PDA

Bekijk Volledige Versie : ga toch lekker weg joh!



Knorrie
07-11-04, 20:33
jullie commentaar doet me niets. het is nog een kwestie van tijd, maar die moslim terroristen gaan toch dit land uit. Het liefst zo spoedig mogelijk.

:jumping:

Goodnight
07-11-04, 20:36
Geplaatst door Knorrie
jullie commentaar doet me niets. het is nog een kwestie van tijd, maar die moslim terroristen gaan toch dit land uit. Het liefst zo spoedig mogelijk.

:jumping:

wat leuk we hebben een eigen maroc.nl clown :lol:

bertieboynl
07-11-04, 20:36
Ooow ja, maar daar ben ik het helemaal mee eens! De moslim TERRORISTEN moeten het land uit (net zoals alle andere terroristen). Wat je niet zomaar kan doen is iedereen over 1 kam scheren!!

leeuwinnetje
07-11-04, 20:40
oh knorrie wat ben je toch een zieligerd.. achter je PC de hele dag.. geen leven heb je ouwe.. als ik je zou moeten beschrijven.. dan denk ik aan het volgende...

geen vrienden... erg eenzaam.. geen aandacht van vrouwen, want je ziet er niet uit (dat weet je)... het enige dat je hebt is je PCtje..

voor iemand van 35 durf je heel ' veel' te zeggen achter je PC, heel stoer hoor...

lalanaima
07-11-04, 20:42
Geplaatst door Knorrie
jullie commentaar doet me niets. het is nog een kwestie van tijd, maar die moslim terroristen gaan toch dit land uit. Het liefst zo spoedig mogelijk.

:jumping:



Daaaaar is ie weer!!!!

:gniffel:

Ricardo
07-11-04, 20:48
1 pak halfvolle melk
pindakaas
pond half belegen kaas
1 vruchtensap
pondje tomaten
500 gram maceroni
1 olijfolie



GAAAAAAAP !

:romance:

vgeld
07-11-04, 20:58
Geplaatst door Ricardo
1 pak halfvolle melk
pindakaas
pond half belegen kaas
1 vruchtensap
pondje tomaten
500 gram maceroni
1 olijfolie



GAAAAAAAP !

:romance:

1 olijfolie 1 olijfolie? wat is da? wat de boer nie ken, vreet ie nie !!
Viva Knor (rrie) bedoel ik

Qwertyno
07-11-04, 21:37
Geplaatst door Knorrie
jullie commentaar doet me niets. het is nog een kwestie van tijd, maar die moslim terroristen gaan toch dit land uit. Het liefst zo spoedig mogelijk.

:jumping:

Hij heeft zijn mening genuanceerd.
Eerst was het alle Marokkanen eruit nu is het alle moslim terroristen.
Of ziet hij geen verschil.

Knorrie
08-11-04, 20:21
Daaaaaaaaaaaaaaaag Qwertyno

chliha
08-11-04, 20:25
Geplaatst door Knorrie
Daaaaaaaaaaaaaaaag Qwertyno


Diep diep triest :traan2:

Knorrie
08-11-04, 20:32
Marokkanen: jullie worden beter in de gaten gehouden en terecht!
Morgen wordt theo van gogh gecremeerd! Die 1ste klas goedzak. Jullie moeten beter op jullie fundamentalisjes passen aangezien die jullie geloof onteren!

barneveld
08-11-04, 21:37
Geplaatst door Knorrie
Marokkanen: jullie worden beter in de gaten gehouden en terecht!
Morgen wordt theo van gogh gecremeerd! Die 1ste klas goedzak. Jullie moeten beter op jullie fundamentalisjes passen aangezien die jullie geloof onteren!


ik hoop dat jou verwarming het begeeft en dat jij vannacht in de kou gaat slapen.
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Poesjkin
08-11-04, 21:42
Zeg Knorrie,

Moet ik als christen het land ook uitgezet worden? In dat geval ga ik met de door jou uitgezette Marokkanen mee. Marokko schijnt een mooi land te zijn (en heeft in elk geval een prettig klimaat). Cursusje Aragisch en (T)Amatzigh (goed gespeld zo?) en ik kom er wel (Frans spreek ik al). Ik heb er zin an.

Dus toedeloe en een flinke verkoudheid toegewenst. Dat past wel bij zo'n snotneus als jij.

GeertC
09-11-04, 08:16
Om met veel nederlanders te spreken:

opzouten met de islam fascisten! Terroristen subiet het land uit.

Die 150 lekkere personen in het vliegtuig proppen en linea recta enkele reis naar Rabat.

S@deeQ
09-11-04, 08:23
Geplaatst door GeertC
Om met veel nederlanders te spreken:

opzouten met de islam fascisten! Terroristen subiet het land uit.

Die 150 lekkere personen in het vliegtuig proppen en linea recta enkele reis naar Rabat.

En die nazi honden en facistische kaasdebielen meteen ook met een boot afvoeren naar de noordpool :maf2:

johan402
09-11-04, 09:34
Om een paar rotte appels kapt men nog geen gezonde boom.
Een extremist is een extremist en het maakt geen donder uit of dit nu een moslim extremist, een rechts extremist, een links extremist en ga zo nog maar ff door, is, een extermist is heel simplistisch een kankergezwel voor iedere gemeenschap.
Wat men als maatschappij hiermee aanmoet, tja.. daar zijn de meningen over verdeeld. Ik persoonlijk denk dat het land uitzetten net iets te kort door de bocht is. Men verliest al snel het zicht op waar deze mensen zich nu bevinden. Voor hetzelfde geld zitten ze binnen een paar dagen weer lekker in Nederland. Dit is natuurlijk makkelijk op te lossen door een chip te implanteren die de gangen van deze lieden goed in kaart brengt. Maar dan nog, dat is maar een stukje techniek en wellicht vrij simpel om te storen. Maar wat dan? Detinering lijkt mij de enige oplossing om deze individuen zowel uit de maatschappij te onttrekken, als ook zicht houden op hun doen en laten. Het is maar een hersenspinsel...

GeertC
09-11-04, 11:22
Geplaatst door S@deeQ
En die nazi honden en facistische kaasdebielen meteen ook met een boot afvoeren naar de noordpool :maf2:

in je profiel staat: locatie geitenhok

lekker warm daar? - kaarsjes aan?

:aftel:

S@deeQ
09-11-04, 11:27
Geplaatst door GeertC
in je profiel staat: locatie geitenhok

lekker warm daar? - kaarsjes aan?

:aftel:

stinkt minder dan in dat varkens-hok waarin jij je bevindt :p

David
09-11-04, 11:30
Geplaatst door S@deeQ
En die nazi honden en facistische kaasdebielen meteen ook met een boot afvoeren naar de noordpool :maf2:


Geen slecht plan. Wel zielig voor de ijsberen, en daar gaat het toch al niet zo goed mee.

S@deeQ
09-11-04, 11:31
Geplaatst door David
Geen slecht plan. Wel zielig voor de ijsberen, en daar gaat het toch al niet zo goed mee.

:zwaai: niets zielig , die ijsberen hebben genoeg voedsel voor de komende 20 jaar

David
09-11-04, 11:34
Geplaatst door S@deeQ
:zwaai: niets zielig , die ijsberen hebben genoeg voedsel voor de komende 20 jaar



:D
Dat dan weer wel.

S@deeQ
09-11-04, 11:38
Geplaatst door n8melodie
Zelfs ijsberen lusten niet alles :roker:

ijbergen zijn gek op pindakaas :zwaai:

S@deeQ
09-11-04, 11:42
Geplaatst door n8melodie
Maar alleen op de echte, van Calvé. ;)

:tik: dan gaan we ze eerst insmeren met calve en dan pas op de boot zetten

johan402
09-11-04, 12:03
Geplaatst door n8melodie
Ieder rechtgeaarde hollandse fundi eist niet minder dan een goed hollands merk.

Zullen we ze ook de borrelnootjes meegeven?
Nope, geen borrelnootjes.. hoogstens een paar bitterballen.

Poesjkin
09-11-04, 12:41
Nazi's er uit.
Fundamentaliten eruit.

Dit land wordt nog eens een keer leefbaar.

Me_Nightwish
09-11-04, 12:43
Ik vind die Nederlanders (en ja, ben er zelf ook 1) nogal egoïstisch om een ander land terroristen te gunnen.. zo van.. dan zijn ze bij ons weg, probleem opgelost :wow:

Zo werkt dat toch niet?

teleurgestelde groetjes, Reggie (je zou hier maar geboren zijn hihi)

Poesjkin
09-11-04, 12:46
We kunnen ze ook hier laten wegzakken in de modder, dan hebben archeologen over 200 jaar weer wat te graven.

johan402
09-11-04, 12:48
Geplaatst door n8melodie
Nee, da's zonde, die lust ik zelf zo graag.

Oei.. alweer een probleem... als ware borrelnootjes fundamentalist (mja), wordt dit toch echt een dilemma.
Dus al het tuig eruit, daar zijn we het over eens, maar wat geven we ze mee?

Gooi al het extremistische tuig bij elkaar en laat ze het zelf uitvechten. Dit dan bij voorkeur op de noordpool, zodat de winnaar helemaal eenzaam en in de kou, rustig naar zijn (of haar) einde toe kan leven, hoe kort dit lange moment dan ook moge duren.

Bahjouia25
09-11-04, 12:58
Geplaatst door Knorrie
jullie commentaar doet me niets. het is nog een kwestie van tijd, maar die moslim terroristen gaan toch dit land uit. Het liefst zo spoedig mogelijk.

:jumping:

en we gaan nog niet naar huis nog lange niet nog lange niet :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole:

ps. mensen zoals jij met kortzichtige en best wel domme
uitlatingen hebben wel humor haahah