PDA

Bekijk Volledige Versie : Utrechtse Moskee brand af....



Turkish_boy
06-11-04, 10:24
UTRECHT - In een moskee in de Utrechtse wijk Zuilen heeft in de nacht van donderdag op vrijdag brand gewoed. Dat liet de politie vrijdagmiddag weten. Het vuur is vanzelf uitgegaan. Het in aanbouw zijnde gebedshuis liep behoorlijke rook- en roetschade op, aldus een politiewoordvoerder. Volgens de Unie van Marokkaanse Moskeeën is de brand aangestoken.

Volgens woordvoerder A. Boujoufi van de Unie van Marokkaanse Moskeeën was er op verschillende plekken in de moskee brandbare vloeistof verspreid. Maar omdat het gloednieuwe gebouw nog niet ingericht is, kon het vuur zich op het kale beton niet uitbreiden. De daders waren binnengekomen nadat ze een ruit hadden ingeslagen.


Boujoufi zegt dat de betrokkenen bij de moskee geschrokken maar kalm op de brandstichting hebben gereageerd. Omdat de daders niets achter hebben gelaten, is over hun motief niets bekend. De opening van de moskee, gepland over ongeveer twee maanden, loopt door de brand geen vertraging op.

Bron: nu.nl
------------------------------

Dit is hoe het met Nederland nu verder moet gaan?
Dit is vrijheid van meninguiting?
Wat hebben ze bereikt met het afikken van een moskee?
Wat denken ze ermee te kunnen bereiken?
Wat denken ze wel niet dat ze zijn!!!!

Wide-O
06-11-04, 10:40
Dit is vrijheid van meninguiting?


Lijkt me eerder een uiting van vrij ver gevorderde meningitis :(

Famke
06-11-04, 12:19
Dit had je toch wel kunnen verwachten.

max
06-11-04, 14:41
Geplaatst door Turkish_boy
UTRECHT - In een moskee in de Utrechtse wijk Zuilen heeft in de nacht van donderdag op vrijdag brand gewoed. Dat liet de politie vrijdagmiddag weten. Het vuur is vanzelf uitgegaan. Het in aanbouw zijnde gebedshuis liep behoorlijke rook- en roetschade op, aldus een politiewoordvoerder. Volgens de Unie van Marokkaanse Moskeeën is de brand aangestoken.

Volgens woordvoerder A. Boujoufi van de Unie van Marokkaanse Moskeeën was er op verschillende plekken in de moskee brandbare vloeistof verspreid. Maar omdat het gloednieuwe gebouw nog niet ingericht is, kon het vuur zich op het kale beton niet uitbreiden. De daders waren binnengekomen nadat ze een ruit hadden ingeslagen.


Boujoufi zegt dat de betrokkenen bij de moskee geschrokken maar kalm op de brandstichting hebben gereageerd. Omdat de daders niets achter hebben gelaten, is over hun motief niets bekend. De opening van de moskee, gepland over ongeveer twee maanden, loopt door de brand geen vertraging op.

Bron: nu.nl
------------------------------

Dit is hoe het met Nederland nu verder moet gaan?
Dit is vrijheid van meninguiting?
Wat hebben ze bereikt met het afikken van een moskee?
Wat denken ze ermee te kunnen bereiken?
Wat denken ze wel niet dat ze zijn!!!!

Sukkels zijn het die brand gesticht hebben. Zelfs dat mislukt - gelukkig is de schade beperkt. Ik zie ze al staan. Angstig, en met lucifers in hun bibberende handen....de helden van het geniep.

Tinkerbell
06-11-04, 15:25
Het begint nu iderdaad echt te komen.

Gisteren hoorde ik dat een moslima geslagen is in een bus door man die vond dat ze het recht niet had om een hoofddoek te dragen. Waar gaat dit idd naar toe :droef:

~Panthera~
06-11-04, 15:39
Geplaatst door Tinkerbell
Het begint nu iderdaad echt te komen.

Gisteren hoorde ik dat er in een bus een Moslima in elkaar is geslagen door man die vond dat ze het recht niet had om een hoofddoek te dragen. Waar gaat dit idd naar toe :droef:
--------------------

EN............deed iemand nog wat om het te voorkomen ??
Laat me raden: Denk het niet. :moe:

mark61
06-11-04, 15:42
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

EN............deed iemand nog wat om het te voorkomen ??
Laat me raden: Denk het niet. :moe:

Wij dus. Dit is nou wel een situatie waar ik ertussen zou springen. Om zelf lens geslagen te worden, want vechten is niet mijn sterkste kant. Symbolisch dan maar. Gelukkig zit ik zelden in een bus. :schrik:

~Panthera~
06-11-04, 15:47
Geplaatst door mark61
Wij dus. Dit is nou wel een situatie waar ik ertussen zou springen. Om zelf lens geslagen te worden, want vechten is niet mijn sterkste kant. Symbolisch dan maar. Gelukkig zit ik zelden in een bus. :schrik:
-------------------

K zou in ieder geval heel HARD gaan gillen.http://www.mainzelahr.de/smile/tiere/garf5.gif
Dat kan ik goed. :D
En schelden.

Tinkerbell
07-11-04, 10:41
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

EN............deed iemand nog wat om het te voorkomen ??
Laat me raden: Denk het niet. :moe:

Nope.... nobody :mad:


Ze stonden er bij en keken er naar

Tinkerbell
07-11-04, 10:43
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------

K zou in ieder geval heel HARD gaan gillen.http://www.mainzelahr.de/smile/tiere/garf5.gif
Dat kan ik goed. :D
En schelden.

Ik zou heel hard terug slaan, alleen al om het gevoel te hebben dat ik dat in iedergeval heb gedaan.

nl-x
07-11-04, 10:45
Geplaatst door Famke
Dit had je toch wel kunnen verwachten.
Oh! :o Dat mag jij helemaal niet zeggen tegen Theo!

(Of had je het niet tegen hem ;) )

oraetlabora
07-11-04, 10:51
ach...wat hadden jullie gedaan als het een kafirvrouw had geweest?
we zijn allen broeders en zusters..ongeacht moslim,katholiek,gereformeerd enz.. gelovig of niet...dat is nederland!!!
en begin er nu maar eens aan te wennen dat nederland vol zit met kafirs....