PDA

Bekijk Volledige Versie : Iek niet begrijp



nard
08-11-04, 13:03
Taouanza, vertel even waar ik over de schreef ben gegaan?

Rode Smurf
08-11-04, 13:12
Geplaatst door nard
Taouanza, vertel even waar ik over de schreef ben gegaan?

Kansloos!

nard
08-11-04, 13:16
Geplaatst door Rode Smurf
Kansloos!

Hoezo?
Ik wil alleen maar weten waar 't probleem zit.

Rode Smurf
08-11-04, 13:21
Geplaatst door nard
Hoezo?
Ik wil alleen maar weten waar 't probleem zit.

Ja, maar dat interesseert Taouanza geen zier. Die geeft niks om het vrij woord.

Dutchguy
08-11-04, 13:24
Geplaatst door nard
Taouanza, vertel even waar ik over de schreef ben gegaan?

De reden voor strafpunten kun je altijd achterhalen door op je profiel te klikken en dan naar waarschuwingen bekijken.

Stouterd.

nard
08-11-04, 13:26
Geplaatst door Dutchguy
De reden voor strafpunten kun je altijd achterhalen door op je profiel te klikken en dan naar waarschuwingen bekijken.

Stouterd.


:nerveus:




dank je wel ........

S@deeQ
08-11-04, 13:30
Geplaatst door nard
Taouanza, vertel even waar ik over de schreef ben gegaan?

:auw2: Klaagmuur is die kant op -----------> [EXIT]

nard
08-11-04, 13:33
:wow:


Taouanza geeft Nard Vandaag billenkoek vanwege "Begrip voor terrorisme"

:lol:



Nard
Vreselijk. Dat er ook hier gekken rondlopen die angst en schade veroorzaken op plaatsen waar kinderen leven en rondlopen. Als je een gemeenschap gek wilt hebben, moet je rond de kinderen gaan lopen spoken.
Hopen dat de politie de dader(s) snel heeft en hard aanpakt. Ook hier geldt zero tolerance.

PS. Die laatste zin stoort mij overigens buitengewoon, vooral omdat het een opmerking van de burgemeester van een van 's lands grootste steden is. Hij zou beter moeten weten.
Ten eerste. De dader verdient de harde aanpak wat mij betreft, zo hard mogelijk. Daar geen onduidelijkheid over. Maar de burgervader zou toch kunnen weten dat er inmiddels in Nederland een deel van de bevolking rondloopt dat de politiek correcte taboes als extreem verstikkend ervaart en zich tot een uitlaatklep dwingt. De machthebbers van dit land hebben jaren uitgemaakt wat wel en niet gezegd mocht worden. Ook nu nog, na de moord op Theo, blijkt het merendeel nog volop te lijden aan deze ziekte. Ten tweede heb ik burgemeester Sakkers of welke andere eerwaarde in de Nederlandse politiek zich nimmer werkelijk druk horen maken over de panden en personen van de mensen die nu dood zijn. Bespeur ik hier een vorm van ongelijkheid in denken en vinden?


Het laat zich raden wie mij heeft aangegeven ....

;)

S@deeQ
08-11-04, 13:37
Geplaatst door nard
:wow:


Taouanza geeft Nard Vandaag billenkoek vanwege "Begrip voor terrorisme"

:lol:



Het laat zich raden wie mij heeft aangegeven ....

;)

:zwaai: walgelijke gristen-terrorist