PDA

Bekijk Volledige Versie : Op zoek naar de vader van mijn zoon!

Rbatia 74
07-11-04, 11:03
Wie o wie kan mij helpen?

Ik ben op zoek naar de vader van mijn zoon. We zijn elkaar uit het oog verloren door allerlei omstandigheden. Zijn nieuwe vriendin heeft zijn simkaart door midden geknipt waardoor hij mijn telefoonnummer kwijt is. Ondertussen ben ik ook verhuisd waardoor het voor hem geen zin heeft bij mijn vorige adres aan te kloppen. Bij mijn familie langsgaan is voor hem te genant aangezien hij heel wat uit te leggen heeft. Ik kan ook niet bij zijn familie langsgaan aangezien hij geen familie in Nederland heeft. Een vervelende situatie dus.

Hierbij een aantal gegevens van hem en ik hoop dat er iemand hem kent en mij z.s.m met hem in contact brengt. Zijn echte naam is M'hemmed, maar de meeste mensen kennen hem onder de naam Mo of Awita. Hij heeft jaren in Rosendaal en Breda gewoond. Nu woont hij in Rotterdam. Oorspronkelijk komt hij uit Beni Bouaich (El Hoceima). Zijn nieuwe vriendin heet Hayat en woont in Spijkenisse. Hij rijdt in een blauwe Golf VI, maar dat kan ondertussen veranderd zijn.

Ken jij deze man en weet je hoe je mij met hem in contact kan brengen? Laat dan gauw iets van je horen. Mijn dank is grooooooot.

dodi_vega
07-11-04, 20:15
Geplaatst door Rbatia 74

Ik ben op zoek naar de vader van mijn zoon. We zijn elkaar uit het oog verloren door allerlei omstandigheden. Zijn nieuwe vriendin heeft zijn simkaart door midden geknipt waardoor hij mijn telefoonnummer kwijt is. Ondertussen ben ik ook verhuisd waardoor het voor hem geen zin heeft bij mijn vorige adres aan te kloppen. Bij mijn familie langsgaan is voor hem te genant aangezien hij heel wat uit te leggen heeft. Ik kan ook niet bij zijn familie langsgaan aangezien hij geen familie in Nederland heeft. Een vervelende situatie dus.

Hierbij een aantal gegevens van hem en ik hoop dat er iemand hem kent en mij z.s.m met hem in contact brengt. Zijn echte naam is M'hemmed, maar de meeste mensen kennen hem onder de naam Mo of Awita. Hij heeft jaren in Rosendaal en Breda gewoond. Nu woont hij in Rotterdam. Oorspronkelijk komt hij uit Beni Bouaich (El Hoceima). Zijn nieuwe vriendin heet Hayat en woont in Spijkenisse. Hij rijdt in een blauwe Golf VI, maar dat kan ondertussen veranderd zijn.

Ken jij deze man en weet je hoe je mij met hem in contact kan brengen? Laat dan gauw iets van je horen. Mijn dank is grooooooot.

Blauwe golf VI ??? :melig:

Rbatia 74
07-11-04, 20:28
Ja, welke Marokkaan rijdt niet in een Golf VI. Anyway, je weet maar nooit!

mobo
07-11-04, 23:45
Assalaamoe alajkoem wr wb,

Aangezien je zijn familienaam weet is het toch gemakkelijk denk ik toch.

Je gaat naar het gemeentehuis van de stad waar hij woont en vraagt er waar mr Mhemmed met dit familienaam woont en dat je hem al lang zoekt enz. Ik denk toch dat ze jou daar kunnen helpen wa Allahoe a3lam oegti

Veel succes bij het zoeken en moge Allah swt jou bijstaan in deze moeilijke dagen ,

wa salaamoe alajkoem wr wb,

Mohammed

Rbatia 74
08-11-04, 08:36
Salam Mobo,

Normaal gesproken zou dit een hele slimme manier zijn, maar helaas werkt het bij hem niet. Hij is nl vanaf zijn 14e alléén in Nederland en heeft nog steeds geen papieren. Hij is dus onbekend bij de gemeentes in Nederland. Begrijp je nu mijn dillema?

tazaghinegirl
09-11-04, 09:14
Schelden doe je maar ergens anders. [Sou.]

Rbatia 74
09-11-04, 13:22
Salam tazaghinegirl,

Bedankt voor je reactie. Je bent een echte zuster die gelukkig weer een paar dnoeb (zondes) van me heeft weggewassen. Shoukran..

Sofhie
11-11-04, 11:55
Estag3firoullah, wat een reactie. :(

tropical_hanane
20-11-04, 17:26
Geplaatst door Rbatia 74

Ik hoop dat alles okay komt en goed. En moge ALLAh(swt) je helpen, bid en doe elke dag en doea . en als ik je kan helpen dan hoor ik het wel .
Ik heb dit al en keer meegemaakt met en vriendin niet op zo en situatie als jij haar maar wat anders.

xxies hanane

assidq
22-11-04, 12:14
Hallo Lady , ik heb je oproep gelezen , maar ik kan het helemaal niet vatten .Hoe kan jij met iemand een kindje baren als jij niet met hem getrouwd bent geweest en als jij met hem getrouwd bent geweest , waarom heb jij hem niet aan papieren kunnen helpen en iemand 14 jaar zonder papieren , dan doet hij toch iets doms om aan zijn eten te komen . Waarom loop jij hem te zoeken , als hij zoontje mist , dan gaat hij zelf na vragen waar jij uithangt en met de technologie van de ze tijd bij de gemeenetlijke instellingen weten zij gelijk waar jij woon , mits jij ook papieren hebt en als hij niet durft omdat hij illegaal is , dan stuurt hij toch zijn vriendin Hayat , of is zij ook illegaal? Spijkenisse ken ik goed , groot is het niet en Marokkanen kennen elkaar goed , dus als jij naar Spijkenisse gaat , weet jij ook meer . Dat jij hem aan het zoeken bent doe jij niet voor jouw zoontje , want die vraagt echter niet om als zijn vader hem al die tijd niet heeft gezien , of mis jij je zelf je ex vriendje???

tropical_hanane
29-11-04, 12:37
:confused: Jammer dat je niet terug antwoord .

Rbatia 74
30-11-04, 21:32
1,5 wk geleden ben ik van een gezonde zoontje bevallen. De bevalling was zwaar en het heeft even geduurd voordat ik volledig was hersteld. Vandaar mijn late reactie. Ik vind het dus heel belangrijk dat mijn zoon weet wie zijn vader is en dat ze contact blijven houden ondanks dat hij een andere vriendin heeft.

Rbatia 74
30-11-04, 21:34
Geplaatst door tropical_hanane
:confused: Jammer dat je niet terug antwoord .

bedankt voor je reactie en steun...

khalid12345678
04-12-04, 16:38
slmw wrmtl
zuster geef het nie op, bid salaat istigarat en als je hart zuiver is,geloof me allah zal je antwoorden,ik las ook de reacties ze zijn keihard maar trek er niks van aan en insha allah zal de vader hopelijk terug keren bij zijn kind,zo niet insha allah,er zijn genoeg mannen die het kind gelukkig willen maken en kunnen insha allah met allahs hulp.
heb er vertrouwen in en geef het zoeken niet op. en je weet maar nooit waar alger zit,missch. is het nie voor niks dat het zo is gelopen.
kortom heb er vertrouwen in en pas op je zelf en het kind.

wsl wrmtl wbrkt

Rbatia 74
06-12-04, 22:13
Salam Khalid,

Bedankt voor je positieve reactie en het maakt me zeer gelukkig te weten dat er nog mensen zoals jij bestaan. Allah ma3ak en tawakaltoe 3ala Allah.

faatje34
16-12-04, 19:25
he hallo

jammer dat ik je niet kan helpen maar ik wou je toch nog veel sterkte wensen en let niet op de asociale reacties die je krijgt.
de mensen die zo op je reageren geloven toch niet of zouden de koran maar eens eerst moeten gaan lezen voor dat ze met hun oordeel komen. succes verder

Rbatia 74
19-12-04, 23:02
Lieve Faatje,

Bedankt voor je steun en reactie. Je bent een schat. Mwah...

zozo
20-12-04, 15:27
Meid,

Als ik jou verhaal lees , is dit best heel erg. Ik ken je situatie niet, maar als hij een ander vriendin heeft en jou heeft laten vallen. Zou ik maar verder gaan met je leven. Dit is hard, maar je zoon wordt ooit groot en zal zelf achter komen wat zijn vader hem en jou heeft aangedaan.
Het heeft geen zin om hem te zoeken, tenzij hij niet weet dat jij zwanger was? ofwel?

succes meid

Rbatia 74
20-12-04, 16:51
hij weet dat ik zwanger ben en zijn vriendin ook, maar toch gaan ze trouwen. Ik ben ondertussen bevallen en gewoon met mij leven doorgegaan. Het gaat heel goed met ons en de kleine groeit goed. Hij krijgt zo veel liefde van mijn familie en vrienden. Ik heb er geen moment spijt van dat ik hem heb gehouden en als ik opnieuw zou mogen kiezen, zou ik hetzelfde besluiten.

zozo
22-12-04, 12:22
Beste Rbatia,

Dit is inderdaad een nare situatie voor je. Het is niet makkelijk een kind opvoeden zonder zijn vader. Maar 1 ding moet je zeker doen (dat heeft ook bij mij geholpen) ga bidden en allah smeken voor hulp. En je zult zien dat het gaat helpen. Fouten maken, dat doet iedereen. Geef het niet op zou ik zeggen. Maar denk er niet teveel aan, anders krijgt jij het alleen maar moeilijker. Probeer van je kind te genieten en aan jezelf denken.

Incha'allah alles komt toch uiteindelijk goed. Het duurt misschien lang, maar zeker niet opgeven. Blijf zoeken!! later zal je zoon over zijn vader vragen. Dan heb jij tenminste je best gedaan.

succes

zozo
22-12-04, 12:29
ik dacht dat ik geen reactie heb gestuurd. Sorry voor de 2de reactie.

Maar antwoord op de eerste reactie. Ik vind het heel erg voor je dat hij gaat trouwen met iemand anders en hij weet dat je een kind hebt. Het is vreselijk voor jou en je familie. Mijn probleem lijkt er een beetje op, maar ik heb mijn best gedaan en uiteindelijk ben ik met die gene getrouwd. We hebben ook een zoon.

1 ding rbatia: hij zal gestraft worden en wie zegt dat zijn huwelijk perfect gaat worden en hij heeft iemand verlaten met een kind.

Ooit zal hij er zeker spijt van krijgen wat hij jou heeft aangedaan en zijn eigen zoon.

Geniet van elkaar en succes

Rbatia 74
22-12-04, 20:40
Je hebt absoluut gelijk zozo. Ik geef niet op en ik bid al. Wat dat betreft hoop ik op de goede weg te zijn. Ik ben ook heel positief ingesteld en voel me niet in de steek gelaten of zo. Ik reken op Allah en heb alle vertrouwen in zijn plannen. Het enige wat ik van Allah vraag, is mij mijn fouten te vergeven. Verder vraag ik niets omdat ik zijn plannen vertrouw. Ik ben blij voor jou dat je uiteindelijk bent getrouwd met de vader van je zoon. Ik hoop dat het voor mij ook op een dag zal uitkomen en wie weet wat de toekomst ons brengt.

AdamX
22-12-04, 20:49
jammer dat sommige mensen hun veran twoordelijkheid niet nemen :(

ik wens je veel succes :vierkant:

Rbatia 74
22-12-04, 20:51
Dank je wel Adam en ik wil van deze gelegenheid gebruik maken iedereen te bedanken die mij steunt.

YeM007
04-01-05, 23:21
geen papieren
en een golf 1V raar

nesreen
13-01-05, 13:39
salaam
ik voel heel erg met je mee maar deze man weet niet wat hij zal missen
ik hoop dat je nog heel gelukkig word. en heb dan tegenkomt en dan zal hij spijt krijgen er komt nog een dag dat hij smekend naar je toekomt
om hem te nemen moge allah je bijstaan bij deze moeilijke situatsie
en mag hij al je wensen vervullen succes meid

Rbatia 74
13-01-05, 16:04
salam nesreen,

bedankt voor je reactie en voor je steun. Inshallah zal Allah alles goedmaken of niet. Het is aan Allah. Misschien leuk om te weten: morgen ga ik voor 3 weken naar Marokko. We gaan ook de familie van de vader van mijn zoontje opzoeken. Ze weten van niets. Ze kennen mij al en ik hoop dat ze mij en mijn zoontje met open armen zullen ontvangen. Hopelijk keuren zij zijn gedrag niet goed. Ik ga er van uit van niet. Ik vind het heel spannend allemaal en yakoun khir inshallah.

nesreen
17-01-05, 08:59
het zal je denk ik goed doen om even naar de familie van de vader van je kind te gaan meschien kom je daar te weten waar hij is moge allah (swt) je altijd bij staan en de engelen over je zoontje waken

zozo
17-01-05, 10:02
Hoi Hoi,

Ga je gezellig 3 weken op vakantie. Wollah laat je niet wijs maken door zijn familie en vertel ze: dat als hij een man was en zijn verantwoordelijkheid kent dan had hij jou dit niet aangedaan en zijn zoon. 'Dit zoon' is jullie deel en als jullie deze engel een goed leven willen geven, dan zullen jullie mij moeten helpen met het zoeken van van zijn vader. Dit levert niet alleen AZAR, maar jullie maken deze SABIA= (klein kind) erg gelukkig. En moge Allah ons allen vergeven incha allah.

Thala fi rasek en geniet van je vakantie en probeer de ware te zoeken.
Wollah er zijn genoeg mannen die jou gelukkig willen maken.
Denk niet: hij komt uit marokko en ik uit nederland, want papieren
brengt ons niet naar de paradijs. Incha'allah je zult in die 3 weken de ware vinden en laat je verleden achter. :koppel:

Tot gauw en ik wil heel graag horen hoe het allemaal afgelopen is.
Het is alsof wij nu ook met jou mee leven, alleen we kunnen niets doen.
Maar hoe meer mensen je achter staan, Dan zal ALLAH jou ook helpen.

Zozo

MissCousCous
31-01-05, 13:11
Ik weet dat je nu in marokko zit.. maar ik las nu pas je gebeurtenis.. meid ik vindt het echt rot voor je en hoop dat je in marokko aan het genieten ben van je vakantie en je kleintje.. meid ik hoop dat je alles een beetje achter je rug laat en lekker gaat ontspannen want te veel aan je problemen denken is zeker niet genoeg..
de vader van je kind heeft weer een beeld gegeven van hoe negatief hij wel niet kan zijn.. maar meid spijt gaat ie zeker krijgen
ik kan je eigenlijk niet echt helpen maar ik sta altijd voor je klaar als je je hart wilt luchten of hulp nodig hebt want ook al weet ik dat ik het moeilijk is om zo een probleem op te lossen zou ik je met heel mijn hart willen helpen..
Insha allah komt alles goed..en Moge allah al jou zondes vergeven en over je kindje waken..
Asmae

Rbatia 74
09-02-05, 22:00
Salam allemaal,

Ik vind het geweldig hoe iedereen met me meeleeft en zijn/haar medeleven uit. Het geeft me net dat ene stukje hoop om nog te hopen.

Afgelopen vrijdag ben ik teruggekomen uit Marokko. Het was een zeer stressvolle reis. Het lijkt net of iedereen overspannen is in Rabat. Het is daar nog drukker dan Amsterdam. Niet te geloven...

In Marokko heb ik tegen de rest van de familie moeten liegen. Ik kan natuurlijk niet vertellen dat ik ongetrouwd een zoontje heb gekregen. Ik heb ze verteld dat ik alsnog met mijn ex-verloofde ben getrouwd en dat zijn verblijfsdocument nog niet gereed is. Vandaar dat hij niet met mij heeft kunnen reizen. Hij heeft me wel gevraagd zijn familie in El Hoceima op te zoeken om de kleine te laten zien.

Mijn moeder en ik hebben een auto gehuurd en zijn met de kleine vanuit Rabat richting Beni Bou3iyach gaan rijden (een dorp vlakbij el hoceima waar de vader van mijn zoontje vandaan komt). Daar aangekomen was iedereen blij mij weer te zien. Het was alweer 6 jaar geleden dat ze mij hadden gezien. We werden met open armen ontvangen terwijl mijn ex had gezegd, om mijn bang te maken, dat ze mij weg zullen sturen. Ze konden niet geloven dat ik voor hun deur stond en nog altijd aan ze dacht. Ik werd door al zijn zussen en moeder gekust en omhelst. Iedereen was in de veronderstelling dat ik ondertussen met een andere man was getrouwd en dat ik met mijn kleintje kwam pronken. Wel vonden ze het vreemd dat het kind veel weg had van hun. Zo zie je maar weer. De kleine lijkt echt heel veel op zijn vader. Er is geen ontkennen aan.

Zijn familie vond het vreselijk te horen wat hij mij heeft aangedaan. Volgens hen moest hij zijn verplichting nakomen. Zijn moeder gaf aan met hem te zullen praten. Zijn familie heeft hem vanaf zijn 14e niet meer gezien. Hij verblijft al 15 jaar zonder verblijfsdocumenten in Nederland. Zijn moeder gaf aan dat, als ze vlakbij hem was, er alles aan zou doen deze fout recht te zetten. Helaas is er veel onmacht. Er bestaat veel kans dat hij zijn familie niet meer belt om van het gezeik af te zijn.

We zijn 2 dagen in El Hoceima verbleven. Net voordat wij vertrokken had hij gebeld. Zijn familie heeft niet eens zijn nr omdat hij zo vaak van nr verwisseld. Zijn moeder vroeg of hij een kind had. Hij heeft het ontkent. Vervolgens meldde zijn moeder hem dat zijn kind eerder zijn familie is komen opzoeken dan hij. En ze heeft hem duidelijk gemaakt dat het absoluut zijn kind is en dat hij zijn verplichting moet nakomen. Hij heeft met ja geantwoord. Vervolgens vroeg hij mij aan de lijn en vroeg wat ik daar deed. Ik heb hem verteld dat ik op bezoek was samen met mijn moeder en zijn zoon. Hij vroeg wanneer wij in Nederland zouden zijn en zou mijn moeder bellen om het e.e.a. af te spreken.

Pfffffffff. Je kan je wel voorstellen dat ik het wachten nu een beetje beu ben. Ik ben vrijdag teruggekomen. Het is alweer woensdag en nog steeds geen reactie.. Ik ben benieuwd hoe het allemaal zal aflopen.

Misschien ook leuk om te weten. Sinds de dag dat ik naar Marokko ben gegaan, draag ik el hijab. Die doe ik nooit meer af omdat ik dit voor mezelf doe en voor Allah swt. Ik hoop dat Allah mij al mijn zonden vergeeft en dat alles weer op zijn pootjes terecht komt. Mocht het niet zo zijn, dan kan ik alleen maar accepteren wat Allah wil. Tawakkaltou 3ala Allah… wa salam alaikoum.

AdamX
09-02-05, 22:06
salaam Rbatia welkom terug in nederland en ben echt blij dat zijn familie jou goed hebben behandelt, het ligt dus aan hem zelf terwijl meestal aan de ouders ligt, rare wereld.

jou verloofde heeft een goed egesprek nodig, ken ej niemand van zn familie hier? hij is illigaal ook nog, hij mag blij zijn dat je met hem wilt trouwen , jammer dat ie zn verantwoordelijkheid niet wil nemen, en vooral jammer voor dat lieve kind. maar geef de hoop niet op en doe het voor de kleine, insha Allah zal hij uiteindelijk terug keren op het goed pad en weer samen gelukkig leven met jou en je kindje.

Rbatia 74
10-02-05, 14:20
Er is wel iemand die een goed gesprek met hem kan voeren. zijn moeder wacht ff af om te zien wat voor actie hij onderneent. Gebeurt er niets, dan stuurt ze vanuit Frankrijk zijn oudste broer en zijn vrouw om met hem te praten. Inshllah yakoun khir. Ik houd jullie op de hoogte.

zozo
14-02-05, 09:01
El hamdoela dat zijn familie jou goed hebben ontvangen en niet de deur voor je gezicht dicht hebben gedaan. Hamdoela deze mensen zijn beschaafd mensen. Ik ben blij voor je dat je een eind bent gekomen.
Alleen ik heb wel een beetje verdriet voor je moeder die ook met je mee is gegaan. Zij lijden meer pijn dan jij. Echt diep in haar hart zal ze je gelukkig willen zien. al die moeite en met z'n drie in een auto naar hoceima? beetje gevaarlijk, maar Allah heeft jullie alle drie beschremt.

Goed dat je hijab draagt. Allah vergeeft ieder die de goede pad volgt.

Nu hij weet dat je naar zijn familie bent gegaan, zal hij incha'allah terug trekken en denk ik incha'allah een oplossing gaat zoeken. En ik hoop dat ie zijn vriendin verlaat voor zijn kind. Maar afwachten kan je incha'allah iets opbrengen. Duurt dit langer dan een maand WEER ACTIE ONDERNEMEN. Je doet dit voor je zoon en hij zal je dankbaar zijn.

Masalaam

Chaf!ka
09-03-05, 19:56
Ik wens je veel sterkte en hoop dat het goed komt incha Allah.

Macha Allah dat je hijaab draagt. Goedzo!!

hou ons op de hoogte lieve zuster :)

Rbatia 74
09-03-05, 21:08
Het is nu alweer meer dan een maand geleden dat ik hem gesproken heb. De laatste keer dat ik hem sprak, was ik bij zijn familie in El Hoceima. Hij had beloofd te bellen zodra mijn moeder en ik in Nederland zouden zijn. Tot op heden heb ik helaas niets van hem vernomen. Wat een looser..! Sinds die dag heeft hij zijn familie ook niet meer gebeld. Ik heb meer contact met zijn familie dan hij zelf. Wat een wereld. Het lijkt erop of Allah niet wil dat wij bij elkaar komen. Ik voel me niet slecht of ongelukkig. Sinds ik El Hijab draag ben ik alleen maar gelukkiger. Het moederschap is zwaar, maar dat ook went. Ja, alles went behalve een vent. Haha... geintje mannen. Anyway, het komt goed of niet! Ik zie wel wat er op mijn pad komt en leg al mijn vertrouwen in Allah. A salaamou 3laykoum.

miss piggy
11-03-05, 22:47
Goeieavond Rbatia,

Ik lees net jou hartverscheurende levensverhaal!
Wat moet jij een rottijd achter de rug hebben gehad, alleen zwanger...geen steun van je partner...tbarkallah halik dat je het geduld nog kan opbrengen om hem op te zoeken...ergens begrijp ik je wel JIJ denkt in het belang van je zoontje...wat ik van zijn vader absoluut niet kan zeggen... :fplet:

Weet je als ik jou was zou ik mijn leven weer oppakken zoals je zelf al aangaf misschien wil allah tahala wel niet dat jullie bij elkaar komen...
misschien is het beter voor je als je er een punt achter zet...je hebt je best gedaan.
Als je zoontje wat ouder is kan hij altijd nog opzoek gaan...maar ik verwact dat dat ter zijne tijd niet meer nodig is...zijn vader zal hem dan allang opgezocht hebben.

Ga lekker verder met je leven en geniet van je zoontje...ze groeien al zo hard!

En ik hoop dat je een lieve zorgzame man tegen zult komen die jou respecteert en niet te vergeten dat hij van je zoontje zal houden alsof het zijn eigen zoon is..immers de vrouw (jij dus) die hij dan wil huwen is een deel van hem.

Meid kop op en ga met opgeheven hoofd verder ;)

criminar
17-03-05, 01:36
15 jaar zonder papieren :verward: zo'n don-juan zal het weer ook niet geweest zijn .

En wat jou situatie betreft,get a life! jij bent niet de enige moeder op de wereld die haar zoon alleen moet opvoeden.

nesreen
17-03-05, 09:03
salaam rabatia

het was vast heel moeilijk voor jouw om naar zijn familie te gaan
maar allah swt heeft je de kracht gegeven . om het toch te doen
allah swt doet niks zonder reden meschien heb je het op dit moment heel moeilijk en gaan der momenten komen waar in je het heel goed zal hebben .je moet gewoon geduld hebben .ik hoop dat je nog van je vakantie hebt kunnen genieten .en hoe oud is je zoontje inmiddels
en tabarkla dat je een hajab draagt want het is echt iets moois want ik draag em zelf ook al een jaar en ik kan niet meer zonder P.S hou ons op de hoogte hoe het veder gaat wa salam walikom

Rbatia 74
19-03-05, 19:45
Als ik eerlijk mag zijn, heb ik er geen enkele moeite mee mijn zoontje alleen op te voeden. Het gaat enorm goed met ons. Ik werk 4 dagen in de week en sport min. 3x in de week. Verder doe ik uiteraard mijn huishouden en boodschappen. Ik heb het enorm druk, maar dat vind ik niet erg. Het is niet zwaar of zo. En hoe ik mij voel. Allah swt heeft zoveel liefde en geluk in hart gestopt dat ik geen enkel moment verdriet heb om de vader van mijn zoon. Ik heb meer medelijden met de vader van mijn zoon. Als straks de tijd rijp is, zal hij er spijt van hebben dat hij zijn zoon niet heeft kunnen zien opgroeien. Want hij groeit zo hard. Hij is nu 4 maanden en lijkt veel ouder. Hij begint nu luid te lachen en dat is zo schattig. Maar ja, we zien het allemaal wel en Allah is de alwetende.

Salam

ena
05-05-05, 22:44
Hey Rbatia,
Wat aangrijpend jouw verhaal. Mijn advies is: ga door met je leven samen met je lieve zoon. Hij zal InshaAllah opgroeien en een wereldvent worden waar zijn vader nog tegenop zal kijken en jij zal op je borst kloppen, omdat jij dat van je zoon hebt gemaakt.
Die Mhemmed is het niet waard om gezocht te worden door jou. Kap ermee!!!! Als jouw zoon straks vragen gaat stellen, vertel je hem wat voor inspanningen jij al hebt gedaan om zijn vader op te sporen. Verder, hou de eer aan jezelf. Geniet van je mannetje en vertrouw op Allah (swt)
Liefs