PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat doet het korps Amsterdam-Amstelland hier?



vgeld
07-11-04, 22:28
Wat doet het korps Amsterdam-Amstelland hier? . Prikkers op dit forum staan in de media bekend als "deug niet". Wat doet het korps Amsterdam-Amstelland met haar logo hier?

Orakel
07-11-04, 22:31
Geplaatst door vgeld
Wat doet het korps Amsterdam-Amstelland hier? . Prikkers op dit forum staan in de media bekend als "deug niet". Wat doet het korps Amsterdam-Amstelland met haar logo hier?

Ze zoeken infiltranten. Als selecticriteium geldt dat je de volgende zinnen met Marokkaans accent moet kunnen uitspreken:

Wollah, ksweerut ik wist ik niet.

en

Wat? Wat kijk jij wat?

Zwarte Schaap
07-11-04, 22:37
Volgens mareucos was het al maanden eerder gepland.

Wel vreemd dat de loverboysbanner het niet langer als 2 weken heeft uitgehouden.

vgeld
07-11-04, 22:40
Geplaatst door Orakel
Ze zoeken infiltranten. Als selecticriteium geldt dat je de volgende zinnen met Marokkaans accent moet kunnen uitspreken:

Wollah, ksweerut ik wist ik niet.

en

Wat? Wat kijk jij wat?
Ik voldoe niet aan de criteria !
Overigens ! wanneer ik "de door jou als functie eisen" aangemerkt in een tram/bus hoor dan stap ik gewoon uit en wacht op de volgende tram/bus.
Het is me tot nu toe steeds gelukt om maar een keer uit te stappen.

rja2
07-11-04, 22:45
Geplaatst door vgeld
Wat doet het korps Amsterdam-Amstelland hier? . Prikkers op dit forum staan in de media bekend als "deug niet". Wat doet het korps Amsterdam-Amstelland met haar logo hier?
Ze willen meer allochtone dienders.

Volgens mij, onder invloed van deze advertentie heeft maroc hard opgetreden tegen extremistische uitspraken bij de dood van Theo van Gogh, zodat ze nog acceptabel zijn voor de adverteerders.
.

Maar het mag gezegd worden dat de moderatoren team goed werk heeft geleverd in de stormachtige tijd na de dood van Theo van Gogh, hiervoor hulde
:lole:

Orakel
07-11-04, 22:46
Geplaatst door vgeld
Ik voldoe niet aan de criteria !
Overigens ! wanneer ik "de door jou als functie eisen" aangemerkt in een tram/bus hoor dan stap ik gewoon uit en wacht op de volgende tram/bus.
Het is me tot nu toe steeds gelukt om maar een keer uit te stappen.

Meer oefenen gozer, want het levert tegenwoordig een boel voordelen op om Marokkaan te zijn.
Plek genoeg in de trein en bus, bij de kassa lossen de rijen op als ijs op een heet lichaam en je kan bij het afrekenen gewoon zeggen dat je te weinig geld bij je hebt. Wordt je direct vergeven: "joh betaal je toch lekker mo....een andere keer, neem maar fijn mee hoor. Slama alaikum".

vgeld
07-11-04, 22:50
Geplaatst door Orakel
Meer oefenen gozer, want het levert tegenwoordig een boel voordelen op om Marokkaan te zijn.
Plek genoeg in de trein en bus, bij de kassa lossen de rijen op als ijs op een heet lichaam en je kan bij het afrekenen gewoon zeggen dat je te weinig geld bij je hebt. Wordt je direct vergeven: "joh betaal je toch lekker mo....een andere keer, neem maar fijn mee hoor. Slama alaikum".
Ik zal mijn best doen en als ik het niet meer zou weten dan zal ik me wenden tot het Orakel: spreek Orakel spreek !

~Panthera~
07-11-04, 23:09
Geplaatst door Orakel
Meer oefenen gozer, want het levert tegenwoordig een boel voordelen op om Marokkaan te zijn.
Plek genoeg in de trein en bus, bij de kassa lossen de rijen op als ijs op een heet lichaam en je kan bij het afrekenen gewoon zeggen dat je te weinig geld bij je hebt. Wordt je direct vergeven: "joh betaal je toch lekker mo....een andere keer, neem maar fijn mee hoor. Slama alaikum".
-----------------


doe morgen een hoofddoek op. :giechel:
neem aan dat het dan ook werkt ?

Pytaghoras
07-11-04, 23:15
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------


doe morgen een hoofddoek op. :giechel:
neem aan dat het dan ook werkt ?

Ben bang dat het niet gaat lukken! Wees voorzichtig. Als moslima loop je gevaar na de dood van Theo. Tot nu toe hebben die mietjes alleen vrouwen met een hoofddoek in elkaar geslagen.

~Panthera~
07-11-04, 23:17
Geplaatst door Pytaghoras
Ben bang dat het niet gaat lukken! Wees voorzichtig. Als moslima loop je gevaar na de dood van Theo. Tot nu toe hebben die mietjes alleen vrouwen met een hoofddoek in elkaar geslagen.
------------------

O ja...... stom van me. :moe: