PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokko



tam
07-11-04, 00:57
Gastvrijheid, henna, muntthee, groot trouwfeest etc.etc dat zijn de dingen waar ik aan denk bij Marokko/ ''de Marokkanen"

Couscousje
07-11-04, 00:58
Zo.

Dat is nog eens een knoert van een one-liner.

Cc

Ourzazate
07-11-04, 01:10
Geplaatst door tam
Gastvrijheid, henna, muntthee, groot trouwfeest etc.etc dat zijn de dingen waar ik aan denk bij Marokko/ ''de Marokkanen"

Ik denk aan geiten neuken (maar eerst wel ff beffen), vrouwen in elkaar meppen, achterlijke berbers, burqa's, islamisme, gebrekkig Nederlands, ongelovigen als untermenschen kwalificeren en behandelen, corruptie en regenbuien kogels na foute meningen...

Dat is wat ik denk als ik aan Marokko/Marokkanen denk...:):):).

Rode Smurf
07-11-04, 01:32
Geplaatst door Ourzazate
Dat is wat ik denk als ik aan Marokko/Marokkanen denk...:):):).

....en vrouwen met dikke billen.

Boerenkool
07-11-04, 01:35
Gezien de lengte van dit topic kan de gemiddelde Marokkaan ook niet veel positiefs over zichzelf bedenken.

Ourzazate
07-11-04, 01:39
Geplaatst door Rode Smurf
....en vrouwen met dikke billen.

Nee, dat is ook toebedeeld aan onze witte blondines hoor. Trek er maar eens op uit tijdens een zonnige zomerdag op het strand van Zandvoort. De blondharige blubberkonten schreeuwen daar moord en brand...:).

Couscousje
07-11-04, 01:42
Geplaatst door Boerenkool
Gezien de lengte van dit topic kan de gemiddelde Marokkaan ook niet veel positiefs over zichzelf bedenken.

Welles!

Wij hebben Cheb Khaled. :D

Cc

Ourzazate
07-11-04, 01:43
Geplaatst door Boerenkool
Gezien de lengte van dit topic kan de gemiddelde Marokkaan ook niet veel positiefs over zichzelf bedenken.

Het feit dat jij uit 1 reactie van 1 Marokkaan concludeert dat "de gemiddelde Marokkaan" zich heeft uitgesproken is tekenend voor jouw intellectuele pretenties...

:)

Tjemig, waar te veel Boerenkool zoal toe kan leiden...:jammer:.

Rode Smurf
07-11-04, 01:48
Geplaatst door Ourzazate
Nee, dat is ook toebedeeld aan onze witte blondines hoor. Trek er maar eens op uit tijdens een zonnige zomerdag op het strand van Zandvoort. De blondharige blubberkonten schreeuwen daar moord en brand...:).

Helaas zie je niet zo gek veel Marokkaanse dames hun waren showen.

Anders konden we een vergelijkende test uitvoeren. :D

Ourzazate
07-11-04, 01:53
Geplaatst door Rode Smurf
Helaas zie je niet zo gek veel Marokkaanse dames hun waren showen.

Anders konden we een vergelijkende test uitvoeren. :D


Die lopen achter...:).

Pytaghoras
07-11-04, 03:02
Geplaatst door Rode Smurf
Helaas zie je niet zo gek veel Marokkaanse dames hun waren showen.

Anders konden we een vergelijkende test uitvoeren. :D

Die wil je niet zien. Hun konten zijn behaard en ik heb gehoord dat ze tanden hebben tussen hun benen. Dat is wat ze mij geleerd hebben heel lang geleden, toen ik nog een kind was.

mark61
07-11-04, 04:49
Geplaatst door Couscousje
Welles!

Wij hebben Cheb Khaled. :D

Cc

Is dit een inkoppertje, een test, of toch gewoon een Franse Algerijn? Of heb je er 2 van?

Boerenkool
07-11-04, 11:56
Geplaatst door Ourzazate
Het feit dat jij uit 1 reactie van 1 Marokkaan concludeert dat "de gemiddelde Marokkaan" zich heeft uitgesproken is tekenend voor jouw intellectuele pretenties...

:)

Tjemig, waar te veel Boerenkool zoal toe kan leiden...:jammer:.

Ondertussen nog steeds niet positiefs mogen vernemen. Enkel deze flame van jou. Typerend.

tam
07-11-04, 15:50
Ik wil alleen maar zeggen, dat er ook positieve dingen zijn als ik aan Marokko denk!

Couscousje
07-11-04, 15:54
Geplaatst door mark61
Is dit een inkoppertje, een test, of toch gewoon een Franse Algerijn? Of heb je er 2 van?

:p

Cc