PDA

Bekijk Volledige Versie : Trouw zal ingezonden brief ook plaatsen.



Couscousje
08-11-04, 10:26
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?threadid=116327

Gaat lekker.

Cc

Mark
08-11-04, 10:28
Betekent dat dat Ephimenco straks van een uitkering moet leven?

S@deeQ
08-11-04, 10:29
Geplaatst door Mark
Betekent dat dat Ephimenco straks van een uitkering moet leven?

:giechel: :giechel:

Zwarte Schaap
08-11-04, 10:33
Geplaatst door Mark
Betekent dat dat Ephimenco straks van een uitkering moet leven?

Liever een Sylvain dan een Hirsi Ali. Sterker nog: Liever een Hirsi Ali dan een platvloerse hypocriete zeikzeug.

Couscousje
08-11-04, 10:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Liever een Sylvain dan een Hirsi Ali. Sterker nog: Liever een Hirsi Ali dan een platvloerse zeikzeug die hypocriet is.

Jaloers dat je je one minute of fame kwijt bent?

:hihi:

Cc

Julien
08-11-04, 10:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Liever een Sylvain dan een Hirsi Ali. Sterker nog: Liever een Hirsi Ali dan een platvloerse zeikzeug die hypocriet is.

bah.en jij gaat huilen als Cc je uitscheldt..ik heb me niet met haar topics bemoeid, maar elke keer als Cc fel wordt, komt dat wel door posts zoals die van jou. ik hoop dat beheer hier rekening mee houdt, want Cc bijt van haar af en krijgt strafpunten, terwijl mensen zoals jij haar provoceren.

Couscousje
08-11-04, 10:38
Ik heb begrepen dat meneer Ephimenco deze tekst hard nodig vond.

:duim:

Beter dan extremistisch geijl van Zwarte Schaap.

Die gast zorgt ervoor dat Maroc.nl keer op keer negatief in het nieuws komt door zijn gemekker.

Cc

Zwarte Schaap
08-11-04, 10:40
Geplaatst door Julien
bah.en jij gaat huilen als Cc je uitscheldt..ik heb me niet met haar topics bemoeid, maar elke keer als Cc fel wordt, komt dat wel door posts zoals die van jou. ik hoop dat beheer hier rekening mee houdt, want Cc bijt van haar af en krijgt strafpunten, terwijl mensen zoals jij haar provoceren.

Rot op met je kattegejank. Waar heb ik gehuild als ''het'' mij uitscheldt? Aub scheer je weg als je dat niet kunt bewijzen.

Couscousje
08-11-04, 10:41
Geplaatst door Julien
bah.en jij gaat huilen als Cc je uitscheldt..ik heb me niet met haar topics bemoeid, maar elke keer als Cc fel wordt, komt dat wel door posts zoals die van jou. ik hoop dat beheer hier rekening mee houdt, want Cc bijt van haar af en krijgt strafpunten, terwijl mensen zoals jij haar provoceren.

Oh, Julien, mijn beste.

Laat hem toch fijn baggeren.

Hij is nu extreem gefrustreerd dat zijn denkbeelden de media niet meer domineren.

De 3e krant al die hem plaatst, Zwarte Schaap. Nou jij weer.

Cc

Zwarte Schaap
08-11-04, 10:44
Sommigen verkopen alles om aandacht/roem te kunnen trekken. Sommigen sterven liever in armoede dan hun waardigheid, trots en eer te verkopen.