PDA

Bekijk Volledige Versie : De wereld is mooi....



mulan
07-11-04, 12:46
Wat ben ik blij dat iedereen lekker kan zeggen wat die denkt....in tijden van nood leer je je vrienden kennen wordt toch weleens gezegd.Nou ik heb het mogen weten....... :moe: De tolerantie die in Nederland zogenaamd heerste was een farce.......het is net zoiets als helemaal niets delen met anderen totdat je stinkend bill gates achtig rijk wordt en je loopt te doen alsof je super sociaal bent.

Het vrije woord is overigens alles behalve gestorven....mensen zeggen nu pas wat ze denken.

Max Stirner
07-11-04, 12:50
Geplaatst door mulan
Wat ben ik blij dat iedereen lekker kan zeggen wat die denkt....in tijden van nood leer je je vrienden kennen wordt toch weleens gezegd.Nou ik heb het mogen weten....... :moe: De tolerantie die in Nederland zogenaamd heerste was een farce.......het is net zoiets als helemaal niets delen met anderen totdat je stinkend bill gates achtig rijk wordt en je loopt te doen alsof je super sociaal bent.

Het vrije woord is overigens alles behalve gestorven....mensen zeggen nu pas wat ze denken.

Je generaliseert......net als de autochtonen die je bekritiseert.

mulan
07-11-04, 12:52
Geplaatst door Max Stirner
Je generaliseert......net als de autochtonen die je bekritiseert.

Waar dan?

AdamX
07-11-04, 12:55
laten we de hoop in een goede samenleving met ons autochtone nederlanders niet kwijt raken, i ken genoeg nederlanders die nog steeds tolerant zijn , waarom ook niet!!! allee domme mensen(rechtsextrimisten/moslimsextrimisten) denken daar heel anders over.

Max Stirner
07-11-04, 12:57
Geplaatst door mulan
Waar dan?

`In Nederland`- dat zijn 16 miljoen mensen.

Ik wil als individu niet worden aangesproken op het gedrag van anderen, uit welk `groepje` ze ook afkomstig zijn.

Max Stirner
07-11-04, 13:00
Geplaatst door AdamX
laten we de hoop in een goede samenleving met ons autochtone nederlanders niet kwijt raken, i ken genoeg nederlanders die nog steeds tolerant zijn , waarom ook niet!!! allee domme mensen(rechtsextrimisten/moslimsextrimisten) denken daar heel anders over.

`positive vibration, yéééah.....` :boogie:


:duim:

mulan
07-11-04, 13:00
Geplaatst door AdamX
laten we de hoop in een goede samenleving met ons autochtone nederlanders niet kwijt raken, i ken genoeg nederlanders die nog steeds tolerant zijn , waarom ook niet!!! allee domme mensen(rechtsextrimisten/moslimsextrimisten) denken daar heel anders over.

Duh...ik heb het niet over iedereen....en niet alleen domme mensen zijn extremer gaan denken.Dan hou je jezelf voor de gek.

mulan
07-11-04, 13:01
Geplaatst door Max Stirner
`In Nederland`- dat zijn 16 miljoen mensen.

Ik wil als individu niet worden aangesproken op het gedrag van anderen, uit welk `groepje` ze ook afkomstig zijn.

Ik heb het puur over het klimaat dat er heerst...nergens heb ik gezegd Nederlanders.

Max Stirner
07-11-04, 13:06
Geplaatst door mulan
Ik heb het puur over het klimaat dat er heerst...nergens heb ik gezegd Nederlanders.


OK :)

Mijn tolerantie voor extremistische haatzaaiers heeft de afgelopen week trouwens ook een deukje opgelopen........