PDA

Bekijk Volledige Versie : Open brief aan Wilders



Zwarte Schaap
06-11-04, 21:52
Open brief aan Wilders

De auteur van het pamflet dat de 26-jarige verdachte Mohammed B. achterliet op het lichaam van Theo van Gogh heeft eerder twee soortgelijke brieven geschreven. In een daarvan wordt het Tweede-Kamerlid Geert Wilders met de dood bedreigd. Dat document werd gepubliceerd op de website www.Marokko.nl, maar is inmiddels verwijderd. Hieronder de tekst van deze brief.


OPEN BRIEF AAN WILDERS

In Naam van Allah de Barmhartige, de Genadevolle.

Vrede en zegeningen op de Emir van de Mujahideen, de lachende doder Mohammed Rasoeloe Allah (Salla Allaho alaihie wa Sallam), zijn familie en metgezellen en degenen die hen oprecht volgen tot aan de Dag des Oordeels.

Er is geen agressie behalve tegen de agressors.

Het volgende:

Vrede en zegeningen op ieder die de Leiding volgt.

Dit is een open brief aan de smerige poot: Wilders.

La3anaka Allah ayyoeha algabieth,

Nadat ik laatst je laatste uitspraken in de krant heb gelezen, voelde ik een enorme drang om je de volgende brief te schrijven.

Er zullen zich een paar waarheden in deze brief openbaren over het soort rotte ziel van het soort mensen die Allah's wraak verdienen. Ik herinner jou en alle Hansen en Miepen aan jullie vernietigde gelijksoortigen met de volgende verzen van Allah, de Meest Verhevene:

Het volk van Loeth loochende de Boodschappers. (Gedenk) toen hun broeder Loeth tot hen zei: "Vrezen jullie (Allah) niet? Voorwaar, ik ben voor jullie een betrouwbare Boodschapper. Vreest daarom Allah en gehoorzaamt mij. En ik vraag jullie er geen beloning voor, want mijn beloning berust alleen bij de Rabb der Werelden. Waarom benaderen jullie van de wereldbewoners de mannen? En verlaten jullie hen die jullie Rabb voor jullie als echtgenotes geschapen heeft? Jullie zijn beslist een overtredend volk!" (26:160-166)

Je moet weten Wilders, dat Allah de Boodschapper Moehammad (vzmh) heeft gestuurd met de Qor'an om jou en al jouw gelijksoortigen te waarschuwen voor de gevolgen van jullie verwerpelijke daden. Jouw voorstel om (zoals jullie dat zeggen) "radicale" Imams de vergunning of nationaliteit af te pakken (zodat ze terug kunnen worden gestuurd naar hun land van herkomst) dezelfde woorden zijn als jullie vroegere soortgenoten:

Zij zeiden: "Als jij er niet mee ophoudt, behoor jij zeker tot de verdrevenen." (26:167)

Om je nog maar eens onze haat voor jullie verwerpelijke daden te benadrukken, maken wij het vers af:

Hij zei: "Voorwaar, ik behoor tot hen die jullie daden verachten." (26:168)

De vernietiging van jouw soort en jouw eigen vernietigende einde is vervat in de volgende verzen:

Toen vernietigden Wij de anderen. En Wij deden een (vulkanische) regen op hen neerstromen, hoe slecht was de regen voor de gewaarschuwden! Voorwaar, daarin is zeker een Teken, maar de meeste van hen geloven niet. En voorwaar, jouw Rabb is zeker Hij, de Almachtige, de Meest Barmhartige. (26:172-175)

Deze boodschap wordt zeker niet allen door jou en jouw soort geloochend, maar ook door degenen die gegrepen zijn door wat zij zelf noemen: "keuze vrijheid". Het is werkelijk opzienbarend dat de mens en zijn reactie in het tijdsbestek van de menselijke geschiedenis niet is veranderd. Zo ook van degenen die meteen in de bres voor jullie criminelen springen en de boodschappers van de Waarheid slechts met de volgende argument weerspreken: "Als jullie het niet aanstaat, dan ga je toch gewoon terug naar waar je vandaan komt." Is dit niet hetzelfde als: "als je je niet integreert, dan rot je toch op?"

Alle Lof aan Allah die de onrechtvaardigen zal vernietigen. De onrechtvaardigen die in de menselijke geschiedenis niet zijn veranderd:

En degenen die ongelovig waren, zeiden tot hun Boodschappers: "Wij zullen jullie zeker uit ons land verdrijven (wij zullen zeker jullie vergunning, nationaliteit afpakken), of jullie moeten zeker terugkeren tot onze Millat (leefwijze) (of jullie moeten je integreren)" Toen openbaarde hun Rabb aan hen: "Wij zullen de onrechtplegers zekers vernietigen. (14:13)

Wilders; moge Allah je vernietigen!

De vlag van Tawheed zal ook op jouw zetel, met de wil van Allah, wapperen. Het is slechts een kwestie van tijd voordat Allah Zijn belofte aan Zijn dienaren waar maakt. Allah, de Meest Verhevene zegt:

En Wij zullen jullie na hen in het land vestigen. Dat is voor wie Mijn plaats (macht) vreest en Mijn aanzegging vreest." (14:14)

Dit zal de realiteit worden en geen enkele maatregel zal dit tegen kunnen houden. Als deze gedachte in jouw (en ieder met jouw) woede opwekt, dan zeg ik slechts wat Allah, de Meest Verhevene, mij heeft opgedragen te zeggen:

Zegt: "Sterft in jullie woede , voorwaar, Allah kent het binnenste van de harten." (3:119)


Saifu Deen alMuwahhied

Bron: NRC-Handelsblad 06/11/04

Zwarte Schaap
06-11-04, 22:03
Wilders bedreigd met gelijke tekst

Door onze redacteuren Jaco Alberts en Steven Derix

ROTTERDAM, 6 NOV. De auteur van het pamflet dat de 26-jarige verdachte Mohammed B. achterliet op het lichaam van Theo van Gogh heeft eerder twee soortgelijke brieven geschreven. In een daarvan wordt het Tweede-Kamerlid Geert Wilders met de dood bedreigd. Dat document werd gepubliceerd op de website www.Marokko.nl, maar is inmiddels verwijderd.

Het kabinet heeft gisteravond bij monde van vice-premier Zalm ,,de oorlog'' verklaard aan het moslimextremisme. Zalm kondigde aan dat de Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst zal worden uitgebreid, waarbij ,,geld geen rol speelt''. Het kabinet wil ook bekijken of de wetgeving voldoende voor het bestrijden van moslimextremisme. Zo moet het mogelijk worden moslimextremisten met een dubbele nationaliteit het Nederlandse paspoort te ontnemen. De 26-jarige Mohammed B. heeft zowel de Nederlandse als Marokkaanse nationaliteit.

Afgelopen donderdag maakten de ministers Donner (Justitie) en Remkes (Binnenlandse Zaken) de inhoud van de brief op het lichaam van Van Gogh openbaar. In dat pamflet, met de titel ,,Open brief aan Hirshi Ali'' , wordt de dood van het VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali aangekondigd. Het vijf pagina's tellende document is ondertekend met 'Saifu Deen alMuwahhied', Arabisch voor: zwaard van de Heer.

Naar nu blijkt heeft Saifu Deen eerder dit jaar op internet andere documenten gepubliceerd. Eén daarvan is gericht aan ,,de smerige poot'' Geert Wilders. De brief blijkt een reactie op het voorstel van het toenmalige VVD-Kamerlid in februari van dit jaar, om radicale imams de Nederlandse nationaliteit te ontnemen en terug te sturen naar het land van herkomst. ,,Nadat ik je laatste uitspraken in de krant had gelezen'', schrijft 'Saifu Deen', ,,voelde ik een enorme drang om je de volgende brief te schrijven.'' Daarna beschrijft 'Saifu Deen' hoe de koran ,,het vernietigende einde'' van Wilders en zijn ,,soort'' voorspelt. ,,Het is slechts een kwestie van tijd voordat Allah zijn belofte aan zijn dienaren waar maakt'', aldus de schrijver: ,,Wilders, moge Allah je vernietigen!''

De open brief aan Wilders vertoont grote overeenkomsten met de brief aan Hirsi Ali die Mohammed B. met een mes op het lichaam van Gogh achterliet. Wilders, die al enige tijd extra werd beveiligd, overnacht inmiddels op een geheime plaats ergens in Nederland. De publieke steun voor het Kamerlid Wilders is de afgelopen week meer dan verdubbeld, bleek uit de wekelijkse peiling van het tv-programma Nova. Als er nu verkiezingen worden gehouden, komt de conservatieve oud-VVD'er uit op zeven zetels.

Behalve de 'open brieven' aan Wilders en Hirsi Ali circuleert op internet een derde document dat is ondertekend met 'Saifu Deen alMuwahhied'. De brief werd op 7 september 'gepost' op het MSN-Forum 'Nederlandsemoslimsdeenigeechte'. Het schrijven, ,,een open brief aan de liegende aalim (schriftgeleerden, red.) en imam'' is gericht tegen álle voorgangers van de ,,islamitische ummah'', de moslimwereldgemeenschap. Volgens de auteur liegen de voorgangers de gelovigen voor over de ware islam. ,,Zolang u nog een ziel heeft'', stelt de auteur, ,,en de doodsroggel uw keel nog niet heeft bereikt (...) heeft u nog de tijd uw fouten recht te zetten.'' Eenzelfde ultimatum wordt ook gehanteerd in de dreigbrief aan Hirsi Ali op het lijk van Van Gogh: ,,Deze brief, is Isha Allah (als God het wil, red.) een poging uw kwaad voor eens en altijd het zwijgen te doen opleggen.''


Bron: NRC-Handelsblad 06/11/04