheid evenmin. Maar hij vloekt niet, hij scheldt niet, hij dreigt niet, hij moordt niet.

freya
06-11-04, 11:38
Geplaatst door Hans Rooijmans
Tegen passie lijkt me geen bezwaar, en tegen boosheid evenmin. Maar hij vloekt niet, hij scheldt niet, hij dreigt niet, hij moordt niet.

Nee zijn manier van haat verspreiden en bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten is subtieler en veel effectiever.

Tinkerbell
06-11-04, 11:40
Geplaatst door VonGogh
de gemiddelde Nederlander kan Volkert ook niet luchten of zien en daar maakt de gemiddelde Nederlander ook geen geheim van.

ja, het kan ook niet anders als te maken hebt met een psychopatische moordenaar!

GeertC
06-11-04, 11:40
Geplaatst door freya
Afshin correct?!

Toen hij laatst heel rustig en beheerst werd tegengesproken door Mohamed Benzakour, zat hij te schuimbekken terwijl hij zijn gesprekspartner constant in de reden viel en geen grammaticaal correcte zin meer uit zijn mond kreeg.

Nee, maar die Benzakour haalt ook het bloed vanonder je nagels met zijn clichématig geleuter. Benzakour is te laf om stelling te nemen.

Hans Rooijmans
06-11-04, 11:43
Geplaatst door freya
Nee zijn manier van haat verspreiden en bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten is subtieler en veel effectiever.

Vind je dat nou echt? Afshin Ellian zoekt de discussie en is oprecht bezorgd. Ik ken hem als een integer wetenschapper, een sociaal bewogen denker en een eerlijk mens.

taouanza
06-11-04, 11:43
Geplaatst door Hans Rooijmans
Tegen passie lijkt me geen bezwaar, en tegen boosheid evenmin. Maar hij vloekt niet, hij scheldt niet, hij dreigt niet, hij moordt niet.

Ja hoor daar maak je goede indruk mee om mensen die in jouw straatje passen ten alle tijde gelijk te geven.
Volgens mij vind je hem zo geweldig omdat hij antimoslim is en je wilt dat alle moslims een voorbeeld aan hem nemen en zich tegen de islam keren. Dat vind je zo intelligent en dapper van hem. Want Mohammed B spreekt ook goed Nederlands en is hoog opgeleid dus dat is het ECHT niet.

taouanza
06-11-04, 11:46
Geplaatst door Hans Rooijmans
Vind je dat nou echt? Afshin Ellian zoekt de discussie en is oprecht bezorgd. Ik ken hem als een integer wetenschapper, een sociaal bewogen denker en een eerlijk mens.

Daarom gaat hij schuimbekken als hij geen gelijk krijgt.
Dat noem ik geen discussie hoor als je gaat praten met mensen die het met je eens zijn. Media die je uitnodigd zodat je kan vertellen wat zij willen horen. Media die je neerzet als prototypeallochtoon zo van zo moeten jullie allemaal zijn.

Jij vind hem geweldig omdat hij antimoslim is.
Er zijn tal van allochtonen die aan jouw kenmerken voldoen maar daar heb je het niet over.Ra ra ra hoe zou dat nou komen?:rolleyes:

Hans Rooijmans
06-11-04, 11:52
Geplaatst door taouanza
Ja hoor daar maak je goede indruk mee om mensen die in jouw straatje passen ten alle tijde gelijk te geven.
Volgens mij vind je hem zo geweldig omdat hij antimoslim is en je wilt dat alle moslims een voorbeeld aan hem nemen en zich tegen de islam keren. Dat vind je zo intelligent en dapper van hem. Want Mohammed B spreekt ook goed Nederlands en is hoog opgeleid dus dat is het ECHT niet.

Waarom neem je aan dat ik anti-moslim ben? Afshin Ellian is tegen de politieke islam, daar heeft hij zijn redenen voor. Mohammed B heeft zich buiten de discussie gesteld door zijn daad. Of hij psychopaat is of misleid laat ik in het midden. Ik ken genoeg gelovige moslims die ook tegen de politieke islam zijn. Hoe dan ook: een mens verdient respect wanneer hij dat ook voor anderen heeft. Maar ook een mens die geen respect afdwingt, heeft het recht te leven.

GeertC
06-11-04, 11:53
Geplaatst door taouanza
Daarom gaat hij schuimbekken als hij geen gelijk krijgt.
Dat noem ik geen discussie hoor als je gaat praten met mensen die het met je eens zijn. Media die je uitnodigd zodat je kan vertellen wat zij willen horen. Media die je neerzet als prototypeallochtoon zo van zo moeten jullie allemaal zijn.

Jij vind hem geweldig omdat hij antimoslim is.
Er zijn tal van allochtonen die aan jouw kenmerken voldoen maar daar heb je het niet over.Ra ra ra hoe zou dat nou komen?:rolleyes:

Hij is helemaal niet anti-moslim, maar juist tegen de politieke, radicale islam. En daarin staat hij niet alleen.

:handbang:

Wizdom
06-11-04, 12:09
Het is nog nooit onderzocht maar het zou me niets verbazen wanneer het een zoontje zou zijn geweest van iemand die in de voormalige inlichtendienst van de afgezette Iraanse Sjah heeft gewerkt... En die nog steeds wrok koestert omdat zijn Pa ooit dat lucratieve beulen baantje niet meer heeft kunnen uitoefenen...

taouanza
06-11-04, 12:46
Geplaatst door Hans Rooijmans
Waarom neem je aan dat ik anti-moslim ben? Afshin Ellian is tegen de politieke islam, daar heeft hij zijn redenen voor. Mohammed B heeft zich buiten de discussie gesteld door zijn daad. Of hij psychopaat is of misleid laat ik in het midden. Ik ken genoeg gelovige moslims die ook tegen de politieke islam zijn. Hoe dan ook: een mens verdient respect wanneer hij dat ook voor anderen heeft. Maar ook een mens die geen respect afdwingt, heeft het recht te leven.

Hebben jouw islamitische vrienden ook nog mening over anderen zaken?
Zijn er nog meer dingen dan je afzetten tegen politieke islam wat dat ook mag zijn. Ik zie niks politieks aan de daad van Mohammed B.

Wat is politieke islam?

En ik heb ook jou niet gehoord over nietmoslims die geen respect hebben voor moslims. Elllian, Wilders, Hirsi Ali en consorten die hebben geen respect voor moslims maar daar hoor ik je niet over. Die hebben vrijheid van meningsuiting.
Dus de ene die moet zich aan normen en waarden houden en respectvol zijn en anderen hebben vrijheid van meningsuiting.

En je maakt het je wel erg makkelijk met je politieke moslim. Ik hoor steeds moslims kunnen niet tegen kritiek. Moslims kijken neer op nietmoslims. Dus men heeft het wel degelijk over alle moslims. Ellian had het gister over tante Fatima die tante Truus haat. Nou dat klinkt niet als politiek. Mensen die met politiek bezig zijn worden niet aangeduid met tante.

Joesoef
06-11-04, 13:01
Geplaatst door freya
Afshin correct?!

Toen hij laatst heel rustig en beheerst werd tegengesproken door Mohamed Benzakour, zat hij te schuimbekken terwijl hij zijn gesprekspartner constant in de reden viel en geen grammaticaal correcte zin meer uit zijn mond kreeg.

K**. Jammer....

Hans Rooijmans
06-11-04, 13:03
Geplaatst door Wizdom
Het is nog nooit onderzocht maar het zou me niets verbazen wanneer het een zoontje zou zijn geweest van iemand die in de voormalige inlichtendienst van de afgezette Iraanse Sjah heeft gewerkt... En die nog steeds wrok koestert omdat zijn Pa ooit dat lucratieve beulen baantje niet meer heeft kunnen uitoefenen...

Dit lijkt me geen reactie die van wijsheid getuigt, laat staan van een verlangen om de waarheid te vinden of een verlangen naar vrede. Het is een loze verdachtmaking die niets te maken heeft met wat de man denkt of doet.

Joesoef
06-11-04, 13:04
Geplaatst door Hans Rooijmans
Waarom neem je aan dat ik anti-moslim ben? Afshin Ellian is tegen de politieke islam, daar heeft hij zijn redenen voor. Mohammed B heeft zich buiten de discussie gesteld door zijn daad. Of hij psychopaat is of misleid laat ik in het midden. Ik ken genoeg gelovige moslims die ook tegen de politieke islam zijn. Hoe dan ook: een mens verdient respect wanneer hij dat ook voor anderen heeft. Maar ook een mens die geen respect afdwingt, heeft het recht te leven.

Hij is echt anti Moslim, ook al kan hij zo leuk en geanimeerd over het geheel praten, met kennis. Hij blijft anti Moslim. En dat heb ik ook op hem tegen. En er zijn wel meer dingen waarin hij te ver gaat. Wat dat betreft heeft hij ook wel wat AHA trekjes.

Hans Rooijmans
06-11-04, 13:07
Geplaatst door taouanza
Hebben jouw islamitische vrienden ook nog mening over anderen zaken?
Zijn er nog meer dingen dan je afzetten tegen politieke islam wat dat ook mag zijn. Ik zie niks politieks aan de daad van Mohammed B.

Wat is politieke islam?

En ik heb ook jou niet gehoord over nietmoslims die geen respect hebben voor moslims. Elllian, Wilders, Hirsi Ali en consorten die hebben geen respect voor moslims maar daar hoor ik je niet over. Die hebben vrijheid van meningsuiting.
Dus de ene die moet zich aan normen en waarden houden en respectvol zijn en anderen hebben vrijheid van meningsuiting.

En je maakt het je wel erg makkelijk met je politieke moslim. Ik hoor steeds moslims kunnen niet tegen kritiek. Moslims kijken neer op nietmoslims. Dus men heeft het wel degelijk over alle moslims. Ellian had het gister over tante Fatima die tante Truus haat. Nou dat klinkt niet als politiek. Mensen die met politiek bezig zijn worden niet aangeduid met tante.

Politieke islam is die vorm van islam die de wereldheerschappij nastreeft, te vuur en te zwaard. Dat leidt tot terreur, oorlog, moord etc. Ik ben daar tegen.
Maar ik ben niet tegen de islam, en ook niet tegen het christendom of het jodendom of het boeddhisme of het humanisme.

Niet-moslims die neerklijken op moslims deugen niet, moslims die neerkijken op niet-moslims deugen evenmin. De moord op Van Gogh leidt tot het uitelkaar spelen van Tante Fatima en Tante Truus, die het anders best goed met elkaar zouden kunnen vinden. Willen we dat? Ik niet.

Vrede!

taouanza
06-11-04, 13:07
Geplaatst door VonGogh
Je slaat me deze quote de spijker op zijn kop, omdat Ellian, Wilders en Hirsi Ali kritiek hebben op de islam maar jij daar met je gehersenspoelde brein automatisch 'geen respect' van.

JE moet ook wel de rest erbij halen.

EN ik heb inderdaad geen respect voor mensen die geen respect voor me hebben.

Er is een verschil tussen kritiek en beledigen.

Jij bent degene die is gebrainwashed. Je hebt in Nederland welliswaar de vrijheid om je eigen mening te vormen maar dat heb je met koken ook. Je kan naar de markt gaan en verschillenden produkten uitzoeken vergelijken en kopen. Je komt thuis je zoekt of bedenkt verschillende recepten en je kiest er eentje uit. JE gaat koken ondertussen kan je ook nog van idee veranderen. Maar je kan ook een kant en klaremaaltijd kopen in de supermarkt en die in een magnetron opwarmen en dan ben je ook klaar. Dan heb je ook gekookt.

En zo is het ook met nadenken en een eigen mening vormen. JE kan verschillende bronnen raadplegen vergelijken nadenken en nog eens nadenken en nog meer kennis zoeken en daar over nadenken.
MAar je kan ook een mening overnemen van iemand en doen alsof je zelf heb nagedacht.
En ik merk de laaste tijd hier in NEderland onzettend veel magnetronmeningen. PING ik heb een MENING!
http://www.click-smilies.de/sammlung0304/ernaehrung/food-smiley-013.gif

mucs
06-11-04, 13:14
Geplaatst door Hans Rooijmans
Vind je dat nou echt? Afshin Ellian zoekt de discussie en is oprecht bezorgd. Ik ken hem als een integer wetenschapper, een sociaal bewogen denker en een eerlijk mens.

het is een ophitser die staat te popelen om zn zeggie te doen. ook gisterern kon hy, evenals theo holman, met moeite 2 seconden stil blyven.
hy kon niet wachten om het vd daken te brullen dat de brief een fatwa is en dat er meerdere mensen by betrokken zyn.
terwyl die jongen van shouf shouf habibi netjes en kalm een vraag zat te beantwoorden werd hy tot 2x toe in de rede gevallen door elian.

:fplet: laten we theodor holman niet onderschatten.
met name in de grachtengrodel heeft hy een vinger in de pap en dit enge ventje doet de laatste dagen griezelige uitspraken.

galidrif
06-11-04, 13:20
Geplaatst door mucs
het is een ophitser die staat te popelen om zn zeggie te doen. ook gisterern kon hy, evenals theo holman, met moeite 2 seconden stil blyven.
hy kon niet wachten om het vd daken te brullen dat de brief een fatwa is en dat er meerdere mensen by betrokken zyn.
terwyl die jongen van shouf shouf habibi netjes en kalm een vraag zat te beantwoorden werd hy tot 2x toe in de rede gevallen door elian.

:fplet: laten we theodor holman niet onderschatten.
met name in de grachtengrodel heeft hy een vinger in de pap en dit enge ventje doet de laatste dagen griezelige uitspraken.

die bolle is camera gek :hardlach:

mucs
06-11-04, 13:24
Geplaatst door galidrif
die bolle is camera gek :hardlach:

laat het woord camera maar weg :hardlach:

galidrif
06-11-04, 13:30
Geplaatst door mucs
laat het woord camera maar weg :hardlach:

:regie: dat is mijn mening :boos:
des te meer hij praat des te meer glazen frisdrank hij mag drinken en dus hoe boller zijn kop wordt dus, de meningtheorie volgt

meer praten is meer drinken.
meer drinken betekent kop wordt groter.
kop groter betekent camera pakt object (kop) meer dan andere objecten.
dus hij heeft zijn voordelen hij komt het meest in beeld :cool:

Hans Rooijmans
06-11-04, 13:30
Is het zo moeilijk om te discussiëren op basis van argumenten, ook (en misschien juist) als sommige tegenstanders dat in het vuur van hun emoties even niet doen?

Waar blijft het verlangen naar Vrede?

mucs
06-11-04, 13:35
Geplaatst door galidrif
:regie: dat is mijn mening :boos:
des te meer hij praat des te meer glazen frisdrank hij mag drinken en dus hoe boller zijn kop wordt dus, de meningtheorie volgt

meer praten is meer drinken.
meer drinken betekent kop wordt groter.
kop groter betekent camera pakt object (kop) meer dan andere objecten.
dus hij heeft zijn voordelen hij komt het meest in beeld :cool:


:p




:maroc: dit manneke pis komt niet alleen met zyn bolle kop op de buis.
hy verschynt ook op de radio en in de groene amsterdammer.

mucs
06-11-04, 13:39
Geplaatst door Hans Rooijmans
Is het zo moeilijk om te discussiëren op basis van argumenten, ook (en misschien juist) als sommige tegenstanders dat in het vuur van hun emoties even niet doen?

Waar blijft het verlangen naar Vrede?


:o media-terroristen moet je niet bestryden met argumenten maar met ridiculisering.

:student: een boer dat zyn landgoed misbruikt om er haat te zaaien moet je geen vruchtbare grond aanbieden

galidrif
06-11-04, 13:40
Geplaatst door mucs
:p




:maroc: dit manneke pis komt niet alleen met zyn bolle kop op de buis.
hy verschynt ook op de radio en in de groene amsterdammer.

ja tuurlijk daar kijgt ie gratis cola :maf2: :cola:

Rabi'ah.
06-11-04, 13:49
Geplaatst door taouanza
JE moet ook wel de rest erbij halen.

EN ik heb inderdaad geen respect voor mensen die geen respect voor me hebben.

Er is een verschil tussen kritiek en beledigen.

Jij bent degene die is gebrainwashed. Je hebt in Nederland welliswaar de vrijheid om je eigen mening te vormen maar dat heb je met koken ook. Je kan naar de markt gaan en verschillenden produkten uitzoeken vergelijken en kopen. Je komt thuis je zoekt of bedenkt verschillende recepten en je kiest er eentje uit. JE gaat koken ondertussen kan je ook nog van idee veranderen. Maar je kan ook een kant en klaremaaltijd kopen in de supermarkt en die in een magnetron opwarmen en dan ben je ook klaar. Dan heb je ook gekookt.

En zo is het ook met nadenken en een eigen mening vormen. JE kan verschillende bronnen raadplegen vergelijken nadenken en nog eens nadenken en nog meer kennis zoeken en daar over nadenken.
MAar je kan ook een mening overnemen van iemand en doen alsof je zelf heb nagedacht.
En ik merk de laaste tijd hier in NEderland onzettend veel magnetronmeningen. PING ik heb een MENING!
http://www.click-smilies.de/sammlung0304/ernaehrung/food-smiley-013.gif

Inderdaad. :duim:

mucs
06-11-04, 13:53
Geplaatst door galidrif
ja tuurlijk daar kijgt ie gratis cola :maf2: :cola:


:fplet: als we hem tegenkomen prikken we m lek als een ballonetje

galidrif
06-11-04, 13:55
Geplaatst door mucs
:fplet: als we hem tegenkomen prikken we m lek als een ballonetje
ik raak hem niet eens aan straks is het besmettelijk :giechel:

mucs
06-11-04, 14:10
Geplaatst door galidrif
ik raak hem niet eens aan straks is het besmettelijk :giechel:

:jeweetog: dan doen we het met een gele pvc-buis en een papieren pyltje.
net zoals vroeger

max
06-11-04, 14:13
Geplaatst door galidrif
ze worden uitgelokt :fplet: door dit soort uitschot, mijn mening :roken: :roken:

Beste Galidrif,
Wat druk jij je toch fraai uit en vooral zo beleefd.

max
06-11-04, 14:15
Geplaatst door mucs
:jeweetog: dan doen we het met een gele pvc-buis en een papieren pyltje.
net zoals vroeger

Hey Mucs, jij bent ook een stoere! Maar vast één met het hart op de goeie plek.

taouanza
06-11-04, 14:17
Geplaatst door Hans Rooijmans
Is het zo moeilijk om te discussiëren op basis van argumenten, ook (en misschien juist) als sommige tegenstanders dat in het vuur van hun emoties even niet doen?

Waar blijft het verlangen naar Vrede?


:haha:

Waarom ga je dan niet in op mijn argumenten?:rolleyes:

taouanza
06-11-04, 14:21
Geplaatst door Hans Rooijmans
Politieke islam is die vorm van islam die de wereldheerschappij nastreeft, te vuur en te zwaard. Dat leidt tot terreur, oorlog, moord etc. Ik ben daar tegen.
Maar ik ben niet tegen de islam, en ook niet tegen het christendom of het jodendom of het boeddhisme of het humanisme.

Niet-moslims die neerklijken op moslims deugen niet, moslims die neerkijken op niet-moslims deugen evenmin. De moord op Van Gogh leidt tot het uitelkaar spelen van Tante Fatima en Tante Truus, die het anders best goed met elkaar zouden kunnen vinden. Willen we dat? Ik niet.

Vrede!

Is dat niet de essentie van elke soort politiek?
Streeft Bush niet naar wereldheerschappij en doet het westen dan niet mee?
Wat maakt hun doel dan zo nobel?
Wat geeft hen het recht om hetzelfde te doen wat ze moslims zo kwalijk nemen?

Als ze toch het zelfde doen waarom zijn de dan niet sportief erover en zeggen: May the best man win.

max
06-11-04, 14:21
Geplaatst door Joesoef
Hij is echt anti Moslim, ook al kan hij zo leuk en geanimeerd over het geheel praten, met kennis. Hij blijft anti Moslim. En dat heb ik ook op hem tegen. En er zijn wel meer dingen waarin hij te ver gaat. Wat dat betreft heeft hij ook wel wat AHA trekjes.

Zo af en toe is hij heel genuanceerd, maar af en toe beslist niet. In Iran heeft hij het nodige meegemaakt. Ik neem aan dat hij door zijn ervaringen met religieuze fanaten, die hem tot vlucht noopten, zo fel is geworden. Als ik vrienden, mede-studenten, leeftijdsgenoten zou zijn kwijtgeraakt zou dat mij ook niet in de kouwe kleren gaan zitten. Zo af en toe zegt hij toch hele zinnige dingen.
Theodor Holman is o.a. een geestige stukjesschrijver die door het verlies van zijn vriend in zijn opvattingen een stuk minder relaxed is geworden. Heel begrijpelijk.

max
06-11-04, 14:24
Geplaatst door taouanza
Is dat niet de essentie van elke soort politiek?
Streeft Bush niet naar wereldheerschappij en doet het westen dan niet mee?
Wat maakt hun doel dan zo nobel?
Wat geeft hen het recht om hetzelfde te doen wat ze moslims zo kwalijk nemen?

Als ze toch het zelfde doen waarom zijn de dan niet sportief erover en zeggen: May the best man win.

Lekker wereldbeeld heb jij. May de best man win - waar brengt dat ons nou heen.

taouanza
06-11-04, 14:25
Geplaatst door max
Zo af en toe is hij heel genuanceerd, maar af en toe beslist niet. In Iran heeft hij het nodige meegemaakt. Ik neem aan dat hij door zijn ervaringen met religieuze fanaten, die hem tot vlucht noopten, zo fel is geworden. Als ik vrienden, mede-studenten, leeftijdsgenoten zou zijn kwijtgeraakt zou dat mij ook niet in de kouwe kleren gaan zitten. Zo af en toe zegt hij toch hele zinnige dingen.
Theodor Holman is o.a. een geestige stukjesschrijver die door het verlies van zijn vriend in zijn opvattingen een stuk minder relaxed is geworden. Heel begrijpelijk.

Dus jij hebt begrip voor haat?

taouanza
06-11-04, 14:26
Geplaatst door max
Lekker wereldbeeld heb jij. May de best man win - waar brengt dat ons nou heen.

Een eerlijke wereld ipv al die schijnheiligheid.
En je hebt mijn vragen niet beantwoord.
Dus kom niet interessant doen.

mucs
06-11-04, 14:31
Geplaatst door max
Hey Mucs, jij bent ook een stoere! Maar vast één met het hart op de goeie plek.

:fplayer: that's me

mucs
06-11-04, 14:42
Geplaatst door max

Theodor Holman is o.a. een geestige stukjesschrijver die door het verlies van zijn vriend in zijn opvattingen een stuk minder relaxed is geworden. Heel begrijpelijk.

:rolleyes:

dat hy er de pest in heeft dat zyn vriend is gedood is begrypelyk maar wat hy nu doet is opjutten.

onderschat zyn acteertalent niet. hy speelt een rol.
het is een zelfingenomen kwal dat zich bedient van theatraal gedrag.

galidrif
06-11-04, 15:17
Geplaatst door max
Beste Galidrif,
Wat druk jij je toch fraai uit en vooral zo beleefd.

:maf: ooh, wist ik niet :confused: :maf2:

galidrif
06-11-04, 15:20
Geplaatst door mucs
:rolleyes:

dat hy er de pest in heeft dat zyn vriend is gedood is begrypelyk maar wat hy nu doet is opjutten.

onderschat zyn acteertalent niet. hy speelt een rol.
het is een zelfingenomen kwal dat zich bedient van theatraal gedrag.

ja ik zag hem sniekkie lachen :hihi: betrapt :bril: na dat hij zogenaamd uitbarste

mucs
06-11-04, 15:24
Geplaatst door galidrif
ja ik zag hem sniekkie lachen :hihi: betrapt :bril: na dat hij zogenaamd uitbarste

:hihi: daar ging bolle holman door de mand

galidrif
06-11-04, 15:27
Geplaatst door mucs
:hihi: daar ging bolle holman door de mand

die reklame kwam wel heel snel na dat ze hem hadden betrapt :denk:

mucs
06-11-04, 15:49
Geplaatst door galidrif
die reklame kwam wel heel snel na dat ze hem hadden betrapt :denk:

cola reclame? :argwaan:


was leuk dat barend en van dorp niet gelyk reageerde toen holman klaar was met zyn "uitbarsting".
viel ie mooi door de mand.

Wizdom
06-11-04, 19:40
Geplaatst door Hans Rooijmans
Dit lijkt me geen reactie die van wijsheid getuigt, laat staan van een verlangen om de waarheid te vinden of een verlangen naar vrede. Het is een loze verdachtmaking die niets te maken heeft met wat de man denkt of doet.

Die Anti-Islam gedrevenheid van Elian.... Daar zit iets achter...

galidrif
06-11-04, 23:37
Geplaatst door mucs
cola reclame? :argwaan:


was leuk dat barend en van dorp niet gelyk reageerde toen holman klaar was met zyn "uitbarsting".
viel ie mooi door de mand.

ja ik merkte dat hij diep telleurgesteld was
barend dacht :kotsen2:
en van dorp :kotsen:
holman kon het schudden voor een vervolg

moumienien
06-11-04, 23:54
Geplaatst door taouanza
JE moet ook wel de rest erbij halen.

EN ik heb inderdaad geen respect voor mensen die geen respect voor me hebben.

Er is een verschil tussen kritiek en beledigen.

Jij bent degene die is gebrainwashed. Je hebt in Nederland welliswaar de vrijheid om je eigen mening te vormen maar dat heb je met koken ook. Je kan naar de markt gaan en verschillenden produkten uitzoeken vergelijken en kopen. Je komt thuis je zoekt of bedenkt verschillende recepten en je kiest er eentje uit. JE gaat koken ondertussen kan je ook nog van idee veranderen. Maar je kan ook een kant en klaremaaltijd kopen in de supermarkt en die in een magnetron opwarmen en dan ben je ook klaar. Dan heb je ook gekookt.

En zo is het ook met nadenken en een eigen mening vormen. JE kan verschillende bronnen raadplegen vergelijken nadenken en nog eens nadenken en nog meer kennis zoeken en daar over nadenken.
MAar je kan ook een mening overnemen van iemand en doen alsof je zelf heb nagedacht.
En ik merk de laaste tijd hier in NEderland onzettend veel magnetronmeningen. PING ik heb een MENING!
http://www.click-smilies.de/sammlung0304/ernaehrung/food-smiley-013.gif

Ja, sla hem om de oren met keiharde feiten. spijker-kop verhaal

moumienien
07-11-04, 00:00
Geplaatst door galidrif
:regie: dat is mijn mening :boos:
des te meer hij praat des te meer glazen frisdrank hij mag drinken en dus hoe boller zijn kop wordt dus, de meningtheorie volgt

meer praten is meer drinken.
meer drinken betekent kop wordt groter.
kop groter betekent camera pakt object (kop) meer dan andere objecten.
dus hij heeft zijn voordelen hij komt het meest in beeld :cool:

Super :hihi: ik hang ook de elian-bolle-kop-frisdrank theorie aan. :hihi:
alien


Overigens op welke manier heeft deze anti-moslim extremist het tot hoogleraar geschopt, geen enkel grammaticaal goede nederlandse zin komt er uit zijn mond, en dat moet colleges geven aan studenten :zwaai:

Knorrie
07-11-04, 20:42
Marokkanen zijn tof!

galidrif
07-11-04, 23:44
Geplaatst door moumienien
Super :hihi: ik hang ook de elian-bolle-kop-frisdrank theorie aan. :hihi:
alien


Overigens op welke manier heeft deze anti-moslim extremist het tot hoogleraar geschopt, geen enkel grammaticaal goede nederlandse zin komt er uit zijn mond, en dat moet colleges geven aan studenten :zwaai:

volgens mij hebben ze hem gewoon gevonden op een cola drink wedstrijd :nerveus: , net zoals ze hirsi ali en ebru umar in een zak hadden gevonden.

galidrif
07-11-04, 23:47
Geplaatst door Knorrie
Weg met die marokkanen!
:watte?: :maf2: hebben ze je geslagen

Knorrie
08-11-04, 20:19
Weg met die marokkaanse enge fundamentalisten!

delirious
08-11-04, 20:57
Geplaatst door nl-x
Alweer een slecht, met faut accent, Nederlands sprekende niet-Moslim vluchteling die Nederland wel even de les komt voorlezen wat het politiek met de Islamieten aanmoet. Needless to say, very populair in dutch media :moe:

Waarom komen ze toch nooit aanzetten met critische wel-Moslims? Ik geloof er geen bal van dat die niet bestaan. Sterker nog, af en toe zie ik ze langs komen, maar daarna sterven ze ineens een vreemde media-dood, doordat ze nergens meer worden uitgenodigd.

En waarom niet wat meer wel goed sprekende allochtonen? Is hun quotum al gevuld met Ebru Umar?!

Het is een vorm van media techniek.
Bij elk moslimdrama wat zich voltrekt in Nederland ( de wereld ) wordt er een doos geopend waar dit soort gasten uit springen.
Het is natuurlijk makkelijker om zo´n idioot de meest onzinnige dingen te laten zeggen, dan een objectief persoon. Dit soort gasten verdwijnen daarna ook tijdelijk.

Knorrie
08-11-04, 21:06
Geplaatst door moumienien
Ja, sla hem om de oren met keiharde feiten. spijker-kop verhaal


Stakker van een randdebiel fundamentalistische marrokaan ben jij zeg!