PDA

Bekijk Volledige Versie : Het klimaat in Nederland sinds die afschuwelijke daad van 2 november...



ZwYgStErr
07-11-04, 17:20
Weersverwachtingen Vandaag Morgen Overmorgen
Kans op zon (%) 20 40 20
Kans op neerslag (%) 50 30 60
Minimum temperatuur (°C) 3 2 2
Maximum temperatuur (°C) 8 7 9
Windrichting en -kracht zuidoost 2 variabel 2 noord 3

:moe:

Qwertyno
07-11-04, 17:21
:haha:

Couscousje
07-11-04, 17:27
Geplaatst door ZwYgStErr
Weersverwachtingen Vandaag Morgen Overmorgen
Kans op zon (%) 20 40 20
Kans op neerslag (%) 50 30 60
Minimum temperatuur (°C) 3 2 2
Maximum temperatuur (°C) 8 7 9
Windrichting en -kracht zuidoost 2 variabel 2 noord 3

:moe:

:melig:

Cc

ZwYgStErr
07-11-04, 17:30
Geplaatst door Couscousje
:melig:

Cc

Ik zit er weer 'es in, hoor.

:moe:

























:hihi:

Orakel
07-11-04, 17:53
Geplaatst door ZwYgStErr
:moe:

Kopje koffie om je op te beuren?

Tomas
07-11-04, 18:09
Het gaat -zoals ik iedere keer al zeg- al fout op school. Klimaat is de gemiddelde regenval, temperatuur per seizoen over meerdere jaren gecategoriseerd en de temperatuur, neerslag, bewolking van de volgende dag, is weer. Gewoon weer. Niet klimaat. Godomme. Achterlijke cultuur. Steek je hand eens in je eigen boezem.... Of, wacht. Ik bedenk me nu opeens iets... Laat maar. Mag toch niet. Niks mag meer tegenqwoordig. Kutzooi.

~Panthera~
07-11-04, 18:11
Neem ook maar een bak pleur. :D

Orakel
07-11-04, 18:21
Geplaatst door Tomas
Het gaat -zoals ik iedere keer al zeg- al fout op school. Klimaat is de gemiddelde regenval, temperatuur per seizoen over meerdere jaren gecategoriseerd en de temperatuur, neerslag, bewolking van de volgende dag, is weer. Gewoon weer. Niet klimaat. Godomme. Achterlijke cultuur. Steek je hand eens in je eigen boezem.... Of, wacht. Ik bedenk me nu opeens iets... Laat maar. Mag toch niet. Niks mag meer tegenqwoordig. Kutzooi.

:hihi:

Wat was je postcode ook al weer? Maaruh, ik heb het niet zo met briefjes, heb je bezwaar tegen een memorystick?

Tomas
07-11-04, 18:47
Geplaatst door Orakel
:hihi:

Wat was je postcode ook al weer? Maaruh, ik heb het niet zo met briefjes, heb je bezwaar tegen een memorystick?

Ik ben soms wel 's ruimdenkend, dus kom maar op met je sticky.