PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuw Nederland



martinr
08-11-04, 17:18
He hallo, ik ben martin en ben van Nederlandse afkomst. Ik woon in Rotterdam en hou me bezig met grafische vormgeving en andere creatieve zaken.

Ik ben ervan overtuigd dat er een nieuwe tijd gaat aanbreken in Nederland.


RESPECT V.S. RESPECT

1- Ik vind dat alle Nederlanders JUIST NU respect en bgrip moeten tonen naar alle moslims.

2 - Het moment is nu dat we moeten beseffen dat we samen verder moeten in dit land.
En ik weet zeker dat die mix van culturen heel mooi en sterk kan zijn.


3 -Het is de hoogste tijd dat wij inzien dat jullie een onderdeel vormen van ons land, en jullie niet als buitenlanders zien.

4- Jullie voegen veel toe aan onze samenleving
die het land meer kleur geeft.

5 - Ik vind wel dat het extremisme zeer hard!! en effectief moet worden aangepakt.


6 - Nederlanders moeten niet bang zijn van moslims maar hun erkennen en zien als warme persoonlijkheden met een eigen cultuur die belangrijk voor hun is.

7 - Jullie cultuur heeft veel dingen waar wij van kunnen leren maar onze cultuur heeft ook z'n schoonheid, juist die mix maakt het zo bijzonder het wordt tijd dat we dat allemaal zo willen zien.

8 - ik ben heel kwaad om de afschuwlijke moord op Theo. Maar ik vind wel dat hij soms te ver is gegaan. Ik ben geen Moslim en zal ook geen Moslim worden. Maar ik ben me wel bewust van de schoonheid van deze religie en de vrijje keuze van mensen om hier mee te leven.

Alle mensen willen gelukkig zijn en dingen doen waarvan ze groeien. Sommige doen dit met een relegie als inspiratie, zolang dit andere geen beperkingen oplegd en je eigen gevoel niet onderdrukt is dit OK. Maar het moet geen excuus zijn andere mensen pijn te doen of om te forceren. Allah, god of Buda Hebben jou laten leven met een glimlach, en dit zou wel eens een geladen zin kunnen zijn.

9 - vervelende Marokanen. Ik weet dat er vervelende gasten zijn ja zowel marokanen als Nederlanders die zal je overal tegen komen en ik vind dat je er gepast tegen op moet treden.

Maar nogmaals de Marokanen die hier geboren zijn, zijn Nederlanders en horen bij ons met evenveel rechten als plichten.

PFFFFFF sorry dat er erzoveel tekst staat maar ik denk dat Theo niet voor niets is gestorven het moet een golf zijn naar een betere samenleving.

En dat Nederland niet meer is zoals in de jaren 50...... JA HALLO FUCK OFF MAN wij moeten eens met onze tijd meegaan. En beseffen dat er een nieuwe samenleving is onstaan die veel leuker en creatiever is dan vroeger.



NIEUW NEDERLAND

Mark
08-11-04, 17:19
welkom op maroc.nl martin....... :stout:

louise_louise
08-11-04, 17:25
:duim:

dag martin,
wat we in deze tijd inderdaad nodig hebben zijn creatieve oplossingen van creatieve mensen in een samenleving die veel leuker en creatiever is dan vroeger ;-)
gr.L_L

Jimmy Bora
08-11-04, 17:29
Hier sluit ik mij aan, als een vredelievend christen, die ook enkele waarden en normen van andere culturen o.a Boeddhisme en Islam overgenomen heeft.


En natuurlijk moet het extremisme aangepakt worden, deze mentaliteit past niet in onze beschaving en tijd...


Wij moeten VOORUIT gaan en niet achterom kijken!


Zelf bekijk ik ieder mens als een individu met een eigenste karakter...

En ik vond Theo zelf een arrogante zak...

mark61
08-11-04, 17:30
Welkom Martin. Kunnen wel wat verstandige praat hebben hier.

GroteWolf
08-11-04, 17:31
In theorie heel mooi. Volgens mij zijn het echter juist de jonge Moslims die daar geen zin in hebben. Ik weet ook niet waarom, maar als je leest wat er hier en elders geschreven wordt dan is dat allemaal trots en haat en tsjetsjenie en palestina en homo's en sharia en zo voorts.
Gewoon hier wonen, werken en in vrede leven, het schijnt uit te zijn. Liever alles kapot maken.

maar goed, ik vond Theo dan ook een grappig, obstinaat en recalcitrant kind, dat nu vermoord is door het pure kwaad.

chliha
08-11-04, 19:21
Geplaatst door martinr
He hallo, ik ben martin en ben van Nederlandse afkomst. Ik woon in Rotterdam en hou me bezig met grafische vormgeving en andere creatieve zaken.

Ik ben ervan overtuigd dat er een nieuwe tijd gaat aanbreken in Nederland.


RESPECT V.S. RESPECT

1- Ik vind dat alle Nederlanders JUIST NU respect en bgrip moeten tonen naar alle moslims.

2 - Het moment is nu dat we moeten beseffen dat we samen verder moeten in dit land.
En ik weet zeker dat die mix van culturen heel mooi en sterk kan zijn.


3 -Het is de hoogste tijd dat wij inzien dat jullie een onderdeel vormen van ons land, en jullie niet als buitenlanders zien.

4- Jullie voegen veel toe aan onze samenleving
die het land meer kleur geeft.

5 - Ik vind wel dat het extremisme zeer hard!! en effectief moet worden aangepakt.


6 - Nederlanders moeten niet bang zijn van moslims maar hun erkennen en zien als warme persoonlijkheden met een eigen cultuur die belangrijk voor hun is.

7 - Jullie cultuur heeft veel dingen waar wij van kunnen leren maar onze cultuur heeft ook z'n schoonheid, juist die mix maakt het zo bijzonder het wordt tijd dat we dat allemaal zo willen zien.

8 - ik ben heel kwaad om de afschuwlijke moord op Theo. Maar ik vind wel dat hij soms te ver is gegaan. Ik ben geen Moslim en zal ook geen Moslim worden. Maar ik ben me wel bewust van de schoonheid van deze religie en de vrijje keuze van mensen om hier mee te leven.

Alle mensen willen gelukkig zijn en dingen doen waarvan ze groeien. Sommige doen dit met een relegie als inspiratie, zolang dit andere geen beperkingen oplegd en je eigen gevoel niet onderdrukt is dit OK. Maar het moet geen excuus zijn andere mensen pijn te doen of om te forceren. Allah, god of Buda Hebben jou laten leven met een glimlach, en dit zou wel eens een geladen zin kunnen zijn.

9 - vervelende Marokanen. Ik weet dat er vervelende gasten zijn ja zowel marokanen als Nederlanders die zal je overal tegen komen en ik vind dat je er gepast tegen op moet treden.

Maar nogmaals de Marokanen die hier geboren zijn, zijn Nederlanders en horen bij ons met evenveel rechten als plichten.

PFFFFFF sorry dat er erzoveel tekst staat maar ik denk dat Theo niet voor niets is gestorven het moet een golf zijn naar een betere samenleving.

En dat Nederland niet meer is zoals in de jaren 50...... JA HALLO FUCK OFF MAN wij moeten eens met onze tijd meegaan. En beseffen dat er een nieuwe samenleving is onstaan die veel leuker en creatiever is dan vroeger.



NIEUW NEDERLAND

dank je,

ik ben een jonge moslima en ik ken wel meer autochtonen die zoals jij denken,
wilde je even bedanken dat je de tijd nam om ff te reageren

leeuwinnetje
08-11-04, 21:09
Verwacht niet dat door de moord op TvG er veel zal veranderen in Nederland.. 'Iedereen' denkt dat nu ineens alle geweld zal verdwijnen door het praten etc.. nee natuurlijk niet.. een geweldloos Nederland zal er zeker niet door ontstaan.. dat is erg naïef om dat te denken.

Noem 1 land waar de mensen vreedzaam naast elkaar? We leven niet in een sprookjesland dus zulke dingen zullen helaas blijven bestaan..

mark61
08-11-04, 21:33
Geplaatst door leeuwinnetje
Noem 1 land waar de mensen vreedzaam naast elkaar? We leven niet in een sprookjesland dus zulke dingen zullen helaas blijven bestaan..

Canada, Maleisië, Ghana en half Afrika...

Wolfie030
08-11-04, 21:37
Hai Martin

Ook ik ben nieuw hier en sluit me aan bij je mening. Ik heb een hekel aan het typische nederlandse kneuterige gedrag en we kunnen wel wat kleur gebruiken. Dit vraagt alleen zoveel begrip en respect voor elkaar van alle kanten..... Maar het is goed om te weten dat meer mensen er zo over denken.

Rosita0323_
08-11-04, 21:49
Geplaatst door leeuwinnetje
Verwacht niet dat door de moord op TvG er veel zal veranderen in Nederland.. 'Iedereen' denkt dat nu ineens alle geweld zal verdwijnen door het praten etc.. nee natuurlijk niet.. een geweldloos Nederland zal er zeker niet door ontstaan.. dat is erg naïef om dat te denken.

Noem 1 land waar de mensen vreedzaam naast elkaar? We leven niet in een sprookjesland dus zulke dingen zullen helaas blijven bestaan..

Belgie.....Belgie... :wohaa: volgens Henk Westbroek dan he? en ik weet niet of ik iedereen ben trouwens, wel realistisch en alleen naief in de liefde..

@Martin..Welkom op deze site!

leeuwinnetje
08-11-04, 21:59
Geplaatst door mark61
Canada, Maleisië, Ghana en half Afrika...


mark, laat je eerst goed informeren voor je iets plaatst..

prachtige landen maar geweldloos? ik wil hier best wel wat info bij plaatsen over de landen die je noemt en het geweld daar, maar dan wordt het zo lang, dus raad ik je aan even rond te snuffelen op het internet..

delirious
08-11-04, 22:07
Geplaatst door martinr
He hallo, ik ben martin en ben van Nederlandse afkomst. Ik woon in Rotterdam en hou me bezig met grafische vormgeving en andere creatieve zaken.

Ik ben ervan overtuigd dat er een nieuwe tijd gaat aanbreken in Nederland.


RESPECT V.S. RESPECT

1- Ik vind dat alle Nederlanders JUIST NU respect en bgrip moeten tonen naar alle moslims.

2 - Het moment is nu dat we moeten beseffen dat we samen verder moeten in dit land.
En ik weet zeker dat die mix van culturen heel mooi en sterk kan zijn.


3 -Het is de hoogste tijd dat wij inzien dat jullie een onderdeel vormen van ons land, en jullie niet als buitenlanders zien.

4- Jullie voegen veel toe aan onze samenleving
die het land meer kleur geeft.

5 - Ik vind wel dat het extremisme zeer hard!! en effectief moet worden aangepakt.


6 - Nederlanders moeten niet bang zijn van moslims maar hun erkennen en zien als warme persoonlijkheden met een eigen cultuur die belangrijk voor hun is.

7 - Jullie cultuur heeft veel dingen waar wij van kunnen leren maar onze cultuur heeft ook z'n schoonheid, juist die mix maakt het zo bijzonder het wordt tijd dat we dat allemaal zo willen zien.

8 - ik ben heel kwaad om de afschuwlijke moord op Theo. Maar ik vind wel dat hij soms te ver is gegaan. Ik ben geen Moslim en zal ook geen Moslim worden. Maar ik ben me wel bewust van de schoonheid van deze religie en de vrijje keuze van mensen om hier mee te leven.

Alle mensen willen gelukkig zijn en dingen doen waarvan ze groeien. Sommige doen dit met een relegie als inspiratie, zolang dit andere geen beperkingen oplegd en je eigen gevoel niet onderdrukt is dit OK. Maar het moet geen excuus zijn andere mensen pijn te doen of om te forceren. Allah, god of Buda Hebben jou laten leven met een glimlach, en dit zou wel eens een geladen zin kunnen zijn.

9 - vervelende Marokanen. Ik weet dat er vervelende gasten zijn ja zowel marokanen als Nederlanders die zal je overal tegen komen en ik vind dat je er gepast tegen op moet treden.

Maar nogmaals de Marokanen die hier geboren zijn, zijn Nederlanders en horen bij ons met evenveel rechten als plichten.

PFFFFFF sorry dat er erzoveel tekst staat maar ik denk dat Theo niet voor niets is gestorven het moet een golf zijn naar een betere samenleving.

En dat Nederland niet meer is zoals in de jaren 50...... JA HALLO FUCK OFF MAN wij moeten eens met onze tijd meegaan. En beseffen dat er een nieuwe samenleving is onstaan die veel leuker en creatiever is dan vroeger.



NIEUW NEDERLAND

Welkom Martin!

Ik hoop dat veel zult leren hier, het is de moeite waard.

Grafisch vormgever? Ik ook.

mark61
08-11-04, 22:08
Geplaatst door leeuwinnetje
mark, laat je eerst goed informeren voor je iets plaatst..

prachtige landen maar geweldloos? ik wil hier best wel wat info bij plaatsen over de landen die je noemt en het geweld daar, maar dan wordt het zo lang, dus raad ik je aan even rond te snuffelen op het internet..

Hallo moppie, niet zo brutaal tegen oom als je net komt kijken.:vreemd:

Het gaat om landen waar grote groepen moslims gezellig samenleven met niet-moslims. Vertel mij s over moorden in Ghana? Wat weet jij daarvan? Canada? Maleisië.

pffff dak er op in ga.

Sou
08-11-04, 22:17
Geplaatst door leeuwinnetje
Verwacht niet dat door de moord op TvG er veel zal veranderen in Nederland.. 'Iedereen' denkt dat nu ineens alle geweld zal verdwijnen door het praten etc.. nee natuurlijk niet.. een geweldloos Nederland zal er zeker niet door ontstaan.. dat is erg naïef om dat te denken.




Geweld verdwijnen? :haha:. Denk eerder dat het zal toenemen...





Thalla,
Sou