PDA

Bekijk Volledige Versie : Harder aanpak



fever
06-11-04, 13:20
Ik ben zelf allochtoon maar gelukkig geen Marrokaan vooral nu
als je ziet wat er allemaal gebeurt

Ik denk dat het allochtenkwestie alleen maar opgelost kan worden als allochten vooral Marokkanen de waarheid onder ogen zien:

1) De meeste misdrijven worden gepleegd door Marokkanen, daar moet iets aan gedaan worden, straf de ouders van de kinderen (boetes)
2) Het dragen van een hoofddoek is onnodig, het zou verboden moeten worden
3) dat de moslimvrouwen vrouwen vaak misbruikt worden
4) Niet meteen de schuld geven aan Nederlanders, het komt niet door Nederlander als je werkloos bent, of niet goed presteerd
5) Dat sommige tradities achterhaald en achterlijk zijn en niet meer van deze tijd zijn


Als jullie dat niet bevalt dan rot je toch lekker
Jullie klagen alleen maar, maar iets tegen doen ho maar
Ik word er ziek van

Victory
06-11-04, 14:40
Geplaatst door fever
Ik ben zelf allochtoon maar gelukkig geen Marrokaan vooral nu
als je ziet wat er allemaal gebeurt

Ik denk dat het allochtenkwestie alleen maar opgelost kan worden als allochten vooral Marokkanen de waarheid onder ogen zien:

1) De meeste misdrijven worden gepleegd door Marokkanen, daar moet iets aan gedaan worden, straf de ouders van de kinderen (boetes)
2) Het dragen van een hoofddoek is onnodig, het zou verboden moeten worden
3) dat de moslimvrouwen vrouwen vaak misbruikt worden
4) Niet meteen de schuld geven aan Nederlanders, het komt niet door Nederlander als je werkloos bent, of niet goed presteerd
5) Dat sommige tradities achterhaald en achterlijk zijn en niet meer van deze tijd zijn


Als jullie dat niet bevalt dan rot je toch lekker
Jullie klagen alleen maar, maar iets tegen doen ho maar
Ik word er ziek van

Ik ben ook een "allochtoon", maar geen Marokkaan.

1) In Nederland zijn de Joegoslaven en Russen op num# 1, als we het hebben over criminaliteit. In Belgie staan de Nederlanders op num# 1 trouwens.

2) Zie: 5.

3) Er zijn vast Moslim vrouwen die mishandeld worden, maar denk jij echt aan hun welzijn of is het iets anders?

Maar laat ik jou eens wat vertellen, ik kon eergisteren niet slapen omdat mijn Nederlandse boven buurman zijn vrouw in elkaar aan het slaan was. Voor zover ik het kon volgen begon het allemaal omdat hun zoontje (4 a 5 jaar oud) in huis aan het fietsen was, hij kon er niet meer tegen. Toen zijn vader hem constant aan het slaan was probeerde de moeder (ook Nederlandse) het tegen te houden. Zijn reactie: Hij gooide haar toen keihard tegen een kast aan en zij begon te gillen. Daarna werd ze geslagen in de badkamer (denk dat het in de badkamer was omdat de geluid opeens echoend werd).

Maar dit is nog niks. Mijn Nederlandse buurman (rechts boven), slaat zijn vrouw (ook Nederlandse) regelmatig helemaal blauw.

Mijn Nederlandse buurman rechts van ons sloeg ook zijn vrouw (ook Nederlandse, rond de 23/24). Op een nacht (zo rond 03:00 ofzo) kwam zijn vrouw schreeuwend de deur uit, ze rende naar haar auto en begon van daar hem uit te schelden voor alles en nog wat. Toen mijn vader de deur open deed en buiten ging kijken, schaamde zij zich en reed ze weg. Ze kwam niet meer terug en haar man ging ook weg.

En verder kan ik de rest van de huizen niet horen (Linker kant Turkse familie maar die heb ik nooit horen slaan ofzo, wel een paar keer schreeuwen naar elkaar), verhalen van anderen weet ik wel. Ga eens in een flat wonen met veel niet-gelovige Nederlanders zou ik zeggen.

Maar wees niet een mietje en kom op voor alle vrouwen als je het echt 'zielig' vind voor de vrouwen en ga niet over iets gaan zeiken omdat het alleen maar over Moslims gaat.

Mijn zus wilde overigens de politie bellen eergisteren, maar mijn moeder zei letterlijk: "Ben je gek ofzo? Dat is ons probleem niet.". Zo zijn bijna alle allochtonen, integenstelling tot Nederlanders die over en alles voor bellen. Probeer daar een goeie conclusie uit te halen.

4) Dat kan jij natuurlijk niet weten. Neem maar van mij aan dat het de Moslims behoorlijk moeilijk gemaakt wordt bij het zoeken van werk. Studie is iets anders natuurlijk, maar de hogescholen en universiteiten zitten vol met Moslims. Maar ik denk dat jij niet verder dan LOI gekomen bent, dus ik neem het je niet kwalijk dat je het niet weet.

5) Heb je wel eens nagedacht bij jezelf wat voor een zin het heeft als een bepaald uitspraak doet? Denk jij nou echt dat ik (iemand met zulke achterhaalde en achterlijke tradities) alles laat gaan omdat jij, van gogh, van pot, en weet ik veel wie allemaal daar domme uitspraken over doet?

"Als jullie dat niet bevalt dan rot je toch lekker"

Wij blijven hier om zo ang mogelijk, zo veel mogelijk Nederlanders te pesten. :duim:

"Jullie klagen alleen maar, maar iets tegen doen ho maar"

De doder van van gogh heeft denk ik ook gebruik gemaakt van jouw advies. Geen woorden maar daden... Of eigenlijk zijn er wel woorden geweest, jaren lang, en aanklachten. Maar er gebeurde niks.

Als je bad overloopt omdat de kraan nog open staat ga je niet constant alle water weg pompen. Je kan het simpel oplossen door de kraan dicht te draaien.

Nederland moet leren respect te tonen voor andere culturen en geloven. Want geloof mij, niemand gaat zijn geloof opgeven omdat meneertje balkenende, van gogh of de fortuynisten dat zeggen.

"Ik word er ziek van"

http://www.huisartsen.nl/

Marsipulami
06-11-04, 14:48
Geplaatst door Victory
Ik ben ook een "allochtoon", maar geen Marokkaan.

1) In Nederland zijn de Joegoslaven en Russen op num# 1, als we het hebben over criminaliteit. In Belgie staan de Nederlanders op num# 1 trouwens.

2) Zie: 5.

3) Er zijn vast Moslim vrouwen die mishandeld worden, maar denk jij echt aan hun welzijn of is het iets anders?

Maar laat ik jou eens wat vertellen, ik kon eergisteren niet slapen omdat mijn Nederlandse boven buurman zijn vrouw in elkaar aan het slaan was. Voor zover ik het kon volgen begon het allemaal omdat hun zoontje (4 a 5 jaar oud) in huis aan het fietsen was, hij kon er niet meer tegen. Toen zijn vader hem constant aan het slaan was probeerde de moeder (ook Nederlandse) het tegen te houden. Zijn reactie: Hij gooide haar toen keihard tegen een kast aan en zij begon te gillen. Daarna werd ze geslagen in de badkamer (denk dat het in de badkamer was omdat de geluid opeens echoend werd).

Maar dit is nog niks. Mijn Nederlandse buurman (rechts boven), slaat zijn vrouw (ook Nederlandse) regelmatig helemaal blauw.

Mijn Nederlandse buurman rechts van ons sloeg ook zijn vrouw (ook Nederlandse, rond de 23/24). Op een nacht (zo rond 03:00 ofzo) kwam zijn vrouw schreeuwend de deur uit, ze rende naar haar auto en begon van daar hem uit te schelden voor alles en nog wat. Toen mijn vader de deur open deed en buiten ging kijken, schaamde zij zich en reed ze weg. Ze kwam niet meer terug en haar man ging ook weg.

En verder kan ik de rest van de huizen niet horen (Linker kant Turkse familie maar die heb ik nooit horen slaan ofzo, wel een paar keer schreeuwen naar elkaar), verhalen van anderen weet ik wel. Ga eens in een flat wonen met veel niet-gelovige Nederlanders zou ik zeggen.

Maar wees niet een mietje en kom op voor alle vrouwen als je het echt 'zielig' vind voor de vrouwen en ga niet over iets gaan zeiken omdat het alleen maar over Moslims gaat.

Mijn zus wilde overigens de politie bellen eergisteren, maar mijn moeder zei letterlijk: "Ben je gek ofzo? Dat is ons probleem niet.". Zo zijn bijna alle allochtonen, integenstelling tot Nederlanders die over en alles voor bellen. Probeer daar een goeie conclusie uit te halen.

4) Dat kan jij natuurlijk niet weten. Neem maar van mij aan dat het de Moslims behoorlijk moeilijk gemaakt wordt bij het zoeken van werk. Studie is iets anders natuurlijk, maar de hogescholen en universiteiten zitten vol met Moslims. Maar ik denk dat jij niet verder dan LOI gekomen bent, dus ik neem het je niet kwalijk dat je het niet weet.

5) Heb je wel eens nagedacht bij jezelf wat voor een zin het heeft als een bepaald uitspraak doet? Denk jij nou echt dat ik (iemand met zulke achterhaalde en achterlijke tradities) alles laat gaan omdat jij, van gogh, van pot, en weet ik veel wie allemaal daar domme uitspraken over doet?

"Als jullie dat niet bevalt dan rot je toch lekker"

Wij blijven hier om zo ang mogelijk, zo veel mogelijk Nederlanders te pesten. :duim:

"Jullie klagen alleen maar, maar iets tegen doen ho maar"

De doder van van gogh heeft denk ik ook gebruik gemaakt van jouw advies. Geen woorden maar daden... Of eigenlijk zijn er wel woorden geweest, jaren lang, en aanklachten. Maar er gebeurde niks.

Als je bad overloopt omdat de kraan nog open staat ga je niet constant alle water weg pompen. Je kan het simpel oplossen door de kraan dicht te draaien.

Nederland moet leren respect te tonen voor andere culturen en geloven. Want geloof mij, niemand gaat zijn geloof opgeven omdat meneertje balkenende, van gogh of de fortuynisten dat zeggen.

"Ik word er ziek van"

http://www.huisartsen.nl/

:lachu: :lole:

taouanza
06-11-04, 14:56
Mijn zus wilde overigens de politie bellen eergisteren, maar mijn moeder zei letterlijk: "Ben je gek ofzo? Dat is ons probleem niet.". Zo zijn bijna alle allochtonen, integenstelling tot Nederlanders die over en alles voor bellen. Probeer daar een goeie conclusie uit te halen.

Ik heb niet verder gelezen omdat ik hier erg van schrok.
Ik vond het al erg genoeg dat je gewoon in je bed lag terwijl iemand in elkaar geslagen werd maar julie verhinderde ook je zus die wel iets goed wou doen.?!
Stel je voor dat die vrouw die mishandeling niet overleefd had?
Kunnen jullie leven met jezelf.
Ik vind dit schandalig!
Een beetje toekijken en achteraf een stille tocht.:mad:

Ik trek daar een zeer foute conclusie over.

Als jij een keer in elkaar geslagen word zou je zeker ook willen dat mensen goede conclusies gaan trekken.:mad:

~Panthera~
06-11-04, 15:05
Geplaatst door taouanza
Ik heb niet verder gelezen omdat ik hier erg van schrok.
Ik vond het al erg genoeg dat je gewoon in je bed lag terwijl iemand in elkaar geslagen werd maar julie verhinderde ook je zus die wel iets goed wou doen.?!
Stel je voor dat die vrouw die mishandeling niet overleefd had?
Kunnen jullie leven met jezelf.
Ik vind dit schandalig!
Een beetje toekijken en achteraf een stille tocht.:mad:

Ik trek daar een zeer foute conclusie over.

Als jij een keer in elkaar geslagen word zou je zeker ook willen dat mensen goede conclusies gaan trekken.:mad:
----------------------------------

:duim:

mucs
06-11-04, 15:20
Geplaatst door fever
Als jullie dat niet bevalt dan rot je toch lekker
Jullie klagen alleen maar, maar iets tegen doen ho maar


:gniffel: de beste vorm van integratie is klagen als een hollander

~Panthera~
06-11-04, 15:21
Geplaatst door mucs
:gniffel: de beste vorm van integratie is klagen als een hollander
---------

:lol: :duim:

Victory
06-11-04, 16:08
Geplaatst door taouanza
Ik heb niet verder gelezen omdat ik hier erg van schrok.
Ik vond het al erg genoeg dat je gewoon in je bed lag terwijl iemand in elkaar geslagen werd maar julie verhinderde ook je zus die wel iets goed wou doen.?!
Stel je voor dat die vrouw die mishandeling niet overleefd had?
Kunnen jullie leven met jezelf.
Ik vind dit schandalig!
Een beetje toekijken en achteraf een stille tocht.:mad:

Ik trek daar een zeer foute conclusie over.

Als jij een keer in elkaar geslagen word zou je zeker ook willen dat mensen goede conclusies gaan trekken.:mad:

Ik geloof er niet in dat iemand van buiten af de problemen van een andere familie kan oplossen (tenzij het mensen van binnen het familie zelf zijn). Het enige wat er gebeurd als je de politie belt is dat uiteindelijk de vrouw naar zo'n tehuis gestuurd wordt, helemaal depresief en weet ik veel allemaal. Verder dupeer je hun kinderen er ook gelijk mee. En mischien nog wel veel andere problemen.

Daarom wil ik mij er liever niet mee bemoeien (tenzij ik om hulp gevraagd wordt natuurlijk).

freya
06-11-04, 16:42
Geplaatst door Victory
Ik geloof er niet in dat iemand van buiten af de problemen van een andere familie kan oplossen (tenzij het mensen van binnen het familie zelf zijn). Het enige wat er gebeurd als je de politie belt is dat uiteindelijk de vrouw naar zo'n tehuis gestuurd wordt, helemaal depresief en weet ik veel allemaal. Verder dupeer je hun kinderen er ook gelijk mee. En mischien nog wel veel andere problemen.

Daarom wil ik mij er liever niet mee bemoeien (tenzij ik om hulp gevraagd wordt natuurlijk).

Door de politie te bellen geef je iig een duidelijk signaal naar de dader dat hij veel te ver gaat.

En voor die kinderen is het een zegen als ze uit die spiraal van geweld worden gehaald.

Ik vind het ook schandalig dat jullie je zus, kennelijk de enige weldenkende persoon in de familie, hebben tegengehouden :mad:

Lekker islamitisch ook, "dat is niet ons probleem" zeggen als er problemen bij de buren zijn :rolleyes:

mark61
06-11-04, 16:44
Geplaatst door Victory
I...Mijn zus wilde overigens de politie bellen eergisteren, maar mijn moeder zei letterlijk: "Ben je gek ofzo? Dat is ons probleem niet.". Zo zijn bijna alle allochtonen, integenstelling tot Nederlanders die over en alles voor bellen. ...

Een prima stuk, had ik eigenlijk nooit van jou verwacht. Ja, dat zegt meer over mij dan over jou. :hihi:

Behalve dan het bovenstaande. Ben jij of je moeder geen burger van dit land? Geldt sociale controle etc. alleen voor je 'eigen' groep? Eerst vraag je fever om voor alle vrouwen op te komen; vervolgens beperkt jouw bezorgdheid zich ook maar tot 1 groep, if at all. Of liever, sluit 1 groep uit.

~Panthera~
06-11-04, 16:47
Geplaatst door Victory
Ik geloof er niet in dat iemand van buiten af de problemen van een andere familie kan oplossen (tenzij het mensen van binnen het familie zelf zijn). Het enige wat er gebeurd als je de politie belt is dat uiteindelijk de vrouw naar zo'n tehuis gestuurd wordt, helemaal depresief en weet ik veel allemaal. Verder dupeer je hun kinderen er ook gelijk mee. En mischien nog wel veel andere problemen.

Daarom wil ik mij er liever niet mee bemoeien (tenzij ik om hulp gevraagd wordt natuurlijk).
--------------------

Nou, dan doe je toch lekker niks. :moe:
Vrouw naar de kloten, maar wat kan jou dat schelen ?
Want ze "moeten je eerst vragen" ??? :aftel:

mark61
06-11-04, 16:51
Geplaatst door Victory
Ik geloof er niet in dat iemand van buiten af de problemen van een andere familie kan oplossen (tenzij het mensen van binnen het familie zelf zijn). Het enige wat er gebeurd als je de politie belt is dat uiteindelijk de vrouw naar zo'n tehuis gestuurd wordt, helemaal depresief en weet ik veel allemaal. Verder dupeer je hun kinderen er ook gelijk mee. En mischien nog wel veel andere problemen.


Ah, dat heb jij al besloten voor die vrouw. Dat oordeel heb je wel. Beter dood dan depressief. Die kinderen zijn natuurlijk niet 'gedupeerd' als ze hun moeder voor hun ogen zien worden mishandeld >> vermoord.

Een soort heksenproef: als ze zinkt, was het geen heks. Operatie geslaagd, patiënt overleden.

Al Sawt
06-11-04, 17:02
Geplaatst door fever
Ik ben zelf allochtoon maar gelukkig geen Marrokaan vooral nu Gelukkig ben ik geen wanabbe autochtoon, die allochtoon is.


Geplaatst door fever

Ik denk dat het allochtenkwestie alleen maar opgelost kan worden als allochten vooral Marokkanen de waarheid onder ogen zien:

1) De meeste misdrijven worden gepleegd door Marokkanen, daar moet iets aan gedaan worden, straf de ouders van de kinderen (boetes) Volgens mij, zijn het de Antiliaanse jongeren die
de lijst van criminaliteit aanvoeren.

Geplaatst door fever

2) Het dragen van een hoofddoek is onnodig, het zou verboden moeten worden
3) dat de moslimvrouwen vrouwen vaak misbruikt worden Blijf van mijn lijf huis, wordt voor grote overmeerderheid door Antiliaanse en Surinaamse vrouwen bewoont. En die zijn helaas veel slechter aan toe, dan hun Islamitische geslachtgenotes.

Geplaatst door fever

4) Niet meteen de schuld geven aan Nederlanders, het komt niet door Nederlander als je werkloos bent, of niet goed presteerd Is dat een Marokkaanse eigenschap? Je moet een welzijnswerker in Bijlmer eens spreken.

Geplaatst door fever

5) Dat sommige tradities achterhaald en
achterlijk zijn en niet meer van deze tijd zijn Kan je dat eventjes toelichten?


Geplaatst door fever

Als jullie dat niet bevalt dan rot je toch lekker
Jullie klagen alleen maar, maar iets tegen doen ho maar
Ik word er ziek van Hopelijk wordt die ziekte chronisch.

Breekijzer
06-11-04, 18:42
Geplaatst door Al Sawt

Volgens mij, zijn het de Antiliaanse jongeren die
de lijst van criminaliteit aanvoeren.

Volgens mij lees jij de kranten niet.



Blijf van mijn lijf huis, wordt voor grote overmeerderheid door Antiliaanse en Surinaamse vrouwen bewoont. En die zijn helaas veel slechter aan toe, dan hun Islamitische geslachtgenotes.

Misschien komt het omdat zij tenminste nog de moed hebben om naar buiten te stappen, in tegenstelling tot Marokkaanse vrouwen. Bij Antillianen of Surinamers bestaat niet zoiets als eerwraak.


Is dat een Marokkaanse eigenschap? Je moet een welzijnswerker in Bijlmer eens spreken.

Ik ben hier niet om iemand gelijk te geven en wil me ook niet met iemand uit deze thread solideren. Maar ik vind wel dat Islamitische vrouwen nogal achtergesteld worden in de Islamitische cultuur. Dat het gebeurd in de Antilliaanse cultuur of Surinaamse cultuur betekent nog niet dat het goedgekeurd wordt hierbinnen. Waar zijn die welzijnwerkers uit de Marokkaanse gemeenschap?


Gelukkig ben ik geen wanabbe autochtoon, die allochtoon is

Dat klink je wel, met je vooroordelen over anderen. Hoe voelt het nou om aan de andere kant te staan?

argoden
08-11-04, 00:16
even proberen

argoden
08-11-04, 00:18
even goed krijgen

taouanza
08-11-04, 00:22
Geplaatst door Victory
Ik geloof er niet in dat iemand van buiten af de problemen van een andere familie kan oplossen (tenzij het mensen van binnen het familie zelf zijn). Het enige wat er gebeurd als je de politie belt is dat uiteindelijk de vrouw naar zo'n tehuis gestuurd wordt, helemaal depresief en weet ik veel allemaal. Verder dupeer je hun kinderen er ook gelijk mee. En mischien nog wel veel andere problemen.

Daarom wil ik mij er liever niet mee bemoeien (tenzij ik om hulp gevraagd wordt natuurlijk).

Nee dat is echt typisch maar als een vrouw een fiets heeft of een meisje met een jongen praat is het natuurlijk wel zaak om je daar mee te bemoeien maar iemands leven reddden ho maar.
En je bullshit over je zorgen om de kinderen is helemaal om te kotsen.