PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar blijven die serieuze mannen???

Dina23
08-11-04, 21:34
Salam,

Nou wat ik me al een hele tijd afvraag is, of er nog serieuze mannen bestaan die echt weten wat ze willen en een doel hebben in het leven.
Mannen die weten...dat in een relatie Vertrouwen, Eerlijkheid en Trouw van zeer belang zijn om iets serieus te kunnen opbouwen.
Die vooral eerlijk zijn tegen zichzelf want alleen dan kun je eerlijk zijn t.o.v je partner.
Echte mannen die lief, gevoel voor humor en goed hart, intelligent zijn mogen ff van hun laten horen...Ik hoor het wel hé...

Alleen serieuze reacties s.v.p. ;-)

Thalla Feraskoum

Dina
:zwaai: :zwaai:

Pasa
08-11-04, 23:19
hier ben ik dan wat je zoek
de prins op de wite paard :)
ik ben er klaar voorw8 op je bericht ;)

xMoradx
15-11-04, 12:40
Salaam Dina

Om te beginnen wil ik je zeggen dat je een schone naam hebt, echt. Ik ben zelf ook uit Belgie ben afgestudeerd aan de hogeschool. Ik ga eerlijk zijn, ik heb nog altijd geen werk. Maar dat komt nog wel inshallah.Je mag me altijd mailen op [email protected]

jafer_sadiq
16-11-04, 11:36
Selaam aleikkum wa rahmatoellah wa barakatoe,

Het feit dat veel mannen op dit moment niet meer serieus zijn is niet alleen te verwijten aan de mannen zelf. Kijk naar de pers kijk naar de vrouwen (kwa kleding en gedrag) van deze tijd. Er wordt niet eens een spotje gemaakt zonder vrouwen die een naakte deel van hun lichaam zien. Alles is om uiterlijk gaan draaien nu.
Wel is het zo dat er heel weining beoordeeld wordt op inhoud van de mensen, terwijl dat toch het enige is die op de been zal blijven.

Wasallam

Jimmy Bora
16-11-04, 18:09
Mag t ook een Christen zijn :D

Dan zou ik je graag leren kennen :)

MIMOUN25
19-11-04, 16:50
Ik ben zo iemand ben alleen helaas nooit ontdekt :koppel:

Escalante
21-11-04, 13:00
Salam aleikum,

Hoi hoi,,

Ik ben Clifton en heb jouw oproep gelezen en ben nieuwsgierig naar jou...Laat even wat van je horen dan kletsen wij verder wanneer jij dat leuk vindt...

Groeten van een jongeman die nieuwsgierig is naar jou...en wie weet tot gauw

Escalante
22-11-04, 21:24
hey ,

ik vind het cool van je dat jij dit bericht naar mij toe stuurt...

ik begrijp goed wat jij bedoelt over de vrouwen die je hier eventueel tegen kan komen...maar wat is het verschil met die datingsites uit India...dat moet dan ook het zelfde zijn...ik heb wel interesse erin om eerlijk te zijn...

nogmaals bedant voor jouw bericht....en ik hoor het wel van je...

Escalante
23-11-04, 16:33
Hey D,

Salam Aleikum,

Nog bedankt voor je bericht en ik zal zeker jouw site een keer bezoeken en zien wat ik er van kan maken...

Groeten Escalante

younnas
12-12-04, 04:39
die zijn er .maar je valt op de verkeerd mannen .dus maak en keus die je blij zal maken .doei

oraetlabora
12-12-04, 08:11
ha!!1 ik ben altijd serieus!!! maar ik heb een minpuntje....ben geen moslim

samiedine
19-12-04, 22:26
HALLO

IK BEN SERIEUZE EN IK DACHT DAT IK HEB GEVONDEN WAT IK WILDEN, MAAR NEE IK HAD HET MIS, IK DEED ALLES VOOR MIJN MEID, EN DAN BEDOEL IK OOK ALLES, ZIJ WOU TE VEEL , HET IS EN LANGE VERHAAL ,MAAR ALS IK JE VERTROUW DAN ZAL IK JE ALLES VERTELEN, IK ZAL ALTIJD TEGEN MIJN PARTNER EERLIJK ZIJ, OMDAT IK WEET HOE HET VOELD OM BEDROEGEN TE VOELEN
GROETJES JAMAL

samouray
20-12-04, 00:23
Salaam allemaal,

eerst wil ik reageren op het antwoord van Jafer_sadiq die zei dat tekort aan serieuze mannen aan vrouwen lag ik zie hem meerder malen verchten tegen een vrouw als persoon als zonde terwijl mannen net zo goed een grote rol hierbij spelen, broeder ik kan niet ontkennen dat vrouwen aan het verslechteren zijn en dat heeft een reden waar achter een man zit dat is een feit die wij niet zo makkelijk kunnen rechtzetten ik zal zeggen begin bij je zelf altijd.

en Donia je hebt net als ik ook een poging gedaan om een man te vinden alleen wel wordt niet altijd zo serieus naar gekeken probeer op officiele site zoals www.mektab.nl is een islamitische trouwsite ik hoop dat je hiermee wat kan en ook iedereen die opzoek is naar de ware al zal het niet zo makkelijk zijn. maar ik zal je een ding zeggen vertrouw niet iedereen die je toelacht..en speel niet met je prive informatie..

En meneer Jafer_Sadiq ik wil je ook wat zeggen hoe wil je dat een vrouw aan een man komt en met wie ze wil trouwen en een gezin bouwen?moeten wij thuis wachten tot iemand op de deur klopt ? dan moet je je hele leven maar gaan wachten, of niet zo? als wij niet naar buiten mogen en naar mannen zoeken doen wij het op dit manier je zit tenminste thuis achter je pc niemand ziet je en je probeert wat goeds voor je zelf te doen. Ik doe het wel en blijf proberen tot ik inshallah iemand vindt die mij blij kan maken en waarmee ik mijn leven vertrouwend kan delen.

samouray
20-12-04, 00:28
salam nog een keer

het adres was www.maktab.nl ik ben bekend als samoura op de site.

quatro
28-12-04, 23:57
salaam aleikoem met said

ben ook op zoek naar een ware voor serieuze bedoelingen
voor meer contact mail maar naar [email protected] alleen als het serieus is

groetjes

LiaCarina
01-01-05, 15:05
T gaat hier goed :wtf:

Escalante
01-01-05, 15:17
hey

samouray
10-01-05, 17:34
`hoi quatro jou email is fout check it out

Slimaan2
28-01-05, 11:46
Hoi dina,,,,
die zijn er wel hoor, alleen het is inderdaad moeilijk om ze tegen te komen en vooral als je een beetje het druk hebt, en weinig contact hebt met marokkaanse jongens/meisjes..
maar geloof me dina die besstaan...

groetjes slimaan

safababy
13-02-05, 19:14
hey salam

awel kvraag mij net hetzelfde af,