PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrijheid Van Meningsuiting??



oraetlabora
06-11-04, 17:00
door bijbels en korans omslingerd....geloof ik niet meer zo erg in vrije meningsuiting...en dan nog niet te vergeten freaks die helemaal een apart gedachtegoed hebben..denk aan onze nationale held volkert van der g..,,
mensen....kunnen we nu gewoon niet normaal met elkaar omgaan...of moeten we over een paar jaar veewagens gaan laden??

,,

Orakel
06-11-04, 17:18
Geplaatst door oraetlabora
door bijbels en korans omslingerd....geloof ik niet meer zo erg in vrije meningsuiting...en dan nog niet te vergeten freaks die helemaal een apart gedachtegoed hebben..denk aan onze nationale held volkert van der g..,,
mensen....kunnen we nu gewoon niet normaal met elkaar omgaan...of moeten we over een paar jaar veewagens gaan laden??

,,

Wellicht zo cliche als het missionarissenstandje maar het heeft niks met Bijbels en Korans te maken.
Dat 'gewoon normaal met elkaar omgaan' is veel relevanter, maar lijkt te verzuipen in het nationale tranendal en bijbehorende massapsychose.
Zo lees ik vandaag ergens een 7-puntenplan t.b.v. de voorkoming van dit soort fratsen, maar ik lees nergens iets over actiepunten jegens de ontvangende partij.
Niets over het gegeven dat een groot deel van Nederland niks met Moslims te maken wil hebben en de integratie éénzijdig benadert (volgens een onderzoek althans).
Niks over de rol van de media, de rol van de politiek, de rol van de burger.
Niks over de oorzaken van de radicalisering en niks over oplossingen daarvoor.

Nee, toen de AIVD meldde:


'Te constateren valt dat een groeiend aantal moslims zich door opiniemakers en opinieleiders in het maatschappelijk verkeer onheus bejegend voelt. Hierbij komt dat in hun ogen de overheid zich niet - of onvoldoende - als onpartijdige arbiter opstelt. Deze gedachte leeft onder de kleine groep van politiek radicale moslims, maar ook binnen een groot deel van moslims dat zich wel verbonden voelt met - en gebonden acht aan - de principes van de democratische rechtsstaat,'

gilde iedereen dat het een gotspe was om dit te stellen en meenden de broodschrijvers (nee Gait) dat er hier sprake was van "intellectuele chantage". Go figure.

Men is nu meer met de gevolgen dan met de oorzaken bezig en wenst geen verantwoordelijkheid te nemen voor het gedrag van de afgelopen 3 jaar.

La Nobele
06-11-04, 17:34
Geplaatst door Orakel
Dat 'gewoon normaal met elkaar omgaan' is veel relevanter, maar lijkt te verzuipen in het nationale tranendal en bijbehorende massapsychose.

Dit pik ik niet van jou. Tranendal? Wil jij de Nederlanders hun recht ontzeggen om hier verdriet om te hebben?
Massapsychose? Een moord plus aankondiging van de doodseskaders die hun idiote denkbeelden willen doordrammen, en jij vertaalt de relatief uiterst kalme reactie daarop als massapsychose? Flikker op.



Niets over het gegeven dat een groot deel van Nederland niks met Moslims te maken wil hebben en de integratie éénzijdig benadert (volgens een onderzoek althans).

Holle onzin. De deur bij mekaar platlopen doen Hollanders sowieso niet.
En de animo van de moslims om de Nederlanders zo graag te leren kennen verdient bepaald geen schoonheidsprijs.


Niks over de rol van de media, de rol van de politiek, de rol van de burger.

De burger betaalt zich blauw, schuift overal op en laat zich hun huizen uittreiteren. De media doen hun werk en schrijven over wat nieuws is: het verbaast me dat je nog steeds niet snapt hoe onze media werken.
Moeten we ook hysterisch gaan doen over die niet aflatende stroom van seksuele misstanden omdat het ons stigmatiseert?
De rol van de politiek: mee eens. Die hebben veel te lang gebrek aan wantrouwen gehad en gingen ervan uit dat het wel goed kwam. Die was er vooral op gericht om de burgers geduld aan te smeren.


Niks over de oorzaken van de radicalisering en niks over oplossingen daarvoor.
Verdeling van de welvaart wordt aangedragen in de islamitische landen om radicalisering te stoppen. Die vlieger gaat nou niet meer op sinds Nederland, waar de welvaart als nergens anders verdeeld wordt, ook geen oplossing is voor fundamentalisering.


Men is nu meer met de gevolgen dan met de oorzaken bezig en wenst geen verantwoordelijkheid te nemen voor het gedrag van de afgelopen 3 jaar.
Over verwerpen van verantwoordelijkheid gesproken. Leg je de verantwoordleijkheid weer bij anderen, in casu bij de bedorven, xenofobe westerlingen? Gek dat die niet dezelfde uitwerking heeft op de honderden andere culturen en nationaliteiten die we in Nederland hebben.

oraetlabora
06-11-04, 18:52
de hollander is vrij nuchter...kan godsdienstig zijn, maar loopt er niet mee te koop!!!
heeft geen lange baard of een "jurk"aan...dat heeft een hollander niet nodig om z,n geloof te belijden...net zo min als hij een"keppeltje"nodig heeft!!!!een hollander hoeft ook niet besneden te zijn want hij is katho,gerefo of hervormd of niks.
wat is dan het probleem in nederland dat we over elkaar heenvallen....

Orakel
06-11-04, 21:23
Geplaatst door La Nobele
[B]Dit pik ik niet van jou.

Bite me! :fpuh:



Tranendal? Wil jij de Nederlanders hun recht ontzeggen om hier verdriet om te hebben?

Zou je zo goed willen zijn om het begrip "Nederlanders" in bovenstaande zin te definiëren? Het heeft namelijk een hoog "protestants Broekhuis-gehalte".


Massapsychose? Een moord plus aankondiging van de doodseskaders die hun idiote denkbeelden willen doordrammen, en jij vertaalt de relatief uiterst kalme reactie daarop als massapsychose? Flikker op.

Tuttuttut, doodseskaders. En jij hebt in de gaten hoe de media werken?
Er is nog niks bewezen, niks achterhaald.
Uiterst kalme reactie zegt ze. Kleine bloemlezing: de Jihad in Nederland, in oorlog met terrorisme, nationaliteit afpakken, heilige oorlog in Nederland.
Men roept gvd zelfs dat er sprake is van een religieuze moord! Waar the fuck baseren ze dat op? Op een briefje met wat bij mekaar geflanste texten?


Holle onzin. De deur bij mekaar platlopen doen Hollanders sowieso niet.

Niks mee te maken. Men moet niet zeuren over integratie als 80% van de bevolking tegelijkertijd geen ruk met Moslims te maken wil hebben.


En de animo van de moslims om de Nederlanders zo graag te leren kennen verdient bepaald geen schoonheidsprijs.

Welk onderzoek is dat? Kennik nie.



De burger betaalt zich blauw, schuift overal op en laat zich hun huizen uittreiteren. De media doen hun werk en schrijven over wat nieuws is: het verbaast me dat je nog steeds niet snapt hoe onze media werken.

Nou, kijk. "Jullie" media spraken op straat Marokkanen als volgt aan:

1.
- Verwerpt u deze daad? Neemt u hier afstand van?
* uhhh..
- U heeft recht op die mening hoor, u mag rustig zeggen dat u de moord goedkeurt.

2.
- Bij ons aan tafel is aangeschoven de wethoudr van Amsterdam, Ahmed Aboutaleb, met een Marokkaanse achtergrond. Meneer Aboutaleb, wat gaat u doen aan die Marokkanen?

3.
Mevrouw Arrib, tweede kamerlid, u maakt onderdeel uit van de Marokkaanse gemeenschap.


De rol van de politiek: mee eens. Die hebben veel te lang gebrek aan wantrouwen gehad en gingen ervan uit dat het wel goed kwam. Die was er vooral op gericht om de burgers geduld aan te smeren.

Nee hoor. Ik bedoel met de rol van de politiek dat een politicus kan roepen dat de Islam en Moslims fascistoide zijn. Dat Verdonk gewoon doorgaat, ook al zeggen haar juridische adviseurs dat het in strijd is met nationale en internationale wetgeving.
En dat de rest van dat zooitje daar niks tegen doet.
En ik bedoel dat die vieze lijkenpikker van een Wilders niet het respect en geduld kon opbrengen, maar op een werkelijk ziekelijk makend en opportunistisch tijdstip kond deed van zijn nieuw op te richten partij.


Verdeling van de welvaart wordt aangedragen in de islamitische landen om radicalisering te stoppen. Die vlieger gaat nou niet meer op sinds Nederland, waar de welvaart als nergens anders verdeeld wordt, ook geen oplossing is voor fundamentalisering.

Geld, geld, geld. Welvaart stelt ruk voor zonder welzijn.
Ik heb de wijsheid niet in pacht, maar tis volgens mij vrij simpel. Iets wat van jou is, of waar je onderdeel van bent, help je in stand houden, verbeteren en waardevol houden.
Dus laten we een situatie creëren waarin het gros van de inwoners van Nederland dit land als zodanig ervaart.
Wat overblijft kun je opsluiten of in een gesticht stoppen.

En dan nu ff die fijne en objectieve media van je. Hier een artikeltje uit de Volkskrant waarvan ik zowat uit me vel ben gesprongen vanochtend:


Jihadstrijders onder ieders ogen opgeleid
Van onze verslaggeefster Janny Groen

AMSTERDAM - Onderkoeld was over het algemeen de reactie op de arrestatie van vermoedelijke terroristen. Maar een keiharde realiteit dient zich aan: de jihadstrijders zijn onder ons.
Pas nu het eerste slachtoffer van de jihad is gevallen, begint het besef door te dringen tot de publieke opinie dat de politieke islam een serieuze bedreiging is voor de Nederlandse samenleving. Over het algemeen werd onderkoeld gereageerd op arrestaties van vermoedelijke terroristen en het op 9 juli afgekondigde terreuralarm. De teneur was dat het in Nederland met de jihad zo'n vaart niet zou lopen.
Maar Mohammed B. is geen eenling. De jihadstrijders zijn al langer onder ons, ze worden onder onze ogen gerekruteerd en opgeleid. Mohammed B. is alleen de eerste die tot actie is overgegaan.
Nog niet duidelijk is of B. zelf het besluit heeft genomen de cineast Theo van Gogh te vermoorden, of dat hij handelde in opdracht van een terroristische groepering. Maar met de boodschap die hij op het lichaam achterliet, een oorlogsverklaring aan het adres van Amerika, Europa, Nederland, ongelovigen en in het bijzonder de afvallige Ayaan Hirsi Ali, sluit hij naadloos aan bij de internationale jihad. De formuleringen in de brief geven ook aan dat hij een gedegen religieus-ideologische scholing heeft gehad, vermoedelijk in Nederland

Jihadstrijders zijn onder ons: drijfzand.


Mohammed B. is geen eenling en iets verder staat er dat het nog niet (let op het woordje nog, want ook dat is veelzeggend in deze) duidelijk is of hij handelde in opdracht van een terroristische groepering.
Waarom houden ze hun smoel niet als het niet duidelijk is?

En dan moet je es op die laatste, volkomen uit de lucht gegrepen zin lezen. Zum kotzen.

Ik heb d’r verder ook geen zin meer an. Ik ben d’r gvd zo zat van dat iedereen die aan de sproeipoep is, dat vrijelijk van zich af mag slingeren. Ongehinderd door enige voorkennis schreeuwt en gilt iedereen dat het een lieve lust en vervolgens kan ik in real life en hier op deze site zeker weer de breindode ramptoeristen gaan uitleggen wat er wel klopt en wat er niet klopt.
Toen de AIVD met haar verhaal kwam, gilde iedereen dat het vrije woord de mond werd gesnoerd.
1 verhaal en iedereen op tilt.
En anderen moeten drie jaar lang aanhoudend van alles en nog wat pikken, soms nog ranziger dan ranzig, en dan verdomme ook nog te horen krijgen dat ze niet tegen kritiek kunnen.
Ze krijgen te horen dat zij zich te weinig mengen in het debat en op het moment dat ze het doen wordt ze slachtofferschap verweten.
Drie jaar lang schrijf ik met de kramp in de vingers en nu kan ik weer overnieuw beginnen.
Want ja, ik vind namelijk wel dat ik dat moet. Ik vind dat het mijn plicht is om mensen te informeren, de nuance in het debat te houden, vooroordelen weg te nemen, te voorkomen dat een hele bevolkingsgroep gereduceerd wordt tot religieuze en normloze Neanderthalers.

Maar nu staan d’r weer hele volksstammen te trappelen voor de poort van dit prikbord en eerlijk gezegd kunnen ze van mij de tyfus krijgen. Iedereen stikt maar in z’n vooroordelen, z’n ego, z’n opportunisme, z’n ongeletterdheid, z’n domheid.
Oen El Moumni iets over homo’s zei, wist ie zowat gans het land tegenover zich.
Wilders mag Moslims fasictoide noemen en zeggen dat ze hier niet thuis horen en dat mogen Moslims zelf oplossen?
En dan hebben mensen godverdomme het lef om mij te vragen wat ik van deze moord vind?
Op de dag dat die vraag ook aan de eerste de beste Nederlander wordt voorgelegd, zal ik ook antwoord geven.

nl-x
06-11-04, 21:28
Geplaatst door oraetlabora
mensen....kunnen we nu gewoon niet normaal met elkaar omgaan...of moeten we over een paar jaar veewagens gaan laden??


Zolang er mensen zijn die vrijheid van meningsuiting misbruiken en interpreteren als vrijheid om anderen te beledigen, zal inderdaad de vrijheid van meningsuiting schade oplopen en hoef je er niet meer zo in te geloven.

Orakel
06-11-04, 21:28
Geplaatst door oraetlabora
de hollander is vrij nuchter...kan godsdienstig zijn, maar loopt er niet mee te koop!!!
heeft geen lange baard of een "jurk"aan...dat heeft een hollander niet nodig om z,n geloof te belijden...net zo min als hij een"keppeltje"nodig heeft!!!!een hollander hoeft ook niet besneden te zijn want hij is katho,gerefo of hervormd of niks.
wat is dan het probleem in nederland dat we over elkaar heenvallen....

Niet zomaar domme dingen roepen vrind:


De grootste afname in de geloofspraktijk stellen we vast bij Turken en Marokkanen met een goede opleiding en met een baan. Wie maatschappelijk meer participeert in de Nederlandse samenleving, is dus minder actief in de religieuze sfeer.
Maar ook wie sociaal-cultureel meer aansluiting vindt in die samenleving, praktiseert minder: Turken en Marokkanen die beter de Nederlandse taal beheersen, meer sociale contacten met autochtonen onderhouden, en meer Nederlandse televisie kijken, besteden minder tijd aan de geloofspraktijk. Van belang is tot slot dat ook de
normerende invloed van religie in het dagelijks leven van moslims afneemt met een teruglopende geloofspraktijk en een stijgend onderwijsniveau.

In het licht van de toenemende gemiddelde verblijfsduur, de voortschrijdende sociale integratie en het stijgende onderwijspeil in Turkse en Marokkaanse populaties, valt te verwachten dat
de secularisatie van de islam zich verder doorzet. Dit ondanks het feit dat de grote meerderheid van de Turken en de Marokkanen zich, ook in de huidige tweede generatie, op een vanzelfsprekende manier met de islam identificeert.

http://www.socialestaat.nl/scp/publicaties/boeken/9037701760/MoslimInNederland-Samenvatting.pdf

Uit onderzoek van het SCP, in opdracht van de overheid, blijkt dus dat er sprake is van (een vorm van) secularisatie, maar alles en iedereen gilt dat Nederland Islamiseert.
Dom volk.

Qwertyno
06-11-04, 21:29
Geplaatst door oraetlabora
de hollander is vrij nuchter...kan godsdienstig zijn, maar loopt er niet mee te koop!!!
heeft geen lange baard of een "jurk"aan...dat heeft een hollander niet nodig om z,n geloof te belijden...net zo min als hij een"keppeltje"nodig heeft!!!!een hollander hoeft ook niet besneden te zijn want hij is katho,gerefo of hervormd of niks.
wat is dan het probleem in nederland dat we over elkaar heenvallen....



Woorden van Wilm uit 1930?

La Nobele
06-11-04, 22:11
Geplaatst door Orakel
Bite me! :fpuh:

Screw you too.


Zou je zo goed willen zijn om het begrip "Nederlanders" in bovenstaande zin te definiëren? Het heeft namelijk een hoog "protestants Broekhuis-gehalte".

En nog een trap.


Tuttuttut, doodseskaders. En jij hebt in de gaten hoe de media werken?
Er is nog niks bewezen, niks achterhaald.
Uiterst kalme reactie zegt ze. Kleine bloemlezing: de Jihad in Nederland, in oorlog met terrorisme, nationaliteit afpakken, heilige oorlog in Nederland.
Men roept gvd zelfs dat er sprake is van een religieuze moord! Waar the fuck baseren ze dat op? Op een briefje met wat bij mekaar geflanste texten?

MB heeft zijn uiterste best gedaan om duidelijk te maken dat dit een religieuze moord was. Jij weet uiteraard beter.


Niks mee te maken. Men moet niet zeuren over integratie als 80% van de bevolking tegelijkertijd geen ruk met Moslims te maken wil hebben.
Welk onderzoek is dat? Kennik nie.
En nogmaals, Hollanders lopen bij mekaar de deur niet plat.
Dat moslims dat als openlijke vijandschap beschouwen, is hun probleem. Om ook hiervoor de volksaard om te gooien, is absurd. "Hollanders, jullie moeten socialer worden met iedereen anders zijn de moslims op hun tenen getrapt." Doei.


Nou, kijk. "Jullie" media spraken op straat Marokkanen als volgt aan:

1.
- Verwerpt u deze daad? Neemt u hier afstand van?
* uhhh..
- U heeft recht op die mening hoor, u mag rustig zeggen dat u de moord goedkeurt.

2.
- Bij ons aan tafel is aangeschoven de wethoudr van Amsterdam, Ahmed Aboutaleb, met een Marokkaanse achtergrond. Meneer Aboutaleb, wat gaat u doen aan die Marokkanen?

3.
Mevrouw Arrib, tweede kamerlid, u maakt onderdeel uit van de Marokkaanse gemeenschap.

Oh, ook zonder dat iets werd gevraagd maakten provocateurs ons meer dan duidelijk hoe ze erover dachten. Je kunt dan beter de camera's wegslingeren en reporters hun boekjes op laten bergen zodat maar vooral niet bekend zou worden hoe die meningen (uit alle hoeken) geventileerd werden.
Hush hush: wat men niet ziet, bestaat niet.



Nee hoor. Ik bedoel met de rol van de politiek dat een politicus kan roepen dat de Islam en Moslims fascistoide zijn. Dat Verdonk gewoon doorgaat, ook al zeggen haar juridische adviseurs dat het in strijd is met nationale en internationale wetgeving.
En dat de rest van dat zooitje daar niks tegen doet.
En ik bedoel dat die vieze lijkenpikker van een Wilders niet het respect en geduld kon opbrengen, maar op een werkelijk ziekelijk makend en opportunistisch tijdstip kond deed van zijn nieuw op te richten partij.

En dara is Verdonk weer. Die maatregelen treft om de toenemende problematiek tegen te gaan. Goh, wat doet die politica weer vervelend.
Wilders bestrijdt extremisten, en het lijkt mij dat iedereen met common sense daarachter zou moeten staan.


Geld, geld, geld. Welvaart stelt ruk voor zonder welzijn.
Ik heb de wijsheid niet in pacht, maar tis volgens mij vrij simpel. Iets wat van jou is, of waar je onderdeel van bent, help je in stand houden, verbeteren en waardevol houden.
Dus laten we een situatie creëren waarin het gros van de inwoners van Nederland dit land als zodanig ervaart.
Wat overblijft kun je opsluiten of in een gesticht stoppen.

Welvaart en welzijn gaan samen. Althans, dat zou je verwachten. Toch ligt Theo straks onder de zoden.
Alle argumentatie over verdeling van de welvaart als oplossing voor extremisme kunnen bij deze onder de mat geschoven worden. Argument houdt geen stand. Dat wist ik allang, maar het bewijs dat het onzin is, is een lijk.


Jihadstrijders zijn onder ons: drijfzand.


Mohammed B. is geen eenling en iets verder staat er dat het nog niet (let op het woordje nog, want ook dat is veelzeggend in deze) duidelijk is of hij handelde in opdracht van een terroristische groepering.
Waarom houden ze hun smoel niet als het niet duidelijk is?

En dan moet je es op die laatste, volkomen uit de lucht gegrepen zin lezen. Zum kotzen.

Ik heb d’r verder ook geen zin meer an. Ik ben d’r gvd zo zat van dat iedereen die aan de sproeipoep is, dat vrijelijk van zich af mag slingeren. Ongehinderd door enige voorkennis schreeuwt en gilt iedereen dat het een lieve lust en vervolgens kan ik in real life en hier op deze site zeker weer de breindode ramptoeristen gaan uitleggen wat er wel klopt en wat er niet klopt.
Toen de AIVD met haar verhaal kwam, gilde iedereen dat het vrije woord de mond werd gesnoerd.
1 verhaal en iedereen op tilt.
En anderen moeten drie jaar lang aanhoudend van alles en nog wat pikken, soms nog ranziger dan ranzig, en dan verdomme ook nog te horen krijgen dat ze niet tegen kritiek kunnen.
Ze krijgen te horen dat zij zich te weinig mengen in het debat en op het moment dat ze het doen wordt ze slachtofferschap verweten.
Drie jaar lang schrijf ik met de kramp in de vingers en nu kan ik weer overnieuw beginnen.
Want ja, ik vind namelijk wel dat ik dat moet. Ik vind dat het mijn plicht is om mensen te informeren, de nuance in het debat te houden, vooroordelen weg te nemen, te voorkomen dat een hele bevolkingsgroep gereduceerd wordt tot religieuze en normloze Neanderthalers.

Maar nu staan d’r weer hele volksstammen te trappelen voor de poort van dit prikbord en eerlijk gezegd kunnen ze van mij de tyfus krijgen. Iedereen stikt maar in z’n vooroordelen, z’n ego, z’n opportunisme, z’n ongeletterdheid, z’n domheid.
Oen El Moumni iets over homo’s zei, wist ie zowat gans het land tegenover zich.
Wilders mag Moslims fasictoide noemen en zeggen dat ze hier niet thuis horen en dat mogen Moslims zelf oplossen?
En dan hebben mensen godverdomme het lef om mij te vragen wat ik van deze moord vind?
Op de dag dat die vraag ook aan de eerste de beste Nederlander wordt voorgelegd, zal ik ook antwoord geven.
Voor iemand die bovenop de media zit (je hebt er een loeiende mening over) is je blijkbaar ontgaan dat talloze Hollanders hun mening hierover is gevraagd. We waren het roerend eens dat dit onacceptabel was en grenzen waren overschreden. Het was schokkend om reacties uit andere hoek te horen dat Theo het verdiende en zich erin konden vinden.

En bespaar me je zelfmedelijden. Nederland is al decennia lang aan het worstelen, en jij miauwt over de afgelopen 3 jaar. 3 jaar geleden is de bom gebarsten omdat er in geen enkel land zoveel is gedaan en geinvesteerd en er zo weinig is opgeschoten. Alles wat er voor die 3 jaar is gedaan, is totaal vergeten en onder de mat geschoven.
En er is ook op een andere manier geinvesteerd, want dat de moord op Theo niet tot mega-rellen heeft geleid (als summum van dat getreiter van zo lang) is omdat wij wel degelijk ons ervan bewust zijn dat een kleine groep het voor de rest verpest.
Beledigingen gaan over en weer. Doe niet net alsof ALLE Hollanders daar patent op hebben.

~Panthera~
06-11-04, 22:26
Geplaatst door La Nobele

Wilders bestrijdt extremisten, en het lijkt mij dat iedereen met common sense daarachter zou moeten staan.

--------------------------------------


http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/lol01.gif

Dit is het domste wat ik tot nu toe heb gelezen. :moe:

mark61
06-11-04, 22:38
Geplaatst door Orakel
Tuttuttut, doodseskaders. En jij hebt in de gaten hoe de media werken?...
Op de dag dat die vraag ook aan de eerste de beste Nederlander wordt voorgelegd, zal ik ook antwoord geven.

Yep. Gaat het weer een beetje Orakel? *aai aai*

Maar over het algemeen heb je gelijk hoor. Ik ga ook zeker de Volkskrant schrijven. Had m speciaal een keer gekocht voor het eerst in 10 jaar, nog voor de ochtendexpresso kwam het braaksel al al mijn lichaamsopeningen uit.

Ga even een blokje om of zo.

~Panthera~
06-11-04, 22:42
Geplaatst door mark61
Yep. Gaat het weer een beetje Orakel? *aai aai*

Maar over het algemeen heb je gelijk hoor. Ik ga ook zeker de Volkskrant schrijven. Had m speciaal een keer gekocht voor het eerst in 10 jaar, noch voor de ochtendexpresso kwam het braaksel al al mijn lichaamsopeningen uit.

Ga even een blokje om of zo.
-----------


Mooi s.hit van die expresso. :moe:

Orakel
06-11-04, 23:03
Geplaatst door La Nobele
Screw you too.

Doe es wat aan die wenkbrauwen van je.


En nog een trap.

Gek is dat, zo ervaarde ik 'm ook. Mogen wij Nederlanders........


MB heeft zijn uiterste best gedaan om duidelijk te maken dat dit een religieuze moord was. Jij weet uiteraard beter.

Nee, maar dat pretendeer ik dan ook niet en daarnaast heb ik niet dezelfde actieradius als de media.
Nova weet op dit moment overigens te melden dat de moord niet het werk is van een geesteszieke eenling. Knap hé? Een gemiddeld multidisciplinair onderzoek neemt toch gauw 3 maanden in beslag, maar zij zijn er al uit.



En nogmaals, Hollanders lopen bij mekaar de deur niet plat.
Dat moslims dat als openlijke vijandschap beschouwen,

De groeten. Nergens heb je iets gelezen over "openlijke vijandschap" als argument en het is dan ook een doorzichtige poging om onder de verantwoordelijkheid uit te komen.
Nogmaals: kunnen mensen integratie eisen/vragen als ze niks met de te integreren mensen te maken willen hebben?



Voor iemand die bovenop de media zit (je hebt er een loeiende mening over) is je blijkbaar ontgaan dat talloze Hollanders hun mening hierover is gevraagd.

Hahahahaha, ja dat heb ik ook gezien. Dat ze met een microfoon alle kerken afgingen en mensen vroegen of ze afstand namen van deze daad. Hahahahahahahaahha.



En bespaar me je zelfmedelijden. Nederland is al decennia lang aan het worstelen, en jij miauwt over de afgelopen 3 jaar. 3 jaar geleden is de bom gebarsten omdat er in geen enkel land zoveel is gedaan en geinvesteerd en er zo weinig is opgeschoten. Alles wat er voor die 3 jaar is gedaan, is totaal vergeten en onder de mat geschoven.
En er is ook op een andere manier geinvesteerd, want dat de moord op Theo niet tot mega-rellen heeft geleid (als summum van dat getreiter van zo lang) is omdat wij wel degelijk ons ervan bewust zijn dat een kleine groep het voor de rest verpest.

http://www.mainzelahr.de/smile/xxx/852.gif


Beledigingen gaan over en weer. Doe niet net alsof ALLE Hollanders daar patent op hebben.

Beter lezen schat, want ik beweer niet dat alle Nederlanders daar patent op hebben.

Orakel
06-11-04, 23:05
Geplaatst door mark61
Yep. Gaat het weer een beetje Orakel? *aai aai*

Maar over het algemeen heb je gelijk hoor. Ik ga ook zeker de Volkskrant schrijven. Had m speciaal een keer gekocht voor het eerst in 10 jaar, noch voor de ochtendexpresso kwam het braaksel al al mijn lichaamsopeningen uit.

Ga even een blokje om of zo.

:fpetaf:

'khad ff een emotioneel moment, ben naar buiten gegaan en heb heerlijk een boom geknuffeld. Ben d'r weer helemaal klaar voor.

Goodnight
06-11-04, 23:14
Geplaatst door Orakel
:fpetaf:

'khad ff een emotioneel moment, ben naar buiten gegaan en heb heerlijk een boom geknuffeld. Ben d'r weer helemaal klaar voor.

zal die boom blij mee zijn al die negatieve energie.

Orakel....ik heb het heel lang niet meer tegen je gezegd:

je bent GENIAAL!!!
Je bespaart me een hoop tikwerk!

mark61
06-11-04, 23:24
Geplaatst door ~Panthera~
-----------


Mooi s.hit van die expresso. :moe:

Goed lezen. Die kwam erna pas. En toen was ik weer helemaal het ventje.

Orakel
06-11-04, 23:27
Geplaatst door Goodnight
zal die boom blij mee zijn al die negatieve energie.

Was eigenlijk geen boom, maar een wandelende tak. Heb ik een half uur achteraan moeten vangen voordat ik kon knuffelen.
Was net als vroeger in de kroeg. Niks an.


:wink: thnx.

Goodnight
06-11-04, 23:30
Geplaatst door Orakel
Was eigenlijk geen boom, maar een wandelende tak. Heb ik een half uur achteraan moeten vangen voordat ik kon knuffelen.
Was net als vroeger in de kroeg. Niks an.


:wink: thnx.

weet niet wat voor wandelende takken ze daarginds bij jullie kweken.
Maar de wandelende takken die ik ken zijn toch erg klein.
Niet bepaald om te knuffelen.

tenzij je tante Sidonia in huis hebt gehaald :duivels:

~Panthera~
06-11-04, 23:30
Geplaatst door mark61
Goed lezen. Die kwam erna pas. En toen was ik weer helemaal het ventje.
--------------------------

ik zag het ja.
bad me.http://www.mainzelahr.de/smile/boese/654.gif

mark61
06-11-04, 23:43
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------------

ik zag het ja.
bad me.http://www.mainzelahr.de/smile/boese/654.gif

Heb ik je toch weer gelegenheid gegeven je favoriete hobby uit te oefenen. Wat zeg je dan?

~Panthera~
07-11-04, 00:10
Geplaatst door mark61
Heb ik je toch weer gelegenheid gegeven je favoriete hobby uit te oefenen. Wat zeg je dan?
---------------------------


:lekpuh:

oraetlabora
07-11-04, 00:53
met een jurk en een baard tot op je knien is het moeilijk werk zoeken!!!
m.a.w de nederlandse samenleving doet het islamgeloof ook nog effe bekostigen....en de kafir moet gewoon z,n mond houden!!

Barbia
07-11-04, 04:19
Geplaatst door oraetlabora
met een jurk en een baard tot op je knien is het moeilijk werk zoeken!!!
m.a.w de nederlandse samenleving doet het islamgeloof ook nog effe bekostigen....en de kafir moet gewoon z,n mond houden!!

Het is inderdaad moeilijk werk zoeken zo, laten we dat baard pijpekrullen, een hoed opdoen, jurk opheisen en onze sollicitaties in het Hebreeuws opmaken...maken we iets meer kans.

Orakel
07-11-04, 11:44
Geplaatst door oraetlabora
met een jurk en een baard tot op je knien is het moeilijk werk zoeken!!!
m.a.w de nederlandse samenleving doet het islamgeloof ook nog effe bekostigen....en de kafir moet gewoon z,n mond houden!!

Wat zei jij ook alweer op pagina 1?
Iets met "kunnen we nu gewoon niet normaal met elkaar omgaan?"

Bid en Werk als naam kiezen en zeiken over andermans geloof.
Voordat je verder reageert moet je misschien eerst hier (http://www.leokrans.nl/psychologie/zeuren_en_klagen.htm) je licht es opsteken.

oraetlabora
07-11-04, 12:01
je hebt volkomen gelijk orakel!!!! maar ik zoek de confrontatie op,,,en schiet ik dan helemaal mis met die posting..of zit er een kern van waarheid in?
beter met woorden vechten..dan met kogels toch?