PDA

Bekijk Volledige Versie : Speurders.nl staakt campagne op Marokko.nl



Couscousje
07-11-04, 00:10
Speurders.nl staakt campagne op Marokko.nl

Zaterdag, 6 november 2004 - Speurders.nl heeft per direct al zijn advertentiemateriaal bij Marokko.nl laten verwijderen. Speurders wil zich niet langer met de site associëren.

Aanleiding voor de beslissing zijn de discussies op het forum van Marokko.nl naar aanleiding van de moord op cineast Theo van Gogh. "Op de site vinden dubieuze discussies plaats waar slecht tegen wordt opgetreden", beargumenteert Maarten Roelofs van Speurders.nl.

"Dit hadden wij al eerder gezien maar het 'zelfreinigend vermogen' laat te wensen over. Er staan hierdoor een heleboel uitlatingen waar wij niet mee geassocieerd willen worden."

In het verleden heeft Speurders.nl zich al vaker bij Marokko.nl beklaagd over uitlatingen in het forum. De website had toen toegezegd scherper te gaan controleren. De advertentiesite ziet hier in de praktijk echter weinig van terug. "Er staan uitlatingen op waar wij niet mee geassocieerd willen worden", aldus Roelofs. "Het is nergens voor nodig om Speurders.nl naast doodsbedreigingen te hebben staan. We hebben daarom al ons materiaal laten verwijderen van Marokko.nl."

Doelgroep

"Uiteraard betreuren wij dit omdat de Marokkaanse doelgroep een hele interessante is, juist omdat ze zoveel handelen. Er kwamen enkele honderden bezoekers per dag van deze site naar Speurders.nl."

Webwereld.nl

Cc

Ourzazate
07-11-04, 00:13
Marokko.nl heeft te weinig mankracht vertaald in moderators om al die berichten door te kunnen nemen. Daarnaast komen er vnl pubers die van alles en nog wat kunnen neerkalken zonder dat zij bang hoeven te zijn dat het wordt weggehaald...:).

Ik denk dat het allemaal te hoog gegrepen is voor Marokko.nl...:).

Couscousje
07-11-04, 00:22
Geplaatst door Ourzazate
Marokko.nl heeft te weinig mankracht vertaald in moderators om al die berichten door te kunnen nemen. Daarnaast komen er vnl pubers die van alles en nog wat kunnen neerkalken zonder dat zij bang hoeven te zijn dat het wordt weggehaald...:).

Ik denk dat het allemaal te hoog gegrepen is voor Marokko.nl...:).

Ze hebben daar meer dan het dubbele aan moderators dan hier, hoor.

Cc

Ourzazate
07-11-04, 00:49
Geplaatst door Couscousje
Ze hebben daar meer dan het dubbele aan moderators dan hier, hoor.

Cc

Ja, maar ze hebben ook een 10x grotere berichtenstroom dan hier...:). En juist naar gelang die berichtenstroom moet je moderators aanstellen.

Een fabriek huurt ook meer arbeidskrachten in tijdens piekdata...:).

Couscousje
07-11-04, 00:50
Geplaatst door Ourzazate
Ja, maar ze hebben ook een 10x grotere berichtenstroom dan hier...:). En juist naar gelang die berichtenstroom moet je moderators aanstellen.

Een fabriek huurt ook meer arbeidskrachten in tijdens piekdata...:).

True.

Je hebt gelijk.

Cc

P.S.: Zaterdagnacht, tien voor 2. We hadden gewoon in Las Palmas kunnen zitten.

Ourzazate
07-11-04, 00:57
Geplaatst door Couscousje
True.

Je hebt gelijk.

Cc

P.S.: Zaterdagnacht, toen voor 2. We hadden gewoon in Las Palmas kunnen zitten.

:)

ps: Las Palmas? Tijdens één van de laatste nachten die wel eens Lailat al Qadr zou kunnen zijn...? Over op de verkeerde plaats op het verkeerde moment zijn gesproken...:(.

Couscousje
07-11-04, 00:58
Geplaatst door Ourzazate
:)

ps: Las Palmas? Tijdens één van de laatste nachten die wel eens Lailat al Qadr zou kunnen zijn...? Over op de verkeerde plaats op het verkeerde moment zijn gesproken...:(.

Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.

;)

Cc

Ourzazate
07-11-04, 01:55
Geplaatst door Couscousje
Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.

;)

Cc

Eerder na de Ramadan nieuwe ronden, nieuwe kansen...:).

Couscousje
07-11-04, 02:03
Geplaatst door Ourzazate
Eerder na de Ramadan nieuwe ronden, nieuwe kansen...:).

Dat is ook goed.

Ik ben namelijk 365 dagen per jaar niet schijnheilig. ;)

Cc

Ourzazate
07-11-04, 02:25
Geplaatst door Couscousje
Dat is ook goed.

Ik ben namelijk 365 dagen per jaar niet schijnheilig. ;)

Cc

Dat heeft niets te maken met schijnheiligheid, maar met zo nu en dan een pas op de plaats aannemen tav religie...:).

Je kan pas zeggen dat je 365 dagen per jaar niet schijnheilig bent als je 365 dagen niet roddelt, liegt, bedriegt, steelt, uitscheldt enzovoorts. Hoe kunnen we claimen niet schijnheilig te zijn als we (om 1 voorbeeldje te geven) onze ouders voorliegen...:).

Couscousje
07-11-04, 02:35
Geplaatst door Ourzazate
Dat heeft niets te maken met schijnheiligheid, maar met zo nu en dan een pas op de plaats aannemen tav religie...:).

Je kan pas zeggen dat je 365 dagen per jaar niet schijnheilig bent als je 365 dagen niet roddelt, liegt, bedriegt, steelt, uitscheldt enzovoorts. Hoe kunnen we claimen niet schijnheilig te zijn als we (om 1 voorbeeldje te geven) onze ouders voorliegen...:).

Wie zegt dat we onze ouders voorliegen?

Of wie dan ook?

Cc

P.S.: Het is naar mijn mening schijnheilig. Ik vind dat je het hele jaar door je best moet doen.

Ourzazate
07-11-04, 02:40
Geplaatst door Couscousje
Wie zegt dat we onze onze voorliegen?

Of wie dan ook?

Cc

P.S.: Het is naar mijn mening schijnheilig. Ik vind dat je het hele jaar door je best moet doen.

Ik zeg dat. En iedereen doet het...:). Nu zijn er natuurlijk leugens en leugens, maar liegen doen we allemaal. En Marokkanen in het bijzonder tegenover hun ouders...:).

ps: Dat laatste klopt, maar tja we zijn geen engelen...:).

Couscousje
07-11-04, 02:42
Geplaatst door Ourzazate
Ik zeg dat. En iedereen doet het...:). Nu zijn er natuurlijk leugens en leugens, maar liegen doen we allemaal. En Marokkanen in het bijzonder tegenover hun ouders...:).

ps: Dat laatste klopt, maar tja we zijn geen engelen...:).

Ik doe mijn best het niet te doen.

Op het moment dat je liegt, omdat je je ouders niet wilt kwetsen, zie ik niet als schijnheilig.

Schijnheilig is als je er zelf beter van wilt worden.

Cc

Ourzazate
07-11-04, 02:49
Geplaatst door Couscousje
Ik doe mijn best het niet te doen.

Op het moment dat je liegt, omdat je je ouders niet wilt kwetsen, zie ik niet als schijnheilig.

Schijnheilig is als je er zelf beter van wilt worden.

Cc

Goedzo...:).

Ik zie dat wel zo, waarom zou je immers je ouders niet willen kwetsen maar God wel?

Als ik in de Ramadan niet uitga en na de Ramadan wel dan zie ik niet in hoe ik hier zelf beter van kan worden (zoals jij het voorstelt)... Als ik in de Ramadan meer bid 's nachts in het donker maar dit amper doe in de andere maanden dan zie ik niet in hoe dit te maken heeft met schijnheiligheid zoals jij het ziet...:).