PDA

Bekijk Volledige Versie : reactie



crusader-99
06-11-04, 11:48
Quote:
Ik snap niet dat mensen het niet erg zouden vinden als het een Nederlander was (de dader).
Unquote.

Ik wil proberen dit als oudere nederlander uit te leggen. Wij hebben in Nederland ons eigen "uitschot" . Dit is iedere week te zien op de voetbalvelden. Het tuig dat scandeert Hamas, Hamas joden aan het gas is bijna zeker van nederlandse afkomst. Ik vind dat hier niet hard genoeg tegen opgetreden kan worden. Ook de diverse moorden in de afgelopen jaren in uitgaanscentra op mensen die een voorzichtige corrigerende opmerking plaatsen passen in deze categorie. Als nu een vergelijkbaar feit gepleegd wordt door iemand met een zoals we vroeger moesten zeggen "mediteraan uiterlijk" dan slaan bij velen van ons de stoppen door. Het grootste deel ( echt waar !!) van de nederlandse gemeenschap beschouwt hen als economische profiteurs, die als lover boys onze dochters misbruiken en een godsdienst aanhangen die vertelt dat iedere niet moslim een varken en/of hond is. Daarentegen vinden de nederlanders de turkse/marokkaanse winkelier een goede zaak, hardwerkend, goede waar en goedkoop. (daar zijn we hollanders voor) Ik denk overigens dat de bijbel ook nog wel wat onplezierige zaken weet te vertellen over ongelovigen, zoals mohammedanen.
De bottom line is dat wanneer ik bij mijn dochter in Amsterdam West op bezoek kom mij echt ongemakkelijk voel met de veelheid van jonge marokkanen/turken die overdag op straat hangen en je aan kijken op een manier die echt niet prettig is. De gedachte "ze leven hier van mijn geld en maken de buurt alleen maar onveilig" is snel gemaakt.
De, in mijn ogen, enige oplossing is alle echte raddraaiers zo snel mogelijk de nederlandse nationaliteit te ontnemen en onmiddellijk terug te sturen naar het land van oorspronkelijke herkomst, wat ze misschien nog nooit gezien hebben ....
De nederlandse hooligans moeten voor jaren en jaren opgeborgen worden, ik denk niet dat marokko of turkije ze wil hebben (en terecht)
Verder zou ik wel willen weten wat er met mij gebeurt als ik in Iran/Iraq,Pakistan zou wonen en daar een kerk wil stichten die verkondigt dat mohammedanen ongelovige afvalligen zijn die te woord en te zwaard vernietigd dienen te worden ....
Een loden kistje richting nederland zou heel snel het gevolg zijn.
Tenslotte: wat is er gebeurt met de Islam die in Spanje een grote bloeiperiode heeft doorgemaakt en uitstekend met de spaanse joden kon opschieten ??

Jammer, jammer maar besef dat de nederlandse bevolking relatief oud is en voor dit soort zaken een uiterst conservatieve houding heeft.