PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslima in bus Dordrecht mishandeld



ZbaqZbaq
06-11-04, 20:46
Moslima in bus Dordrecht mishandeld
Bron: Politie Zuid-Holland
Gepubliceerd: zaterdag 6 november 2004 @ 19:44


Een 20-jarige moslimse vrouw uit Dordrecht is afgelopen dinsdagochtend mishandeld in de bus. De dader is een 31-jarige man uit dezelfde plaats en kon op het Stationsplein worden aangehouden.

Het voorval gebeurde in een bus in Dordrecht. Een 31-jarige man uit Dordrecht trok haar zonder aanleiding aan haar hoofddoek en schold haar vervolgens uit. Toen de vrouw hiertegen protesteerde, duwde de man haar hoofd weg met zijn voet. De vrouw reageerde met de mededeling dat ze de politie wilde waarschuwen. Dat lokte bij de man weer een bedreiging aan haar adres uit. De 31-jarige Dordtenaar werd op het Stationsplein aangehouden door agenten. Op het politiebureau verklaarde hij de vrouw wel uitgescholden te hebben, maar verder niets op zijn kerfstok te hebben.
--------------------------------------------------------------

was het een gek ?

welke groep is hier voor verantwoordelijk ?

freya
06-11-04, 20:49
Geplaatst door ZbaqZbaq


welke groep is hier voor verantwoordelijk ?

groep Wilders?

Couscousje
06-11-04, 20:51
Geplaatst door ZbaqZbaq
welke groep is hier voor verantwoordelijk ?

Mohammed B.

Cc

ZbaqZbaq
06-11-04, 20:52
Geplaatst door Couscousje
Mohammed B.

Cc

Mohammed B. was geen zelfhater

turokkaan
06-11-04, 21:19
tazz waarom zetten ze heir niet duidelijk bij dat het een nederlander was?
bij mohammed B hebben ze dat wel gedaan :laser:

Julien
06-11-04, 21:23
Geplaatst door ZbaqZbaq
was het een gek ?

welke groep is hier voor verantwoordelijk ?

ZZ zou zeggen: afkomst maakt niet uit, het is een gek.

Zwarte Schaap
06-11-04, 21:23
Geplaatst door ZbaqZbaq
Moslima in bus Dordrecht mishandeld
Bron: Politie Zuid-Holland
Gepubliceerd: zaterdag 6 november 2004 @ 19:44


Een 20-jarige moslimse vrouw uit Dordrecht is afgelopen dinsdagochtend mishandeld in de bus. De dader is een 31-jarige man uit dezelfde plaats en kon op het Stationsplein worden aangehouden.

Het voorval gebeurde in een bus in Dordrecht. Een 31-jarige man uit Dordrecht trok haar zonder aanleiding aan haar hoofddoek en schold haar vervolgens uit. Toen de vrouw hiertegen protesteerde, duwde de man haar hoofd weg met zijn voet. De vrouw reageerde met de mededeling dat ze de politie wilde waarschuwen. Dat lokte bij de man weer een bedreiging aan haar adres uit. De 31-jarige Dordtenaar werd op het Stationsplein aangehouden door agenten. Op het politiebureau verklaarde hij de vrouw wel uitgescholden te hebben, maar verder niets op zijn kerfstok te hebben.
--------------------------------------------------------------

was het een gek ?

welke groep is hier voor verantwoordelijk ?

Hoe duw je iemand met je voet weg als hij protesteert? Ik vind het maar een vreemde omschrijving.

Karin.N
06-11-04, 21:27
Geplaatst door turokkaan
tazz waarom zetten ze heir niet duidelijk bij dat het een nederlander was?
bij mohammed B hebben ze dat wel gedaan :laser:

De meeste mensen die in Nederland wonen zijn Nederlanders. Staat er geen andere nationaliteit vermeld, dan zal het een Nederlander zijn.

Julien
06-11-04, 21:27
dit bericht haalt trouwens wel mooi de media... en dat terwijl sommige huilebalken maar steeds beweren dat de media eenzijdig is.

Karin.N
06-11-04, 21:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hoe duw je iemand met je voet weg als hij protesteert? Ik vind het maar een vreemde omschrijving.

Als je allebei zit, moet het te doen zijn :hihi:

mark61
06-11-04, 21:29
En hij is dus gewoon gearresteerd.

Rabi'ah.
06-11-04, 21:31
Geplaatst door Couscousje
Mohammed B.

Cc

:moe:

De enige verantwoordelijke is de dader, net zoals in het geval van de moord op Van Gogh. :student:

Zwarte Schaap
06-11-04, 21:39
Geplaatst door Karin.N
Als je allebei zit, moet het te doen zijn :hihi:

In gewone taal heet dat trappen en/of schoppen.

Karin.N
06-11-04, 21:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
In gewone taal heet dat trappen en/of schoppen.

Hangt er van af, wanneer hij zijn voet tegen haar hoofd zet, dan kun je over duwen spreken, maar het blijft vreemd.

nl-x
06-11-04, 21:55
Geplaatst door Julien
dit bericht haalt trouwens wel mooi de media... en dat terwijl sommige huilebalken maar steeds beweren dat de media eenzijdig is.
Ow?! Op nu.nl staat anders nog niets. Waar heb jij dit bericht dan vernomen?

Of is de Politie Zuid-Holland (de bron) nu ineens de media?

Tinkerbell
06-11-04, 22:11
Geplaatst door nl-x
Ow?! Op nu.nl staat anders nog niets. Waar heb jij dit bericht dan vernomen?

Of is de Politie Zuid-Holland (de bron) nu ineens de media?


Dit bericht heb ik gisteren te horen gekregen toen ik toevalling in Dordrecht was, maar ik heb het inderdaad nergens terug kunnen lezen... belachelijk.

In plaats daarvan plaatsen onze eigen lotgenoten een column in verschillende kranten als aanval tegen zichzelf. :confused:

Julien
06-11-04, 23:28
Geplaatst door nl-x
Ow?! Op nu.nl staat anders nog niets. Waar heb jij dit bericht dan vernomen?

Of is de Politie Zuid-Holland (de bron) nu ineens de media?

dat o zo rechtse Fok :moe:

amchoum6
06-11-04, 23:38
Geplaatst door freya
groep Wilders?



:haha: is wat he

Victory
07-11-04, 09:04
<removed>

stavast
07-11-04, 09:17
Geplaatst door Victory
Ik wil wel weten wie dat man is en waar hij woont. Deze mensen moeten opgezocht worden en het een en ander moet aan hen duidelijk uitgelegd worden.

Jij bent ook gemeld bij justitie........

..zapper
07-11-04, 09:36
Inderdaad het zijn Wilders en consorten, uitspraken van de Overheid met begrippen als 'oorlog' die een klimaat scheppen waarin dit soort rasmongolen tot bloei komen. Ik schaam me er dan ook persoonlijk voor dat a) dit klimaat is geschapen en b) ik in een land woon waar dit klimaat door onder andere toedoen van de politiek wordt geschapen.

~Panthera~
07-11-04, 09:52
Geplaatst door ..zapper
Inderdaad het zijn Wilders en consorten, uitspraken van de Overheid met begrippen als 'oorlog' die een klimaat scheppen waarin dit soort rasmongolen tot bloei komen. Ik schaam me er dan ook persoonlijk voor dat a) dit klimaat is geschapen en b) ik in een land woon waar dit klimaat door onder andere toedoen van de politiek wordt geschapen.
---------

Das al eerder begonnen, onder Voortuin. :moe:

Victory
07-11-04, 09:57
Geplaatst door stavast
Jij bent ook gemeld bij justitie........

Dit ook niet vergeten aub: http://www.minbzk.nl/wwwaivdnl.

..zapper
07-11-04, 09:58
Geplaatst door stavast
Jij bent ook gemeld bij justitie........

Dat was ook mijn eerste gedachte, dat opzoeken dan. De kunst is om die gedachte met eigen rationaliteit te weerleggen om uiteindelijk correct en respectabel gedrag uit te stralen.

..zapper
07-11-04, 10:00
-edit verkeerde knopje-

oraetlabora
07-11-04, 10:31
elke bevolking heeft z,n gekken...elk geloof kent z,n geloofgestoorden....dat is nu wel duidelijk!

nl-x
07-11-04, 17:11
Doofpot!?

Ik heb dit bericht gisteren de hele dag geprobeerd te downloaden van politie.nl. Maar hij stond er maar niet op. Laatste berichten voor zuidhollandzuid waren op 05/11/2004. Vandaag merk ik dat politie weer vrolijk is doorgegaan op 07/11/2004. NIETS over 06/11 EN NIETS OVER DEZE TOPIC!

Ik moet het nu echt weten! Zbaqzbaq , waar heb je dit bericht gezien? Je zegt dat politie je bron is... Geef url aub!

..zapper
07-11-04, 17:16
@nl-x, ik heb me ook al een end weg gezocht naar de oorsprong van het bericht. Op Fok! en GS heb ik ook nul op request gekregen, nergens krijg ik een linkje toegespeeld.

..zapper
07-11-04, 17:21
Gezien het door ZZ aangehaalde tijdstip heeft hij waarschijnlijk dit anoniem gepostte bericht op FOK! als bron gebruikt:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/48035

-edit aanvulling-
Ik heb bij Fok! Feedback gevraagd om bevestiging van de bron: http://forum.fok.nl/topic/624358

stavast
07-11-04, 17:29
Geplaatst door ..zapper
Dat was ook mijn eerste gedachte, dat opzoeken dan. De kunst is om die gedachte met eigen rationaliteit te weerleggen om uiteindelijk correct en respectabel gedrag uit te stralen.

Mijn eerste, tweede of derde gedachte is nooit om zo iemand op te zoeken, daar is de politie voor.
Zal wel een kwestie van cultuurverschil wezen......

nl-x
07-11-04, 17:31
En je hebt al antwoord... Hulde!

http://tinyurl.com/4hw5w

Het is dus al op 3/11 gebeurd!

..zapper
07-11-04, 17:31
Geplaatst door stavast
Mijn eerste, tweede of derde gedachte is nooit om zo iemand op te zoeken, daar is de politie voor.
Zal wel een kwestie van cultuurverschil wezen......
Geen idee, ik weet niet wat jouw cultuur is.

..zapper
07-11-04, 17:35
Geplaatst door nl-x
En je hebt al antwoord... Hulde!

http://tinyurl.com/4hw5w

Het is dus al op 3/11 gebeurd!

2 november zelfs.

stavast
07-11-04, 17:38
Geplaatst door ..zapper
Geen idee, ik weet niet wat jouw cultuur is.

Mijn cultuur is van de rechtsstatelijke soort.

Je weet wel.....overheid als exclusieve drager van het zwaard.

..zapper
07-11-04, 17:40
Geplaatst door stavast
Mijn cultuur is van de rechtsstatelijke soort.

Je weet wel.....overheid als exclusieve drager van het zwaard.

Nah, ik ben gewoon niet praktiserend Limburgs Rooms-Katholiek. Ik hou niet van mensen die zwaarden dragen.

Julien
07-11-04, 17:46
Geplaatst door nl-x
Doofpot!?

Ik heb dit bericht gisteren de hele dag geprobeerd te downloaden van politie.nl. Maar hij stond er maar niet op. Laatste berichten voor zuidhollandzuid waren op 05/11/2004. Vandaag merk ik dat politie weer vrolijk is doorgegaan op 07/11/2004. NIETS over 06/11 EN NIETS OVER DEZE TOPIC!

Ik moet het nu echt weten! Zbaqzbaq , waar heb je dit bericht gezien? Je zegt dat politie je bron is... Geef url aub!

FOK!

observer
07-11-04, 19:49
stond al in het ad zonder vermelding van moslima overigens

vrouw hoofdoek

dacht woensdag