PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht Fam Aazzam !!!!

Dina 18
08-11-04, 11:36
Salaam iedereen ,

Ik ben op zoek naar Mohamed, Hafsa , Bilal en Dounia Aazzam.
Nu heten ze waarschijnlijk geen Aazzam meer , Hun moeder is gescheiden van mijn oom en heeft hun familienaam veranderd.
De moeder heeft haar eigen kinderen wijsgemaak dat hun vader overleden is, gewoon om te voorkomen dat ze hun vader zouden opzoeken! Erg toch he,welke moeder doet haar eigen kinderen dit aan!!
Vroeger woonden ze in Roosendaal , maar nu heb ik geen idee. want ik nog wel weet is dat Mohamed rond de 22 moet zijn en Hafsa is ongeveer 20.

ALS IEMAND ZE KENT , REAGEER AUB DAN!!!
Ik hoop dat iemand ze kent, ik wil contact hebben met mijn eigen neven en nichten!!!!!!

:confused:

ImzourenLady
29-11-04, 21:45
hadden zij een surinaamse moeder? ik ken zelf een familie aazzam woonachtig in Tilburg.. ik zal eens wat informeren bij hun, maybe dat ik je verder kan helpen, zo niet meid, dan heeeel veel succes en sterkte verder.. veel liefs..

Dina 18
30-11-04, 14:04
Salaam Imzourenlady

Volgens mij hebben ze geen Surinaamse moeder, maar als je nog iets te horen hebt laat dan maar wat weten!
En Wallah je bent heel erg bedankt dat je hebt gereageerd!!!!

Dikke kus ,
Dina

Meiske1984
18-01-05, 14:16
Hey ik las toevallig dit forum over ene familie Aazzaam. Niet dat ik ze ken ofzo, maar toevallig kwam die naam mij bekend voor omdat ik iemand met die naam in me MSN lijst heb. Misschien dat jij zelf diegene bent in me MSN lijst, ik weet t niet.....allaho a3lam, kijk zelf maar. Hieronder dat adres:
[email protected]

Succes d'r mee!

Ma3a salama,

Ik

omar6004
26-11-08, 00:29
Meschien kan ik je verder helpen.....

Voegtoe: [email protected] :)

Miss_Shikie
26-11-08, 12:42
Meschien kan ik je verder helpen.....

Voegtoe: [email protected] :)

Ik denk dat jij gewoon aan het zeveren bent jonge geef haar geen valse hoop, je hebt gewoon een msn aangemaakt met die naam:maf2: