PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Koning Marokko moet zich uitspreken over Van Gogh'



NIS
07-11-04, 12:35
De Nederlandse regering moet contact zoeken met de Marokkaanse overheid inzake de moord op Theo van Gogh. Dat stelde eurocommissaris Frits Bolkestein zondag in het televisieprogramma Buitenhof. Volgens Bolkestein moet koning Mohammed VI van Marokko zich uitspreken over de moord op Van Gogh. Bolkestein: "Hij moet duidelijk maken dat Marokko geen exporteur van moordenaars ambieert te zijn".


Volgens Bolkestein is de aanslag op Van Gogh een gevolg van onbehagen in de islamitische wereld. "Ooit was de islam een leidende cultuur. Zij vragen zich nu af: 'Waarom zijn wij dat niet nog steeds?' Godsdienstig fanatisme is een wanhoopspoging van een cultuur die steeds meer is gaan achterlopen."

Frits Bolkestein wierp zich in de jaren negentig op als een van de eerste criticasters van de multiculturele samenleving.

taouanza
07-11-04, 12:39
Het is toch te ziek voor woorden.
Marokkaanse paspoort weg maar Marokkaanse koning op de knieen.

Kan het arroganter?

Nee hoor de Marokkaanse gemeenschap zit echt niet in de beklaagdenbankje als zelfs de Marokkaanse koning op zijn knieen moet.


Het is een geboren getogen Amsterdammer, deal with it!

NIS
07-11-04, 12:40
Geplaatst door taouanza
Het is toch te ziek voor woorden.
Marokkaanse paspoort weg maar Marokkaanse koning op de knieen.

Kan het arroganter?

Nee hoor de Marokkaanse gemeenschap zit echt niet in de beklaagdenbankje als zelfs de Marokkaanse koning op zijn knieen moet.


Het is een geboren getogen Amsterdammer, deal with it!
:duim:

Rode Smurf
07-11-04, 12:42
Geplaatst door taouanza
Het is een geboren getogen Amsterdammer, deal with it!

Alsof zijn Marokkaanse achtergrond er niet toe doet. Theo heeft over joden ook de meest verschrikkelijke dingen gezegd. Toch was ik, en velen met mij nooit bang dat hij door een jood vermoord zou worden.

Joesoef
07-11-04, 12:47
:tik:

Echt te gestoord voor woorden.



Ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen. Dit zijn reactionaire gedachten voor dat programma van Harry Mensch op RTL.

Wizdom
07-11-04, 12:49
Geplaatst door NIS
De Nederlandse regering moet contact zoeken met de Marokkaanse overheid inzake de moord op Theo van Gogh. Dat stelde eurocommissaris Frits Bolkestein zondag in het televisieprogramma Buitenhof. Volgens Bolkestein moet koning Mohammed VI van Marokko zich uitspreken over de moord op Van Gogh. Bolkestein: "Hij moet duidelijk maken dat Marokko geen exporteur van moordenaars ambieert te zijn".


Volgens Bolkestein is de aanslag op Van Gogh een gevolg van onbehagen in de islamitische wereld. "Ooit was de islam een leidende cultuur. Zij vragen zich nu af: 'Waarom zijn wij dat niet nog steeds?' Godsdienstig fanatisme is een wanhoopspoging van een cultuur die steeds meer is gaan achterlopen."

Frits Bolkestein wierp zich in de jaren negentig op als een van de eerste criticasters van de multiculturele samenleving.

Als ie maar niet gaat vragen wat ie van de film submission vond... en hoe Bolkestein met het export van die terreur de problemen wil oplossen...

Julien
07-11-04, 12:52
Geplaatst door taouanza
Het is toch te ziek voor woorden.
Marokkaanse paspoort weg maar Marokkaanse koning op de knieen.

Kan het arroganter?

Nee hoor de Marokkaanse gemeenschap zit echt niet in de beklaagdenbankje als zelfs de Marokkaanse koning op zijn knieen moet.


Het is een geboren getogen Amsterdammer, deal with it!

maar hij heeft toch ook de Marokkaanse nationaliteit?

taouanza
07-11-04, 12:53
Geplaatst door Rode Smurf
Alsof zijn Marokkaanse achtergrond er niet toe doet. Theo heeft over joden ook de meest verschrikkelijke dingen gezegd. Toch was ik, en velen met mij nooit bang dat hij door een jood vermoord zou worden.

Dus jij vind dat de Marokkaanse koning zijn excuses moet aanbieden.
Moet hij dan niet voor zijn medeplichtigheid zoals de rest van de Marokkanen niet de cel in? Dat is toch ook strafbaar?

_h4T3D_sE7eN
07-11-04, 12:54
Mohammed VI: "Theo wie?? :confused:


Andy v/d Meyde: "Zie je nou wel, hij kent hem ook al niet". :kwaad:

Rode Smurf
07-11-04, 12:54
Geplaatst door taouanza
Dus jij vind dat de Marokkaanse koning zijn excuses moet aanbieden.
Moet hij dan niet voor zijn medeplichtigheid zoals de rest van de Marokkanen niet de cel in? Dat is toch ook strafbaar?

Nee, dat vind ik ook een beetje onzinnig.

taouanza
07-11-04, 12:55
Geplaatst door Julien
maar hij heeft toch ook de Marokkaanse nationaliteit?

Kun je niet doen alsof het een profvoetballer is?
Dan feliciteer je toch ook niet de koning want dat is dan een Nederlander?
Dit is gewoon discriminatie zo zeg je er zijn geen goeie Marokkanen want dat zijn dan onze jongens.

En jij vind het normaal dat ze M6 erbij halen?
Dus jij geeft de alle Marokkanen de schuld?

BiL@L
07-11-04, 12:56
Geplaatst door Wizdom
Als ie maar niet gaat vragen wat ie van de film submission vond... en hoe Bolkestein met het export van die terreur de problemen wil oplossen...
Doordacht.

Julien
07-11-04, 12:59
Geplaatst door taouanza
Kun je niet doen alsof het een profvoetballer is?
Dan feliciteer je toch ook niet de koning want dat is dan een Nederlander?
Dit is gewoon discriminatie zo zeg je er zijn geen goeie Marokkanen want dat zijn dan onze jongens.

En jij vind het normaal dat ze M6 erbij halen?
Dus jij geeft de alle Marokkanen de schuld?

aangezien het ook om een Marokkaanse burger gaat, kun je best de Marokkaanse regering aanspreken lijkt me.

maar of dat zin heeft, is een ander verhaal. ik vind het een beetje een onzinnige oplossing, je kan beter het moslimextremisme in Nederland aanpakken. Mohammed B. was geboren in nederland, sprak thuis nederlands (dat zeggen ze althans) en was geintegreerd. Toch is hij geradicaliseerd.

Ik geef trouwens niet alle Marokkanen de schuld, waar lees je dat eigenlijk? Ik geef wel de schuld aan een groep extreem-islamitische mensen..

taouanza
07-11-04, 13:05
Geplaatst door Julien
aangezien het ook om een Marokkaanse burger gaat, kun je best de Marokkaanse regering aanspreken lijkt me.

maar of dat zin heeft, is een ander verhaal. ik vind het een beetje een onzinnige oplossing, je kan beter het moslimextremisme in Nederland aanpakken. Mohammed B. was geboren in nederland, sprak thuis nederlands (dat zeggen ze althans) en was geintegreerd. Toch is hij geradicaliseerd.

Ik geef trouwens niet alle Marokkanen de schuld, waar lees je dat eigenlijk? Ik geef wel de schuld aan een groep extreem-islamitische mensen..

Goh waar lees ik dat zeg?:moe:


aangezien het ook om een Marokkaanse burger gaat, kun je best de Marokkaanse regering aanspreken lijkt me.

Tinkerbell
07-11-04, 13:08
Geplaatst door taouanza
Dus jij vind dat de Marokkaanse koning zijn excuses moet aanbieden.
Moet hij dan niet voor zijn medeplichtigheid zoals de rest van de Marokkanen niet de cel in? Dat is toch ook strafbaar?

Sike!

Tinkerbell
07-11-04, 13:09
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Mohammed VI: "Theo wie?? :confused:


Andy v/d Meyde: "Zie je nou wel, hij kent hem ook al niet". :kwaad:



:hihi:

nard
07-11-04, 13:10
Geplaatst door taouanza
Het is toch te ziek voor woorden.
Marokkaanse paspoort weg maar Marokkaanse koning op de knieen.

Kan het arroganter?

Nee hoor de Marokkaanse gemeenschap zit echt niet in de beklaagdenbankje als zelfs de Marokkaanse koning op zijn knieen moet.


Het is een geboren getogen Amsterdammer, deal with it!

Een geboren en getogen Amsterdammer uit West of Geuzenveld (of Rotterdam, Den Haag of Utrecht), waar de wijken en de huizen gesloten bolwerken zijn.
De jongemannen op grote schaal hun bruiden naar hier hebben gehaald en nu met pubers zitten waar ze de controle over kwijt zijn. Onderzoeksjournalisten en overheidsbeambten komen de wijk moeilijk en de huizen nauwelijks in. De vrouwen spreken nu, na 10 tot 20 jaar nauwelijks Nederlands en komen de huizen niet uit. De gezinnen zijn bijzonder geisoleerd. De zomervakanties van velen van de jonge jongens wordt in Amsterdam Oost ingevuld door middel van Arabische en koran-bijles.

En het gaat hier niet om kleine aantallen. 10 a 20% van de moslimpopulatie heeft radicale opvattingen over de westerse maatschappij, 10 duizenden gezinnen zijn radicaal van opvattingen, onvoldoende tot niet geintegreerd, kennen een hoge werkeloosheid en zijn de grip op hun veelal veel radicalere kinderen (vooral zoons) kwijt. Dit is een groep waarbinnen radicale imams vrij spel hebben.
Dit is het milieu dat Samir A.'s en Mohammed B.'s efficiënt opkweekt.

En de rest van de Marokkaanse en moslimgemeenschap neemt onvoldoende afstand van dit proces, ruim onvoldoende. Op een enkele uitzondering na (mevrouw Arib, mijnheer Aboutaleb en verschillende individuele Marokkaanse burgers)
Slechts incidenteel via een paar belangenverenigingen en -stichtingen de moord op Van Gogh veroordelen (zonder enige inbedding in een bredere algemeen afwijzende houding tav van bovenstaande ontwikkeling) schept écht geen geloofwaardigheid onder de rest van de Nederlanders.

En dat noem jij geboren en getogen Amsterdammer.
Prima, we will deal with it. We are forced to.

Wizdom
07-11-04, 13:12
Laat die "Wie" maar voor wat ie is want "Gogh en Magog" zijn nou geen positieve kenmerken voor een Moslim...

mulan
07-11-04, 13:25
Ja hij is het product van Nederland ja.....de waarheid is hard.Dit had 5 jaar geleden nooit plaats hebben kunnen vinden wat dus betekent dat er wel degelijk iets mis is met de ontwikkelingen die plaatsgevonden hebben de afgelopen jaren. Die ontwikkelingen komen van buitenaf maar ook zeker van binnen. Dus hij is het resultaat van indoctrinatie maar ook wel degelijk van een verhard en ongezond klimaat dat in Nederland heerst.

Julien
07-11-04, 13:31
Geplaatst door taouanza
Goh waar lees ik dat zeg?:moe:

wat is er zo gek aan de opmerking "de marokkaanse regering heeft te maken met de marokkaanse burgers".. ik heb het niet over alle Marokkanen, maar over de Marokkaanse regering. En ik geef al helemaal niet de Marokkaanse regering de schuld van deze moord, ik kan het alleen best begrijpen dat Bolkestein een gesprek wil tussen NL en Marokko over de mensen hier in NL die extremistisch zijn én de Marokkaanse nationaliteit hebben!!

Tinkerbell
07-11-04, 13:43
Geplaatst door Julien
wat is er zo gek aan de opmerking "de marokkaanse regering heeft te maken met de marokkaanse burgers".. ik heb het niet over alle Marokkanen, maar over de Marokkaanse regering. En ik geef al helemaal niet de Marokkaanse regering de schuld van deze moord, ik kan het alleen best begrijpen dat Bolkestein een gesprek wil tussen NL en Marokko over de mensen hier in NL die extremistisch zijn én de Marokkaanse nationaliteit hebben!!

Dan moet Frankrijk ook maar haar excuses aanbieden, want was Marokko niet ergens in het verleden een protectoraal van Frankrijk. :oeps:

Imperatrice
07-11-04, 14:12
jezus mensen, iedereen schuift de schuld af op de ander..
En nu zelfs 3000 km verder, ik vind dat dit een "Nederlands" probleem is, en dat het moet worden opgelost in Nederland zelf.
Wat bereik je ermee om de koning daarvoor wakker te maken? laat hem maar lekker door golven in z'n biggie achtertuin.
En als duidelijk wordt gemaakt aan M6 en aan de marokkaanse populatie daar, vinden ze het waarschijnlijk nog "goed" dat Theo van Gogh vermoord is. Maar ja... iets toegeven is moeilijk :rolleyes:

Al Sawt
07-11-04, 15:32
Geplaatst door Rode Smurf
Alsof zijn Marokkaanse achtergrond er niet toe doet. Theo heeft over joden ook de meest verschrikkelijke dingen gezegd. Toch was ik, en velen met mij nooit bang dat hij door een jood vermoord zou worden. Waarom meldt je niet bij: Dat Theo 7 jaar lang aan procuderen was, omdat ie wegens antisemitisme werdt aangeklaagd?

Rode Smurf
07-11-04, 16:03
Geplaatst door Al Sawt
Waarom meldt je niet bij: Dat Theo 7 jaar lang aan procuderen was, omdat ie wegens antisemitisme werdt aangeklaagd?

Euh, dan moet je me eerst even uitleggen waarom dit relevant is.

mucs
07-11-04, 16:54
Geplaatst door NIS
Bolkestein: "Hij moet duidelijk maken dat Marokko geen exporteur van moordenaars ambieert te zijn".
.


:p dikke pech voor bolkestein dat onze moordenaar het produkt is van de nederlandse samenleving.

mucs
07-11-04, 16:57
Geplaatst door nard

En dat noem jij geboren en getogen Amsterdammer.
Prima, we will deal with it. We are forced to.

nard, je kunt draaien wat je wilt maar onze killer is een echte geboren en getogen amsterdammer.
daar valt niks op af te dingen.

mohammed78
07-11-04, 17:15
Geplaatst door NIS
De Nederlandse regering moet contact zoeken met de Marokkaanse overheid inzake de moord op Theo van Gogh. Dat stelde eurocommissaris Frits Bolkestein zondag in het televisieprogramma Buitenhof. Volgens Bolkestein moet koning Mohammed VI van Marokko zich uitspreken over de moord op Van Gogh. Bolkestein: "Hij moet duidelijk maken dat Marokko geen exporteur van moordenaars ambieert te zijn".


Volgens Bolkestein is de aanslag op Van Gogh een gevolg van onbehagen in de islamitische wereld. "Ooit was de islam een leidende cultuur. Zij vragen zich nu af: 'Waarom zijn wij dat niet nog steeds?' Godsdienstig fanatisme is een wanhoopspoging van een cultuur die steeds meer is gaan achterlopen."

Frits Bolkestein wierp zich in de jaren negentig op als een van de eerste criticasters van de multiculturele samenleving.



:haha: :haha: :haha: :haha: ik kan niet stoppen met lachen, sorry maar :haha: :haha: :haha: :haha: dat is de leukste grap ooit :haha: :haha: :haha: :haha:die ga ik :haha: :haha: :haha: :haha: tegen mijn vrienden vertellen :haha:
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: